Както е добре известно безплатно сирене се предлага само в капана за мишки. Какво обаче ще кажете за "бюджетно сирене"? Когато става въпрос за нещо, което не е твърде скъпо, повечето хора веднага правят асоциацията: ниска цена - ниско качество. А лошото качество на автомобилния двигател не е нещо, което искате да видите под капака на колата си. Има обаче изключения. Показваме ви няколко изпитани във времето бюджетни двигателя.
K4M и F4R - Renault
Един от най -добрите бюджетни двигатели на нашето време е създаден от инженерите на Renault. Говорим за силов агрегат, обозначен с индекс K4M с обем 1.6 литра и мощност 102-105 конски сили. Неговият пряк роднина, всъщност брат или сестра, е F4R с обем 2 литра и мощност 135-143 к.с. И двата двигателя имат изключително прост дизайн, чугунени блокове износоустойчиви цилиндри и бутала, както и хидравлични повдигачи. И двата са способни да "навъртят" най-малко 500 хиляди км. Днес най-често те могат да се видят на автомобили Dacia Logan, Sandero и Duster.
BSE 1.6 MPI - VW
Говорейки за надеждни бюджетни двигатели германско производство, първото нещо, което трябва да запомните, е 1.6-литровият BSE 1.6 MPI агрегат. Двигателят има щадяща мощност от само 102 коня. Благодарение на това, а и на надеждните компоненти, този мотор може да работи до половин милион километра без основен ремонт. BSE 1.6 MPI има само един недостатък: от 2015 г. устройството е премахнато от серийното производство. Днес най-често се среща под капака на Skoda Octavia, VW Golf, Jetta и Passat.
G4FA и G4FC - Kia
Има два двигателя от Южна Корея, които определено трябва да се запомнят. Тe са с с алуминиев блок и са познати с индексите G4FA и G4FC. Първият е с обем от 1.4 литра и мощност 107 конски сили. Вторият е с обем 1.6 литра и мощност от 123 конски сили. Ако двигателите не се претоварват често и маслото се сменя своевременно, те ще издържат повече от желаните половин милион. Най -често се срещат на автомобили Kia Rio, Ceed и Hyundai i30.
R20A - Honda
Двулитровият бензинов R20A е един от най-надеждните бензинови нискобюджетни мотори. Произвежда се от 2006 г. и се монтира на Civic, Accord и CR-V. Независимо че е изцяло алуминиев и има доста висока мощност (до 155 к.с.), ресурсът му нахвърля 500 000 км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VAG
Коментиран от #105
13:36 15.10.2021
2 Притежател
Коментиран от #3
13:38 15.10.2021
3 Марио
До коментар #2 от "Притежател":
това са бюджетни мотори не четеш ли, а описаният от теб, нито е надежден, нито е бюджетенКоментиран от #7
13:40 15.10.2021
4 SUBARU XV
Коментиран от #22, #32
13:46 15.10.2021
5 Евгени
Коментиран от #11, #12, #13, #27
13:50 15.10.2021
6 Дъгето
Коментиран от #38, #108, #146
13:59 15.10.2021
7 Притежател
До коментар #3 от "Марио":
Дали е бюджетен зависи от месечният финансов доход, с който разполагаш.14:04 15.10.2021
8 От Каспичан,
Сигурно е вярно защото тук един чичко над шейсет кара една Ланчия Капа бензинка и каза че двигателят е над 400 хиляди км. и не е пипан.
Коментиран от #10, #17, #44, #77
14:29 15.10.2021
9 DrivingPleasure
Коментиран от #14
14:41 15.10.2021
10 гост
До коментар #8 от "От Каспичан,":
Да, но и 1,6 16v ,103,к.с. на Фиат/ Ланчиа/ са едни от най-дуракоустойчивите мотори. След 300 х.км се поразтракват леко( над 90% са на газ),но нищо фатално. Ако не му е слагана газ,като нищо ще удари половин милион и нагоре без отваряне.14:48 15.10.2021
11 Тони
До коментар #5 от "Евгени":
Кия и Хюндай в момента са най-добрите варианти за автомобил,лошото е им,че цените им не падат...Коментиран от #79
15:21 15.10.2021
12 Чочо
До коментар #5 от "Евгени":
На 580хил км само газ,трябва да е някой такси...Коментиран от #122
15:23 15.10.2021
13 Венци
До коментар #5 от "Евгени":
Аз имам i30 купих го чисто нов от магазина през 2007г,тъкмо беше излязъл модела,еми за 14години абсолютно никакви проблеми..Вече е 260хил км,и все така си работи безшумно,разхода на на масло е 0..Никога не съм доливал..За това време единствено смених, съединител преди 2години,и 2биялетки и един външен накрайник...Мотора е 1.4бензин...Коментиран от #20, #30, #54, #60, #162
15:28 15.10.2021
14 Дедо
До коментар #9 от "DrivingPleasure":
Даа,сега преобладават TSI,FSI,Eco boost и други тем подобни недоразумения!15:39 15.10.2021
15 beast
Коментиран от #26
15:49 15.10.2021
16 Гост
16:00 15.10.2021
17 Случаен
До коментар #8 от "От Каспичан,":
Не е сигурно, те са родственици с 16 клапановите туин спарк на алфа, и двете са към семейството "Pratola Serra", заедно с 1.9 и 2.4 жтд. 1.6 16 103 коня е към друго семейство, едновалка, да, с 2 вала е, обаче е на базата на двигателя от 128, който се слага на почти всички модели на фиат, темпра и типо включително.16:07 15.10.2021
18 Ерих
Коментиран от #74
16:18 15.10.2021
19 селянин
16:29 15.10.2021
20 Гост
До коментар #13 от "Венци":
Мога ли да попитам с какво масло беше като нов и с какво в момента,или същото като от завода.Просто ми е интересно.Не марката масло,а вискозитет,спецификации и т.н.16:33 15.10.2021
21 jap
17:36 15.10.2021
22 Komapak
До коментар #4 от "SUBARU XV":
Хондата съм я виждал с очите си за останалите не смея нищо да твърдя. Нямам инфо... Ама като се загледаш колко милионници таксита Дачия има в Бг... Не знам. Май не си много прав.18:05 15.10.2021
23 оня с магарето
18:13 15.10.2021
24 Едмонд Дантес
Коментиран от #28
18:34 15.10.2021
25 КонТрол
19:09 15.10.2021
26 Дедовия
До коментар #15 от "beast":
Само " Нисан Алмера" Тино - дизел може да ги измине без проблеми!! Схващате ли бе " разбирачи"- тикви???19:11 15.10.2021
27 Цунк Фуя Шанг
До коментар #5 от "Евгени":
На жълтурите хич не са бюджетни, балансиращи валове и други дивотии, може да са евтини само в щатите ...точно на Рендетата са евтините и държеливите, особено F4R, хем е опростен и дефорсиран (това е и моторът за доста състезателни серии), но във версиите му в 135-140кс, то само дебил може да го счупи, а частите са му на цената на спанака
19:41 15.10.2021
28 Стига ва
До коментар #24 от "Едмонд Дантес":
Смях от рено ли дочувам))))20:44 15.10.2021
29 Димид
21:36 15.10.2021
30 JDMfan
До коментар #13 от "Венци":
Еми брато не че нещо но 1.4 двигател колко пък да се чупи? Смисъл той няма силичка нещо да счупи. Иначе яко е че нищо не ти се е чупело . Аз имам Импреза от 2006 Hawkeye с 2.0 турбо и като счупя нещо го сменям с тунинг и на практика със пари които трябва така или иначе да го отремонтирам съм си го направил 400кс. и може да се каже, че е като ново а то е на 500к километра. Въпреки, че хората казват, че боксерките не държат дълго. Просто ако колата е поддържана добре си е топ винаги.Коментиран от #41
21:44 15.10.2021
31 Prelude
Коментиран от #34, #47, #69, #116
21:52 15.10.2021
32 Хсха
До коментар #4 от "SUBARU XV":
K4M и F4R - Renault са едни от най-надежните мотори ама ти не си в час изобщо22:19 15.10.2021
33 Човека
350+ е възможно ,но половин милион в БГ и автърмаркет части абсурд
Коментиран от #80, #82
22:23 15.10.2021
34 бай Даньо
До коментар #31 от "Prelude":
И аз съм така с едни лексъси . Всяко година по няколко пъти трябва да сменям масло ...Коментиран от #36, #37
22:32 15.10.2021
35 Опел Мотоспорт
Що е Щутгарт - Кадет ,Аскона ,Вектъра ,и Мерибата са уникатове мильоници ,а и Део Тико ..
Коментиран от #76
22:42 15.10.2021
36 Komapak
До коментар #34 от "бай Даньо":
Като притежател на лексус мога да твърдя, че не сменям чак толкова често масло. Може би два пъти годишно... То е и защото въртя доста километри а не защото гори масло. Изобщо случих на кола за първи път в живота си. Е... Харчи много, но половината и повече е на фирмена сметка... Лексуса ми вече е на над 400000. Само това е причината да се оглеждам, но докато не са се свършили мисля да си взема един ягуар карбуратор. И той гори като ламя, но е най-йдобната кола в която съм сядал.Коментиран от #50
22:43 15.10.2021
37 Prelude
До коментар #34 от "бай Даньо":
Мда, синът ми кара Селика. И той така, няколко пъти в годината масло. До ония неверник, дето не вярва че японска кола от 90те може да навърти половин милион километра. Могат го трошляците, другите превъртат милионния километраж. Иначе няма лошо, за всеки влак си има пътници.Коментиран от #39
22:44 15.10.2021
38 Хайл
До коментар #6 от "Дъгето":
Ти сигурен ли си че субаруто гори масло??? Всеки добре стопанисван двигател НЕ БУТА МАСЛОТО. Явно не си карал субару или ако си имал е било НОФ ФНОС С СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ ОТ ЕДИН И СЪЩИ ПЕЧАТ и надписи "smiana maslo"...не пиши щуротии22:49 15.10.2021
39 Ае ти виждал ли си Тойота да нзапали
До коментар #37 от "Prelude":
1.8 vvt-i апва масълце22:49 15.10.2021
40 Васил Пенчев Кукурков
22:51 15.10.2021
41 Хайл
До коментар #30 от "JDMfan":
И аз съм на субару и нямам проблеми-2 литра 125 коня-за където съм тръгнал все съм стигал и се връщамКоментиран от #45
22:52 15.10.2021
42 Дали??
23:08 15.10.2021
43 Опел
Коментиран от #73
23:11 15.10.2021
44 Хайл
До коментар #8 от "От Каспичан,":
Италианците между другото имат МНОГО здрави мотори,надживяват купетата стига да са поддържани23:17 15.10.2021
45 Мазньо
До коментар #41 от "Хайл":
С Forester съм,пета година,уникална кола,карал съм 6-7 марки,основно VAG,Subaru-то не го сменям за нищо,въпреки 400К км.!Коментиран от #51
23:17 15.10.2021
46 "Знаещи"Факири
23:21 15.10.2021
47 HR V завинаги
До коментар #31 от "Prelude":
Никога не бих си купил Дачия, та дори и всяка година да правя основен ремонт на Хондата23:24 15.10.2021
48 Бай Джап
23:24 15.10.2021
49 КОЛЧЕВ
23:28 15.10.2021
50 бай Даньо
До коментар #36 от "Komapak":
като сме почнали да се гъбаркаме - сина кара едно Ауди А4 и масло не сменя дори, само долива оти "с турбо е нормално да харчи малко масло" и лексуса с турбо но и масло не харчи ... ха-ха-ха!Коментиран от #81
23:32 15.10.2021
51 Хайл
До коментар #45 от "Мазньо":
Първото субару го купих 94 г,не бяха чували тази марка,последното го купих преди 5 години-легаси 2 литра,имах и форестър до преди 2 години-невероятни автомобили са23:47 15.10.2021
52 Qwerty
Коментиран от #64
23:50 15.10.2021
53 Subaru1992г.
103конски сили.,тъй като нуждите са ми от втора кола с такова 4х4 и не много нова ! Прави впечетление вече към 2000 навъртяни км.,че колата има уникална тяга,незнайно от къде извадена при тези 103кс и моно инжекци -карбуратор! 1,2,3,4 скорост се редят много бързо при много ниска скорост и колата подкача и върви много добре -чудо ! Знам само ,че двигателят е правен не отдавна,но масло пипа макар,че не пуши и не черни ауспуха,то отдолу покапва от някъде 😄 Някой да има впечетления от този модел Легаси комби 1,8 к. 103 кс. ????
Коментиран от #62
23:59 15.10.2021
54 Тошката
До коментар #13 от "Венци":
Колега аз също съм карал i30 в продължение на 4години,служебен автомобил.И мога да потвърдя, че тази кола е правена да се кара много..Впечатлен съм от Хюндай,в момента се оглеждам за такава от 2009-2010година,ама цените им са доста солени..Но като се замисля колко пари съм хвърлил за ремонти на старите ми автомобили,май наистина е по добре да взема нещо такова читаво и да не ми прави проблеми,от колкото някой бракма и пак да се видя в чудо...Коментиран от #88
00:01 16.10.2021
55 Сттт
00:01 16.10.2021
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Stt
00:04 16.10.2021
58 Сттттт
JTD 1.9/ 4 цилиндъра и 2.4 / 5 цилиндъра
Монтират се във всички изброени марки!
00:08 16.10.2021
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Косьо Караджов-плувеца
До коментар #13 от "Венци":
В семейството имаме Кия сийд, уникален автомобил..Не го заменям за нищооооо...Имаме я от 10години,като я купихме беше 2годишна на 65хил км,внос от швейцария.Сега е на 270хил км,и не е мръднал мотора,Кара се само на бензин, винаги я пълним до горе и повече от 8литра в градски условия не ни е правила...Много хора като чуят Киа или Хюндай и си мислят,че това е някакъв компромисен вариант за автомобил..Точно обратното,това са изключително здрави машини,еталон за качество...Коментиран от #65, #87
00:22 16.10.2021
61 сандокан
00:23 16.10.2021
62 Хайл
До коментар #53 от "Subaru1992г.":
Качи я на канал и погледни...маслото в скоростите проверяваш ли го-има щека за него 😉Коментиран от #70
00:28 16.10.2021
63 Hyundai
Коментиран от #66
00:30 16.10.2021
64 Хайл
До коментар #52 от "Qwerty":
Ако караш нещо от ваг ще гори масло-от завода дават на 1000 км да долееш...гледай да не гори повече от горивото че тогава трябва да я продадеш....но на кой🤣🤣🤣00:33 16.10.2021
65 Чочо
До коментар #60 от "Косьо Караджов-плувеца":
Евала,споделям мнението ти на 100%,преди време имах голф 5 1.6бензин ,тази кола ме съсипа от ремонти,влязох в кредити и не спря да гори масло,а тук са писали,че е здрав мотора,нищо подобно...За кията и хюндая всички говорят,че са много здрави,аз също споделям това мнение..Макар и да нямам такава кола,моя съсед кара Кия сийд 1.4 на газ такси е.И наистина е супер здрава машина...00:35 16.10.2021
66 Хайл
До коментар #63 от "Hyundai":
Вярвам ти защото японци и корейци са на светлинни години отпрехвалените немци особено...00:35 16.10.2021
67 Матушка Росийка
00:58 16.10.2021
68 Бойко
Няма по-здрав двигалел от двигателя на твоята Тойота!
01:00 16.10.2021
69 555
До коментар #31 от "Prelude":
Аз карам италианска кола, доста е претенциозна, съединителя е 6 бона, гори 30 градско, за да смениш въздушния филтър трябва да махнеш предното колело и подкалника и други типично италиански тъпотии.Обаче кефа когато задмина някой с хонда или бмв, който си мисли че 320 ката е най бързото нещо създавано някога, кефа е несравним
Коментиран от #147
01:13 16.10.2021
70 Subaru 1992г.
До коментар #62 от "Хайл":
А стига бе щека и за него😮 Ще я видя де е! Благодаря!👍Коментиран от #71, #93
02:13 16.10.2021
71 оня с коня
До коментар #70 от "Subaru 1992г.":
Като проверяваш маслото на Скоростите,провери и на Диференциала - и там има Щека.Коментиран от #94
02:35 16.10.2021
72 Абсолютен оксиморон
04:28 16.10.2021
73 Сашо Николов
До коментар #43 от "Опел":
Един от малкото истински и здрави мотори на Опел.Преди време имах такъв на Опел Аскона и бях супер доволен.
Не си и помисляше да пипне маслото.
Невероятно здрав мотор C20NE
07:09 16.10.2021
74 Роко
До коментар #18 от "Ерих":
Много за лоши…. Затова всички спортни модели на Порше са с боксери!Коментиран от #154
07:57 16.10.2021
75 sasho
08:07 16.10.2021
76 urod
До коментар #35 от "Опел Мотоспорт":
Деу Тико може и да е здрав, ама тук не включваме мотоциклетни двигатели :-)Коментиран от #136
08:15 16.10.2021
77 Фиат
До коментар #8 от "От Каспичан,":
Аз също карам италианска, в момента е на 220хил - мотора не се чува, масло не харчи. Така, че мога да потвърдя, че има здрав мотор.08:23 16.10.2021
78 aaa
Коментиран от #83
08:45 16.10.2021
79 Дони
До коментар #11 от "Тони":
Напълно съм съгласен... Лятото ходих, търсих,гледах, всякъкви марки,в началото гледах пежо-308,после,голф 5,Сеат Леон,и накрая се качих на Хюндай i30 бензин,и не съжалявам за избора си.Прекрасен автомобил...08:46 16.10.2021
80 Иванов
До коментар #33 от "Човека":
Едно от най-важните условия за един мотор , да може да мине много километри е чугунения блок. И разбира се , честата смяна на масло. Максимум на 7 хиляди. Има много клипове из тубата- руснаците дори на нови ,гаранционни коли си сменят сами маслото междинно, понеже смяната при дилъра е на 20 000 км , което е прекалено много. А тия алуминиеви блокове - за нищо не става, пък особено тия дето са опен дек . Раздуват се на елипси и попва маслогорене. БоклуциКоментиран от #100
08:49 16.10.2021
81 Komapak
До коментар #50 от "бай Даньо":
На 10000 доливам около 700гр. Ако мислиш че е много, кажи. Аз не мисля така. Карам със синтетика.08:50 16.10.2021
82 Иванов
До коментар #33 от "Човека":
Много коли са по на 500 000 и нагоре. Повечето Дачия таксита с 1.6 бензин са над тези километри. В предната фирма имахме Шкода Фабия , 1.2 бензин - караше се само извън града, бракуваха я на 480 000 км , но не беше счупена , вървеше си , просто остаря много. Даже я купи един човек от охраната на портала. Има колега ,има. Има много коли над 500 000 у нас.Коментиран от #84
08:54 16.10.2021
83 Komapak
До коментар #78 от "aaa":
Моноинжекциона е изключително капризен към газовата уредба. Само Ловато горе долу държи дълго време. За 150000км прецаках един двигател. После за никакви пари си намерих друг двигател, но тази безумна операция ми струваше към 3000лв през 2012г.Май не си струваше усилията защото 50000км по късно го бракувах с издухана глава. Става въпрос за Деу Есперо, все пак а не за Сузуки, но съм чул от колеги по съдба, че моноинжекциона си е такъв ако му сложиш газ.
08:56 16.10.2021
84 Komapak
До коментар #82 от "Иванов":
😀Че то повечето коли в България са на над 500000км само че собствениците са леко заблудени от превъртения километраж. В сравнение със западна Европа в България се кара доста по-малко примерно до работното място. В Германия до 200км дневно е нормално. Ако имаш повече от час път до работа ти влиза в раблтното време. Случвало се е да работя на 250км. Ами.... Докато стигна и заоочна да работя станало време да си ходя. 😀 Ако някой се пита как се засича всичко това, има си приложение на телефона, старт пътуване, начало работа, почивка, местоположение и всички други гадости произтичащи от това. Във Франция между двата ми обекта са 400км. Доста километраж въртиш за да имаш някакво оправдание за зле свършена или забавена работа.09:04 16.10.2021
85 Теодор Салпаров
09:16 16.10.2021
86 hahaha
09:26 16.10.2021
87 Светулката
До коментар #60 от "Косьо Караджов-плувеца":
Може би си прав,ама цените им са в космоса за хубава Кия сийд 2008-2010г искат по 7-8000лв...За i30 да не говорим,там даже са и по скъпи...Коментиран от #149
09:28 16.10.2021
88 Слави
До коментар #54 от "Тошката":
I30 държат много голяма цена...Даже надминаха Хонда Сивик по цена,което много ме озадачава...09:32 16.10.2021
89 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз
09:34 16.10.2021
90 Славена
Коментиран от #91, #96
09:43 16.10.2021
91 Майстор
До коментар #90 от "Славена":
Славена,благодарение на тия опели имаме толкова много работа в сервиза ни,както и на Фолксваген....Изводите си ги направи сама..09:53 16.10.2021
92 Ива Тонева
Коментиран от #95, #99
09:59 16.10.2021
93 Хайл
До коментар #70 от "Subaru 1992г.":
Има има,между полуоските и кожуха на съединителя-малка,къса ЖЪЛТА щека10:06 16.10.2021
94 Хайл
До коментар #71 от "оня с коня":
На бенвето ти може и да има щеки на диференциала,че и неговото масло го гори10:09 16.10.2021
95 Komapak
До коментар #92 от "Ива Тонева":
Над десет хиляди са си множко, вярно е. Зависи колко километра очакваш да навъртиш с автомобила си... Аз въртя 3000км месечно средно годишно. Ако живея в България предимно ще са вероятно по-малко.10:11 16.10.2021
96 един от стадото
До коментар #90 от "Славена":
ми добре. Кажи бензин-дизел ли е, кубатура, години. Или той мъжа Ви се занимава с тия подробности. Ако и Вие шофирате трябва да ги знаете. А аз се връщам на едно корейско пак от минали години. Деу Есперо 2.0. На базата на Опел- желязна кола излезеКоментиран от #101
10:13 16.10.2021
97 локомотива
10:15 16.10.2021
98 рендак
10:18 16.10.2021
99 Шомпи
До коментар #92 от "Ива Тонева":
Ива,щом нямаш възможности за този модел,насочи се към стария модел но гледай да е фейс лифта,цените им наистина не са евтини,но повярвай ми има защо....Огледай се и за i30 те са близнак на Кия сийд..10:19 16.10.2021
100 Сттт
До коментар #80 от "Иванов":
Да, а не е ли по-добре на 3500км да се сменя:)Ти сериозно ли ги мислиш тези неща - да сменяме масло та 7000км на кола, която е убита от каране на запад и където са и сменяли маслото на 30000км?Ще я съживя ли или....?На месец въртя по около 2500 -3000км.
Сменям на 15-16 хиляди с пълна синтетика 5W30 и вече 100000нямам проблем , а колата е на близо 300000. От недолюбванити марки е -Алфа 159 2.4
10:19 16.10.2021
101 Komapak
До коментар #96 от "един от стадото":
Чак желязна не бих казал. Частите са евтини, ремонта обикновено бърз и евтин. Като ти се скапе компа, защото редовно се наводнява, си откровено за никъде. Абе... Грешки на растежа. Едно мога да призная.. Нккога не ме е оставяла насред пътя. Опел, респективно деу есперо са способни да карат с множество проблеми дълго време, но не безкрайно. Сега ако ми изпадне чигаво есперо пак бих си взел😊Коментиран от #106
10:23 16.10.2021
102 Даниела
Коментиран от #104, #109, #115, #124, #134
10:24 16.10.2021
103 aaa
10:32 16.10.2021
104 Komapak
До коментар #102 от "Даниела":
Карам японски suv. За 6г съм сменил един лагер. Консумативите не ги броя. Харчи отвратително много, примерно 14 на сто. Никой не може да ти даде съвет коя е най-добра. Сега ще ме нападнат фенивете на френски коли. 😄10:42 16.10.2021
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 един от стадото
До коментар #101 от "Komapak":
като казах желязна, имах в пред вид българското значение. Взех я на един търг почти без пари, с 20лв от горе, малко след инфлацията. Една банка я продаваше. Издухана била. Тъй ли. С ремонт за 250-300лв, една заплата тогава тръгна като нова/почти. Тогава имах и Тераното. Едното по къра и баирите другото по асфалта. Малко от годините, в които кефа беше по голям от ремонтите, при това на две колиКоментиран от #107
10:48 16.10.2021
107 Komapak
До коментар #106 от "един от стадото":
Моята беше бивша собственост на корейското посолство. Една от петте бели коли в Бг. Добре че след моята експлоатация не можеше да говори милата. През тези години пътувах софия хасково почти през ден. Горе долу на два месеца беше по един ден в сервиза. Говорим за 6000 км месечно все пак! Естествено моята беше от по-старите и беше моноинжекцион, което е минус, но все пак за парите си свърши огромба работа.11:01 16.10.2021
108 Гената
До коментар #6 от "Дъгето":
И аз карам Рено, първото Клио го замених с третия модел Клио, еспорезно с него карахме в семиъството и една Лагуна 1,8 . За разнообразие ги продадох, естествено пак на роднини, щото аз не правя компромис с обслужването и си купих...а познайте пак Клио комби, двигател 1,1 бензин турбо, 101 к.с. Също уникален мотор, прави ускорение за 10,7 сек. и се мърка тихо при всякакъв режим на каране.11:20 16.10.2021
109 Хайл
До коментар #102 от "Даниела":
Не са лоши коли,но ако искаш да го изнудиш му направи мусака и после в леглото му кажи че искаш пежото 😉😄Коментиран от #110
11:23 16.10.2021
110 един от стадото
До коментар #109 от "Хайл":
..и преди това супа топчета и крем карамел за десерт. Мусаката слаба ще дойдеКоментиран от #112
11:31 16.10.2021
111 Ники
11:40 16.10.2021
112 Komapak
До коментар #110 от "един от стадото":
Абе всички имате предрасъдъци към френската техника, но изобщо не сте прави. Работи си даже много добре. В смисъл малко по-добра е от днешната немска. В този ред на мисли може и по- тънко момата да мине. От друга гледна точка ако веднъж седне в хонда акорд ще забрави за външния вид и дизайн. Вссе пак орекарваме повече време в колата отколкото да я гледаме отвън. И най важния въпрос е колко ни струва ремонта. Защото с тия стари бангии въпроса не е дали а кога и колко често. Успех и късмет😊Коментиран от #114, #135
11:41 16.10.2021
113 Стар тираджия
11:48 16.10.2021
114 един от стадото
До коментар #112 от "Komapak":
без аварийно и на теб. Дано минеш с тоя лагер само, нищо работа и пари. Лексъс и Акура/Хонда форевър11:58 16.10.2021
115 Значи
До коментар #102 от "Даниела":
Тоя човек не те взема на сериозно , щом иска да ти причини това нещастие , с тия японски и корейски недоразумения. Направо се запъвай твърдо за Пежото. Ако не се съгласи, сменяй кочаКоментиран от #126
12:05 16.10.2021
116 Тва там prelude-to
До коментар #31 от "Prelude":
Карам Онда прИлюд. Километража показва 318 000, но май са по малко. Усещам че ще живее вечно. Остават и не повече от 40-55 години живот. Всяка година Не й правя абсолютно някакви ремонти. Или ще трябва най много да й сменя стелките и перата на чистачки те , там това маслото рядко го сменят -тя нали върви, или филтри някакви там веднъж на 7-8 години. Колегата пише че е боклук - но Не е!Че Дрънка, Дрънка да и то доста,тука е познал или просто е казал истината.
..А, и да двигателя й прекъсва още на около 1150 оборота кога е студена, а за 6700 оборота ако е напъна и ке УмрЕ директно!
12:15 16.10.2021
117 Деу Тико
12:25 16.10.2021
118 ИВО
12:51 16.10.2021
119 Бъз
Коли втора употреба купени до 180х км.
Задължително от баба или лекарка.
Момчета навремето си купих Опел Вектра 1,6 моно на 200х км. Влязох в сервиз и майстора я включи към комп. Седи гледа километража гледа екрана и се държи за корема. Притича до 00. После ми каза честит половин милионер. А не харчеше масло.
Коментиран от #120, #138
13:20 16.10.2021
120 Komapak
До коментар #119 от "Бъз":
Може и да ти е ссмешно, но си купих колата от лекар в Парма. Беше на 220000км. Смея да твърдя, реални. В момента съм малко над 400000. Не усещам да е паднала мощността или да харчи повече масло. Може би защото съм свикнал. Ясно е че и време за смяна, но новите не ми харесват ама въобще. С тоя даунсайзинг се оглеждам дори за нещо с карбуратор и без компютър. С една дума динозавър като мен😄13:31 16.10.2021
121 Димо
Коментиран от #125
13:42 16.10.2021
122 Не такси
До коментар #12 от "Чочо":
И лошо ли е ако е такси ?Това още повече показва че е здрав мотора, щом издържа толкова километри на предимно градски каране.
Иначе моята без да е такси е на почти 500 000 км, като повечето са само на газ и няма проблем с двигателя, дори масло не гори. Едва ли е нужно да уточнявам, но е френска, почти 20 годишна.
13:46 16.10.2021
123 кикирикииии
14:06 16.10.2021
124 Кокито
До коментар #102 от "Даниела":
Даниела,лесно можеш да го навиеш.Лягаш чисто гола в спалнята.Като легне до теб,веднага му правил една миняга,после едно здраво яхане..И му напомняш за 308,ако и тогава те отреже,сменях го...14:23 16.10.2021
125 Радо
До коментар #121 от "Димо":
Тъй кат гледам цените,Хондата по евтина от кията и хюндая....14:25 16.10.2021
126 Джоката
До коментар #115 от "Значи":
Ами да ти кажа,човека правилно се е ориентирал...Какво им има на японските,или особено на корейските автомобили?Аз от 8години карам Кия,и проблеми нямам никакви,само бензин и карам...14:28 16.10.2021
127 васик атанасова
14:31 16.10.2021
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Наску Диаманда
15:38 16.10.2021
131 4-милиона км.като професионален водач
Коментиран от #137
15:49 16.10.2021
132 Мечо
16:12 16.10.2021
133 УМЕН
16:52 16.10.2021
134 Филип
До коментар #102 от "Даниела":
Муцка,не ти трябва Пежо 308,да,красиви са на външен вид,но ще те съсипе от ремонти,още повече че е бензин....Правилно се е ориентирал мъжа ти към Японец или Кореец....16:58 16.10.2021
135 Хайл
До коментар #112 от "Komapak":
Нямаме предразсъдъци че били френски или италиански,просто една добре поддържана кола ако ще и милион да има пак ще си е добре.имал съм френски,японски,немски,американски и италиански-добри коли бяха-не са ме оставяли никъде,но за мен лично японските са най-здрави16:58 16.10.2021
136 ЯКО НАДАРЕН
До коментар #76 от "urod":
За лодка колега, за лодка.16:59 16.10.2021
137 Хайл
До коментар #131 от "4-милиона км.като професионален водач":
Тираджията а да не се правиш на голям разбирател че ще се изложиш...знаеш само-ходих да товаря,ходих да разтоваря,толкова часа на рампата,толкова часа щау и караш по а8,а7,а6...на кой аусфарт слизаш а? Като много знаеш да си разглобявал двигател на москвич или лада??? Ако ти дам 6 цилиндров на субару ще го обикаляш като голям камък...не мисли че ти си най-големия шофьор и монтьор.само плямпашКоментиран от #139, #141
17:06 16.10.2021
138 Гената
До коментар #119 от "Бъз":
Да посмятаме, щото ми омръзна да слушам българското вечно дуднене на тема пробег.Един среден бюргер кара дневно от 50 до 70 км. Да, сигурно някои карат и по 1000 км , но недейте забравя, че шофирането е труд, работа. Ако човекът и специалист в офис, или му отпарят кожата в цеха, колата му трябва да го откара до офиса и обратно. На месец прави 600 км, направете ги 1000, за година стават 12000, направете ги 15 000 км. За девет години стават 135000 км, нека да вдигнем на 160 000 км. Е, и ?!
Приказките за милиони км пробег са на пубери и келеши, които щом вземат книжка си представят, че на Запад всички шпорят коли по цял ден като в тъпанарския трилър "Бързи и яростни". Не, приятели, хората бачкат, бачкат яко ! Какви ти миткания по цял ден ?!
Коментиран от #144, #150, #157
17:27 16.10.2021
139 Притежател
До коментар #137 от "Хайл":
Този мотор наистина е голям чеп.На един познат със субару трибеца 3.0 му взеха 5к за ремонт на мотора, това някакъв сервиз в Габрово беше.
Коментиран от #155
17:35 16.10.2021
140 Газ 66
18:18 16.10.2021
141 Коментар
До коментар #137 от "Хайл":
140 е за теб , к.е.л.е.шКоментиран от #156
18:20 16.10.2021
142 Амнезия
Превъртян километраж,даже жилото
извадили.Какво представляват ,тези
щеки?Имах поло,пълен боклук.
Коментиран от #158
18:35 16.10.2021
143 Крис
19:00 16.10.2021
144 Сттт
До коментар #138 от "Гената":
Средно карам по 80-100 км дневно, а често и по 120кмМесечно стават около 2500, годишно 30000.
Това ми отнема час и половина дневно .
19:25 16.10.2021
145 Тук
21:33 16.10.2021
146 Георги
До коментар #6 от "Дъгето":
Изобщо ,ти пък не ми говори точно за рено ,явно тук говориш за това че е надхвърлил 500 хил.км,аз пък ще ти кажа за мотори които са в бюджетния клас на БМВ и Мерцедес и надхвърлят милион км.,това са БМВ е 36бензин м52,и Мерцедес 190 дизел22:49 16.10.2021
147 Йо Несбьо
До коментар #69 от "555":
Аз си взех Сеиченто от 2001. Невероятно ускорение на светофара. Малка пазарска количка, която се шофира по 3000 км месечно само из града. А, съединител + датчици за температурата + този за оборотите + работата на монтьора и диагностика излязоха общо 500 лв. Цената на закупуване беше от порядъка на 400 лв, защото предишният собственик не можеше да разбере откъде идват проблемите. Да се надяваме, че и ще продължи да е здрав дълго време, много полезна и удобна машинка, която ми върши идеална работа.23:52 16.10.2021
148 Йо Несбьо
23:58 16.10.2021
149 Furinax
До коментар #87 от "Светулката":
Днес купихме Хюндай I30, 2011 година фейслифт, 1.6 126 коня. След дълго проучване се спрях на този автомобил поради следните причини - бензин (ще се кара основно в града), без турбо, Евро 5, ръчна кутия, добри отзиви от марката... Колата е на 169к км според продавача, дано да сме случили, но кола втора употреба винаги е на късмет!!!00:21 17.10.2021
150 Дали??
До коментар #138 от "Гената":
Няма нужда да го смяташ. В Германия си имат подробна статистика И за това. По спомен средния пробег на година е 12-13 хиляди километра, и от няколко години намалява. Разбира се, има го и по отделно за бензин и дизел, както и за различни класове автомобили, където могат да се видят разликите. Т.е. статистиката е вярна, колкото оная приказка за ядене на свинско със зеле... Едни ядат свинско, други зеле... Т.е. има и коли с голям пробег, както и с много нисък. Проблема е, че за България се взимат най-евтините, а те са си обикновенно на много километри. Така се получава, че в България се продават по-евтини коли отколкото в Германия, просто защото там е купена с друг километраж и леки проблеми, а у нас на обява е лъсната като много по-запазени и нови в Германия. Т.е. пазара ни е яко крив, и читава кола не можеш да и вземеш добри пари заради фалшификациите от "нов внос".00:45 17.10.2021
151 Хан
09:40 17.10.2021
152 Рептил
13:14 17.10.2021
153 Рептил
13:15 17.10.2021
154 Този коментар е премахнат от модератор.
155 Хайл
До коментар #139 от "Притежател":
В софия митака дето прави субару,Павлин в пловдив и той,тоя в габрово съм чувал че дерял кожата с ребрата-това съм чул,не го знам дори къде е сервиза15:51 17.10.2021
156 Хайл
До коментар #141 от "Коментар":
Му хльо ти от къде знаеш че нямам и аз 4 милиона,знаеш ли колко такива глупа ци като теб познавам,дето товарят и разтоварват и ходят в храстите до 00 че трябва да даде 0.70 € за 00,колко из мекяри като теб дето се перат в кофите и простират дрипите по решетките и чистачките защото пералнята е 5€ а сушилнята 4€,къпите се по фирмите да не плащаш 3€ за баня или с тубата между камионите,как чакаш някой да сготви и да идеш с лъжицата да не ядеш твоето ядене...така че не ми се обяснявай какъв си ТИРАДЖИЯ М У Х Л Ь О С М О Т А Н .аз когато съм имал колело ти си търчал след капака на печката да го "караш"Коментиран от #160
16:05 17.10.2021
157 Хайл
До коментар #138 от "Гената":
Ти 100 % имаш опел вектра В или бенве което е НАЙ-ХУБАВОТО В ГРАДА,ГОРИ 5/100 КАТО КАРАШ С 20016:09 17.10.2021
158 Хайл
До коментар #142 от "Амнезия":
Щеката е при СУБАРУ на ситроена няма16:11 17.10.2021
159 Фтичка
19:21 17.10.2021
160 Komapak
До коментар #156 от "Хайл":
Да отбележа само, че на повечето аутохофи на тоалетните са българи и билетчетата по 70 цента се продават по 20 цента. Остатъка до 50 цента превъртат през цигари... Лични наблюдения от житието на нашите тираджии в Германия 😀03:59 18.10.2021
161 Инженер
Г-н Славчев, двигателят на Рено К4М НЯМА хидравлични повдигачи, както сте написали. Поради този факт, на всеки 30хил.км му се прави реглаж на температурните хлабини на клапаните чрез чашковидните тласкатели. Иначе да, моторът е много здрав и при правилна експлоатация, спокойно изкарва 800хил.км без ремонт.
13:30 18.10.2021
162 миранди
До коментар #13 от "Венци":
Прав си колега , карам една служебна i30 CW, модел 2015 1,6/ 88кW, бензин и имам 321 хил. км без да е пипан мотора , само при 230 х. смяна на катализатор и при 270 съединител . Шарнири, спирачки и т.н. консумативи не ги броя , но откъм моторизация съм много доволен а и от разхода също 6,4 - 7,5л. според стила на каране . Започвам да се замислям дали да не си купя новия им модел комби1,5 DPI като личен автомобил
18:16 18.10.2021