13 Март, 2023 15:58 9 710 17

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години

  • семейни автомобили-
  • надеждност-
  • петгодишна кола

В този антирейтинг влизат четири коли от VW групата и един Mercedes за цвят

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години - 1

Собствениците на семейни автомобили под петгодишна възраст разказват впечатления от управлението на техните превозни средства. На тази база експерти от What Car?идентифицират модели, които се чупят по-често от други.

Така се получава една интересна антикласация на най-ненадеждните семейни автомобили на възраст под пет години. А в момента има жестока конкуренция на пазара на семейни автомобили. Производителите предлагат стотици различни модели, които се различават значително един от друг.

Заедно със застрахователната компания MotorEasy експертите интервюираха 24 927 шофьори за техния опит с личните им автомобили. Потребителите разказват с какви повреди са се сблъсквали през последните години и колко труден се е оказал ремонтът.

В класацията са включени семейни автомобили, които се развалят най-често, а повредите им се налага да се отстраняват за собствена сметка. Ето и петте най-ненадеждни коли на възраст под пет години.

5. Volkswagen Golf

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години


Основни проблеми: електроника и горивна система

4. Skoda Yeti

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години


Основни проблеми: скоростна кутия и съединител

3. Skoda Octavia

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години


Повече от половината собственици на Skoda Octavia съобщават за повреди от най-различно естество.

2. Mercedes-Benz A-Klasse (хибрид)

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години


Основни проблеми: надеждност на силовия тракт

1. Audi A3

Петте най-НЕнадеждни семейни коли на възраст под пет години


Основни проблеми: електрониката и скоростната кутия


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ама друг път

    54 5 Отговор
    Не може да бъде , това е ерес , в момента в Перник са започнали да регистрират самоубийства след прочит на статията :))))
  • 2 иван

    38 2 Отговор
    Голф, Октавия и А3 са на практика една и съща кола и страдаха от едни и същи основно софтуерни проблеми. И трите мисля че имаха спирания на производството и сервизни акции. Но пак са 1 кола и класацията е на практика 3-те най-проблемни коли - Голф, Йети и А класа
  • 3 Филип Тотьо

    23 9 Отговор
    Сигурно една от най -надеждните е Дачия

    Коментиран от #8, #16

  • 4 шайземан

    29 6 Отговор
    само немски шайзета
  • 5 Ганьо

    5 3 Отговор
    Москвето само ще конкурира...
  • 6 Впечатлен

    13 2 Отговор
    Невроятно подробен, изчерпателен, задълбочен и точен анализ :-)
  • 7 Ужас безкрай

    15 2 Отговор
    Къде е новината?
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Дфен

    6 1 Отговор
    Ауууууууууа
  • 10 Диамантената ръка

    8 4 Отговор
    За Йети определено не е вярно. 2 коли по пет години, проблеми със съединител и ръчни скорости никакви проблеми.
  • 11 Пакистанци ли са питали?

    21 1 Отговор
    Благодаря за професионално изложените доводи в тази чудесен сборник от 5 коли.

    Без данни за двигатели ,
    без данни за скоростни кутии,
    без данни за изминат пробег
    без данни за начин на експлоятация
    без данни за подръжка
  • 12 В немските каляски

    13 6 Отговор
    има части от цял свят и софтуер направен от Индйци за 50€ Всички немски паркетници дали са 100 или 300 бона са тотал щета дори и китайките са по надеждни вече.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Гъзьо

    2 1 Отговор
    Радо-драскача пак изходи новина.
  • 16 Коко

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Филип Тотьо":

    Така е,но когато няма пари за по хубаво!
  • 17 една патка мислила...

    2 0 Отговор
    Те всички коли станаха пластмасарки еднодневки за мноо пари...Бай-китаец научи целия свят на икономика и тарикатлък, да бълват всички евтини боклуци с премиум цена. После...олеле ама природата, ама въздуха ама що напълнихме света с боклуци. Един ден като свърши петрола, тогава от кво ше правят шибаната пластмаса...? Или то ше приключим със света по-рано май..