Желаещите да закупят нов Hummer EV ще трябва да бъдат търпеливи: опашката за SUV-то и за версията пикап е вече... 17 години. Според The Wall Street Journal толкова време ще е нужно на General Motors за сглобяването на всички поръчани копия, ако не ускори темпото на производство.
Сега, поради недостига на компоненти и трудностите с логистиката, GM произвежда около дузина Hummer-и на ден, а списъкът с електрически автомобили, чакащи за доставка, вече достигна 77 000 души.
Около 700 души работят в обновения завод на GM Factory Zero в Детройт. Процентът на производство на Hummer днес е необичайно нисък, особено като се има предвид факта, че електрическият автомобил беше пуснат на конвейера преди повече от шест месеца.
По отношение на скоростта на сглобяване марката GMC отстъпва както на Ford с неговия F-150 Lightning , така и на Rivian с неговите R1T и R1S. От Ford заявиха, че заводът им в Диърборн, Мичиган, произвежда около 150 електрически пикапа дневно.
А още по-странното е, че от GMC отбелязват, че производството на Hummer EV не изостава от графика. През втората половина на 2022 г. производството би трябвало да се ускори, обещават представители на концерна.
Тогава GMC ще започне да използва свои собствени батерии от нов завод в Охайо, изграден съвместно с LG Energy Solution, и ще стане по-малко зависим от външни доставки. Ще припомним, че съживеният Hummer дебютира през есента на 2020 г. като електрически пикап, а през пролетта на 2021-а към него се присъедини и SUV-вариант.
И двата всъдехода, в най-наточените си версии са оборудвани с тримоторен силов тракт, но на пикапа мощността е 1 014 конски сили, а на варианта със затворена каросерия - 842 конски сили. Батерията Ultium осигурява съответно около 563 и 450 километра пробег с едно зареждане. Цената на Hammer, в зависимост от версията и типа на каросерията, варира от 85 хиляди до 110 хиляди долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФАЩ
Коментиран от #5
14:48 04.07.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Не ни занимавайте
Коментиран от #8
15:04 04.07.2022
4 Пилот на Ферари
Ве тия Ферари ли ще произвеждат ? По добре да закриват марката. Кой ще ги чака 17 години за остарял кашон ?
Коментиран от #10
15:07 04.07.2022
5 Уникален е!
До коментар #1 от "ФАЩ":
Това са глупости! Ще почнат масово производство след проучването на пазаритеКоментиран от #11
15:13 04.07.2022
6 Орел
15:28 04.07.2022
7 Гошо
15:37 04.07.2022
8 Бистришко е по-прашно
До коментар #3 от "Не ни занимавайте":
Даже в пъти16:07 04.07.2022
9 Ти да видиш!
После пак обяснявайте как Тесла бавела поръчките.
Хамърът се произвежда в съществуващ завод на general motors, а Тесла построиха завод от нулата в Тексас за две години и вече произвеждат около 50 пъти повече автомобили дневно в него. Честито догонване на Тесла от останалите!
После пак бройте коя марка колко нови електрически модела ще изкара на пазара и как ще вземе пазарния дял на Тесла , като произвежда по 12 електромобила на ден от тях.
17:04 04.07.2022
10 Изниква друг въпрос
До коментар #4 от "Пилот на Ферари":
При 12 автомобила на ден и 700 работника, заети да ги произвеждат, колко ли загуби генерират, при положение, че не произвеждат ferrari, а електромобил за 85 хиляди долара?17:09 04.07.2022
11 е те
До коментар #5 от "Уникален е!":
за две години не ги ли проучиха тез пазари...11:45 05.07.2022
12 Ироничен
16:07 14.10.2022