Френските бестселъри Peugeot 208 и 2008, оборудвани с автоматична трансмисия получиха нов селектор на скоростната кутия. Става дума за модификациите на тези два модела, които разполагат с осемстепенната автоматична трансмисия EAT8, както и електрическите версии, обозначени с индексите e-208 и e-2008.
Всички те смениха стандартния лост с малък джойстик и разположени в редица бутони. Това решение, според производителя, се вписва значително по-добре в концепцията на i-Cockpit 3D, както и освобождава място на централната конзола, подобрявайки по този начин ергономията в салона.
На централната конзола на мястото на предишния джойстик е монтиран бутонен селектор с малък лост. Новият превключвател изглежда еднакво и при колите с ДВГ и при електромобилите, като разликата е в обозначението на бутоните. В зависимост от силовия тракт крайният бутон е маркиран с буквата "M" или "B".
В първия случай натискането му активира режима на ръчно превключване на предавките с помощта на кормилните лостчета, а във втория, който се отнася за електромобилите, ще бъде по-изразено регенеративно спиране на системата.
Новият превключвател изглежда по-ясен и опростен и не претоварва централната конзола. Различните видове обработка на селекторите заслужават специално внимание. Peugeot използва сатениран хром, лъскави черни наслагвания и карбонова вложка за опора на китката. Качеството на материалите е едно от най-добрите в сегмента.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 А Коко сколусти
18:04 07.04.2022
2 Аууу
Коментиран от #3
05:28 08.04.2022
3 308
До коментар #2 от "Аууу":
абе не са някакъв висок клас коли но в ново пежо като се качиш е много приятно а и двигателите са им здрави много, само да имаха повече коне - страхотна шумоизолация, натъпкани с екстри, хубава визия, нисък разход, имам 308 втората ми е първата я продадох на около 200 000 км без никакви проблеми само консуматив08:52 08.04.2022