29 Юли, 2021 11:15 12 198 29

Новата бронирана S-Klasse разполага с V12 и тежи 4.2 тона

  • mercedes-
  • v12-
  • брониран-
  • s-klasse

Цената на лимузината започва от 547 хиляди евро

Новата бронирана S-Klasse разполага с V12 и тежи 4.2 тона - 1
Снимки: Mercedes

До преди няколко месеца знаехме, че новата S-Klasse няма да се предлага с V12 мотор с изключение на Maybach версията, но ето че това всъщност не е така. През изминалите часове от германската марка показаха нова версия на луксозната лимузина, която е оборудвана с 6.0-литровия V12 с 604 конски сили и максимален въртящ момент от 830 нютон метра.

Новата бронирана S-Klasse разполага с V12 и тежи 4.2 тона

Както най-вероятно вече сте забелязали, това не е стандартната S-Klasse, която може да бъде срещната сравнително често по улиците, а малко по-специален модел. Mercedes S680 Guard е бронирана версия на лимузината и разполага с най-високото ниво на защита за цивилни превозни средства – VPAM VR10. Базирана е на дългата база на S-Klasse, а цената ѝ започва от 547 хиляди евро.

Новата бронирана S-Klasse разполага с V12 и тежи 4.2 тона

За разлика от предишното поколение, тук промените са значително повече, като общото тегло на колата достига 4.2 тона. Стъклата от своя страна са с дебелина от 10см и разполагат с хидравлични повдигачи, които да ги вдигнат при проблем по ел. системата. Гумите пък са специално произведени от Michelin и предлагат до 30 километра пробег при спукване. За допълнителна безопасност има и вградена бутилка при нужда.

Новата бронирана S-Klasse разполага с V12 и тежи 4.2 тона

Макар характеристиките на двигателя да са доста сериозни, то теглото от 4.2 тона е наложило някои промени. Така например максималната скорост е ограничена на 190км/ч, а от Mercedes казват, че са преработили автоматичната трансмисия с 9 предавки и окачването, за да се справят с добавеното тегло.

Новата бронирана S-Klasse разполага с V12 и тежи 4.2 тона


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ахахах

    26 9 Отговор
    Що не е на ток?!

    Коментиран от #20

  • 2 Спиро Киров

    22 6 Отговор
    Сега ОПГ Тикви ще се вози на това нещо.
  • 3 Бай Онзи

    18 3 Отговор
    Малеее туй си е камион направо хахаха
  • 4 грета тупанберг

    21 7 Отговор
    е как В12 бе нали намаляваме ЦО2 отпечатъка?

    Коментиран от #5, #8, #21

  • 5 ИсториятаПомни

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "грета тупанберг":

    намаляват вафли, не разбрахте ли, че немците пишат стандартите ... и после се разбират как да ги заобикалят. Така се опитват да убият конкуренцията ... разбире се с цената на измамата и търсенето на краткотрайни облаги. Но историята помни, макар, че и нея се опитват да подменят днес.

    Коментиран от #12

  • 6 ПЕТКО

    29 8 Отговор
    От" Мерцедес" могат да правят каквото искат! Най добрите!

    Коментиран от #13, #29

  • 7 Грета улавото

    23 1 Отговор
    Това много харчи, днес пак ще избягам от училище и ще протестирам!

    Коментиран от #10

  • 8 Ахахахаха

    11 0 Отговор

    До коментар #4 от "грета тупанберг":

    Намаляват за нас дето нямаме при за в12
  • 9 шофьор

    6 12 Отговор
    предпочитам "аурус".
  • 10 Хайл

    9 2 Отговор

    До коментар #7 от "Грета улавото":

    Ни арчи ма,има иликтрически джамове.
  • 11 Джамбаза

    5 9 Отговор
    Имах такава, но я продадох, защото вози твърдо.
  • 12 Хайл

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "ИсториятаПомни":

    То е общоизвестна тайна това,иначе кой да купи немска кола-тия повреждащи се adblue с катализатора нали трябва да се произвеждат в Германия /made in china/ на оригиналния етикет
  • 13 Антон

    15 10 Отговор

    До коментар #6 от "ПЕТКО":

    В жестока заблуда си. Новата ес класа е пълно дърво, казвам ти го от личен опит. Бих я определил като китайски пластмасов боклук.

    Коментиран от #14

  • 14 Hellish

    14 10 Отговор

    До коментар #13 от "Антон":

    Да маняк, 100% дърво купи си Дачиа и си се радвай. Ние простите ще си караме Мерцедесите

    Коментиран от #17

  • 15 Boxer EZ 3.0

    6 0 Отговор
    Абе, някой сеща ли се, по колко вървеше един завод по времето на Иван Костов и Н.Василев?

    Коментиран от #16

  • 16 Хайл

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Boxer EZ 3.0":

    Ако си от техните хора имаше и за 1 лв
  • 17 Антон

    10 9 Отговор

    До коментар #14 от "Hellish":

    Това нещо съм го писал тук под друга статия, преди около 1 месец. Пиша обективно, та и некой друг прост да не се излъже. Та: където може са сложили супер евтина пласмаса - централни духалки, лостчета на мигачи и чистачки. двата таблета изглеждат евтино и някак си не се връзват на вътрешните линии в колата. при отворен стъклен люк на тавана или когато слънцето грее под определен ъгъл , централния таблет губи яркост. самия той не е удобен за работа, когато се шофира, липсва ергониомия в менютата. таблета между задните две седалки - на допир супер евтин и лек. Дори не е брандиран със симвала на мерц, стои надпис самсунг. Усещането е за евтин китайски таблет от 50 лв. Колата е закупена февруари от тукашния вносител, нова и конфигурирана за мен от мен и вече е на около 6000км. За това време е посетила сервиза за неработещ хотспот, светеща лампа на еърбега, развалена механика на една от колонките, тези които излизат от страничните огледала когато пуснеш музиката. Мокета в краката на мястото до шофьора е увиснал от едната страна - според мен е икономисан и сигурни 1-2 мм са захванати под прага на вратата. така опъна е бил прекалено силен и е изпуснал.Задния капак се затваря с трясък и дрънчене на ламарина, просто са икономисали парче уплтнение в задната броня. Копчетата за памет на седалките, греен и охшаждаме са малки, клатещи се и неудобни за натискане. отделно всички тези дребни детайли, и дефекти не могат да бъдат забелязани при един тест дрфайв от 30-60 мин.

    Коментиран от #18

  • 18 Цццц

    14 5 Отговор

    До коментар #17 от "Антон":

    Филмар задния капак няма как да има дрънчене защо е с вакум,говориш пълни глупости,и аз несъм привърженик особено на новата S class но все пак май си я гледал само на снимка.Карам w221 face и честно казано ед доста по-красива във всяко едно отношение

    Коментиран от #23

  • 19 ПЕНКО

    3 0 Отговор
    ТЪПО !!! ТАНКОВЕТЕ СА ДЕСЕТКИ ТОНОВЕ И ПАДАЩИ В ДВУМЕТРОВА ДУПКА СА " АУТ " !!!!!!?????!!!!!
  • 20 психо

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ахахах":

    щото ще тежи 14 тона и...
  • 21 психо

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "грета тупанберг":

    В12 е витамин пази от ковид19
  • 22 Не завиждайте на собствениците

    9 0 Отговор
    На тези автомобили.Те са в капан ,от който трудно могат да се измъкнат.
  • 23 Антон

    10 5 Отговор

    До коментар #18 от "Цццц":

    Нека да съм филмар…..ходи в шоурума и сам погледни. Тогава се върни и давай определения:

    Коментиран от #24

  • 24 Plameni

    4 8 Отговор

    До коментар #23 от "Антон":

    Ами ти това правиш
  • 25 Мерцедес е боклук

    7 7 Отговор
    Това е схема как корпорациите да грабят глупзците с пари

    Коментиран от #26

  • 26 Гост5

    6 1 Отговор

    До коментар #25 от "Мерцедес е боклук":

    Кои, коли са за умници като теб?

    Коментиран от #27

  • 27 Мунчо

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Гост5":

    Сигурно са "японски"... Малко са "скучни и дървени" , но за бедняците става... 😂😂😂
  • 28 Накратко

    6 1 Отговор
    РЕНО трансмисия Рено Окачване абееее сичко почти му е рено така че мерцедес имаше да но до 2000г след това вече рено с емблемата на премиум марката най добрата но вече простолюдието да се радва че има мерджак да да да ама не не не позна
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.