Публикувани са официални снимки на новия Opel Experimental. Концептуалният автомобил ще бъде представен през септември на автомобилното изложение IAA в Мюнхен. Това се съобщава на официалния сайт на концерна Stellantis .
Концептуалният електрически автомобил е предшественик на новия Opel Grandland от второ поколение. Може да се открият леки прилики с настоящото поколение на модела , но като цяло колата има доста различна и много по-ярка визия.
Електрическият автомобил Opel Experimental привлича вниманието с радикално различен и отчетливо фасетиран дизайн с дълъг преден капак, скосен покрив, висока линия на прозорците и заострена задна част.
Предната част показва еволюцията на стила на Opel Vizor: черна вложка е комбинирана с тънки LED фарове. Огледалата за обратно виждане са заменени с камери, а вместо хромирани части са използвани диодни ленти.
Салонът Opel Experimental е проектиран в минималистичен стил. Вместо дисплеи има прожекция на данни върху голям стъклен екран с функцията за добавена реалност. Концептуалният автомобил има леки седалки с тънки облегалки.
Друга любопитна новост е, че воланът се прибира - скрива се при активиране на автономния режим на автомобила. Разработчиците обещават вътрешно пространство на нивото на по-големите модели от D-класа.
Характеристиките на Opel Experimental все още не са публикувани. Известно е, че този нов Opel Grandland ще бъде изграден върху модерната платформа STLA Medium. Тя дава възможност за производство на електрически автомобили с пробег до 700 км.
В бъдеще и останалите нови модели на марката ще се придържат към този нов дизайн, така, че от снимките на Experimental можем да добием представа как ще изглеждат новите Opel-и и колко различни ще са те от сегашните.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Корсата
10:10 10.08.2023
2 ДрайвингПлежър
Последният Опел беше първото поколение на Инсигния Б, фейслифта му вече е френски и не си струва, не случайно го спряха преди да изтече цикъла му на живот... Здраве да е, ще караме китайски като германците :D
Коментиран от #3, #5
10:11 10.08.2023
3 С какво го убиха с нож или с брадва
До коментар #2 от "ДрайвингПлежър":
Начинпо добре китайски от френски но сме европейци.Желязна логика10:36 10.08.2023
4 Дфен
10:51 10.08.2023
5 Знайко
До коментар #2 от "ДрайвингПлежър":
Ехххх имашe доста легендарни модели навремето...Аskona, Monza,Kadet GSI, AstraTurbo Isuzu, Vectra GT, Vectra 4x4...Собственика на последната постоянно се притесняваше , че ще я прегрее и и смена няколко пъти датчика за включване на вентилаторите с такива които отварят по-рано. Накрая му извадих една статия , където пише , че работната температура е 108 градуса и радиатора работи под високо налягане. Познай дали не ме обвини , че му показвам лъжливи статии и искам да си счупи скъпоценната вектра. Накрая я даде на баща си и той я кара с 40км/ч към 10 години без да и стане нищо. Да не говорим за Зафирата, която е проектирана като автомобил на водород, но в последния момент е представена с бензиновия турбо мотор, а водорода е забравен задълго! Е има и недомислици....смяна на крушка на фара е през подкалника , където има едно капаче, но за да имаш достъп трябва да навиеш волана в крайно положение.Коментиран от #7, #10
11:02 10.08.2023
6 Механик
И както казва коелгата по-долу, Опел отдавна вече не е Опел. Аз лично, от фен на опел, вече съм антифен.
Никога не съм вярвал, че така ще стане, но уви.
11:03 10.08.2023
7 Механик
До коментар #5 от "Знайко":
На всички съвремнни коли в момента, смяна на крушка на фар/мигач/габарит, става като за целта се разглобява половината кола. Което прави изискването да си носиш резервни крушки, излишно.Ние в сервиза виждаме зор да сменим някои от тях, па какво остава на пътя.
Коментиран от #9
11:09 10.08.2023
8 Така е
11:10 10.08.2023
9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #7 от "Механик":
НЕремонтопригодност, колега 🤔Те вече колите почнаха и без резервни гуми да ги правят 🤔
Та явно скоро крик и ключ за джантите ще отидат при манивелата и щангите ❗
11:24 10.08.2023
10 ДрайвингПлежър
До коментар #5 от "Знайко":
Последната Астра която имах близо 45 хил км кара без смяна на масло и упорито отказваше да умре. Имаше проблеми с документите, карах с пълномощно и трябваше да ходи "при братята" за скрап... накрая им я закарах на собствен ход с все още работещ без проблем мотор. Двигател и окачване бяха железни!Винаги съм спорил, че Опел правят по-добрите коли от Фолксфаген, особено в по-дългосрочен план, а даже и влюбените във ФауВе германци от Автобид навремето го признаха.
Макар и леко недолюбвано дете, GM им беше дал почти пълна свобода на Опел да правят коли и ползваше техните ребрандирани модели за пазарите си и в САЩ и в Азия. Стелантис прави обратното - опитва да продава Пежо, което почти винаги е било по-лошия автомобил с емблемата на Опел, ама няма кой да им се хване...
12:00 10.08.2023