Дизелов Mercedes-Benz W124 E 300 Diesel бе продаден на търг за рекордна цена. В САЩ Bring & Trailer успя да продаде такъв екземпляр за... $152 607. Става дума за стандартна E-класа с атмосферен дизел. За сравнение, новото поколение Mercedes-AMG E 63 S W213 може да бъде закупено за $112 800, като дори с всички опции сегашният супер седан ще бъде по-евтин.
Любопитното е, че дизеловите коли не са толкова популярни в САЩ, а още по-изненадващо, че рекордът е поставен от Mercedes-Benz E 300 с 3.0-литров атмосферен двигател OM 606. Задвижващият агрегат на този автомобил е комбиниран с четиристепенен автоматик и развива мощност от 136 конски сили и 210 Нм въртящ момент. Задвижването е на задния мост.
От 1995 г. насам белият Mercedes-Benz е изминал само 9 763 мили (еквивалент на 15 700 километра), а състоянието на каросерията и интериора отговаря напълно на този нищожен пробег. Има документи, потвърждаващи безаварийната история на колата и сервизни доклади от дилъра за всички интервенции по колата. „Гаражният“ статус на седана се напомня и от оригиналните гуми Pirelli, произведени през миналия век.
Седанът е добре оборудван с електрически люк на покрива, алуминиеви джанти, електрически предни седалки, климатик, круиз контрол и аудио система Alpine. Любопитни детайли са отворите за въздух в предния десен калник и т.нар. панорамна чистачка. Всичко по автомобила работи безотказно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
Коментиран от #3
09:41 13.03.2023
2 ТИРбушон
09:43 13.03.2023
3 Смех 😆🤡🤣
До коментар #1 от "Пич":
Какво и е великото велик гнилочКоментиран от #4
09:53 13.03.2023
4 Име
До коментар #3 от "Смех 😆🤡🤣":
погледни снимката от долу и пак се изкажи неподготвен.Коментиран от #5
10:10 13.03.2023
5 Смех 😆🤡🤣
До коментар #4 от "Име":
Калници прагове и брони на тия баклюци гният по норматив.Снимали една читава останалите отдавна са минали през пресатаКоментиран от #33, #38
10:25 13.03.2023
6 Димитър
Коментиран от #11, #21
10:37 13.03.2023
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 най добрия
Коментиран от #32
11:04 13.03.2023
10 Реалист
Коментиран от #19
11:48 13.03.2023
11 друг Димитър
До коментар #6 от "Димитър":
Разбира се, че е турбо. Щом отворите в десния калник са "любопитна подробност". Няма турбо без тази подробност. Но,... това не е W124 до 1993 г. При тези ръждата избива бързо, а моторът не е толкова надежден като стария. Боята от август 1992 вече е друга. Абе уж е същият, ама не е. Това Е отзад сочи новото "качество". Като че ли Е класата започва от него. Ами и W 123 е Е класа.Коментиран от #12
12:28 13.03.2023
12 Димитър
До коментар #11 от "друг Димитър":
Ясно е че е турбо дизел.В статията го описват като атмосферен.12:45 13.03.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Хе хе
16:26 13.03.2023
16 Какви са тея Измислени Цени??
Коментиран от #31
17:07 13.03.2023
17 Пенсионер
Коментиран от #26, #30, #39, #41
18:34 13.03.2023
18 БАТ МИТКО
Коментиран от #20, #40
19:27 13.03.2023
19 Тиберий
До коментар #10 от "Реалист":
Качи се на Аmg и ще усетиш разликата.20:36 13.03.2023
20 Янек
До коментар #18 от "БАТ МИТКО":
Не е турбодизел, а атмосферен ОМ606 двувалка 136к.с.Турбо OM606 в W124 няма. Монтира се турбо OM603 с два клапана на цилиндър и 143-147к.с. При Е-класата от 1993-1995 решетка на десен калник имат всички дизели без таксиджийския 4-цилиндров 200D. Не се бъркайте със 124-ката до 1993г, където перфориран калник имат само петака 250TD ОМ602 126к.с. и 6-цилиндровия 300TD OM603.21:10 13.03.2023
21 а защо
До коментар #6 от "Димитър":
не пробваш и да четеш статиите не само заглавията… то полезно за мозъка ама кой да го знае21:14 13.03.2023
22 Експерт
22:25 13.03.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 А колко ли
Коментиран от #29
01:48 14.03.2023
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Хе хе
До коментар #17 от "Пенсионер":
1 бр. е сглобен и в Северна Корея. Е и ? Тук у нас са си сглобявани в Западна Германия и са си бетон 190тките.21:38 14.03.2023
27 Мерчо
Още ме е яд ,че го продадох.
21:52 19.03.2023
28 Калата
В западните държави все още си ги карат и подържат,а цените са им колкото нов.
21:54 19.03.2023
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Йоско
До коментар #17 от "Пенсионер":
Когато не ви дават пенсиите,глупости пишите.Когато са правели това олицетворение на изкуството,китайците са правели единствено пимпончета,билки за тенис на маса и бели кецове.
22:02 19.03.2023
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Никси
До коментар #18 от "БАТ МИТКО":
да но не забравяй че има два 6 цилиндрови дизела , тоя с вградената решетка и хромираната лайсна на задния капак ,се слага 24 клапановия мотор ТД защото се води Е-класа , а на обикновената 124 преди фейслифта се слага също турбо дизел но 12 клапановия мотор , подобно като на 190-то 2,5тд само че с едно бутало повече , но класиката си е класика , представи си на онова време струваше 100 чанти с пари , и сега има много запазени екземпляри в мобилето , които са и доста скъпи в момента и държът цена !!!.23:04 26.04.2023
41 Този коментар е премахнат от модератор.