14 Април, 2021 17:50 7 024 35

Nissan oбнови GT-R Nismo за моделната 2022 година

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo

Промените включват нов цвят и повече карбон

Nissan oбнови GT-R Nismo за моделната 2022 година - 1

Nissan GT-R е един от най-известните японски спортни автомобили на всички времена, а последната му генерация R35 е на пазара от повече от 13 години, през които сме виждали различни заводски и незаводски интерпретации на двувратото купе. Изглежда, че от спортното подразделение на японската марка не спират с доработките по автомобила и по-рано днес представиха Nismo версията на GT-R за моделната 2022 година.

Nissan oбнови GT-R Nismo за моделната 2022 година

Промените са по-скоро козметични и не засягат пряко техническите характеристики на 3.8-литровия V6, който запазва мощността си, но пък от Nissan твърдят, че елементите на двигателя са заменени за по-добро усещане на пътя.

Nissan oбнови GT-R Nismo за моделната 2022 година

Видимото и това което със сигурност можем да отбележим е наличието на нов цвят Stealth Grey, който можете да видите на снимките и е достъпен, както за Nismo Standart Edition, така и за Special Edition.

Nissan oбнови GT-R Nismo за моделната 2022 година

Нови са също така и 20-цоловите джанти, боядисани в черен цвят с червени акценти, както и карбоновият капак, който пристига стандартно при специалната версия. Все още няма информация относно цените на модела, но пък от Nissan потвърдиха, че поръчките започват от началото на тази есен.

Nissan oбнови GT-R Nismo за моделната 2022 година


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 19 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Q2z

    11 7 Отговор
    Колкото по-лек,толкова по-добре за нас и по зле за вас...
  • 2 един от стадото

    12 7 Отговор
    сериозните марки носят Дънлоп. Дявола носи Прада.
  • 3 Skyline

    13 2 Отговор
    Stelt grey цвят, за да не го засичат полицейските радари и да не се вижда на снимките с глобите.
  • 4 Пурко

    45 14 Отговор
    В САЩ моделът R35 с 570 к.с. струва 113 540 долара, докато Porsche 911 Turbo S с 580 к.с. започва от 190 700 без данъците и таксата за доставка. Нека злобеят и обесняват как не ставал GTR-а тукашните разбирачи каращи 20 годишни талиги!

    Коментиран от #5, #6, #16

  • 5 асад123

    11 21 Отговор

    До коментар #4 от "Пурко":

    Кво е тва подбиране бе моето момче :D. Сравняваш базовия модел на GT-r с топ версията на порше. Само за информация, MSRP на GT-r Nismo e 210 000$, а на Turbo S е 207 000$. Няма нужда да споменавам, че поршето е доста по премиум автомобил, от доста по-качествени материали и е символ на висок статус...а и да не забравяме, по-бързо е порщеро, било то от 0-100 или на 1/4 милята.

    Коментиран от #27

  • 6 Антон

    11 20 Отговор

    До коментар #4 от "Пурко":

    Имам преки наблюдения от r35 и порше,като собственик. Само като седнеш и докоснеш материалита в салона, разбираш защо едното е Порше а другото Нисан. Нисана е морално стар автомобил, дори преди 10-12 год. не е бил на нивото на Порше.

    Коментиран от #23

  • 7 2987

    26 1 Отговор
    А аз като беден форумен разбирач ще ви кажа, че няма да си купя нито Порше, нито Нисан, защото са много скъпи!
  • 8 jар

    25 10 Отговор
    Този модел е на пазара от 2007-ма.Причината да се продава успешно вече 14 години е липсата на алтернативи от която и да е друга марка.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 рено ентусиаст

    6 17 Отговор

    До коментар #8 от "jар":

    Кое е уникалното бе мой че пада от всичко на 400метра ли да не говорим за 1000метра.Мноу си зле.
  • 10 Антон

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "jар":

    Би ли споделил какви са личните ти наблюдения от гтр и автомобилите в този клас. С какво го сравняваш и колко км. си му навъртял за да имаш това мнение.

    Коментиран от #11

  • 11 jар

    9 3 Отговор

    До коментар #10 от "Антон":

    Не съм имал късмета дори да седна в GTR но съм се интересувал от динамичните характеристики и цената му.Модели на Ферари и Ламборгини струващи 3 пъти колкото Ниса-на не ускоряват до 100 за 2.7сек.

    Коментиран от #12

  • 12 Антон

    8 4 Отговор

    До коментар #11 от "jар":

    Всеки си има вкус, в противен случай всички коли щяха да са еднакви. Сега най-вероятно няма да повярваш, но притежавам r35 но не нисмо версията. Суперлативите за колата са огромни, реално не е нищо особено, дори нищо /сравнена с коли от този сегмент/. Единствения плюс на автомобила е цената. За тази цена получаваш конски сили и вървеж, която друга фирми не може да ти предложи. Говоря за обикновения гтр, който е на половина от цената на порше с аналогични характеристики. Нисмо вврсията по цена гони базово турбо ес или още малко и нов хуракан. За мен трябва да си луд да дадеш такива пари за нисан.както казах всеки с вкусовете си. А по въпроса за ускорението - не е точко толкова, реално може би малко над 3. Въпросното ускорение от 2.8 вероятно би могло да се получи, но трябва да се изключат едни системи от бутончето. Само че поради търсената евтина цена, вероятно е икономисан материал, / и не само там/ , и производителя те предупреждава че ако изключиш системите, и настъпи повреда в скоростите или диференциалите, гаранцията няма да е валидна . Гаранцията вече му изтече на моя, сега като изсъхне вероятно ще пробам но се съмнявам да усетя разлика от 0.5-1 сек.

    Коментиран от #14, #19

  • 13 japan ръжда

    3 7 Отговор
    Опитват да го направят бързззз да ''бега бръже" от ръждата.
  • 14 Госта

    8 3 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Купи си Порше щом не си доволен

    Коментиран от #15

  • 15 Антон

    9 4 Отговор

    До коментар #14 от "Госта":

    Да казвам че не съм доволен, просто прекалено много суперлативи, предимно от хора които нямат преки наблюдения.А за да говоря така може да съм притежател и на порше. Бъдете здрави и не вярвайте на всичко което се пише, а се водете от собствените ви желания и вкусове.

    Коментиран от #29, #35

  • 16 Естествено

    7 9 Отговор

    До коментар #4 от "Пурко":

    Че ще струва толкова. Поршето е класна немска супер кола. А това на снимката е нещо средно между пластмасова щайга за домати и картинг. Имах веднъж възможност да ме возят в предния модел. Освен динамика нищо друго няма в тоя клозет

    Коментиран от #18

  • 17 рено ентусиаст

    1 10 Отговор
    Живота на двигателя на тая талига е смешен и жалък но балъчета да купят този недоизчислен и неадекватно проектиран бклук ще де нсмерят винаги.

    Коментиран от #24

  • 18 Хо хо хо

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "Естествено":

    Това на снимката ако е сток пада и от зазка на 400м
  • 19 Антон 2

    7 4 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Зa тaзи цeнa пoлучaвaш кoнcки cили и вървeж, кoятo другa фирми нe мoжe дa ти прeдлoжи. Гoвoря зa oбикнoвeния гтр, кoйтo e нa пoлoвинa oт цeнaтa нa пoршe c aнaлoгични хaрaктeриcтики.
    Много правилно си го написал и си отговорил сам на себе си.Целта на ГТР е точно такава мислиш ли, че ако искаха нямаше да лепнат разни лъскави шукарийки и матеряли да се кефят хората като седнат вътре.Японците са практични и за тях има по-важни неща където да налеят пари в един автомобил да вътре са постни и не с толкова добри матеряли Тойота,Хонда,Нисан и.т.н. лъскави въздуховоди от титан кола не карат да готино е да седнеш в луксозен салон от скъпи матеряли спор няма, но дали е готино в сервиза всички да ти се радват като те видят.Ако трябва да избирам ще взема Нисана с евтиният салон и модерната визия, а не поршето с остарялата визия и качественият салон.
  • 20 Антон 3

    4 1 Отговор
    И аз имам GTR, ами не върви още 2007г даде 2.7с./100! И няма кой да го бие! Ни мерцедес ни бенве!

    Коментиран от #21, #22, #25

  • 21 факт

    6 5 Отговор

    До коментар #20 от "Антон 3":

    Няма сток гтр свалящ под 3 сек до 100...
  • 22 Бидон 3

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "Антон 3":

    Аз пък имам Вейрон ама като го напъна по новата тангента към Требич вдига 396км а не обещаните 400.Като се замисля може и да е от "магарешкия" бензин който сипвам за да минавам по тънко.
  • 23 Тончо

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Интересно как собственик на ГТР и Порше като теб е събрал кинти за такива коли?! Щом имаш тях, значи имаш и поне още една за всеки ден/града. А всичко това струва 💰 Чудно как ги изкарваш?! С писане на коментари?! Разбираш ли за какво ти говоря или м*м* и т*т* са първи братовчеди?

    Коментиран от #28, #34

  • 24 Р. Овч.

    7 3 Отговор

    До коментар #17 от "рено ентусиаст":

    Смешни и жалки са "колите" с женски полов орган на капака, на които си фенче.

    Коментиран от #26

  • 25 Антон 5

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "Антон 3":

    Аз пък си купих пет Nissan GTR 2007,2010,2015,2018 ,2021 и никакво развитие от първия до последния
  • 26 рено ентусиаст

    1 6 Отговор

    До коментар #24 от "Р. Овч.":

    Само дето не гтр а Рено обраха всички титли във Ф1 с Уилямс средата и края на 90-те.

    Коментиран от #30

  • 27 сектант

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "асад123":

    Винаги съм смятал, че поршетата са за комплексари, докато ГТР-а те прави готин. Все пак имат сходно с дачия дъстър но-лимит - 1 и същ мотор
  • 28 Антон

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Тончо":

    Темата не е за мен а за колата от статията. За м.м. и т.т. не те разбрах. Бъди жив и здрав !

    Коментиран от #33

  • 29 Не е така

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Пич намери предаването на топ Гиър, в което Джереми Кларксън отиде в Япония да тества първия ГТР. И той ли попада в графата ти “суперлативи от хора, които не са притежавали”? Не казвам, че това е най-добрата спортна кола и със сигурност не е. С нея японците показаха, че не е нужно една кола да струва $200К за да е бърза и стабилна. Знаеш ли защо не съм фен на немските автомобили? Не защото са лоши, а заради високомерието на немците и факта, че благодарение на тях всички автомобили поскъпнаха неимоверно, под фалшивото клише “премиум”.
  • 30 Кашпировски

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "рено ентусиаст":

    Дааам той Сена само с Рено си печелеше титлите. Зорлем се преби човека с твоите любими Williams Renault. Теб за Великден ли те пуснаха от диспансера?! Не е ли рано?

    Коментиран от #31

  • 31 рено ентусиаст

    1 5 Отговор

    До коментар #30 от "Кашпировски":

    Кой беше тоя сена Говорих за най добрите Прост Менсъл Хил Вилньов и Шумахер
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Буха ха

    1 5 Отговор

    До коментар #28 от "Антон":

    Щеше да е хубаво ако всеки тук имаше регистриран ник и профил откъдето да е ясно какви автомобили има. По интересни са коментари от собственици на дискутираните автомобили, а не глупостите на разни пубери и на чичаци с ръждиви Опели, чиято информация идва от картинки в нета и статиите на Славчев. Като собственик на Порше мога да заявя, че дизайна, материалите, изработката и общото усещане са за много по висок клас отколкото да речем БМВ, а сравнения с Нисан са направо смехотворни.
  • 34 Пипончо

    1 5 Отговор

    До коментар #23 от "Тончо":

    Да живее сиромахофилството! Максимата “Бедността е най-справедливото наказание за глупостта” не важи у нас. Да не забравите да нацъкате минуси на оня с Нисана и оня с Поршето, те или са мамини синчета или измамници.
  • 35 Вервай ми

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Антон":

    Мечтите са хубаво нещо, дават ти стимул да ги осъществяваш! Имам в предвид реалните мечти! Сънищата са друго нещо Антончо, сънувал си момчето ми, че имаш гтр и турбо с! Време е да се събудиш :)