Lancia е на път да се завърне на Европейския пазар с три нови модела. Това споделиха от марката, като част от своя план за разширяване на пазарите си, започващ от 2024 година. Той включва представянето на компактният Ypsilon, кросоувърът Aurelia и новата Delta. Колите ще бъдат представени съответно през 2024 година, 2026 година и 2028 година.
Започвайки с Ypsilon, който ще видим най-скоро, той ще порасне на размери и ще достигне дължина от 4 метра. Моделът ще се предлага, както с хибридно задвижване, така и с изцяло електрическо такова. За разлика от предходното поколение, това ще е базирано на новата STLA Small архитектура на Stellantis, която може да открием в Peugeot 208, Opel Corsa, Citroen C3 и други.
Следващият модел, който ще видим през 2026 година носи името Aurelia и за разлика от своите предшественици, които се предлагаха като седан, купе и кабриолет, новият модел ще предлага кросоувър форми с модерен дизайн. Вероятно колата ще бъде базирана на платформата STLA Medium и ще има сходни черти с новия Citroen C5 X.
Безспорно най-интересният модел в гамата на Lancia е новата Delta, която ще пристигне през 2028 година с дължина от 4.4 метра. Италианците обещават моделът да запази класическите хечбек форми с“ мускулести черти и геометрични линии“. Възродената легенда ще бъде само на ток и вероятно също ще бъде построена на платформата STLA Medium.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джузепе
Коментиран от #2, #3, #5, #7, #22
13:31 23.05.2022
2 Голям Каин си
До коментар #1 от "Джузепе":
Ти явно много ги разбираш нещата13:58 23.05.2022
3 Гост
До коментар #1 от "Джузепе":
И суперколите им (Ферари, Мазерати) не са цвете за мирисане откъм инженерни решения и качество на изработка. Искат обслужване с разглобяване на колата на две и вадене на двигател на всеки 30-40 хиляди км, електрическите им инсталации са боклук, често се запалват заради лесно прегряващи и запалими материали в близост до горивопроводите. Ламборгини е малко по-добре откакто е във ВАГ, но пак е много по-зле от Порше, Макларън или Астън Мартин.Коментиран от #4, #6, #17
14:09 23.05.2022
4 смех
До коментар #3 от "Гост":
А ро па набедената за спортна кола Торше 911 с технически решения от Биитъл 38-ма не са мръднали много.14:27 23.05.2022
5 Велика България
До коментар #1 от "Джузепе":
Ако и от жени разбираш толкова, колкото и от коли..... ще продължиш да бъдеш на ръкоделие до края си15:58 23.05.2022
6 Велика България
До коментар #3 от "Гост":
И ти си в оная категория като първия тупан15:59 23.05.2022
7 Потребител
До коментар #1 от "Джузепе":
Явно никога не си имал такава кола . Ама нали една жена каза 😉 Карам Делта от няколко години. Добре,че има такива като теб , та италианските коли да струват малко. Автомобил който е класи над ВАГ таралясниците ,за малко пари . Иначе Гоуфу и 1.9 тди е върха 😂Коментиран от #9, #11
16:44 23.05.2022
8 Ситрошен
17:00 23.05.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Джузепе
До коментар #7 от "Потребител":
Аз карам по принцип чисто нова кола. От фирмата майка на всички марки! Казва се Тойота и няма кой да я пипне! Лачия са доста бедна марка. Умряха натурално. Сега искат да ги възродят ненатурално. Не си съчинявам за буталата и рали хитрините. Това съм чел. Никога не съм карал такава кола. Возил съм се в тая последната им. Една голяма и кръгла. Доста голямо дърво. Евтини са защото не са малко лудите да карат такива таралясници. На мен ми е ясно, че има мазохисти и върли фенове на тази забравена от бог марка. Заради това се обаждам! Да ви гледам пяните и как се гърчите в опитите си да убедите някой, че не са пълно клекало.Коментиран от #18
20:31 23.05.2022
12 Трифонов
Коментиран от #15, #19
11:51 24.05.2022
13 Трифонов
Коментиран от #20
11:52 24.05.2022
14 Антонн
Но до там след това са само варели,то и по пазара си личи.
Колко нови модели се карат само Типо има тук там,няма алфи фятове и ланчия.
Обезценяването е по голямо от на телефон или компютър,чупи се и се ремонтира всичко трудни са за правене и не са толкова евтини частите.По старите модели се саморазпадат за това ги няма по пътищата вече,колко има браво,брава,уно,пунто,145,146,155,164,делта,дедра.
Коментиран от #16
15:11 24.05.2022
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Ттъ
До коментар #3 от "Гост":
Имам Мазерати 4200, за да караш такава кола трябва да си подготвен...съединителя св смена на 30 хил. Но двигателя е чук, взаомстван от Ферари. За кефа и духа на колата няма да говорим. Това не са коли които се карат ежедневно и тук няма здрава е чуплива е.Относно Ланчията - жалко за марката, сега е посмесище. Имах преди 20 тина години Ланчия Бета 1980 г. Кефа с нея също беше уникален
19:33 24.05.2022
18 Ттъ
До коментар #11 от "Джузепе":
Не си разбрал някой неща от живота колега, италианската кола е за кеф, а не за здрава е чуплива е. Както бях прoчел някъде. Германската и японската кола е като добрата съпруга, която е предвидима и добра а италианската кола е като красива любовница която те побърква но кефа с нея е веднъж19:42 24.05.2022
19 Пилот на Ферари
До коментар #12 от "Трифонов":
Истината е че Опел ползваха двигателите на Алфа , не Алфа на GM . А относно Джулия , който иска да си я купи . Който не иска да си кара БМВ или Мерцедес . Всичко е въпрос на вкус .21:05 24.05.2022
20 Пилот на Ферари
До коментар #13 от "Трифонов":
Стига дрънка празни приказки . В най голямата криза Фиат извадиха свежи пари и купиха Крайслер . Фиат дадоха най добрата оферта за Опел , обаче понеже Крайслер се явяваше пряк конкурент на GM , не им я продадоха ."Мазерати не било в категорията на БМВ и Мерцедес " - бе големи разбирачи станахте . Мазерати не е конфекция като БМВ и Мерцедес .
21:10 24.05.2022
21 хубави коли бяха
21:19 25.05.2022
22 непознат
До коментар #1 от "Джузепе":
Приятел ,хич не си запознат.Фиат 500 е най-продаваният модел във Европа19:06 16.10.2022