17 Януари, 2024 10:35 6 820 8

Три евтини кросоувъра на старо, които е по-добре да не купувате

  • автомобилът на старо-
  • кросоувъри-
  • надеждност

Ремонтът на тези модели струва на собствениците много пари

Три евтини кросоувъра на старо, които е по-добре да не купувате - 1

Германски експерти от организацията ADAC посочиха три проблемни кросоувъра, които е най-добре да не купувате на вторичния пазар. Всички тези автомобили са сравнително популярни у нас. Трябва да отбележим обаче, че представените модели имат и доста успешни модификации.

Например, списъкът на германските експерти започва с Dacia Duster, която е известна с надеждното си управление, липсата на корозия по каросерията и непретенциозните двигатели. Въпреки това, според специалистите, трябва да внимавате с тези кросоувъри, които са оборудвани с автоматична скоростна кутия.

Три евтини кросоувъра на старо, които е по-добре да не купувате

Автоматикът на ранните Duster-и представлява четиристепенна хидромеханична скоростна кутия, която се оказа изключително неуспешна от гледна точка на работа и надеждност. Трансмисията "реже" мощността на двигателя, в резултат на което кросоувърът увеличава разхода на гориво и също така влошава динамиката. В допълнение, често срещан проблем с модела е повредата на управляващите соленоиди, които трябва да се сменят след сто хиляди километра.

Три евтини кросоувъра на старо, които е по-добре да не купувате

Експертите съветват да избягвате и Renault Captur, но не всеки, а този, който е оборудван със скоростна кутия Jatco CVT. Според специалистите тази трансмисия не може да издържи на повишеното натоварване при работата на кросоувър. В същото време буксуването в кал или сняг значително намалява производителността и ресурса ѝ.

Три евтини кросоувъра на старо, които е по-добре да не купувате

Друг ненадежден кросоувър е първото поколение Mazda CX-5, оборудвано с 2.2-литров турбодизел Skyactiv. Този двигател има вродена проблем под формата на неправилно закрепване на инжекторите, което води до разхлабване на техните залавни места. В резултат на това собствениците на такива коли често трябва да извършват скъпи ремонти на двигателя.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хехе

    31 3 Отговор
    Аве това проблеми ли са, ако искате проблеми, купете си Тесла!
  • 2 Хейт

    19 2 Отговор
    Ми щото са най-добрите и си струват парите. Що не си купите електромобил на старо, а?
  • 3 Политкоректен

    9 3 Отговор
    Щом има цяла статия, която ни убеждава как НЕ трябвало да ги купуваме, представете си колко хора в момента го правят ;)
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Иван

    3 2 Отговор
    Така е ще надживеят прериум боклуците по на 20 плюс години
  • 6 Турбото

    5 0 Отговор
    Имах хтрейл с jatco jf 613 e - 200000 km изкара, само че и сменях маслото на 60000 км после я продадох сигурно още я карат.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Моряка

    4 0 Отговор
    Карам Мазда СХ 5, би турбодизел 2,2.Никакви проблеми вече 11 години.Кола - мечта.Въртящ момент- мечта- 420 НМ.Изпреварвам тировете за 2-3 секунди.От десетилетие и повече в немската класация ( Автобилд),Маздите водят по неразваляемост с оценка 6++.