29 Ноември, 2021 16:20 3 054 20

Nissan ще представи 15 нови електрически модела до 2030 година

  • nissan-
  • концепт-
  • планове-
  • електромобили

Японската компания планира допълнителни 8 хибрида

Nissan ще представи 15 нови електрически модела до 2030 година - 1

Nissan разкри част от плановете си до края на това десетилетие и те включват представянето на 23 нови модела, 15 от които ще бъдат изцяло електрически. Това стана ясно по-рано днес, когато от компанията представиха и четири нови концепта, показващи бъдещите проекти на японците.

Nissan ще представи 15 нови електрически модела до 2030 година

Компанията не разкри това дали те ще преминат към серийно производство или ще останат в концептуален вид, но със сигурност подсказват за бъдещия дизайнерски език на новите модели. Концептите показват два кросоувъра, един пикап и интересен кабриолет.

Nissan ще представи 15 нови електрически модела до 2030 година

От Nissan продължават инвестицията на ресурси в подобряване на своите литеиево-йонни батерии, като плановете включват и представяне на нов вид батерии без кобалт през 2028 година, които трябва да намалят разходите с до 65%.

Nissan ще представи 15 нови електрически модела до 2030 година


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анонимен

    11 7 Отговор
    Докъде я докараха. До 2018 година nissan leaf беше най-продавания електромобил на планетата. А сега представят план, в който казват че през 2025 година ще настигнат постиженията на Тесла от 2019 година, а през 2030 година се опитат да догонят постиженията на Тесла за 2022-ра година. А дали светът ще ги чака?
  • 2 мучо

    13 1 Отговор
    всеки тича със скоростта с която може...........
  • 3 САТЪРА НА ХАНА

    3 2 Отговор
    НИСАН НЕ БЯХА ЛИ НА ЕДНА ПЛАТФОРМА С ДАЧИЯ И РЕНО ?....
    ........ :)))
    .....
  • 4 ПЕРНИК

    8 2 Отговор
    Докато чакаме 2030 ще се редим на опашка за стар ГОЛФ .
    Цените на стари кошници от 2007 станаха по 10 000 лева , и то дизели .Бензин е по 15 000 лева .Караянчева - ходете пеш .
  • 5 ComfortablyNumb

    1 5 Отговор
    "Бъдещето" на Тесла идва. Виждам акциите на Мъски поне по $2000 даже $3000 ... освен зомбите ако не ги добутат до там утре другиден ...

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "ComfortablyNumb":

    Че те 2000 ще са още догодина , какво бъдвще , то си е живо настояще !

    Коментиран от #8

  • 7 гост

    3 1 Отговор
    Тоя пикап не стига , че е само с две места , ами и явно е предвиден само за лятна употреба , как му се затваря кабината отзад ?
  • 8 ComfortablyNumb

    0 3 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    И след $2000 стават пак $200 ... или $20 !? Ако Мъски ви набута на зомбите акции за дай боже 100 милиарда да му държите чантата ставам му фен! Дет са вика - Сбогом и благодаря за рибата!

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Защо си смени ника

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "ComfortablyNumb":

    Или те е срам да пишеш със същия, защото ще ти се подиграваме, че преди две седмици обясняваше, че в момента в който Илон Мъск започне да си продава акциите, цените им ще се сринат до 20 долара. Поглеждам и виждам че дори днес цената е USD
    1,136.99, а пазарната капитализация е колкото тази на Volkswagen плюс още един трилион отгоре. Много добре са се сбъднали прогнозите ти. Също като онези дето останалите автомобилни марки като започнат да продават електромобили, продажбите на Тесла ще се сринат, а те взеха че станаха почти един милион за тази година, до две години ще продават повече автомобили от Mercedes BMW audi и други подобни марки, а после тръгва за главите на Toyota Volkswagen. За разлика от тебе аз няма да кажа че някоя от тези марки Ще фалира. Просто Тесла ще стане по-голяма от тях. За всеки влак си има пътници.

    Коментиран от #12, #13, #14

  • 10 гост

    2 1 Отговор
    Видяхте ли Байдън как стана за смях, като обяви, че ГМ променили бъдещето и електрифицират автомобилната индустрия? При положение, че ГМ до 2020г. водеха дела и вербуваха за ДВГ, те обещали до 2035г. да минели 100% електрически, а тесла от 13г. са такива, ама Байдън ги игнорира, все едно не съществуват, макар да са най-големия производител, експортьор и данъкоплатец в индустрията. 80% от колите на Тесла са местно производство, докато Форд и ГМ произвеждат в Мексико и Канада и внасят в САЩ, точат милиарди субсидии по логиката "твърде големи за фалит" и така те струват стотици проценти повече на данъкоплатеца отколкото една субсидия за ел. кола, каквато Тесла дори не взимат вече. Разберете хора, електричката е хубава кола, стига да има бърз заряд, както са 800волтовите, вече са и конкурентни като цени, та скоро ще е пълно, нагласете се.
  • 11 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "ComfortablyNumb":

    Ми да , що не , ама ти даже не знаеш как и защо , хахах !! А тия дето знаят помнят , че миналата година имаше сплит , демек разделяне на акциите , което ВСИЧКИ големи компании правят , когато акциите им поскъпнат прекалено !!! Щото много по-лесно се търгуват и се правят големи обороти със акция 200 или 20 долара , отколкото с такава за 2000 долара !! Просто тия дето са имали акция за 2000 след сплита ще имат 100 акции по 20 долара , примерно !! След което ще продължи покачването към 30 долара за акция примерно , хаха !! Само дето капитализацията без сплит вече ще си гони 3 ТРИЛИОНА , боже , няма да го преживееш , гаранция , хахахах !!
  • 12 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Защо си смени ника":

    Те тези марки няма да фалират , но ще загубят поне 50% от продажбите си !! Щото общия пазар няма да расте , той даже намалява , тази година ще падне до не повече от 75-80 милиона автомобила общо за цял свят ! И ще продължи в тоя дух , щото в развитите икономики , където са големите пазари все повече се затягат мерките за намаляване на личните автомобили , а в Африка и Сибир растеж няма и няма да има ! А нови производители на електромобили никнат всеки ден и всеки от тях се цели в милионни продажби , които не могат да дойдат от никъде другаде , освен от намалението на продажбите на стогодишните и то в милиони бройки !

    Коментиран от #15

  • 13 ComfortablyNumb

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Защо си смени ника":

    Публикувано във факти.бг: За разлика от тебе аз няма да кажа че някоя от тези марки Ще фалира.

    Смених си ника защото ми е кеф . Писах като бай Даньо и тъпaнарите не разбирате иронията и минавах за тъпaнар във вашите очи . Други въпроси!? А ти кой си изобщо че да ти отговарям!? Безименно мъск зомби!? Ха да видим дали ще успее Мъски да ви набута 100 милиарда в ръцете и да ви каже сбогом и благодаря за рибата!?
  • 14 ComfortablyNumb

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Защо си смени ника":

    А щях да забравя бай Даньо има 500 put опции на $430 страйк и още 500 на $500 .. ти кушкин си ли с call опции на 2000 страйк?
    Мъски не е откачен защото си каза преди година че Тесла е надценена при $400 ( преди сплита ) тоест сегашни $80 за акция, виж зомбите сте готови за изстрелване към Марс ... фиу ....
  • 15 ComfortablyNumb

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    викаш в Африка и Сибир растеж няма да има, а в Индия и Китай ще има ли!? И викаш 50% спад ше има само за стогодишните, а за Мъски продажбите към луната!? Ами ако се окаже че потенциала на електрическите коли е да си останат една 20-30% ниша от целия автопазар и сме там след 5 години и наистина има десетки нови и стари автопроизводители които минават и на електромобили !? Теслата нагоре или надоле!?

    Коментиран от #16, #17

  • 16 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "ComfortablyNumb":

    В Китай има закон , че до 2025 г електричките трябва да са над 50% от всички нови автомобили , а до 2030 над 80 % !! И глобите за неизпълнение са за милиарди ! А Тесла продава повече от местните производители накуп , да не говорим за стогодишните !! И положението в абсолютно същото като на Епъл и замиращите Хуйвей , муйвей и вся остальная сволочь !! А предстои модел за 25 000 , който вече окончателно ще докара стогодишните до сериозни размисли за приключване на мъките чрез харакири , хахаха !! В Индия ако не знаеш се продават само индийски марки , за другите митото е над 300% ! И ти да видиш , правителството предлага на Тесла това , което и предложиха китайците , да направят изключение и да и позволят да направи местно производство със 100% нейна собственост !! Точно за Индия и Китай не се надявай , там Тесла е и ще бъде безспорния номер 1 !! По-добре гледай , че в Европа , че даже в Германия Тесла върви към номер 1 , ама не със крачки , а със скокове !!! За Америка вече отдавна е ясно !!

    Коментиран от #18

  • 17 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "ComfortablyNumb":

    Нали не си забравил , че в момента Тесла приема заявки за АПРИЛ ДОГОДИНА !!!! И то за масовите си модели , за Сайбъртрък даже спря да приема , щото минаха 1,5 милиона , тоест поне за следващите 3 години производство !! Я да ми покажеш някой от стогодишните , дето да има поне за половин година за някой предствен модел , щото за произведените се чудят вече на кой служител и кое дилърство да ги пробутат !!
  • 18 ComfortablyNumb

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Да разбирам ли call опцции на $2000 страйк цена!? Такъв безгрижен оптимизъм е чиста морониада. Тесла вече има капитализация по голяма от следващите 10 стогодишни взето заедно , като вече да е превзела бизнеса им , 100% от него !? Най смешното покрай балона на Мъски валюейшъна на стогодишните и той е доста нагоре ... Не си виждал жив китаец от китай ( може да си виждал някой в Америка) . Китаеца мрази маниакално белия човек (особенно англосаксонката порода) и неминуемо китайски производител ще доминира местния пазар както и да изглеждат нещата днес.

    Коментиран от #19

  • 19 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "ComfortablyNumb":

    Ми добре , поживем , увидим , както казват любимците ти ! Ама все пак да напомня , че преди някакви си 5-6 годинки ти и дружките ти тук се кълняхте как Тесла никога нямало да произведе повече от 40-50 000 автомобила и то общо , щото нито имала капацитет , нито имало кой да ги купи ! Е в момента тя ги произвежда за по-малко от две седмици , а желаещите да ги купят са поне 4 ПЪТИ повече ! И няма никакви изгледи да намалеят ! А до 2030 има още два пъти по 5 години , хахах !!

    Коментиран от #20

  • 20 ComfortablyNumb

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Много предположения направи да достигнеш до "любимците ми"!? Моите любимци по скоро казват "le me see, le me see!" Тесла ще бъде един от големите автомобилопроиводители очевидно прескочиха трапа на стартъп компаниите , но не вярвам да са дори най големия играч на пазара до няколко години и съответния валюеишън на сток маркета....