Американски експерти посочиха марките автомобили, които имат най-голяма лоялност. Клиентите често купуват техните модели многократно. Проучването е направено от експерти в бранша и публикувано на уебсайта на JD Power .
Лоялността на клиентите е важен показател за производителите на автомобили. Някои марки са отличници в това, докато други често разочароват своите клиенти.
Германската компания Porsche за втора поредна година получи награда от JD Power за клиентска лоялност. Този показател се изчислява на базата на процента шофьори, които са избрали същата марка, след като са заменили стария си автомобил с нов.
Porsche печели най-високо ниво на лоялност сред луксозните марки - 56,8%. Mercedes-Benz заема второ място - 50,5%. Сред премиум кросоувърите обаче лидер е Volvo - 56,5%. На второ място е BMW - 56,1%.
В сегмента на масовите автомобили марката Toyota печели най-голяма лоялност - 60,0%. Honda леко отстъпва на лидера - 55,5%, а Subaru е най-популярният производител на достъпни кросоувъри - 61,1%. На второ място в тази класация е Toyota - 60,5%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алекс
фейслифт американско,е не бих го сменил за друг кросоувър много е яко!!!
Коментиран от #6
12:05 01.10.2023
2 А къде е
Коментиран от #5
12:15 01.10.2023
3 Перник
12:26 01.10.2023
4 Сектант
12:26 01.10.2023
5 Гост
До коментар #2 от "А къде е":
Това е Америка, а там ФВ е скъпо, за доста е и екзотично! Ако една Корола стартира от 20000 долара, то Голф който си предлага само от GTI модел нагоре, стартира от 30000. Разликата е несъпоставима в ценово отношение!Коментиран от #7
12:27 01.10.2023
6 Гост
До коментар #1 от "Алекс":
Ни си пробвал друго, затова така говориш…12:29 01.10.2023
7 Петров
До коментар #5 от "Гост":
Не е това. Американците не харесват трошливи коли, които не излизат от сервиза. Затова карат Тойота, Хонда и други подобни.Коментиран от #8
12:51 01.10.2023
8 Гост
До коментар #7 от "Петров":
Американците са бедни, и нямат пари за Голф! Японките се правят в Америка и е нормално! Разпознаваеми са, а и са евтини! А и до търсиш надеждност от кола в гаранция прилича на мазохизъм! Нова кола се купува (ако не е служебна! със сърце и джоб, после другото!12:59 01.10.2023
9 Българин от LA
Коментиран от #11, #20, #23
13:12 01.10.2023
10 Габровец
Коментиран от #12
13:50 01.10.2023
11 Гост
До коментар #9 от "Българин от LA":
Голф за тези пари, на тия години, няма и в БГ! Другия път да си вземе Голф за 500 долара на тънкана, и после пак пиши! Аааа, и Голф с такъв двигател няма, да знаеш! Това е двигателя на Ауди, за Голф е друг, като общото е като приликата между компоти и компютри!Коментиран от #14
13:55 01.10.2023
12 Гост
До коментар #10 от "Габровец":
Пасат 2.0 TDI CR, купен нов направи 800 000 без драми за 8 години, продаден на работник за без пари! Наследника му, вече гони 200 000.Кади 2.0 TDI CR 700 000 до момента, и продължава да носи! Туарег 3.6 TSI до момента на 416 00 и върви като нов! Всичките се сервизират по стандартите на производителя, ползват се за служебни, и се карат постоянно! Всичките им агрегати са натоварени 10 пъти повече от Приуса….Не знам, сигурно е късмет, ама надали…
Коментиран от #17
14:06 01.10.2023
13 Шрот
15:23 01.10.2023
14 Батее...
До коментар #11 от "Гост":
Явно е , че може да четеш , но още по явно е , че не може да разбереш нищо от прочетеното! Къде видя човека да говори за Голф? Да не си от Перник , та не си чувал за други ФВ ? Описания от господина двигател , се използва в повече от един модел на марката!Коментиран от #15, #18, #19
15:54 01.10.2023
15 Гост
До коментар #14 от "Батее...":
Батковото, човека е написал ‘vw gti’ 2009, двигател 2.0 , от което за всеки средно грамотен любител на коли може да има само 3 опции! Пасат, Поло или Голф, са моделите на Групата използващи абревиатурата GTI! Пасата по това време няма GTI версия, Поло GTI е с 1.4, и остава Голф! Пак ще Ти напиша, че 2.0 TFSI е двигател на Ауди, вземи си го набии в главата! Много добре разбрах какво е написал! Ти, не си разбрал аз какво съм написал! Седни, слаб 2!17:34 01.10.2023
16 Гост
18:59 01.10.2023
17 Пуфи
До коментар #12 от "Гост":
Капиталистите не са прости, ако vw tdi бяха добри щяха да са таксита, само в Германия съм виждал дизел такси.22:23 01.10.2023
18 Пуфи
До коментар #14 от "Батее...":
В щатите няма нито поло нито пасат, това са евро модели, има само голф и джета, като голфа е предимно gti, а джетата tdi. Aмериканеца не може да си представи спортен автомобил с дизел двигател.22:30 01.10.2023
19 Пуфи
До коментар #14 от "Батее...":
Забравих да спомена и битъла, който е страхотно разочарование, те пък използват 2.5 бензин 5 цил, има и голфове с тоя двигател и му казват рабит/заек22:38 01.10.2023
20 Миусука Мадото
До коментар #9 от "Българин от LA":
Кажи им го на БГ-чугунените глави, дето само немски каручки признават!!!Коментиран от #22
12:47 02.10.2023
21 Гошо
21:33 02.10.2023
22 Мигозасмука
До коментар #20 от "Миусука Мадото":
Защо се правите на ударени??? Какво очаквате от точно този двигател в тези години??? Проблемен е на пробега, да... и го сравнихте с умрялата 2.4 атмосферка на онда... страшен е... Как е надежността на боксер-дизела на Субару???10:50 03.10.2023
23 Да беше
До коментар #9 от "Българин от LA":
си взел 7-ца ГТИ с ЕА888 3-то поколение и тогава да пише пак... взел си ГТИ за 3 000 долара... и я сравни със семейна починала онда... евала, карай си я!Коментиран от #24
10:52 03.10.2023
24 Язе
До коментар #23 от "Да беше":
И да беше взел ЕА888 Ген 3, те все едно не се чупят... Мани тая работа. Прословутата немска здравина я няма вече над 20 години. На ВАГ им трябваха сума ти години за да си понаправят малко по-читави бензиновите двигатели, и все още са далеч от перфектни.При японците поне повечето им коли са все още корави и дълговечни. Па нека да са "умрели" и да нямат по 230 коня и 350нм...
12:51 23.10.2023