4 Август, 2021 16:03 2 720 13

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година

  • jeep-
  • magneto-
  • stellantis-
  • stelantis

От Stellantis разкриха плановете си за всъдеход на ток

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година - 1
Снимки: Jeep

Както по-рано ви информирахме Stellantis разкри финансовите си резултати за първата половина на тази година и заедно с тях от компанията обявиха планове за представяне на няколко нови електрически модела. Един от тях ще бъде всъдеход под бранда на Jeep и се очаква да дебютира през 2023 година.

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година

От марката не разкриват подробности за това кой модел ще захвърли бензиновия или дизелов агрегат за сметка на електромотори, но най-вероятно това ще е Wrangler, съдейки по концепта, който от Jeep представиха преди няколко месеца.

Изцяло електрически Jeep пристига през 2023 година

Припомняме, че американската компания разполага с няколко хибридни модела в своето портфолио, включително Wrangler 4xe, Compass и Renegade, а в Китай и Commander. Очаква се в близко бъдеще да станем свидетели и на премиера на plug-in хибридна версия на Grand Cherokee


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Чудно

    8 5 Отговор
    Къде ще ги зарвждате всичкинтвзи изцяло елвктричвски автомобили? На бензинотанциите не става! Пред къщата не става, првд мола не става... ще плачете за бвнзинките! Толкова ще плачете, че това ще е причината за разпада на ес кочина. Ще се усетят, но много късно. Мерквлиците ще си управляват само в Баварията!

    Коментиран от #2, #3, #5, #7

  • 2 БАЙ Х@Й ‼️

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Чудно":

    Ауди подготвя за Дакар електромобил! Ще разполага и с бензинов TSI , който ще зарежда батериите 🤔
  • 3 7гкцлг8кце7

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Чудно":

    Гйбнйру8уухъъе ъгггйгхфл

    Почти толкова ти се разбира от поста!
  • 4 тарикату

    4 2 Отговор
    Като подкарате всички миксерите, да не вземат да ми вдигнат тока, че тогава ще се ядосам.
  • 5 гост

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Чудно":

    Всъщност ако не беше Меркелица и тлъстите баварски лобисти , двг-то щеше да е забранено още 2025 като в Норвегия , а не 10 години по-късно ! Обаче гледай какво става след 4 години , като влезе забраната в Норвегия и всички се уверят , че не само няма проблем , а е МНОГО ПО-ДОБРЕ !!!! Жална им майка на пушилниците , ще ги палят по улиците !!

    Коментиран от #6

  • 6 факт

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    В норвегия и да влезне в ЛЕсото никога няма да влезне
  • 7 3-Фазния

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Чудно":

    Всяка къща има контакт, всеки стълб за улично осветление има контакт, никой двор няма петролен кладенец, нито рафинерия. Роден ток вместо вносен петрол, чист въздух и пари за почивки. Ти като няма да си купуваш, чий го дириш тук?

    Коментиран от #8

  • 8 карача

    1 3 Отговор

    До коментар #7 от "3-Фазния":

    На кой стълб има контакт? - на всеки.Точно за такива лумпени са електрическите играчки.Джипа ходи по горите и планините,не по къщите и стълбовете, ама то на компютъра не ги пише тия работи.

    Коментиран от #9

  • 9 Дрън-дрън

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "карача":

    По хижите и вилите в балкана има повече контакти отколкото бензиноколонки. Никой не харчи по един резервоар на ден в планината.

    Коментиран от #10

  • 10 Хо хо хо

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Дрън-дрън":

    Малка теглителна сила има с тия батерии голямото съпротивление ще ги разреди много бързо.

    Коментиран от #11, #12, #13

  • 11 Ти да видиш!

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Хо хо хо":

    Малка теглителна сила? Да не твърдиш, че ДВГ има по-голям въртящ момент от електродвигателя? Да не твърдиш, че ДВГ харчи по-малко енергия за час при движение на първа и включени бавни предавки, отколкото ще харчи един електродвигател, който дори няма предавки, а работи с фиксирано предавателно отношение между колелата и двигателите? А сещаш ли се че след всяко изкачване, няма как да не следва и спускане, при което голяма част от енергията използвана за качване, ще се върне обратно в батерията? В резервоара ще се върне ли нещо?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Колко да е малка теглителната сила

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Хо хо хо":

    Ето ти как се преодолява 45-градусов наклон и как го взе все едно се движи по равното. Понеже премахнаха предишното мнение заради линк към видео, все едно има някаква разлика дали видеото ще е от ютуб или от някъде другаде, потърси в google:

    Watch Rivian’s electric SUV climb an insane 45-degree slope like it’s nothing


    Без да се чуди на каква предавка да го качи, без да има проблем и загуба на мощност и въртящ момент при загуба на сцепление, защото максималният въртящ момент е достъпен от нула оборота на електродвигателите и гумите, докато ДВГ го постига при високи обороти, докато гумите са с 0 оборота и при предаването голяма част от мощността се губи безцелно в топлина, да не говорим за износването на съединителя в някои случаи.