2 Юли, 2021 12:18 41 954 54

Как да разберете, че турбото ви не е наред?

  • турбо-
  • проблеми-
  • признаци

Няколко симптома, които ще издадат евентуален проблем

Как да разберете, че турбото ви не е наред? - 1
Снимка: Shutterstock

В последните години все повече производители разчитат на турбо компресори или турбота, както ги наричаме в разговорния език. До преди няколко години, турбините бяха използвани главно при дизеловите двигатели, но това вече съвсем не е така и те вече се вграждат и в доста голяма част от бензиновите такива.

Главната функция на турбините е да увеличи мощността на автомобила, но както всеки един елемент, така и те имат своя живот, който в даден момент приключва. Симптомите за повреда са различни, но сега ще ви представим няколко, които могат да ви помогнат да диагностицирате проблема навреме и да си спестите по-големи разходи.

Влошено ускорение

Един от ясните признаци що се отнася до неправилно функциониращо турбо е по-лошо ускорение, ако по някаква причина вашият автомобил не ускорява по начина по който сте свикнали, то това може да е знак за проблем с турбината.

Свирещ звук

Ако чуете силен свирещ звук от областта на двигателя и не сте натиснали клаксона, то е доста вероятно този звук да идва именно от турбото, което отново е лош знак и най-вероятен симптом за замяната му с ново.

Повишен разход на гориво

Повишаването на разхода на гориво също е възможен признак за това, че колата ви изпитва проблеми. Тук може да има няколко варианта и дори турбото да не е замесено, то все пак трябва да диагностицирате от къде точно идва проблема.

Синкав пушек от ауспуха

Ако видите синкав пушек по време на движение, то това също може да е знак, че е образувала пукнатина по корпуса на турбината или пък да подсказва за износени клапани или бутални сегменти.

Все пак всички тези симптоми могат да отговарят и на други проблеми, така че най-добре е при появата на някои от тях или забелязването на нетипична работа на двигателя да посетите сервиз, който да диагностицира проблема.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 40 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й ‼️

    66 4 Отговор
    От двигатели с турбо , минават на турбо с двигателче- 0.9 л мотор, а турбото върти с 248'000 об/мин!

    Коментиран от #2, #3

  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    9 4 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Първо мислех, че има грешка !
  • 3 Само

    34 3 Отговор

    До коментар #1 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Полуживите ги обдишват принудително😉
  • 4 Бат Мишо

    73 11 Отговор
    За 27 години шофьорльк и монтьорльк сьм виждал има няма 5 разбити турбини - и то само от по новите - но за сметка сьм виждал ХИЛЯДИ ПРЕЦАКАНИ да им ги ремонтират БЕЗ ДА ИМА НУЖДА при износен двигател__ заминали сегменти в 90 % от слу4аите __и проблем в клапана ЕДНА ТУРБИНА ГАРЕТ ТТТ МОЖЕ ДА ЗАРОВИ 2 ДВИГАТЕЛЯ - наи много да се сменят семерингите ако са се опекли НО НА КЛИЕНТИТЕ СЕ СКУБЯТ ПАРИ да ходят на стенд -смени на лагери и тн - А ЗА СМЯНА НА ЛАГЕРИ НА ОСТА СьМ ВИЖДАЛ ЕДНА ЕДИНСТВЕНА ТУРБИНА - тожа се констатира НА ОКО без нуйда от някакаьв стенд- тя просто ви играе в рьцете и АКО Е ТАКА НЕ ДАВАЙТЕ ПАРИ НА НИКОГО а идете и си вземете една 2 употреба - по вьзможност избягвайте турбина МИТСУБИШИ - гледаите ГАРЕТ да земете за 100 тина лв МАКС - слагате и газ НА МОЯ ОТГОВОРНОСТ - И ДА СИ ЗНАЕТЕ - пушка е ИЛИ ОТ ЗАМИНАЛИ СИГМЕНТИ И ИЗНОСЕНИ ЦИЛИНДРИ или от клапана или от запушен филтьр - оня теления - И 500 ТУРБИНИ ДА СМЕНИТЕ ЩЕ ПУШИ и не хранете калпави колеги -
    ПРИМЕР - БМВ 525 ТДС с ПО СЛАБАТА ТУРБИНА МИТСУБИШИ не гарет след 1997 - катастрофира на 300 000 - СВАЛЯМ ТУРБИНАТА ОТ УДАРЕНИЯ - слагам я на друг автомобил И ТОЙ ВьРВИ С НЕЯ БЕЗ НИКАКВА ПРОФИЛАКТИКА НА ТУРБО ве4е над 100 000 км сьс турбината на джаснатия на 300 000 донор - ТЕЗИ НЕЩА НЕ СЕ 4УПЯТ ПО4ТИ НИКОГА преди 500 000 км - МАН а който карам е на 1 027 000 км С ОРИГИНАЛНА НЕПИПАНА НИКОГА ТУРБИНА - след основен ремонт ПРОВЕРЕНА НА СТЕНД СИ ПОКАЗА НОРМАЛНА НАДУВКА - разбира се ГАРЕТ е топа

    Коментиран от #5, #33

  • 5 Иво

    35 23 Отговор

    До коментар #4 от "Бат Мишо":

    Много зависи как се кара МПС-то.Преди години имах един шеф който беше страшна скръндза и все измисляше поводи за удръжки от заплатите.Доставях стока до клиентите му с почти нов Ситроен Джъмпер.Зимата след като запалех двигателя светкавично потеглях с пълна газ и оборотите стигаха до ограничителя а преди да го загася винаги здраво форсирах на място и тогава вадех ключа.10-тина дни след като напуснах разбрах,че буса "сдал багажа" а ремонта му струвал над 4000 лева.Освен турбото се наложила смяната на основните и биелните лагери както и почти всичко в главата.

    Коментиран от #6, #18

  • 6 Бат Мишо

    28 10 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    СМЯНАТА НА ТУРБОТО НЕ СЕ Е НАЛАГАЛА И СьМ ГОТОВ ДА СЕ ОБЗААЛОЖА НА ТОВА НА 1 ЗАПЛАТА - зимам 2200 4исто - просто механиците са комбина с турбиниорите и полу4ават % за ПРОФИЛАКТИРАНИ БЕЗ НУЖДА ТУРБИНИ - като в наи лекия слу4ай е сменено семерините - ТОВА КОЕТО Е ЗАМИНАЛО Е ДВИГАТЕЛ - сегменти или и цилиндри И НИКОГА ТУРБИНАТА- особено пьк на нов ДЖьМПЕР да замине ГАРЕТ ТТТ е АБСУРД

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Иво

    30 1 Отговор

    До коментар #6 от "Бат Мишо":

    Ако не се е налагала а в сервиза са го измамили ще съм още по доволен.
  • 8 Бат Мишо

    30 6 Отговор

    До коментар #6 от "Бат Мишо":

    ПС в твоя слу4ай сте разцепили главата 99 % - която си е послови4но слаба на тоя двигател - както и на СЕКИ ДИЗЕЛ под 2500 кубика - ЕДИН 1 % да сте с4упили сегмент и да го е завлякло и направило на таралеж цилиндьра И пак да кажа НА ТУРБОТО МУ Е НЯМАЛО НИЩО - ДОРИ БЕЗ КАПКА МАСЛО ДА КАРАТЕ - двигателя ще закове ЕДИН МИЛИОН ПьТИ преди турбото да прегрее ЗАЩОТО НЕГО ГО ОХЛАЖДА И ВьЗДУХА освен маслото -
    95% от ремонтираните турбини НЕ СА БИЛИ ЗА РЕМОНТ В БьЛГАРИЯ - пазете се от калпави колеги монтьори ИЗМАМНИЦИ - шлосер автомонтьор сьм от 1988 автото - от ЦЕЛИЯ ГАРАЖ сервизи САМО ДВАМА ЗНАЕМ НА КОЙ СВЯТ СМЕ - нали имам о4и 4е секи с отвертка в тях вика автомонтьор сьм и какво правят с колите на хората И СЕ 4УДЯ КАК НЯМА ПРЕБИТИ КОЛЕГИ -
    сменя термостата - и да обезвьздуши ПьЛНА ГАЗ на студен мотор - да не 4ака да загрее да отвори - АМИ АКО Е МОЯТА КОЛА И ЩЕ МУ 4УПА ЗАБИТЕ на тоя ,, колега,, - а клиента седи гледа и му мьл4и

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Грешиш

    17 1 Отговор

    До коментар #8 от "Бат Мишо":

    Има много случаи на повредени турбокомпресори след "чипосване".Понякога се случва да се скъса оста на която се захващат лопатките и тогава последствията са катастрофални.Знам и за стопени бутала след подобни "подобрения".

    Коментиран от #11, #13, #14

  • 10 Бат Мишо

    25 4 Отговор

    До коментар #8 от "Бат Мишо":

    ПС да доуто4ня - главата е слабото място на всеки ТУРБО дизел под 2500 к см - дизел БЕЗ турбо дьржи горе ниска температура и тея двигатели БЕЗ ТУРБО са послови4но издьржливи и с лекота надхвьрлят 1-2 000 000 км
    а Дизел под 2000 к см с турбо НА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ си е обир на купува4а да му продадеш - просто е като сьстезание кое ще се разпадне пьрво под напора на температури и налягания
    - каквито са онези френско- италиянски НЕДОРАЗУМЕНИЯ 1,9 ТД двигател на бусове и пикапи - докато ако хората караха 2000 4ИСТ ДИЗЕЛ като на старите мерцедеси МОНТьОРИТЕ ЩЕ УМРЕМ ГЛАДНИ - акоро доде 1 такьв при мене за смяна гарнитура - с микрометьра НЯМА ИЗНОСВАНЕ НИКАКВО - и стругара ми вика даи да му земем парите и така и така си отворил ДВГ кажи му да стьрже и ще делим парите ----КОЛЕГИ И 4УДО -- викам не приятел ми е --щото нямам микрометьр -- после си купих - макар 4е сьм основно шофер на приятели правя по нещо кьт са примолят НО СЛЕД ТОЯ СЛУ4АЙ СИ КУПИХ - както и да е тва е др тема

    Коментиран от #34

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Бат Мишо

    18 10 Отговор

    До коментар #9 от "Грешиш":

    НЕ ГРЕША - НЯМА НИТО 1 ТУРБО с4упена от работата НА КОЙТО и да е ГОРИВЕН 4ип - просто между работата на двете НЯМА НИЩО ОБЩО едното работи с гориво другото с вьздух И НЕ МЕНИ 250 000 те оборота с които надува - както не идвам аз да те у4а в твоята работа - не идвай в моята да у4иш мене - да не ставаш смешен - 4ИПА НЕ 4УПИ ТУРБО А ДВГ ГРУПА и глава
  • 14 Бат Мишо

    17 1 Отговор

    До коментар #9 от "Грешиш":

    При скьсване на оста маслото се изхвьрля ДО КАПКА за 4 секунди , след което блокира произволен биелен И ТОВА СьМ ГО ВИЖДАЛ ВДНьЖ за 27 год шофьорльк на камиони и коли и монтьорльк И БЕШЕ ЗАРАДИ КАЛПАВО МЕНТЕ МАСЛО - беше 4иста ВОДА - клиента казва 4е го е сменял - ако не льже И КМОЛАТА НЯМАШЕ 4ИП и шофьора си беше пенсионер

    Коментиран от #15

  • 15 Бат Мишо

    16 10 Отговор

    До коментар #14 от "Бат Мишо":

    ТУРБОТО РАБОТИ ВИНАГИ С ЕДНАКВИ ОБОРОТИ и като се тунинговат коли и се сменя надувката СТАВА СѝС ЗАМЯНА НА ЦЯЛАТА ТУРБИНА с друга такава - проблема там оба4е става 4е по4ват да не ти издьржат семерингите и да ти избива маслото поради разликата в наляганията на турбината и двг - играл сьм си да правим една Селика Карлос Саинц да става от 200 на 400 коня ВЕРВАЙ МИ - на диното ги показа 400 НО МАСЛОТО САЛЗЕШЕ ОТ СЯКА 1 СЕМЕРИНА - и вьрнахме старата турбина с конструкционния надув и си4ко си легна на място на 240 коня
    Говориш с 4овек вдигнал с москви4 408 двигател 1,3 = 180 км в 4ас през 1989 - приеми го на доверие ТУРБО СЕ 4УПИ РЯДКО и 99 % от ремонтите на турбини НЕ СА СЕ НАЛАГАЛИ и са предложени на собственика поради НЕКОМПЕТЕНТНОСТ или НЕКОРЕКТНОСТ на МЕХАНИКА -

    Коментиран от #16, #37, #43

  • 16 Майсторе

    20 7 Отговор

    До коментар #15 от "Бат Мишо":

    Имам проблем с ВMW-то( Е39 ).Когато слушам сръбски хитове много ''яде'' задните гуми.Скоро един чифт ми замина само докато изслушам ''Кукавица''.Дай ми съвет.

    Коментиран от #19, #21

  • 17 васик атанасова

    13 1 Отговор
    като се прецака турбото колата не върви и то се усеща усезаемо
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ясен си ми !

    10 5 Отговор

    До коментар #16 от "Майсторе":

    Гласувай пак за чалгаря! Лика,прилика сте си.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Бат Мишо

    25 6 Отговор

    До коментар #16 от "Майсторе":

    Кахьрен автомобил принципно сьс скьпа неотоговаряща цена на поддрьжка за возията БМВ Е 39 след 1999 е и с алуминиеви носа4и - които при тея песни които слушаш сьветвам да замениш или от 7 ца или от старите стоманени - поради високото тегло отпред предницата ти е винаги разбита а 6 носа4а нови са 600 ВСЯКА ЗИМА -за кола дето ЦЯЛАТА сега струва 2000 лв - ДАВАМ СьВЕТ
    ПРОДАЙ Я и си слу6аи Шуми Ветре вьв БМВ Е 30 или Е 34
    зависи колко си дебел - над 90 кг ако си в Е 30 ни моиш сь напьха
    АКО МОИШ тьрси мотора 2000 кубика 4 ЦИЛИНДьРА БЕНЗИН НЕ 6 так и ела при ба4а си Миша да ти каже с тоя двг с тоя конструкционен запас здравина да ТИ КАЖА ПОСЛЕ КО Шѝ ПРАИМ с турбините - ако е 6 так и искаш турбо ще ми платиш и НОВИ СЕМЕРИНГИ от 7 ца на набодем или на купето Е 30 направо да ти бодна един 3500 двигател с турбо и разход 17 на 100 и да можеш ве4е като батковците да спреш да слуаш 4алга и да си пуснеш Брекинг дь лоу И Турбо Ловер на Джудас

    Коментиран от #22

  • 22 Бат Мишо

    31 2 Отговор

    До коментар #21 от "Бат Мишо":

    ПС НОСА4И ОТПРЕД РЕЦИКЛИРАНИ НЕ СьВЕТВАМ НИКОИ - изклю4ения може само за бакшиши и фенове на ГЕРБ - но за тея 2 групи може вси4ко и без носа4и даже

    Коментиран от #23

  • 23 Бат Мишо

    14 0 Отговор

    До коментар #22 от "Бат Мишо":

    ПС вси4ко това вьрви и сьс смяна на заден мост за да си дойдат и дисковете озаде от Е 34 на Е 30 при Е 34 и ще ти е и по широко и вьтре и на завоя с по кьси тампони малко ще я разкра4им одзаде моста е 50 лв без шпер има ги бол и то здрави и труда ми около 100лв одгоре да треснем кардана и моста от 7 ца на 5 ца и 2 нови тампона по 40 лв но ЦЯЛОТО УПРАЖНЕНИЕ излиза около 4000 лв без цената на самата Е 30 с която ще ми довтасаш и моя труд около 2000 за 1 месец щото някой тряба да кара влека4а и да са занимавам в другото време мойе да стане за 3 седмици ако ти ми помагаш и за мене ще останат 1300 примерно

    Коментиран от #26

  • 24 БАЙ Х@Й ‼️

    2 0 Отговор
    Пичове, на какви обороти работят видовете турбо за които става дума? За под 1'000 в секунда ли ?
  • 25 Буха ха

    12 1 Отговор
    Не виждам нищо за поредната самозапалила се Тесла, този път на третия ден след доставката, норвежец, къде си, не се спотайвай

    Коментиран от #30

  • 26 Бат Мишо

    10 0 Отговор

    До коментар #23 от "Бат Мишо":

    ПС купе от Е 30 ще тежи 700 кг Е39 тежип 1890 кг и ветровете шумят разли4но както и разхода на гориво НО СИ ПО НЕСТАБИЛЕН затова Е 34 е ПО ДОБРИЯТ ИЗБОР и има готови 4асти дето влизат без стьргане от 7 цата - тампони мостове и ШПЕРА С ДИСКОВЕТЕ за да не ми тежиш на сьвестта после - Е 30 САМО АКО СИ ИСТИНСКИ СПЕЦ ЗАД ВОЛАНА ина4е вьрви с погребение да те ка4а на 700 кг и тва междуосие сьь 360 коня - Кьт се замисля имам пове4е приятели дет се убиха с Е 30 отколкот с пистарки - тя си и надбягва пистарка де кьт я налюпиш с 3,5 В образен 6 так и пистарката да ти бяга да ти бяга колко да ти бяга- на пьрвите 300 метра от старта

    Коментиран от #27, #28, #29

  • 27 Бат Мишо

    15 0 Отговор

    До коментар #26 от "Бат Мишо":

    ПС 2 В Е 30 МАКСИМАЛНО ГОЛЕМИЯ мотор който влиза е 3 ,5 с мьлко рязане и радиатора излиза отпред - гъзари я е и охлажда 40 проц повече отвън с перка от дизел с 2 лопатки повече НО КУКИТЕ ВЕДНАГА ПОЧВАТ ДА ТЕ ЯДЪТ защото с тоя радиатор отвън си ходиш с табелата аз съм рейсър и почват ПРОВЕРКИ ДО ОТКАТ - видиш ли кука виждаш и палка ЩОТО ИМ Е ЯСНО ЧЕ ДВГ не е за там и тогас трябва да ми намериш 3.5 литров В 6 от американка С ДОКУМЕНТИ което значи и АКЦИЗ и едни 5000 отгоре и после свински данъци - други въпроси ако имаш Бат Мишо е насреща

    Коментиран от #36

  • 28 Hellish

    14 0 Отговор

    До коментар #26 от "Бат Мишо":

    Бат Мише, прав си отвсякъде, затова купихме нови коли, но оставихме Е34-ките да си стоят. Така винаги при нужда има една сигурна кола на която да разчиташ.Моята поне никога няма да я дам. Няма ръжди, подържа се евтино. Единственият кусур гори точно 3 пъти повече от дизеловият Мерцедес който имам. Но на Е34-ката вярвам повече
  • 29 Джуган

    8 1 Отговор

    До коментар #26 от "Бат Мишо":

    Някога имах Е30 318iS, 136 к.с. една от най добрите, най здравите, най кефещите коли които някога съм притежавал, като сядах и палих неволно се усмихвах. Теглото ѝ беше точно 1100 кг.

    Коментиран от #45

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Дизела

    6 1 Отговор
    Кадито ми е на над 500 х.км и турбото си работи без проблем.
  • 32 smeh

    11 6 Отговор
    Толкова глупости под една статия не бях чел накуп. Освен в политическите теми. Турбото е най-великият помощник на всеки ДВГ, способен да направи от всеки астматик - шампион. Неслучайно съвременните дизели са толкова популярни, благодарение на негово Величество - Турбокомпресора. Големите атмосферни мотори също имат своя чар, но когато стане дума за истински вървеж, нямат база за сравнение с турбинираните батковци.
  • 33 Гост

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "Бат Мишо":

    Карал съм една IHI, която смъкнах от кола на 350 000 км, след което аз я юрках още 130 000 км, като продадох колата с перфектен агрегат - мотор и периферия. Не знам какво трябва да прави човек на една турбина, че да я счупи. Или трябва да е супер кекав б0клук, или да е прескачал по две смени на маслото. Изключение от коментара ми са б0клуците на Пасат-4 AFN, с променлива геометрия, с вакуумно управление, на които им заклинват геометриите всяка година.
  • 34 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бат Мишо":

    Кажи нещо за главата на БМВ 2,5 ТД. Познаваш ли някое, което да не я е кривило?
  • 35 един от стадото

    13 2 Отговор
    колонката на Бат Мишо. Къде набута семерингите във турбото не разбрах. Каква глава мериш с микрометър. Глава не се мери, а се проверява с индикаторен часовник за равниност. Ако е алуминиева и крива на фреза, ако е чугунена на шлайф. Нищо не каза за предпазния клапан. Половината проблеми идват от там. Но никой майстор няма да ти го каже, щото не им се занимава с него. Направо хващат ремонтния кит и сменят втулки / плъзгащи лагери/ и О пръстени. Може би тях броиш за семеринги. А разликите са големи, не само на вид, а и във цената. Турбо кола не съм карал, но компресорна да. Там чак ли си на нещата

    Коментиран от #46

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Батко

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Бат Мишо":

    Не лъжи младите поне за оборотите на турбинате . Ставаш смешен .
  • 38 Tiе

    7 1 Отговор
    Още в старите учебници по ДВГ е написано, че турбокомпресорите въртят в режими 150-200 хил. об/мин….какво остава за съвременните поколения турбини….

    Коментиран от #42

  • 39 Иван

    3 0 Отговор
    Полезно
  • 40 Инж Илич

    3 0 Отговор
    То само ще ти каже
  • 41 Иво дизела

    0 0 Отговор
    Вземайте garett gtb2260 ще надживее всички двигатели
  • 42 Гената

    11 1 Отговор

    До коментар #38 от "Tiе":

    Попитали радио Ереван : - Кога БМВ ще започнат да правят бусове и камиони ? След кратка пауза от радиото отгоморили : - Когато се научат да правят леки коли.
  • 43 Мат Бишо

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Бат Мишо":

    Бат Мишо - Акциза чете руска литература и разбира от Хамерикански турбини Гарет
    Публикувано във факти.бг: СЕМЕРИНА - и вьрнахме старата турбина с конструкционния надув и си4ко си легна на място на 240 коня

    Коментиран от #48

  • 44 Faith No More

    0 0 Отговор
    Като питаме ББ ! Той знае , разбира и може всичко ! He knows better and best !
  • 45 Бат Мишо

    2 2 Отговор

    До коментар #29 от "Джуган":

    E 30 купето кьт се извадят седалката одзад и други работи тежи 700 кг Е 36 не сьм оголвал но тея 1100 кг може да слязат на 800- 900
    дали вдигаш коне или сваляш тегло е сьщото - важно е сьотн кг- коне ако ще се кара по завои си има спйлери вкл УМНИ с комп променящ ьгьла според скоростта на ОМП спйлера е 800 евра но е за професионалисти - които искат да си играят с над 300 коня с тегло под 1 тон
  • 46 Бат Мишо

    6 2 Отговор

    До коментар #35 от "един от стадото":

    АМИ ако додеш и разглобя турбината ПРЕД ТЕБЕ и от нея излязат семеринги И ДРУГИЯ ДА ПИТАМ ако я зака4им на стенда и покаже 250 000 - ДВЕСТА И ПЕДЕСЕТ ХИЛЯДИ словом оборота
    ПОСЛЕ сьгласни ли сте да излезем на центьра и да викате 30 пьти
    АЗ НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ КОЛИ и да ми дадете по 200 лв -

    Коментиран от #47

  • 47 Бат Мишо

    3 3 Отговор

    До коментар #46 от "Бат Мишо":

    ИЛИ приказваме ЕЙ ТАКА кьт баби4ки на женския пазар -АКО МИНЕ МИНЕ
    и сьм написал 4е проти4ат СЕМЕРИНГИТЕ НА ДВИГАТЕЛЯ ще доуто4ня тея на вала пьрво ако двигателя НЕ Е ПРОЕКТИРАН за подменената турбина
    И НА ДВАМАТА ДА ВИ КАЖА едни приказки на тате - С ПРОФЕСИОНАЛИСТ НЕДЕЙ ДА СПОРИШ В НЕГОВАТА ОБЛАСТ да не ставаш смешен
    ТОВА дето вие знаете за ДВГ и ТУРБИНИ аз го работя от заваршването на автото 1988 4Е И ПРЕДИ ТОВА работех в един гараж да 4иракувам в Перник на един сьстезател който ОЩЕ ПО ТОЩОВО правеше сьстезателни бьгита и коли - светла му памет той се уби в едно сьстезание и живееше на Палма 10 в Перник и от 7 клас ВСЯКО ЛЯТО аз 4иракувах в гаража му
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Бат Мишо

    4 0 Отговор

    До коментар #48 от "Бат Мишо":

    ГОВОРЯ ЗА НАЙ МАЛКО ПРЕСТьРГВАНЕ щото там е закалено И НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СВАЛЯ ЦИМЕНТАЦИЯТА която пада при дьлбоко или дьлго стьргане за да си кара джипа 4овека и да разправя БАТ МИШО ми прай ДАНА та идете да ви го оправи щом ВИЕ и ЩЕ ВИ СМЕНИ И СЕМЕРИНИТЕ ДА НЕ ТЕ4Е - щото вие освен 4е знаете 4е се пише СЕМЕРИНГ друго за семерините НЕ ЗНАЕТЕ
  • 50 Нашенец

    7 0 Отговор
    …Бат Мишо за президент!

    Коментиран от #51

  • 51 Бат Мишо

    8 1 Отговор

    До коментар #50 от "Нашенец":

    Ще откажа мерси ина4е за предложението понеже фамилията ми Стамболов имаме гор4ив опит с опити за оправяне на народа и дьржавата стото сьщия тоя народ после ни коли за благодарност - ДРАЖТЕ СИ МАРКУ4А на оня от Банкя пьлнете му шкафа - при мене ако имате кола за ремонт или нещо за превоз с 3 странна щора ДОБРЕ ДОШЛИ никой няма да излажа или претупам щот ми викат Бат Мишо не МАЙСТОРЕ

    Коментиран от #54

  • 52 Стефан

    1 0 Отговор
    Бат Мишо дай телефон за връзка

    Коментиран от #53

  • 53 оператора

    0 3 Отговор

    До коментар #52 от "Стефан":

    Започва с код за Русия.
  • 54 BGBG

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Бат Мишо":

    Бат Мишо дай някав контакт за връзка? меил,скаип кот прецениш ти !