Subaru представи актуализирания кросоувър Forester, който получи както външни, така и технически промени. Първоначално дебютира само версия за японския пазар, но през следващите месеци трябва да бъде представена и версия с ляв волан, която да се появи в Европа и у нас.
Външно са направени козметични промени в светодиодната оптика (фаровете) и радиаторната решетката, която има нов вид с U-образни елементи. Освен това колата получава и нови джанти.
От техническа страна инженерите прилагат по-спортни настройки на окачването, оптимизират e-active системата за управление хибридния тракт, а също така използват камера с увеличен ъгъл на покритие за собствената си система за безопасност EyeSight.
Гамата двигатели на Subaru Forester за японския пазар ще остане същата. Както и преди, кросоувърът ще се предлага с 2.0-литров бензинов двигател с мощност 145 к.с. и 188 Нм въртящ момент, както и с 1,8-литров компресорен двигател, произвеждащ 177 конски сили.
В допълнение, моделът ще се предлага с хибриден силов тракт, базиран на двулитров агрегат, съчетан с компактен електрически мотор с 16 конски сили. Във всички случаи като трансмисия се използва вариатор и системата за задвижване на четирите колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VikiLexus
Коментиран от #4
15:25 15.06.2021
2 реноентусиаст🇫🇷
Коментиран от #13
15:32 15.06.2021
3 VikiLexus
Коментиран от #5, #8
15:35 15.06.2021
4 abc
До коментар #1 от "VikiLexus":
Даже и не е, но явно ще е трудно да го разбереш. Прочети малко литература и се просвети за издържливост на моторите15:49 15.06.2021
5 MenchoLexus
До коментар #3 от "VikiLexus":
А кой си купува SUV за да се състезава. То затова си има Impreza WRXКъдето ще излезе това СУбару, Тигуана ще го събират и ще го сглобяват обратно като играчка от яйце Kinder.
15:57 15.06.2021
6 Джонката
Коментиран от #7
16:48 15.06.2021
7 ала бала
До коментар #6 от "Джонката":
Еми купи си Октавия на метан тогава. И влез с нея в гората.17:28 15.06.2021
8 3572
До коментар #3 от "VikiLexus":
Тигуана викаш е първенец. Първи е към сервизите 😚21:20 15.06.2021
9 бавни коли
Коментиран от #11, #12, #16, #17
22:49 15.06.2021
10 селтак
23:26 15.06.2021
11 авто фен
До коментар #9 от "бавни коли":
Бавни коли са германските. Я да видим кое БМВ или Ауди ще задмине Лексус ЛФА или Нисан ГТР???? Никое хахаКоментиран от #14
00:18 16.06.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Госあ
До коментар #2 от "реноентусиаст🇫🇷":
Така ми харесваш ! Оня мишо с незнаен произход треаше да напусне острова в куфара. Нямаше как.00:20 16.06.2021
14 Трифонов
До коментар #11 от "авто фен":
Lexus LFA си остава и до днес - повече от 10 години, откакто я пуснаха тая машина и я спряха година по-късно, единственият добър спортен автомобил на тази марка. Толкова добър наистина, че и самите Lexus се оказаха напълно неспособни да направят не по-добър, а поне също толкова добър по-нов модел. Това не е особено съществен повод за гордост. Това, че веднъж ти се е получило. Що са касае до GTR... не е лошо да поживееш още малко и да покараш истински коли, за да разбереш какви глупости плещиш. Това, че една кола прави с 5 десети по-добро време на драг със старт от място, не може да бъде единственият критерии, за да провъзгласиш един автомобил за по-добър от друг. Даже не стига и за да го провъзгласиш за по-бърз. Щото, всяко Порше с над 400 коня, всяко Ауди с над 500, всяко М или АМГ с над 500, е несравнимо по-добър спортен автомобил от ГТР...Коментиран от #18, #19
12:10 16.06.2021
15 Дедо
13:44 16.06.2021
16 12345
До коментар #9 от "бавни коли":
Ти нямаш ли домашни да пишеш?21:56 16.06.2021
17 хехехехе
До коментар #9 от "бавни коли":
АРЕ ПАК ВСЕКИ СИ ХВАЛИ ТУЙ ЩО СИ ИМА И ПО ГОЛЕМ ОТ НЕГО НЕМА - ВСИЧКИ СТЕ СМЕШНИЦИ АМА ГОЛЕМИ КОЙТО НЕ Е КАРАЛ СУБАРУ НЯМА ДУМАТА АЗ ИМАМ ДВЕ И НЕ КОМЕНТИРАМ НИЩО00:56 18.06.2021
18 Слави
До коментар #14 от "Трифонов":
НА писта се гледа кое какъв автомобил Нисана без да е спортна марка е по-бързата и по-спортната кола от германските аудита,бмвета и други еднодневки. Лексуса също.Лексуса за разлика от германските ширпотреби е по-скъп и бутиков автомобил в ограничена серия, това го прави уникален. Германците наливат ширпотреба за масите. лексуа е класа, инженерно изкуство и Лексус не го праодава за печалба,а за престиж. Дори 10 години по-късно няма Ауди или БМВ по-бързо от този Лексус,ако ще със 700 коня да са, нямат такава кола.Защото не само конете правят една кола бърза,както добре знаеш.20:12 18.06.2021
19 авто фен
До коментар #14 от "Трифонов":
Щом LFA е единственият спортен и добър автомобил на Лексус, то значи Ауди и БМВ нямат нито един добър спортен автомобилзащото и до ден днешен нямат толкова бърза кола да са произвели в цялата си жалка история. Това е комплимент към японските инженери на Лексус.20:14 18.06.2021
20 Алфа Вълкът
12:42 08.07.2021