16 Февруари, 2023 09:17 8 000 27

Новият Passat комби е по-дълъг и по-нисък

  • volkswagen-
  • passat-
  • комби-
  • b9

Известна с вътрешнозаводски индекс B9, иновацията ще се различава от настоящия модел основновно по размери

Новият Passat комби е по-дълъг и по-нисък - 1

Фотошпиони успяха да запечатат с обективите си новото комби на VW Passat. Това тестово превозно средство все още е прикрито под каросерийните панели на настоящия модел, но ние разбира се, знаем, че това наистина е новият Passat B9.

Може би заради тъмния нюанс на прозорците на бялото комби или пък заради зимната обстановка, осигуряваща ярък контраст с черните прозорци и тапицерия на това тестово превозно средство, но комбито на Passat изглежда доста по-дълго, по-ниско и агресивно.

В интернет пространството отдавна се спекулира с информация, излязла от централата на компанията, според която моделът от следващо поколение ще бъде по-дълъг и по-широк, но с колко точно все още не е известно. Междуосието също е разтегнато и на тези изображения колата изглежда като елегантно, спортно комби с красиви пропорции.

Ще се промени ли това мнение, след като фалшивата маскировка бъде премахната? Тесните фарове на новия Passat няма да бъдат изцяло свързани с решетката, както е показано тук. Вместо това, тънка решетка, подобна на VW Golf , ще обхване оптиката а по-надолу няма да видите хоризонтално монтирани светлини. Отлепването на черната лента трябва да разкрие голяма долна решетка с извити нагоре ъгли. Казано по-просто, това ще бъде едно "усмихнато" комби.

Под опънатата кожа очакваме да намерим опции както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Всъщност това вероятно ще бъде последният Passat, който предлага такива мотори, тъй като VW настоява упорито за цялостно преминаване към електрификацията. Вече видяхме шпионски снимки на същото комби от следващо поколение, което тества plug-in хибридно задвижване, лесно разпознаваемо по порта за зареждане, буквално стърчащ на предния калник.

Слуховете твърдят, че хибридния силов тракт ще съчетае 1.5-литров двигател с електрически мотор и голяма батерия, давайки на комбито Passat потенциален пробег само на електричество от 100 километра. Но това е непотвърдено към момента. Това, което е ясно е, че Passat-а с дълъг покрив – наричан на някои пазари Passat Variant ще се прави само в такава форма. Седанът изчезва, остана само комбито Passat.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Банкрут

    19 10 Отговор
    И по грозен чуплив автомобил!
  • 2 малък Сектант

    10 9 Отговор
    Горе -долу е кола , не е като Дачия номер 1 , нямат хубав безнзинов двигател иначе бих си взел пасат .Дизела е хубав , но аз си карам само бензин и не сменям горивото
  • 3 Калитко

    15 9 Отговор
    А оправиха,ли ръждясването,или пак ръждясва като Кадет?
  • 4 да де

    11 3 Отговор
    Може и да греша, но ми мяза на шлеп.
  • 5 Мнение

    17 7 Отговор
    Всичко над 4,88 метра е ужасно дълго за градско паркиране. Даже като еталон може да се каже максимум 4,66 метра. Това на снимката е лодка, не става!

    Коментиран от #15

  • 6 Гост

    6 4 Отговор
    Най доброто ФВ, особено във версия Alltrack…
  • 7 Разочарован

    15 3 Отговор
    Това,че е по-дълъг не е зле но за ниското не съм съгласен защото с повечко буркани ще стърже по неравности.
  • 8 Име

    8 8 Отговор
    Само немците си ги правят тия комбита нормалните отдавна минъха на сув

    Коментиран от #20

  • 9 Мнение

    22 0 Отговор
    Да сложиш малолитражен двг в автомобил, който тежи близо 2 тона, си е чиста проба е.авка с клиентите!!!

    Тва е все едно на кораб с мин 10 необходими гребци за плаване, да оставиш 1 гребец, но да го назобиш с всички възможни стероиди и медикаменти и да го рекламираш тоя кораб като най-голямата иновация и най-оптималния вариант на харчене за вашите пари?!

    Еко тъпотиите на съвременния капитализъм, водят до всичко друго, но не и до опазване на околната среда!!!
    Как когато смениш ДВГ няколко пъти, ще си по-екологичен в сравнение с малко по-голям двг, който харчи малко повече, но издържа повече?!

    Как когато смениш 12 ел двигателя и няколко батерии, па било то и за 1.5 мил км на неква тесла(или друга марка), замърсяваш по-малко от ДВГ на същите км, който не е сменян за тоя период?!

    Истината е, че ако искаме да опазваме планетата, трябва да ползваме продукти, които издържат много повече от сегашните и които успешно се рециклират!
    Това обаче означава намаляне на продажбите и съответно на печалбите, което е смърт за капитализма!!! Е май стигнахме до първопричината за замърсената ни планета!!!

    Коментиран от #10, #21, #27

  • 10 Смех 😆🤡🤣

    3 9 Отговор

    До коментар #9 от "Мнение":

    Кажи кой е тоя голямообемен многоцилиндров двг който хем е мощен хем отделя под 110г цо2 на км дори под 100 от същото каквито са новите екоизисквания.И как ще го постигнеш.

    Коментиран от #11, #12, #26

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Мнение

    12 2 Отговор

    До коментар #10 от "Смех 😆🤡🤣":

    А като го ремонтираш тоя малолитражния двг 10 пъти повече от по-големия, няма ли да отделиш дори повече CO2 в атмосферата, или еко частта се гледа само по време на гаранционния период???!!!

    Глупостите с CO2 емисиите, които въведоха, са именно в полза на тия същите задкулисници, които продаваха експерименталните течности и които инвестираха 5млрд долара в "Майдана" през 2014та!!!

    Случайно заглеждали ли сте се в реалния разход (не по борд) на гориво от малолитражните двг???
    Да не се окаже, че малолитражките в същност харчат повече?!

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Факт

    3 8 Отговор

    До коментар #12 от "Мнение":

    Какво ремонтираш имаш гаранция 3 гоеини или 100 000 км това ти позволява да караш по около 90км средно всеки ден в рамките на тия три години.Ти караш ли всрки ден по близо 100км е ми не.Тогава какво се оплакваш.После фърляш и взимаш нова.Като се има предвид че новите коли са на лизинг тоест всеки месец плащаш по 100-800 евро в зависимост от Дакия до Бмв като мине тоя срок взимаш новата.Нищо не ремонтираш това не е е36 компакт годината не е 93-тя

    Коментиран от #17

  • 15 Оффф

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Мнение":

    Колега, пасата по принцип не е кола за градско... Голфа и Хорото са за тая работа.

    Коментиран от #25

  • 16 Баща ти

    7 0 Отговор

    До коментар #13 от "Смех 😆🤡🤣":

    Скъсаците са тези като теб,които се редят за рециклирани кенчета,пардон Тесли!Ако мислиш,че ще отпадне ДВГ до 2035,значи са те изпускали доста на глава като малък!
  • 17 Батее...

    4 2 Отговор

    До коментар #14 от "Факт":

    Кажи верно..... толкова ли си можеш ?!
  • 18 Чичак

    8 0 Отговор
    чакам го с нетърпение "като нов" на Горубляне към 2040 година
  • 19 Горкия пасат

    3 1 Отговор
    Изглежда направо смачкан/смазан
  • 20 Случаен

    4 1 Отговор

    До коментар #8 от "Име":

    Комбитата са за нормалните, сувовете са за джендърите

    Коментиран от #24

  • 21 Случаен

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Мнение":

    Тоя въпрос може и към пежо да го зададеш, 508 има и 1.2 3 цил.
  • 22 Мбого

    3 0 Отговор
    Много грозна жаба
  • 23 Знайко

    3 0 Отговор
    Според мен е грешка да намаляват височината на новия "Пасат", така автомобила става неудобен за качване на хората и за излизане. Още повече, че вече ще е само комби и "ще превозва товари", за които трябва височина, няма да има седан модел. Също е грешка да се увеличава дължината на автомобила в тези пренаселени градове с дефицит на места за паркиране. Намаляване на височината се прави за нищожна икономия на гориво. Клиентите не са глупави, ще почнат още повече да купуват доста по-високите и удобни за влизане и излизане SUV. Заради намалената височина на новия "Пасат", VW ще загуби още клиенти и таща ще убие този автомобил.

    Хората купуват SUV защото са по-високи и удобни за влизане и излизане и са по-къси, т.е. по-лесни за паркиране в градовете. И са с по-голям просвет, могат да излизат изрвън пътя и зимата снега и леда не стържат по дъното на автомобила.
  • 24 Знайко

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Случаен":

    "Комбитата са за нормалните, сувовете са за джендърите"

    Не е вярно, има SUV само с един задвижващ мост. Т.е. тези SUV, фактически са повдигнати и скъсени комбина. С които заради по-високи просвет можеш да отидеш на риба или на разходка сред природата. С тези комбина, седани, хечбеци ... с под 10 см. пътен просвет никъде не можеш да отидеш. Даже зимата като се натрупа малко сняг и не могат да се движат.
  • 25 Зевзек

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Оффф":

    "не е кола за градско..."

    Любопитен съм, ти колко автомобила имаш паркирани на претъпкания обществен паркинг пред блока ти?

    Щом така разсъждаваш. Сигурно имаш 5-6 автомобила, плащаш 5-6 автомобилни застраховки, 5-6 автомобилни данъка ... Сигурно имаш една Дачия за града, един Пакет за извън града, един SUV за да ходиш с него на излети в природата или на лов/риболов или да караш сърф/лодка. И едно Ферари, Ламборгини, Порше ... да ходиш да го караш на писта къс завои...
  • 26 Знайко

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Смех 😆🤡🤣":

    "тоя голямообемен многоцилиндров двг който хем е мощен хем отделя под 110г цо2 на км дори под 100 от същото"

    Лично аз предпочитам 2,0 литров четирицилиндров атмосферен двигател 100-150 к.с. сложен на 1,8 тона автомобил. Пред 1,0 литрова три цилиндрова 200 к.с. количка за пазаруване в супермаркета с тегло 1,4 тона.
  • 27 ГЕРБ=ДПС=ВМРО=БСП

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Мнение":

    "Еко тъпотиите на съвременния капитализъм, водят до всичко друго, но не и до опазване на околната среда!!!"

    Това не е "съвременен капитализъм", това е " ЗЕЛЕН ЕКОЛОЖКИ ФАНАТИЗЪМ".
    Съвременните "СО2 еколози"("зелени") подръжници на атомните бомби наречени АЕЦ и радиоактивните отпадъци от тях са по-опасни ФАНАТИЦИ от талибаните.

    Аз лично виждам, че има някакви "климатични" промени, но това покачване с 0,2 градуса на средната температура на Земята още нищо не потвърждава. Аз не вярвам, че СО2 и въглищата са голям проблем. Не вярвам на разни "зелени" "еколози", че ка истински еколози. Защото постоянно хвърчат натам насам по 10 000 км със самолети лълващи огромно щоличество СО2 всеки месец на разни еко конференции. Нито пък на разни евродепутати и други политици също хвърчащи насам натам по 10 000 км всеки месец. Самолетните билети, за което плащаме ние данъкоплатците.

    Виждам, че в България вече няма зима, но за сметка на това в САЩ("топлия" Тексас) и Китай има много по-студено време. Т.е. на едни места на Земята става по-топла, но на други става по-студена.