17 Март, 2023 09:39 12 071 16

Най-надеждните коли в историята според ChatGPT

  • chatgpt-
  • автомобили-
  • надеждност
Най-надеждните коли в историята според ChatGPT - 1

Преди десетина дни попитахме изкуствения интелект Коя е перфектната кола за българските пътища?. Сега Чатботът с изкуствен интелект предостави своя списък с най-надеждните автомобили в света за цялата автомобилна история. Ето 10-те най-надеждни коли в историята (без определен ред) според ChatGPT:

Toyota Corolla
Honda Civic
Volkswagen Beetle
Volvo 240
Mercedes-Benz W123
Subaru Legacy
Lexus LS
Porsche 911
Ford F-150
Mazda MX-5 Miata

Тези автомобили са известни със своята издръжливост и надеждност. Те са спечелили доверието и уважението на водачи и експерти от цял ​​свят поради високите си показатели за безопасност, дълъг експлоатационен живот, икономичност и издръжливост.

Все пак трябва да се отбележи, че надеждността на автомобила зависи от много фактори, като редовен технически преглед, поддръжка и правилна експлоатация, което изкуственият ентелект няма ка да знае.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    26 3 Отговор
    Този изкуствен интелект не е виждал нашите пътища.
  • 2 аааааа

    11 15 Отговор
    първите две ок, но останалите.......

    Коментиран от #15

  • 3 Русофил

    24 19 Отговор
    Не виждам Лада, Москвич. Руска машина хороша машина: София-Пловдив без ремонт.
    Хората лежаха под тях денонощно да ги ремонтират.

    Коментиран от #4, #7, #11

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 карчи

    16 6 Отговор
    И без да съм бот мога да ви кажа, че Корола е номер 1 😀
    Имам и една такава в колекцията 4WD и не я давам за нищо, страшно "куче" 👍
  • 6 Русофил

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Щото главата ти е":

    Топни си задните части в леген със студена вода. Това ще те успокои за известно време.
  • 7 замислен

    12 4 Отговор

    До коментар #3 от "Русофил":

    Ако забелязваш споменаваните от теб автомобили Лада и Москвич са от 60-те и 70-те години, като 2101 си е копие (лицензно) на Фиат 124 и фиата е бил "автомобил на годината. Отделно са били в ниския ценови и потребителски клас където задачата е била да изкарат максимум 100 000 км, може би могат да се конкурират с "бръмбъра". Колко до "постоянното лежане отдолу" - как да ти кажа имал съм москвич и лада, основния проблем на времето е бил липсата на сервизи и части за тях. За тези години междуремонтното обслужване на 5-10 000 км е било стандартно и за западните автомобили от този клас.

    Коментиран от #12

  • 8 Ха ха

    7 11 Отговор
    Искуствения интелект не познава колите .Този който го е обучавал е неграмотен и подкупен от тойота .
  • 9 Мъдурко

    19 2 Отговор
    Единствено не знам Бийтъла какво прави в тая класация!?...
  • 10 Селянин

    8 3 Отговор
    Хайде най-накрая да се образовате как работи изкуственият интелект и ще ви стане ясно, че му липсва критичното мислене и натрупаният опит в практиката. И затова му е такава класацията и са му такива и останалите предложения по други въпроси.
  • 11 По кротко и по сериозно

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Русофил":

    Ладите за които говоришс а модел 1966 година и да приемем 1971 година на преботката във ВАЗ 2101. И още се търкалят по нашите пътища !!! От петте коли които имам по "случайност" едната е ВАЗ 2107 и една Тойота Корола на 4 години купена от ТМ ауто нова. Естествено Тойотата е с повече предимства, иначе бих прозвучал нелепо, но там където влизам със седмицата с тойотата не бих си и помислил.Цената на подръжка на Ладата в годините е "неизчислима". Частите са пълен евтинджос, но пък не изкарват мното. За 280 хил. км. съм сменил носач, шарнири (няколко пъти), бензинова помпа, спирачен цилиндър, авансова плочка делко, накладки 4 или 5 пъти. Големи ремонти не са ми се случвали, на път не ме е оставяла. Няма дя повярваш но клапаните не са пипани. Аз не дадох да ги барат по предписанието. Много хора ме питат защо още я държиш !? Отговора е много прост - спомените са ми безценни.
    За Королата , като подръжка, разход на гориво, ТО и др. от тоя род сигурно ще намериш и сам. Та мисълта ми е - Не бързайте с "преценките". Още левски е казал "Времето е в нас и ние сме във времето " :))
    Съвсем сериозно искам да кажа, че всяко нещо с времето си и с възможностите на човека.
    Бъди жив и здрав !!!!
  • 12 Хубав ти е коментара, но

    7 2 Отговор

    До коментар #7 от "замислен":

    Ладата не е лицензирано копие на FIAT 124 !!! Ладата си е ....лада и има над 700 различия от 124-ката. Изцяло е разработена от италиянците, но по променено задание от руснаците. Виж съществените разлики в двигател, спирачна система, сварки на купе и ....т.н. та до над 700. И за времето си не беше в "ниския" ценови клас. Имаше сервизи, но ..... беше много ремонтопригоден автомобил. В сервиз се влизаше за доста съществени неща. Другото с комплекта инструменти пред блока !!! :))
  • 13 Янко

    14 2 Отговор
    Тойота и Хонда да,останалите не.
    Особенно VW,те най-НЕ!
  • 14 Хайл

    3 2 Отговор
    Много разбира тоя тъп интелект...къде са w124,opel astra,vectra,wv passat,golf mk2 1.8,1.9 tdi,peugeot 205,306 td,1.8 и т.н. не бяха здрави само японските коли.Това,че в кравария не карат европейски коли,не значи,че това е извадка на световно ниво.
  • 15 Реалист

    0 5 Отговор

    До коментар #2 от "аааааа":

    Сивик поконниците им препоръчват на 10к километра масло да сменят. Те на 7-8 го сменят. Коато и кола да поддържаш така ще е безпроблемна:)
  • 16 ама друг път

    5 0 Отговор
    Пет японеца , трима немеца , един швед и един американец !