27 Октомври, 2021 15:53 4 832 11

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили

  • corvette-
  • chevrolet-
  • c8-
  • z06

Z06 разполага със средно разположен 5.5-литров атмосферен V8

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили - 1

На специално събитие през изминалата вечер Chevrolet представи най-наточената версия на осмото поколение Corvette до момента – Z06. Подобно на стандартната версия, това е първият Z06 в историята на марката със средно разположен двигател и ще се продава в купе и кабриолет версия.

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили

Президентът на GM заяви, че новият Corvette Z06 е дефиницията на американския суперкар, благодарение на отличителния дизайн и новаторската динамика представена с централно разположения двигател при Corvette, който позволява безкомпромисно поведение на пистата и представяне на световно ниво.

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили

Двигателят е бензинов V8 с обем от 5.5-литра и мощност от 670 конски сили, достъпни при 8600 оборота в минута и 623 нютон метра при 6300 оборота в минута. Моторът е изцяло алуминиев и с доста промени спрямо двигателя при стандартния Corvette.

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили

Външно Z06 се отличава с по-агресивна визия благодарение на нови брони с по-големи отвори, допълнително монтирани функционални спойлери и по-широки калници. Джантите са с размери от 20 цола отпред с ширина от 10J и 21 цола отзад с ширина от 13J. Гумите са съответно с размер 275/30 и 345/25 още от завода.

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили

Очаквано спирачките също са по-големи и са дело на Brembo. В предната част те са с размер от 370мм, а отзад са по-големи 380мм. От Chevrolet предлагат и по-леки карбонови джанти , които намаляват общата маса с 18.6 килограма. Окачването също е претърпяло промени за по-спортно поведение, конфигурирано за по-добра работа на писта.

Най-наточеният Corvette C8 дебютира с 670 конски сили

Интериорът също е претъпял някои промени, като от Chevrolet споделят, че Z06 е получил луксозни, но леки материали. Включително карбонови елементи като например воланът, „перата“ за смяна на предавки и голяма част от елементите по таблото.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тотко

    12 26 Отговор
    100 пъти по добре една италианска класика отколкото американска пластмасария бъкана с дефекти и грозни , неоформени ъгли

    Коментиран от #6

  • 2 Румен

    4 8 Отговор
    Вече несе казва Курвет а Ковит С8 по модерно е някак си
  • 3 Риналдю

    9 15 Отговор
    Тази машина,както предшествениците си,ще натрие носа на Порше 911 на Нюрбургринг.На три пъти по-ниска цена.

    Коментиран от #5, #7, #8, #10

  • 4 Гуми

    4 0 Отговор
    Напишете, че и гумите са pilot sport нещо си :) от този ъгъл дори аз не мога да кажа кой модел точно
  • 5 dsadsa

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "Риналдю":

    Успех
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Steks

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "Риналдю":

    Голям виц каза ей толкоз не се бях смял от доста време
  • 8 Алфа Вълкът

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Риналдю":

    Да беше погледнал резултатите преди да коментираш! Най-добрата американска кола е Додж Вайпър и дори не е топ 10! Пък за тесла да не говорим!
  • 9 гледайте и се учете

    4 15 Отговор
    Нещо което некадърниците от порше никога няма да постигнат
  • 10 тоз

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Риналдю":

    Мечтите са безплатни ,а Трошето както го наричате тук завинаги ще остане цар на Ринга.

    Коментиран от #11

  • 11 живееш в немска утопия

    4 3 Отговор

    До коментар #10 от "тоз":

    Но на никой не му пука за ринга.това си е немска измислица в Света е пълно с писти