14 Юли, 2021 14:00 11 993 9

Накратко за видовете хибриди при автомобилите

  • хибриди-
  • видове
Накратко за видовете хибриди при автомобилите - 1

Тъй като гамата от хибридни автомобили все повече се разширява, сега ще се опитаме накратко да ви дадем яснота по темата. С други думи между хибрида на Fiat Panda и Renault Captur E-Tech, например, бордовата технология и предлаганите услуги, няма нищо общо. За да се опитаме да ви представим максимално ясно картинката с хибридите ви запознаваме с мнението на един от водещите специалисти в бранша.

„Бихме могли да сравним електрифицираните технологии с 4-етажна сграда “, обяснява Грегоар Гине, маркетинг директор за двигатели в Renault, интервюиран от Caradisiac. „ Първо, имате микрохибрид или мек хибрид. Това е класически автомобил с ДВГ, подпомаган от електрически източник, който облекчава разхода му. Така намалявате апетита на колата за гориво с 5 до 10%.

На втория етаж разполагате с класическия хибрид, способен да кара електрически на много къси разстояния или да изпълнява маневри и който има голямото предимство да генерира самостоятелно електричеството си. Ние не променяме навиците си с тази технология, която се продава малко по-скъпо, но позволява разходът на гориво да бъде намален с до 40%.(в оптимални условия на употреба, бележка на редактора).

На третия етаж имате plug-in или plug-in хибрид. Това е кола, която трябва да бъде свързана към мрежата, за да се запълни с електроенергия, но с обхват от около 50 км, вие ежедневно се възползвате от всички добродетели на електрическата кола. На дълги разстояния обаче си имате предимствата на колата с ДВГ. И на последния етаж имате 100% електрическа мощност с всички предимства и недостатъци, които това предполага по отношение на лекотата на използване ."


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    3 2 Отговор
    **** на високите цени на горивата
  • 2 Komapak

    11 7 Отговор
    Карам хибрид. Под 14 на сто не пада каквото и да правя. Спрях да се опитвам и сега просто сипвам без да следя колко гори. Обккновено колкото му сипеш😁
  • 3 Автофен

    6 3 Отговор
    Лексус нещо си 450h ли - че ти е такъв разхода - или не знаеш да отстъпваш педала на газта понякога? :)
  • 4 Хибридния

    16 12 Отговор
    Хибридите се делят на 2 вида:
    Тойота и всички останали!
    Интересно как електрическите коли са ги сложили на най-висок етаж, като те не са хибрид. Все пак за хибриди говорим, нали! plug-in хибридите са неизгодни, защото са прекалено скъпи, батериите трябва да са големи, което не само оскъпява, но и прави по-тежка колата и от там се вдига доста разхода, когато се изчерпи заряда на батерията и се премине в хибриден режим. Най-доброто са хибридите на Тойота. Това са пълни хибриди и са най-ефективното нещо за придвижване, като се смятат всички разходи, както и цената за закупуване. Освен всичко хибридите на Тойота се произвеждат най-дълго, доказали са се и са безумно здрави освен, че са икономични. Приусите например се карат в цял свят, като таксита и въртят по 1 млн+ км с оригиналните батерии, ДВГ и трансмисия.

    Коментиран от #7

  • 5 Japan

    11 15 Отговор
    Тойота и всички останали!!! Тойота е най-здравия автомобил, с най-красив дизайн, с най-надежна техника, най-много от всички си запазва цената и не е немцки!!!
  • 6 Така е

    6 5 Отговор
    Да има Тойота използваща планетарен механизъм и всички останали подобия на хибрид-добавени елмотори към стандартни автоматици. Затова някои хибриди може да харчат 14. Големите хибриди на Тойота 2.0л,2.5л.освен че харчат изключително малко са много пъргави. А да се обясни по този начин как работи Тойота хибрид е невъзможно. Очакваше се, че Хонда ще направят хибрид конкуриращ Тойота ,но не успяха.
  • 7 бай Даньо

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "Хибридния":

    Смятах да напиша нещо подобно но си ме изпреварил. Хибридите се делят на два вида Тойота и фалшиви хибриди. Защо фалшиви ли !? Ами последните се правят без идея за икономичност или екологичност от чисто ПР гледна точка за целите на производителя. Инак ако трябва сме сериозни има серийни и паралелни хибриди. Паралелни са на Тойота ( просто казано ел. мотора и ДВГ на една ос работят заедно, но са отделени с няколко съединителя) , серийни на Хонда ( ДВГ и генератор създават електричество за ел. мотор) . Хонда малко нечестно вица ги слага при фалшивите защото само те правят нещо освен Тойота. Другите компании не съм сигурен какво правят, по скоро нищо защото няма обяснение как Приус има 3.5 л/100км разход а Форд има 7. Между другото Приус е най надеждната кола на американския пазар , няма начин да не е и в Европа защото освен японските коли другото са френски, италиански и германски таралясници . Това ако някой се притеснява че хибридите били много сложни , па батериите им нещо ...
  • 8 РАДИО ЕЛТО

    2 4 Отговор
    ПРИУСА НЕ ГОРИ 3,5ЛИТРА БЕНЗИН А ГОРИ 7 ЛИТРА БЕНЗИН НА 100КМ

    ЕДИН ДИЗЕЛ НА 1,5 ИЛИ 1,6 ГОРЯТ ПО 4-6 ЛИТРА НАФТА

    АМИ КАРАЙТЕ И ПОДЪРЖАЙТЕ ДВЕ СИСТЕМИ ЩОМ ВИ Е ТОЛКОВА АКЪЛА
    КАТО ПОРАСНЕТЕ ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ЧЕ ДИЗЕЛА Е ИСТИНАТА ЗАТОВА ТИРОВЕТЕ ВСЕ ОЩЕ СА НА НАФТА А НЕ НА ТОК

    АКО БЕШЕ ИЗГОДНО С ТОКА ТО ТИРОВЕТЕ ПЪРВИ ЩЯХА ДА СА НА ТОК МА НЕ СТАВА

    Коментиран от #9

  • 9 Глокая Куздра

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "РАДИО ЕЛТО":

    ха така, хубаво им го каза за камионити. А трактурити и друата селскуступанска тухника и за тях кажи, и те на нафта, хубау да испуши на свитуфара.....