Според статистиката по-голямата част от чисто новите автомобили през първите пет години на експлоатация по различни причини губят до половината от първоначалната цена. Остатъчната стойност на употребяваните автомобили обаче е различна. Едни, както се казва, държат цена, докато други се продават трудно и за много малко пари. Сега ще ви разкажем за три много добри кросоувъра (познати в разговорния език, като "джипки"), които обаче могат да бъдат много трудни за продажба на вторичния пазар.
1. Mercedes-Benz ML (втора генерация) W164 - 2005 - 2011 година
Важно е обаче да запомните, че премиум кросоувърите традиционно са авангард в сегмента на неликвидните автомобили. На първо място, купувачите се плашат от високия разход за обслужване, което си е така. Мощните бензинови агрегати са доста "лакоми", което също е трудност при продажбата. Като най-труден за препродажба се смята бензиновата версия 5.0 M113 E50
2. Volkswagen Tiguan (първа генерация) 5N - 2007–2018 година
Продажбата на първия Tiguan на вътрешния пазар е изключително трудна. По-конкретно става дума за не много добрата комбинация двигател - скоростна кутия при версията 1.4 TSI с "автомат". Роботизираните DSG скоростни кутии на версиите преди фейслифта са добре известни със своите проблеми и купувачите ги избягват. Двигателят на по-мощната версия 1.4 TSI 150 к.с. също е проблемен и това се знае.
3. Nissan Qashqai (първа генерация) J10 - 2006–2013 година
Този кросоувър съвсем не е лоша кола, но с течение на времето дефектите се увеличават драстично. Имиджът на първия Qashqai отдавна не е добър, като основният проблем е, че колата е твърде скъпа за ремонт и доста капризна откъм поддръжка. Ако стойността на километража пък е достигнала 180 хиляди км, тогава ще бъде почти невъзможно да се отървете от такъв Qashqai.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Калоян
Коментиран от #13, #20, #32, #34
11:01 09.11.2021
2 И трите
Коментиран от #38
11:02 09.11.2021
3 БАЙ Х@Й‼
11:05 09.11.2021
4 Хахаха
Коментиран от #9, #24, #25, #51, #52
11:10 09.11.2021
5 пълна тъпня
Коментиран от #23, #43
11:12 09.11.2021
6 напълно
11:12 09.11.2021
7 джамбаз
Коментиран от #15
11:14 09.11.2021
8 Японеца
Коментиран от #18
11:14 09.11.2021
9 Ти Гуан
До коментар #4 от "Хахаха":
Абе ,сигурно ще го вземат на втория час ,ама ... за скрап.11:17 09.11.2021
10 Мергюл Велиева
11:25 09.11.2021
11 ФЕН
Коментиран от #14
11:27 09.11.2021
12 браншовик
11:39 09.11.2021
13 Случаен
До коментар #1 от "Калоян":
Кой мотор?11:42 09.11.2021
14 На Кашкая
До коментар #11 от "ФЕН":
разхода е висок? Да не сравняваш със скутерче?11:48 09.11.2021
15 Мустафа
До коментар #7 от "джамбаз":
Джамбаз става дума за бензиновия МЛ !11:59 09.11.2021
16 Незнайко
Абе в крайна сметка е важно е да се похвалим какво караме , не за какво иде реч в статията!
12:04 09.11.2021
17 хахахах
Просто са перфектни, правиш едни ДПФ, вихрови и електроника от време на време, ама на фона на пари/качество е пълен топ. Само минуса е, че те взимат за мутра, ама какво да се прави :)
12:20 09.11.2021
18 антрашпиц
До коментар #8 от "Японеца":
Мале голем смех!И кво кат си над другите?Това си е комплексарско. Ако Нисана е изминал над 180 000 км е почти невъзможно да се продаде.Това как да го коментирам?За мен това означава тотален барутник,щом фърля пешкира само на 180 хиляди ....Моя дръгел вече чукна по километраж 300 ,а всъщност е на незнайни километри и си върви ,не загрява,не губи течности,не пуши много ...Никога няма да си сменя умрелия Сценик за такива прехвалени коруби ..13:41 09.11.2021
19 Знаещ
Коментиран от #27, #39, #42
13:53 09.11.2021
20 гост
До коментар #1 от "Калоян":
При всички регистрирани коли е така, ще даде една чанта с пари отгоре, само и само да не е карано у нас, да е от джамбазина. Никой не оценя това, че една кола, която се движи постоянно, е по-малко вероятно да те изненада, като я покараш един час, и да има нещо, все ще си проличи. Значи всеки приятел, който си купи нов внос, точно защото уж са добре, прави ремонт на двигателя в рамките на месец след покупката, дават по мин. 2х.лв за ремонти, ама да е нововнесено. Джамбазите не вкарват хубави коли, понеже западняците хубави и здрави коли не махат така лесно.Коментиран от #56
14:05 09.11.2021
21 xxx
Коментиран от #26
14:24 09.11.2021
22 Пилот на Ферари
Никой обаче не ги иска.
Коментиран от #33
14:41 09.11.2021
23 Пешо ТАУрега
До коментар #5 от "пълна тъпня":
Първо се научи да пишеш правилно Туарег, пък после коментирай и го слагай в един кюп с Тигуан14:55 09.11.2021
24 Kurasan
До коментар #4 от "Хахаха":
Чети бе мушморок! Хората пишат специално за 1.4 TSI с автоматик. Какво си тръгнал да си рекламираш каруцата. То пък и тая ВАГ група не ви ли писна да пълните гушите на немците.15:07 09.11.2021
25 Бързината
До коментар #4 от "Хахаха":
на продажба, не зависи ли от цената?!Коментиран от #36
15:28 09.11.2021
26 хитлер
До коментар #21 от "xxx":
Измукал си я автора от задника тази статия.15:43 09.11.2021
27 Kомпреса
До коментар #19 от "Знаещ":
на челото и внимателно с витамините.Ей откачи тоя свят ей...15:49 09.11.2021
28 Отворения
Коментиран от #31
15:54 09.11.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Алексей
16:25 09.11.2021
31 3в45ф6345
До коментар #28 от "Отворения":
Вижте хора ей го тоз кара си служебната баница от магазина и му дреме на капата :)16:57 09.11.2021
32 факт
До коментар #1 от "Калоян":
Ако джипката беше бмв Х3 например нямаше да имаш такъв проблем .17:18 09.11.2021
33 1000 SEL
До коментар #22 от "Пилот на Ферари":
Е тук си в голяма грешка - за да има голямо предлагане на Х5 модела значи ,че е доста търсен и купуван което за БГ си е и ФАКТ !17:23 09.11.2021
34 Аз търся тигуан
До коментар #1 от "Калоян":
ДАИ снимки18:09 09.11.2021
35 Колите и то скъпите
18:14 09.11.2021
36 Потурко
До коментар #25 от "Бързината":
Зависи най-вече от търсенето и предлагането! Ама ти от къде да знаеш нали!?!Коментиран от #40
18:16 09.11.2021
37 Ццц
20:42 09.11.2021
38 хахаха
До коментар #2 от "И трите":
Точно Нисан кашкавал? А другите са заводски недъгави. Кой ще се набута?21:00 09.11.2021
39 Значи
До коментар #19 от "Знаещ":
Трябвало е не ти да правиш анализи, а да отидеш на специалист който на теб да ти анализира.....главата от вътрешната страна. Само пълен псих. .ар може да даде 7 бинки за ремонт на кенеф който струва 7 бинки. И това не е любов да знаеш21:09 09.11.2021
40 Друг
До коментар #36 от "Потурко":
беше смисълът на въпроса ми , но аз от къде да знам, щом така казваш??!!21:09 09.11.2021
41 doctorhacho
22:14 09.11.2021
42 Йо Несбьо
До коментар #19 от "Знаещ":
А не можеше ли да го шитнеш за 2 бона на някой цървул и да си вземеш малка каручка за 500, вместо да си "вътре" с 6500?! И аз съм правил подобни глупости навремето, но бързо ми се изясни колко се увътрям с парите.23:09 09.11.2021
43 VLK
До коментар #5 от "пълна тъпня":
А имал ли си някога такъва машина само питам защото аз имам туарег 7ма год.само безмилостен бой и нямам ядове.01:41 10.11.2021
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Иванов
Зле са с дизайна!
09:34 10.11.2021
48 Реалист
Коментиран от #55
09:45 10.11.2021
49 эээээээх
09:59 10.11.2021
50 Барабар Петко с мъжете
12:42 10.11.2021
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 ники
До коментар #4 от "Хахаха":
Исамо като повозиш някой на задната седалка на тая каруца и веднага ще го купи хаха тоя коптор вози по зле и от каруца18:20 10.11.2021
53 Bulava
18:32 10.11.2021
54 Прост
18:35 10.11.2021
55 Pesho
До коментар #48 от "Реалист":
Допитай се до някой майстор по-добре. Има две възможности при теб - или караш твърде малко на година, или си страшен късметлия,защото двойка дизел е изключително калпав,да не кажа най-калпавият мотор на Фолксваген - чупи глави и после всичко е скъпо. Провери в интернет и ще видиш примерно ,че точно тези двигатели на фолксваген започват първи като цена. Ако бяха хубави- колите с тях щяха да са с най-висока цена. Хубав е 1.9 дизел, двойката е б.клук отвсякъде.20:41 10.11.2021
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Цар Лъв
11:21 11.11.2021
58 Този коментар е премахнат от модератор.