Тази сутрин по време на специално събитие организирано от представителството на Honda за България, японската марка представи три нови модела за страната ни. Кросоувърите CR-V, ZR-V и електрическия e:Ny1 вече са на българска земя и могат да бъдат поръчани и разгледани в представителствата на марката.
Започвайки с флагмана на японците, шестото поколение на CR-V се отличава по отношение на дизайна, където можем да видим последните модни тенденции в автомобилната индустрия с голяма предна решетка с хромирана ивица в горната част, свързваща тънките LED светлини. Те са с продълговата форма и напомнят на тези при последния Civic.
Задните светлини са свързани вертикално със спойлера над багажника и продължават вертикално почти до средата на задния капак. Страничната линия вече е с по-остри черти, докато цялостната форма е една идея по-кубична от тази при предшественика. По отношение на размерите, новото CR-V може да се похвали с 10 мм по отношение на ширината и с 80 мм по отношение на дължината спрямо предшественика си, което се отразява най-много при багажника и мястото за пасажерите на втория ред седалки.
Цените на модела в България започват от 95 990 лева за версия с 2.0-литров двигател и 184 конски сили с предно предаване и достигат до 109 990 лева за върхова версия Advnace със същия двигател и задвижване на четирите колела.
Както споменахме, CR-V е пораснало значително на размери, като се отличава драстично от своя предшественик, което го изпраща в по-горния C сегмент и на практика оставя „дупка“ между него и HR-V. Тази дупка е запълнена от новия ZR-V, който може да се похвали с дължина от 4570 милиметра, ширината от 1840 милиметра, което доближава размерите повече до тези на CR-V, отколкото до тези на HR-V. Багажникът е с обем от 1291 литра при сгънати седалки.
Цялостната форма на новия модел е подобна на тази на HR-V, но с различни предни светлини с LED технология и голяма решетка в средата на предната броня. Под нея има още един отвор и два въздуховода в двете страни на бронята. В задната част откриваме прозрачни светлини, отново с LED технология, както и спортно изглеждащ дифузьор с големи трапецовидни накрайници в двете страни.
Интериорът е идентичен с този на новото CR-V, като в средата на таблото откриваме дисплей за инфотеймънт системата, както и друг екран пред водача. Цените в България започват от 84 990 лева и достигат до 92 990 лева за ниво Advance, а двигателят е познат 2.0-литров хибриден тракт с мощност от 184 конски сили, които се предават единствено към предните колела.
Завършваме и с най-новия член на японското семейство – електрическата алтернатива на HR-V със сложно име – e:Ny1. Новият модел прилича изключително много на HR-V и споделя именно неговия стайлинг с минимални промени, свързани главно със задвижването и нуждите за това. Въпреки това, двете коли са построени на изцяло различни платформи. Новият модел е базиран върху e:N Architecture F платформа, която има по-голяма твърдост, по-нисък център на тежестта и осигурява по-добра аеродинамика.
Задвижването е поверено на предноразположен електромотор с 204 конски сили и 310 нютон метра, който черпи енергия от 68.8кВтч батерия. Пробегът с едно зареждане е около 412 километра, а бърза зарядна станция може да осигури заряд от 10 до 80% за 45 минути. Разликите с HR-V в интериора са няколко, като най-голямата от тях е 15.1-инчовият дисплей на инфотеймънт системата, който е разположен вертикално в средата на таблото. Под него се намира превключвателят на скоростите, както и място за вещи. Цените тук започват от 97 990 лева за ниво на оборудване Elegance или 103 990 лева за Advance.
@mobile.bg_official Новата гама кросоувъри на Honda #honda #capcut #hondagang #mobilebg ♬ Ready - Official Sound Studio
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дупница
Коментиран от #28
13:46 24.11.2023
2 Леля Гошо
13:57 24.11.2023
3 Върнете
Коментиран от #24
14:02 24.11.2023
4 Збигнев Бжежински
14:04 24.11.2023
5 Хонда фен
14:07 24.11.2023
6 Хлъц!
Коментиран от #18
14:11 24.11.2023
7 Инспектора
14:17 24.11.2023
8 ДОНЧО ГОРСКИЯ
14:22 24.11.2023
9 Нещем такваз кола
14:31 24.11.2023
10 тъй шъй
Коментиран от #11
14:51 24.11.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Владимир
15:15 24.11.2023
13 Край
Коментиран от #15
15:32 24.11.2023
14 Зелени зъби
2021 тръгнах да си търся Сивик, от тях.
Исках им бял или сребрист, а тия дигат раменете и ми викат - само черни можем.
Добре де, поръчайте ми бял или сребрист.
Ми то дали ще може, няма да ни отпуснат, цената е друга. Имам чувството, че не им се работи.
Накрая си я поръчах в Австрия - каквото поисках, това ми докараха.
15:41 24.11.2023
15 Владимир
До коментар #13 от "Край":
Прав си... мечтая си да карам Neue Klasse като излезе😄😄😄.Топ визия...фантастика...15:41 24.11.2023
16 метавселена
16:14 24.11.2023
17 Ха ха ха
16:26 24.11.2023
18 Явно
До коментар #6 от "Хлъц!":
и от коли не разбираш.16:28 24.11.2023
19 Ггг
17:15 24.11.2023
20 Новата ръжда със звук на варел пристигна в България
17:38 24.11.2023
21 Охотник
18:06 24.11.2023
22 Митко
Коментиран от #25, #27
18:12 24.11.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 авто фен
До коментар #3 от "Върнете":
Седан не може да бъде хубав,защото е най-скучната конфигурация кола, най-ретро също така и най-пенсионерска. Най-консвервативна за хора без фантазия и въображение, всички сухари харесват седани. СУВ-овете пък са безсмислени табуретки. Красив автомобил е хечбек,лифтбек и купе, не дядовски седани и чичковски и лелински СУВ-ове дето си карат децата на детска градина с тях.Коментиран от #26
19:51 24.11.2023
25 Порно
До коментар #22 от "Митко":
Седни си, двойка по математика.20:16 24.11.2023
26 Ти май си правнук
До коментар #24 от "авто фен":
на Зигмунд Фройд.ОхарактеризирА одма сите шафиоре.
20:43 24.11.2023
27 Щото в Япония са с десен волан
До коментар #22 от "Митко":
а колите с десен волан са по-евтини.:) :)
20:47 24.11.2023
28 Работи и няма да ти прави впечатление
До коментар #1 от "Дупница":
Аз съм си учил когато е трябвало, работя си не ми пука сменям си колата на всеки четири с нова.90 Хил. се купува не апартамент а коптор, а с това мислене ще си останеш мизерник
14:29 25.11.2023
29 Хонда Сивик
Не ми е ясно до кога японците ще търпят тези наглеци! Цените са супер надути!
Коментиран от #30
15:05 25.11.2023
30 Хонда е синоним на нисък клас автомобил с лош комфорт, ръжда и посредствена стара технология
До коментар #29 от "Хонда Сивик":
Ако предишната ти кола е била Лада е нормално Хонда да ти се вижда като прекрасен автомобилКоментиран от #31
19:03 25.11.2023
31 Милен
До коментар #30 от "Хонда е синоним на нисък клас автомобил с лош комфорт, ръжда и посредствена стара технология":
Карал съм много коли, сред тях и хонди. Притежавал съм и притежавам все още хонда и то една от най ниският им клас. Кола като кола. Зависи къде е карана и как е поддържана. Иначе казано, приказките за ражда дето ги говорят са като вятъра дето ми духа в косите. Напъвам болта или гайката, чува се изпукване и развивам на ръка. Работил съм в щатите и се обзалагахме с колеги когато влезе бмв в гаража, колко болта ще се скъсат. Та.... хондите са си просто коли като другите. Доста оскъдни и с ниско качество в салона. Но във важните елементи от мпс-то са безкомпромисни. Дори и в най ниския клас на хонда, когато седнеш и направиш кръгче и вземеш два три завоя разбираш че това не е пайтап кола. Заклед привърженик на мерцедес призна че акорда ми е по добър в завоите и возията от мерцедеса му.22:04 25.11.2023
32 После
08:55 26.11.2023
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Хммм
14:51 26.11.2023
35 раптор
20:00 30.11.2023