19 Март, 2023 13:15 5 008 9

Всички Volkswagen-и значително поевтиняха, но не у нас

  • volkswagen-
  • цени-
  • китай
Всички Volkswagen-и значително поевтиняха, но не у нас - 1

Всичко започна от факта, че в началото на годината Илон Мъск намали двастично цените за електромобилите Tesla, за китайския пазар. След това редица други компании, включително местни, последваха примера му. Но до момента ставаше дума само за електромобили. сега Volkswagen направи следващата стъпка, но за наше съжаление - отново само за китайския пазар.

Съвместното предприятие SAIC Volkswagen обяви отстъпки за всички свои модели и размерът на тези отстъпки е повече от приличен. Тук говорим, както за електромобили, така и за модели с ДВГ.

Така например Volkswagen Teramont, Teramont X и миниванът Viloran поевтиняха с 5 000 долара, а Volkswagen Passat, Tiguan X, бюджетният седан Lavida SR и кросоувърът Tharu станаха по-достъпни с 3 650 долара. А най-голямата отстъпка от $7 300 е определена за флагманския седан Phideon.

Електрическият ID. 3 става по-достъпен с $2 900, а по-скъпият ID. 4X и ID. 6X е пуснат на цена от $4 400 по-малко. Отстъпките са за Китай и са валидни от 16 март до края на април. Силно се надяваме тази тендеция да засегне и Европа и респективно и нашия пазар, но към момента няма такива индикации.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 явно ганю е пребогато говедо

    25 0 Отговор
    да вдигнат още цените тука да си избиват за при тях си
  • 2 Дрее ми

    16 6 Отговор
    Че кой купува тия каптори
  • 3 гост

    10 3 Отговор
    Само дето Мъск може да си го позволи и пак да печели достатъчно , а Фолксваген гаранция ако не на загуба са на нула с тия цени , което ще рече , че не могат да издържат повече от година две !!

    Коментиран от #5

  • 4 Мхм

    6 0 Отговор
    Много скоро ще се окаже че или си с Китай или си с Индия
  • 5 РЗС

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    ваг групата продават ширпотребата почти без надценка, слагат просто някви 500 евро на брой, за да не се чуди народа тия що работят на 0. Всъщност големите пари са в части, сервизи и услуги, ама баш големите пари с десеторни надценки.

    Коментиран от #6, #8, #9

  • 6 Пенчо

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "РЗС":

    Затова направиха двигатели където всичко да им се чупи.

    Коментиран от #7

  • 7 РЗС

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пенчо":

    Не просто да се счупи, а да се счупи след като му изтече гаранцията, иначе трябва да сменяват части за собствена сметка.
  • 8 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "РЗС":

    Частите и сервизите баш пък за фолксваген дори в Германия са 80% НЕ фирмени , тоест от тях Фолксваген не взима и цент !! Да не говорим за други държави , пък особено за Китай !! Там дори гаранционните коли редовно се обслужват в сервизи , които Фолксваген дори си няма идея кои са и що са !!! С това намаление единствено се опитват да запазят някакъв пазарен дял , с идеята в бъдеще да се върнат на по-високите цени поне с някаква печалба , щото неща като цени на акциите и лихви по кредити , в които ВАГ е затънал не до шията , ами направо до темето се определят именно от обороти и пазарен дял !! Само че няма да им излезе сметката , щото хем ще продават на загуба , хем ще загубят пазарен дял и оттам нататък нещата тръгват по спиралата надолу !!
  • 9 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "РЗС":

    Дори в статията са ти написали , че великото "намалението" ще важи от средата на март до края на април , "цели " 45 дни , хахаххаха !!! Докато Мъск от години говори , че ДЪЛГОСРОЧНАТА ЦЕЛ на Тесла е ПОЕВТИНЯВАНЕ на моделите с цел да са широко достъпни !! И това е едва началото на намаленията , щото все още суровините и капацитета за производство е ограничен !! И въпреки това Тесла успява само с революционни промени в самата технология на производство да постигне НЕМИСЛИМИ за всички стогодишни срокове и цена на производство !! Представи си след 10 години когато ще са изградили повечето заводи , въвели новите начини на производство и осигурили си стабилни цени на материали чрез СОБСТВЕНО производство , какви цени ще може да предложи и то пак с достатъчна печалба !! Преди месец дори стартираха собствено производство на литий и то по изцяло екологична технология !! А след 6-7 години половината от нужния им литий ще идва само от рециклиране !!