27 Юни, 2021 12:00 6 690 22

Подробности за новата C-Klasse, коята вече е налична и у нас

  • mercedes-benz-
  • c-klasse-
  • българия
Подробности за новата C-Klasse, коята вече е налична и у нас - 1

Както вече ви информирахме генералният дистрибутор на Mercedes-Benz – Силвър Стар – представи на българския пазар новото попълнение в своята продуктова гама. С вграден изкуствен интелект, навигация с добавена реалност и следене на трафика в реално време, новата C-класа поема стремително по пътя на своя по-голям събрат и флагман на марката S-class. В допълнение с електрифицираните бензинови и дизелови двигатели, както и plug-in хибридните версии моделът обещава от всичко по много – ефективно задвижване, дигитален интериор и модерен дизайн.

От Baby Benz до днес

Нововъведенията в топ моделите на Mercedes-Benz винаги са задавали стандарти. C-класата не прави изключение. Всяко следващо поколение в историята на автомобила се отличава с иновативна технология за пазарния си сегмент.

След дебюта на компактните модели през 1982 г., C-класата се превърна в една от най-продаваните моделни серии на Mercedes-Benz благодарение на разнообразието и иновативната технология. От 1982 г. досега са произведени над 10,5 милиона автомобила. Прозвището „Baby Benz“ първо получава серията W201, тъй като успешно поема нова посока в света на компактните автомобили. Обозначението „C“ идва през 1993 г., когато концернът започва да променя наименованията на моделите Mercedes-Benz. Така C-класата става второто моделно семейство след S-класата, на което е дадено такова име.

Подробности за новата C-Klasse, коята вече е налична и у нас

Днес C-класата се произвежда в Бремен (Германия, водещ завод за моделната серия), Източен Лондон (Южна Африка, всички версии с десен волан) и Пекин (Китай). С актуалното си пето поколение автомобилът прави смела стъпка в дигиталното бъдеще.

Умни светлини

Системата DIGITAL LIGHT, позната от новата S-класа, е налична като опция. Тази революционна технология позволява множество нови функции, като например прожектиране на предупредителни символи върху пътя отпред. DIGITAL LIGHT има вграден модул с три изключително мощни светодиода във всеки фар, чиято светлина е пречупена и насочена от 1,3 милиона микро огледала. Така резолюцията е повече от 2,6 милиона пиксела на превозно средство, което спомага за умно адаптиране на осветеността пред автомобила спрямо преминаващите превозни средства и пешеходци.

Последно поколение MBUX

С-класата е въплъщение на еволюцията на съвременния премиум автомобил, а спортният интериор е мястото на радикалните иновации. Вертикалният 30,2 см (11,9 инча) тъч скрийн дисплей превръща централната конзола в дигитален център на автомобила. Модерните декоративни елементи придават завършен вид на съвременния дизайн.

C-класата заимства последното поколение на инфотеймънт системата Mercedes-Benz User Experience (MBUX) от S-класата. Интериорът на автомобила e още по-дигитален и интелигентен. Хардуерът и софтуерът са надградени: брилянтните изображения на LCD екраните улесняват управлението на автомобила и функциите за комфорт.

Дисплеят на водача и медийният дисплей предлагат цялостно естетическо изживяване. Информацията е представена по ясно структуриран начин. Навигацията на цял екран дава на водача възможно най-добрите насоки по време на пътуване чрез опцията за добавена реалност. В новия „Помощен режим“ трафикът се показва в реално време и се допълва с полезна информация и 3D изглед.

Електрифицирани двигатели

Подробности за новата C-Klasse, коята вече е налична и у нас

При C-класата дизеловите и бензиновите двигатели вече имат вграден стартер-генератор (ISG) с 48-волтова бордова електрическа система за интелигентна помощ при ниски обороти на двигателя като мек хибрид от второ поколение. Мощността започва от 204 конски сили и още 20 допълнителни, благодарение на интегрирания между двигателя и скоростната кутия електрически модул при бензиновия C 200 и достига 265+20 конски сили при дизеловия C 300 d, който ускорява от 0 до 100 км за 5,7 секунди. Трансмисията 9G-TRONIC е разработена допълнително за адаптиране на ISG и е инсталирана във всички модели на C-класата, като ефективността при управление е подобрена.

C-класата е особено пъргава и стабилна с опционалното управление на задния мост и придружаващото го по-директно съотношение на кормилното управление на предната ос. Ъгълът на завиване на задния мост е 2,5 градуса. Това намалява радиуса на завоя с 43 сантиметра до 10,64 метра. Водачът също се нуждае от по-малко завъртания на волана, за да направи пълна маневра при паркиране.

Цената на автомобила за България стартира от 88 200 лева (с ДДС) за С 200, като моделът се предлага със задно или със задвижване на четирите колела. При бензиновите версии базовият С 220 d е с цена 92 100 лева (с ДДС), като серийното оборудване включва LED High Performance фарове, MBUX с разширена функционалност, пакет Mercedes me connect с дистанционни услуги през мобилен телефон и набор от системи за безопасност и асистиране на водача.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хаха

    26 5 Отговор
    90 хил. лева за С-класа...добре ли сте?

    Коментиран от #3, #10

  • 2 Да беше прочел

    23 0 Отговор
    какво си пейстнал, а??? : Публикувано във факти.бг: При бензиновите версии базовият С 220 d ...
  • 3 джон

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "хаха":

    Изчакай да влезем в Еврогейзоната - тогава ще се смеем през сълзи, не само на цените на автомобилите...
  • 4 mb fen

    16 2 Отговор
    Всичко след легендарнaта w140-ка превърна бавно но сигурно Mercedes от по-добър от всички останали в "като всички останали". Само цената е надута заради емблемата. Пак добре че не са я направили с едно...

    Коментиран от #7

  • 5 Дельо Хайдутин

    6 1 Отговор
    Тичам да се редя на опашката.Ще взема един и за жената.
  • 6 Мата Хари

    14 3 Отговор
    Кой ще го купува това? На редовия европеец му е скъпо, милионера няма да се качи в c-класа. Неконкурентна на фона на другите седани. За тези пари американеца ще си вземе тесла. Или Лексус, който е много по-надежден. Жалко че не можа да се наложи в Европа.
  • 7 mb fen

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "mb fen":

    Пак добре че не са я направили с ПРЕДНО...исках да напиша. :D
  • 8 Made in Japan

    11 8 Отговор
    Тойота Корола седан, стартова цена от 31хил. лева.

    Дойчланд, сбогом!
  • 9 Скоро

    4 4 Отговор
    Бензина и дизела в ЕС загива ЯКо пари ще ел.колите .Ще карате ел.тротинетки.Старите коли за скрап .
  • 10 Бай Иван

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "хаха":

    Добре са ,ва...все пак говорим за чисто ново кола.На която ти сам сваляш найлона от интериора ..Но какво да говорим за нас българите ,за тези пари ще си вземе S65 AMG от преди 10 години
  • 11 Целта е

    8 1 Отговор
    Да не можете да купувате нови коли а да наемате .Цели улици ще бьдат платени наети отфирми и ще бьдете един вид принудени да сте без koли.Както с доброволните ваксини.Андроид коли пьлни боклуци,Изгасва на всеки стоп,Абе яко следене ще има.
  • 12 Антон

    18 3 Отговор
    Поредния боклук! Притежавам w223 от 4 месеца. Закупен нов от силвърстар. Предстои второ ходене до сервиза - първия път за неработещ хот спот. От вчера светна червена лампа за еърбега до мястото на шофьора. Тази фирма вече е приключила, не може на стара слава да се живее. Ако на някой му е интерсно мога да споделя за бая недостатъци в новата ес класа. Та от тази гледна точка не искам да си мисля за какво иде реч при по-бюджетните им модели.

    Коментиран от #13, #19, #22

  • 13 Мармалад

    8 7 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Чакай, още е в гаранция.

    Аз имах ML320 W164, докарах си го от Германия, току що му беше изтекла гаранцията и собственика го продаде на 160 хил. км. За 3г. ми скъса нервите, все нещо се разваляше, не бях убеден че като тръгна да пътувам ще стигна накъдето съм тръгнал. Много ядове с електроники и скъпи ремонти. Отървах се и сега притежавам Хонда CR-V от 2015та, също закупена от Германия на 200хил. км. Засега да чукна на дърво, ама нищо не съм пипал, стабилен джип и в никакъв случай не вози по-лошо от бенца.
  • 14 рено ентусиаст🇫🇷

    5 9 Отговор
    Никой в развитите държави не кара японски или корейски коли те са характерни за източните кчини като България алитва латвия и тн..
    В развитите държави като Франция и Германия никой и не гледа японските и корейски клзети.Явно източноевропейците имат сериозни комплекси за малоценност идващи от всеобща импотентност и фригидни жени

    Коментиран от #15

  • 15 Komapak

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "рено ентусиаст🇫🇷":

    Какви глупости си написал, леле... Поздрави от Вал Д'изер. Всички пикапи на поддръжката на лифтовете до един в планината на тежък режим са японски. Предимно Тойота, но има и два три нисана.

    Коментиран от #16

  • 16 рено ентусиаст🇫🇷🐓

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Komapak":

    вал дизер е едно забравено от бога местенце отидив Париж Лион Бордо и тн и виж кво се кара.Японски недоразумения няма.
    Ако бяха толко добри нямаше десетилетия да не могат да бият кралете Форд ф-150 Рам и Шевролет в Сащ.
  • 17 Японеца

    2 3 Отговор
    ръждив немцки воклук
  • 18 Ироничен

    4 1 Отговор
    Отдавна спряхте да пишете за размерите на колата. Навигацията и другите играчки са по-важни...
  • 19 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Защо си купи Mercedes S класа, а не Porsche Panamera или BMW 7 ?

    Коментиран от #21

  • 20 Гошо

    1 0 Отговор
    Напудрено Рено
  • 21 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Plameni":

    Бмв седем съм гледал , ама честно в този сегмет ес класата е еталон. За седмицата усещането е сякаш си се качил в голяма трета серия. Това естествно е мое лично мнение
  • 22 Бат Ставри

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Не работил хот спота - аууу каква повреда! А светещата индикация за еърбега на пасажера? Кажи на дебелогъзата си жена да не подскача на седалката, защото е увредила сензора...
    Като толкова не ти харесва, върни го, ама и ти имаш 223, колкото и големи фантазии...