25 Юни, 2021 09:46 4 000 15

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили

  • ferrari-
  • ferrari 296

Моделът 296 GTB комбинира 2.9-литров бензинов двигател и електромотор

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили - 1
Снимки: Ferrari

Ferrari представи новото 296 GTB, което както виждате и от заглавието, разчита на хибридно задвижване и се позиционира точно под F8 Tributo,като заменя осмака с V6 и електромотор.

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили

Под капака в задната част можем да открием 2.9-литров V6 със 654 конски сили, които в комбинация с електромотора нарастват до максимална мощност от 830 конски сили и 740 нютон метра, предавани единствено към задните гуми.

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили

Ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 2.9 секунди, а за това до 200км/ч ще са ви нужни 7.3 секунди. Времена, които са идентични и дори по-добри до 200км/ч от тези на F8 Tributo. Максималната скорост е ограничена на 330км/ч.

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили

Външно можем да видим дизайн, подобен на този при хибридното SF90, като също така са включени и препратки към състезателното 250 LM от 60-те години на миналия век.

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили

Интериорът е фокусиран към водача и доста опростен за модерните стандарти. Няма голям екран в средата, а вместо това има по един пред водача и пасажера.

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили

Все още не се знае какви ще са цените на модела, но те могат да се увеличат значително от многобройните екстри, които от италианската марка предлагат.

Ferrari представи хибриден суперкар с V6 и 830 конски сили


Поставете оценка:
Оценка 5 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Като гост

    18 0 Отговор
    Добре е!
  • 2 Трифонов

    14 0 Отговор
    Ах, че си красиииив... Магия!
  • 3 Дизеловия

    1 15 Отговор
    Мани ги тези боклуци! Дори да бях милиардер щях да си купя баничарка Кади, защото е най-хубавия автомобил произвеждан някога!

    Коментиран от #6

  • 4 Само питам

    7 1 Отговор
    Има ли опция за поръчка на модела без батерия и електродвигател? V6 ми е достатъчен.
  • 5 Steks

    8 0 Отговор
    Сега чакаме тесляците да нас*рат и тази статия за иначе този шедьовър
  • 6 Komapak

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дизеловия":

    Имахме осем от тези боклучета. Колко масло и нафта харчат не е истина. Когато не са в сервиза де. И как не те беше срам до легендата Ферари, безспорна красавица, да сложиш недоразумението фолксваген. За съжаление хора като теб имат право на глас и го упражняват в посока мутрочалгаря Слави.

    Коментиран от #11

  • 7 Jacques Yves Moineau

    1 1 Отговор
    Тая задница прилича на ....предница.
  • 8 Сега

    3 0 Отговор
    Много гледат формула 1 ,но като цяло тука нещата изглеждат доста добре! Поздравление!
  • 9 Gringo

    0 3 Отговор
    Тва нещо шевролет курвет ли е или бая си мяса

    Коментиран от #12

  • 10 Алтер

    2 0 Отговор
    Бижу е.
  • 11 Да сме честни

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    Тези които не трябва да имат право на глас, гласуват за ДБ.
  • 12 Jacques Yves Moineau

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Gringo":

    Важното е емблемата отпред. И на дъстър да сложат такава емблема, ще има луди да я купуват
  • 13 Джуган

    3 3 Отговор
    Много са красиви и ексклузивни Ферари, но за жалост повечето седят заключени в гаражите. От истинските спортни автомобили (т.е не някакви наточени седани на Мерцедес и Ауди), по пистите и по шосетата преобладава Порше 911. Съвсем логично, те са по-качествени, по-здрави, по-бързи (справка Нюрбургринг), по-удобни вътре, особено за едри мъже като мен, многократно по-ниски разходи за подръжка и обслужване, по-практични за ежедневна употреба. В допълнение, статистиката показва че Порше 911 е най малко предпочитаната кола от разните му там джендъри, гейове, метросексуални, прайдаджии и пр.
  • 14 ЗиЛада

    1 0 Отговор
    Абе гледам, че не ги карат много - сигурно не са хубави :)
  • 15 Коцето

    2 0 Отговор
    КИСЕЛО Е ГРОЗДЕТО КАТО НЕ СЕ СТИГА