5 Април, 2021 12:16 22 332 28

В крак с модата: Огромни "бъбреци" за BMW 5er (E60) за 630 лв.

  • bmw-
  • 5er-
  • e60-
  • тунинг-
  • бъбреци-
  • радиаторна решетка-
  • броня

В един от китайските онлайн магазини се появи интересно предложение

В крак с модата: Огромни "бъбреци" за BMW 5er (E60) за 630 лв. - 1

Става дума за броня за BMW 5er (E60), направена в стила на новите M3 и M4. На легендарната „петица“ от ерата на дизайнера Крис Бенгъл, тези огромни „бъбреци“ изглеждат съвсем не на място, но явно има и почитатели на подобен вид тунинг.

Ще припомни, че за първи път огромни вертикални "бъбреци" на съвременните BMW се появиха на M3 (G80) и M4 (G82). След тях електрическият кросоувър iX получи подобен елемент, но все още тази нова тенденция среща отпор от хардкор феновете на марката.

В крак с модата: Огромни "бъбреци" за BMW 5er (E60) за 630 лв.

Въпреки това обаче, вероятно бъдещите нови продукти на BMW също ще възприемат този корпоративен стил и именно поради тази причина, китайците предлагат тази доработка за старите "петици".

За да могат собствениците им да са в крак с модата, въпреки че според нас, тези елементи не се вписват в останалата част от каросерията. Явно обаче не всеки мисли така. Цената за такава броня в онлайн магазина е 2 500 юана (приблизително 630 лева).

В крак с модата: Огромни
Стандартното 5er (E60)


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    74 2 Отговор
    Малкиии са по-големи трябва да ги направят.
  • 2 Язък

    76 12 Отговор
    До тук беше легендарната марка BMW.

    Коментиран от #12

  • 3 Фен

    91 6 Отговор
    Нема такава ци гания

    Коментиран от #18

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Ха ха ха

    23 35 Отговор

    До коментар #5 от "Радан":

    Е добре, всички хубави коли са ци гански, така ли, е българите какво ще караме, Хонда и лада ли, много глупаво разсъждаваш, истината е че нямаш пари точка......

    Коментиран от #8

  • 7 Четник

    14 33 Отговор
    BMW е кола ,която не всеки може да си позволи или по—точно не всеки модел.
  • 8 Японеца

    66 19 Отговор

    До коментар #6 от "Ха ха ха":

    ToЯ кенеф струва 5000лв.бе, всички имаме пари за такъв боклук, но не го купува никой, да не виси по сервизите!

    Коментиран от #22, #28

  • 9 Ганио

    14 4 Отговор
    Евала Японец
  • 10 Един

    23 0 Отговор
    Ехаа! С тия бъбреци колко бира могат да изпият! Пък после колко пик@ене ще падне!
  • 11 Батко

    14 0 Отговор
    Нестават брато
  • 12 RIP BMW

    27 1 Отговор

    До коментар #2 от "Язък":

    Легендарната марка беше до към 2010.Последните разови БМВ-та са м5 е60 и м3 е90.След това дизели с по три,с по 4 турбини изцедени на макс до над 130к.с. литрова мощност.Бензинови V8-ци с надеждността на вярна фолк певица.Новите БМВ-са една скъпоструваща,внушителна обвивка,която не отговаря на това,което се крие под нея.

    Коментиран от #14

  • 13 Тираджия

    23 2 Отговор
    И гати грозното......
  • 14 БатП

    7 6 Отговор

    До коментар #12 от "RIP BMW":

    За някои неща съм съгласен с теб. Ама за пословичната 'здравина' на е60 чувал ли си?
  • 15 RIP BMW

    34 2 Отговор
    По нашите географски ширини,Е60 навлиза масово на ~300 000 + км,както и на над 7-8 години,така,че мисля,че са здрави.Работил съм любителски по 2 е60 с М57 мотор,като съм правил обслужване на 334 000км,със смяна на турбо,обслужване на дюзи и капак на клапани,смяна на топлообменник,тъй като вкарваше масло в антифриза,смяна на механизма на ръчнатаспирачка (изронени зъби),водна помпа (беше оригиналната с разбит лагер и тракаше като верига),рециклиране на хидравлична помпа и смяна на казанче и други дреболий.Колата беше 2007г 525д комби.Направи ми впечатление,че се работи изключително лесно по двигателя,всичко се сваля елементарно и бързо,сглобката е качествена.Частите не са скъпи,като дори и някои оригинални части бяха на доста достъпна цена.Като здравина може би S85 e по-претенциозен и ненадежден,но според мен всичко идва от ненавременната,СКЪПА,потдръжка,тъй като това е доста сериозен,високопроизводителен и сложен мотор.Ако се спазват предписанията за обслужване на съответните възли и интервали,всичко ще е наред,но това е трудно постижимо,защото е скъпо,а на 10+ години,тези коли вече са в ценовия клас на клиенти,които надскачат себе си с покупка на такава кола и после реват,че се чупи.
  • 16 F-off

    20 0 Отговор
    Циганията придобива нови висоти.....
  • 17 Супер

    14 1 Отговор
    Като свинска зурла,Прасчо.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Георги

    12 1 Отговор
    Отврат
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Нане

    11 2 Отговор
    Грозота от класа!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 BMW фоб

    6 1 Отговор
    По-скоро предни зъби на бобър отколкото бъбреци.грозотия!
  • 24 Годжи

    5 0 Отговор
    Таа маска се едно НОЩ я е турил.
  • 25 хахаха

    2 1 Отговор
    нацелват много точно вкусовите предпочитания на любителите на марката.
  • 26 Кавалеро

    8 1 Отговор
    BMW Явно гледа от жените, тези ненормалнички които обичат да си правят огромни джуки и изглеждат като маймунски задници, че BMW в момента и те така. Тези днешните дизайнери сякаш доста яко взимат дрогичка и централният им процесор е сдал багажа
  • 27 ема

    3 0 Отговор
    Прекрасен,Чудесен,Великолепен ( нямам думи да се изразя) ако бъде "боядисан " в розово ще още по -Великолепен.Тогава ще е трансгенен.!
  • 28 КъФ японец бе

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Карай си изгнилите японци от миналия век и стига с глупостите