26 Февруари, 2023 10:25 4 881 24

Volkswagen се оттегля от Китай и отива в Индия

  • volkswagen-
  • китай-
  • индия
Volkswagen се оттегля от Китай и отива в Индия - 1

Volkswagen Group иска да остане силен играч в Европа и Китай, но в лицето на нарастващото геополитическо напрежение и все по-сложната регулаторна среда, автомобилният производител търси пазари с потенциал за растеж, каза финансовият директор Арно Антлиц.

„Насочваме вниманието си към Индия, за да заемем по-силна позиция в този нов свят “, каза Антлиц в интервю за Porsche Consulting Magazine.

Тези усилия бележат още един опит на компанията да направи значително навлизане на индийския пазар. Ще припомним обаче, че предишните опити на автомобилния производител да увеличи присъствието си в Индия се проваляха.

Съюзът със Suzuki завърши с тежък съдебен спор, преди да бъде произведена и една кола, а преговорите за сливане с производителя на Jaguar Tata Motors също се провалиха.

Но с нарастването на напрежението между САЩ и Китай и с подкрепата на Поднебесната държава към Русия, привидно големият потенциален пазар на Индия отново привлича вниманието на германската компания.

Населението на Индия надмина това на Китай в края на миналата година и с половината от това население на възраст под 30 години Индия има потенциала да се превърне в най-бързо развиващата се голяма икономика в света през следващите години.

Общественото навлизане на електрическия пътнически транспорт в Индия обаче е бавно, тъй като производителите са възпрепятствани от високите първоначални производствени разходи, а потребителите - от липсата на инфраструктура за зареждане.

Но търсенето на евтини, захранвани с батерии автомобили расте и местните производители на автомобили в момента трябва да се конкурират с китайски и южнокорейски марки за пазарен дял. Именно там VW иска да пренасочи усилията си, които в момента са насочени в Китай.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АБВ

    26 46 Отговор
    Браво нека жълтурковците да видят и другата страна да продължават да се лигавят с Путлер
  • 2 Голям зор

    30 5 Отговор
    Защо ли ни заобикалят крупни инвеститори,защо ли защо?
  • 3 Хахаха

    54 7 Отговор
    Значи ,ГоУфовете вместо китайски , ще станат мигански ! Голям напредък..... хахаха.....
  • 4 Иван

    51 12 Отговор
    Да умират VW, наистина, заслужават го.
    След golf 4 всичко е тотал щета.
    Тази марка не заслужава да съществува!
    И да, карал съм нови вагове, и да чупят се, и да боклуци са! - за коментара който все някой ще напише!!!

    Коментиран от #15

  • 5 Тити

    19 6 Отговор
    Когато произвеждал боклуци нещата не вървят добре. Китай няма заводи в Европа за какво им беше да правят там
  • 6 Воин

    26 0 Отговор
    "в този нов свят"Е поне вече си признават
  • 7 Мдаа..

    31 2 Отговор
    Дедо Пампер щял да напада Чайна до 2025 и "Народна Кола" се изнася в Хиндустан,алес нормалес..
  • 8 Мдааа

    53 5 Отговор
    Хахаха те в Индия най обичат да работят !! Ще бъдат най качествените фолсвагени ромски хахахаха
  • 9 тъпанари

    37 1 Отговор
    таман китайците се понаучха да правят качествени нещата сега чакайте цигански фоксвагени и качество

    Коментиран от #11

  • 10 Германец

    11 26 Отговор
    И чайниците, като руснаците, си помислиха, че Запада яде доматите с колците.

    Коментиран от #13

  • 11 Германец

    14 18 Отговор

    До коментар #9 от "тъпанари":

    Кои са китайските "качествени неща"? Ама чисто китайските, не китайски произведени със западни технологии и мениджмънт?
  • 12 Геша

    25 1 Отговор
    Скоро и от там ще трябва да се изнасят.
  • 13 Хихихи..

    16 2 Отговор

    До коментар #10 от "Германец":

    Яде само колците,без доматите..

    Коментиран от #17

  • 14 Факт

    14 4 Отговор
    Каква Индия бе там лидери са Тата Хонда Дузуки Тойота Рено и Ниссан
  • 15 Име

    2 13 Отговор

    До коментар #4 от "Иван":

    Що бе ГоУф 5 е добър
  • 16 Истината:

    15 1 Отговор
    БайДанчо е издал нова депеша: Удар по Чайна, но това ще се окаже голяма хапка за него!
  • 17 Германец

    1 8 Отговор

    До коментар #13 от "Хихихи..":

    Ти каква кола караш? :) Или не ти се полага такъв "лукс"? :)
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 И накрая

    11 0 Отговор
    във Волфсбург , след Китай и Индия :)
  • 20 Или май

    19 0 Отговор
    Май вече конкуренцията стана много силна в Китай и там не могат да си продават боклиците. Пуснете си ревю на най новите ВYD и ще разберете за какво говоря
  • 21 Така е

    11 1 Отговор
    Да нЕма вече мамбо без пари. Китайците са разбрали, че ориза не е основно ястие а гарнитура. В това време разделно и те си търсят интересите и пазарите. Скоро ще свършат изцяло по Света тия дето бачкат без пари. За квалифицирани работници говоря. А и ще се усетят колко вредно е производството на батериите. Тогава "великите" производители накъде !?
  • 22 Готин

    5 0 Отговор
    Жалки опити за оцеляване!
  • 23 Бео Бахтер

    2 0 Отговор
    докато не направят от Индия втора Украйна за боксова круша и война с Китай, соросите нема да мирясат, а вагените целта е пак да ги набутат с лоши инвестиции
  • 24 джо

    3 0 Отговор
    Мисля,че и Индия е много за тях. Най добре в Африка като Конго , Танзания тъй като Китайското качество при ел. коли е по високо не могат да конкурират в Китай. Не мисля че ще се задържат много в Индия след няколко години и там ще затворят при най- ниско качество, скъпо поддържане и висока покупателна цена .