19 Януари, 2024 11:32 40 820 50

Такава кола, с пробег от 200 хиляди, е вариант за много евтин автомобил под 5 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • dacia-
  • logan-
  • употребявани автомобили

Издръжлив двигател и надеждна скоростна кутия са основните плюсове на първата Dacia Logan

Такава кола, с пробег от 200 хиляди, е вариант за много евтин автомобил под 5 000 лв. - 1

Прилична кола с пробег от 200 000 км за под 5 000 лева, разбира се, е трудно да се намери. Каквато и да вземете ще трябва допълнително да инвестирате в нея, но единственият въпрос е цената на тези инвестиции да не надвишава цената на самата кола - резервните части днес не са евтини.

Такава кола, с пробег от 200 хиляди, е вариант за много евтин автомобил под 5 000 лв.

Има обаче един вариант за свръхбюджетна кола на старо, която се характеризира със сравнително надежден и максимално опростен двигател и със здраво окачване и надеждна скоростна кутия. Става дума за първото поколение на Dacia Logan, произвеждащо се през периода 2004 - 2012 година.

Дори десетгодишни екземпляри могат да се намерят за сума под 5 000 лева

Естествено те са с пробег от порядъка на 200 хиляди км, но тук говорим за реален пробег. Факт е, че тези коли на Dacia, ако не са били служебни или таксѝта, са със значително по-малък пробег от алтернативите, внесени от Германия и Италия.

Такава кола, с пробег от 200 хиляди, е вариант за много евтин автомобил под 5 000 лв.

Освен това французите направиха Logan изненадващо подходящ за нашите пътища и условия. А фактът, че ръждясва малко по-бързо, отколкото бихте очаквали, е единствения по-сериозен минус, но пък като компенсация получавате енергоемкото окачване и либералните цени. Но това не е всичко

Проучванията от специалистите показват, че този модел има много надеждни двигатели, защото те имат чугунен цилиндров блок

Препоръчителни са основно бензиновите агрегати. Тези агрегати най-вероятно ще надживеят каросерията. Това важи както за много старите 8-клапанови K7J 1.4 (75 к.с.) и K7M 1.6 (84 или 87 к.с.), така и за по-модерните 16-клапанови K4M 1.6 (102 к.с.).

Такава кола, с пробег от 200 хиляди, е вариант за много евтин автомобил под 5 000 лв.
фейслифт

Разбира се, има слаби места по двигателите (свързани главно с проблеми със запалителните бобини), но като цяло това са прости и ремонтнопригодни агрегати, а частите за тях са сравнително евтини. Ръчните трансмисии в Logan също са много надеждни, но автоматичните скоростни кутии трябва да се избягват. Те рядко изкарват 200 000, а ремонтът им е доста скъп и често надвишава цената на автомобила.

Естествено е по-добре да търсите екземпляр след фейслифта на модела, който се характеризира с малко повече екстри и с по-добра сглобка на материалите в салона. Освен това при тези варианти, произведени след 2008 година са изчистени някои от основните "детски болести" на модела. Какви екземпляри от първата Dacia Logan се продават у нас, можете да видите ТУК.

Такава кола, с пробег от 200 хиляди, е вариант за много евтин автомобил под 5 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 45 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АБВ

    74 76 Отговор
    Стига майтапи бе дачията не е автомобил

    Коментиран от #24

  • 2 Алфа Сектант🤠

    104 35 Отговор
    Дачия е добрият избор за феновете на умерения лукс❗Вземи Дачия, спаси се от често влизане в бокса и скъпи ремонти❗
  • 3 Дочо

    122 16 Отговор
    Аз пък понеже съм карал точно такава служебна, без да я жаля изобщо, както и колегите ми, мога да кажа че написаното е вярно.
    Здрава кола за малко пари.

    Коментиран от #16

  • 4 Няма начин

    70 60 Отговор
    Едип се качих на такова нещо. Ужас. Пластмаса издялана с теслата, конфорт 0 а за возия да не говорим....не,благодаря.

    Коментиран от #7, #14, #25

  • 5 Избор

    61 45 Отговор
    Ако ти трябва каруца, купи си я. Но, няма нищо общо с автомобил.

    Коментиран от #26

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Алфа Сектант🤠

    59 17 Отговор

    До коментар #4 от "Няма начин":

    Дачия е кола за непретенциозни гъзари❗ Луксът си има своите особености на сервизната култура😉
  • 8 Дачия Логан

    50 37 Отговор
    до 200К, окей, но от там нагоре вече е в период на полуразпад, струва ли си изобщо да наливаш пари за ремонт в подобна кола?!

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Алфа Сектант🤠

    68 24 Отговор

    До коментар #8 от "Дачия Логан":

    Возил съм се на Дачия такси на 450 хиляди км - в перфектно състояние на духа ❗ Няма троп, няма лоп❗

    Коментиран от #45, #48

  • 11 Име

    86 13 Отговор
    Добър материал. За тези пари не можеш да вземеш нищо по-читаво. Ама Ганьо иска за тези пари С-класа
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ХУМОР САТИРА И ЗАБАВА😀

    30 45 Отговор
    КОЛИЧКИТЕ ОТ ....КИНДАА СЮРПРИЗЕ..
    ...СА ПО ДОБРИ....👌
  • 14 Гост

    73 11 Отговор

    До коментар #4 от "Няма начин":

    Мнение от неграмотници които пишат коНфорт не искам . Идеална е за служебна .
  • 15 сервиз

    94 13 Отговор
    Въпреки насмешливият тон на коментарите (тук) , мога да потвърдя , че ако на човек не му пука как изглежда колата му и иска да се придвижи от точка А до точка Б без да ходи пеша (както и да приеме твърдата возия и липсата на елеменарен комфорт) - Дачия Логан е колата . ДВГ , трансмисията и окачването са изключително опростени и много лесни за ремонт и подмяна (на детайли) , а всички резервни част са смешно евтини . Ръждясва купето (наистина) , но с малко труд и с (не)малко антикорозионни покрития (бои или пластификатори) - този проблем изчезва . Кола за практичните хора , които не плащат за данък "обществено мнение" .

    Коментиран от #17, #39

  • 16 СЗО

    27 32 Отговор

    До коментар #3 от "Дочо":

    То ако беше вярно, фирмите щяха да вземат дачиите на по 200 хиляди, а не нови и да го продават на по 200.
  • 17 както казват

    34 12 Отговор

    До коментар #15 от "сервиз":

    За всеки влак си има пътници, за щастие не съм от тези! Един път се живее.
  • 18 гост

    52 8 Отговор
    Не лош автомобил за работен градски/селски пътища висока е евтина поддръжка ,но за пътуване не става слаб шумен двигател неудобна седалка лоша или никаква звукоизолация
  • 19 БАРС

    46 17 Отговор
    ДАЧИЯТА СИ Е КОЛА НОРМАЛНА.НА ДНЕШНО ВРЕМЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ ДА СИ КУПИ ЧОВЕК КОЛА ВТОРА УПОТРЕБА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ НА КОЛКО ГОДИНИ Е НО ПРОБЛЕМЪТ Е ПОДЪРЖАНЕТО НА КОЛАТА.ЗАТОВА ДАЧИЯТА СИ Е НОРМАЛНА НАРОДНА КОЛА С ЕФТИНА ПОДРЪЖКА .КАТО КАРАМ ПРЕЗ РУМЪНИЯ РУМЪНЦИ ИМА ДЕТО ОЩЕ КАРАТ ДАЧИИ ПО НА 25-30 ГОД.А ИМА И ОЩЕ ПО СТАРИТЕ ДАЧИИ ОТ СОЦА И ТЯХ ВСЕ ОЩЕ СЕ ВИЖДАТ ПО ПЪТИЩАТА НА РУМЪНИЯ НАТОВАРЕНИ И ТО ЯКО С КАКВА ЛИ НЕ СЕЛСКОСТОПАНСКА ПРОДУКЦИЯ .ДА ТИЯ СТАРИТЕ СА СИ РЕНО-9 НЛ ПИШЕ ДАЧИЯ.АЗ НАПРИМЕР КАТО КОПУВАМ КОЛА НЕ Я КОПУВАМ ДА Я КАРАМ СТО ГОД.ВСЯКО НЕЩО СИ ИМА СВОЯ КРАЙ ТАКА ЧЕ АКО МОГА ДА Я КАРАМ ДОКАТО Е НА ПО МАЛКИ КИЛИМЕТРИ ИЛИ ГОД.ТО ДОБРЕ АКО НЕ ПОДЪРЖАМ И ДОКАТО ГРОХНЕ И НА ОТПАДЪЦИ И ПОСЛЕ СЛЕДВАЩАТА..С ЕДНА ДУМА АЗ СЪМ ЗА ДАЧИЯТА А ТИЯ ДЕТО НЕ Я ХАРЕСВАТ ИМ ПОЖЕЛАВАМ ДА СЪБИРАТ ПАРИ ЗА ЕДИН НОВ МЕРЦЕДЕС и ДА СИ ГО КУПЯТ А ПОСЛЕ ДА СЕ МОЛЯТ НА БОГА ДА НЕ ИМ СЕ НАЛАГА ЧЕСТО ДА ВЛИЗАТ В СЕРВИЗА ЧЕ НАПРАВО ПОСЛЕ МАЙКА ПЛАЧЕ ГРАМОФОН СВИРИ. ДА ЖИВЕЕ ДАЧИЯТА И ДЪЛГИ ГОДИНИ ДА РАДВА БЪЛГАРИТЕ С ЕФТИН АВТОМОБИЛ.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Бегай !

    18 11 Отговор
    Това е Рено.
  • 22 БАРС

    12 5 Отговор

    До коментар #20 от "Кривоглед":

    А ТИ ВЪОБШЕ ИМАШ ЛИ ? ТО НАЛИ ЗНАЕШ ПРИКАЗКАТА ЗА ЛИСИЦАТА И ГРОЗДЕТО. ПО ВСЯКА ВЕРОЯТНОСТ ВАЖИ ЗА ТЕБЕ
  • 23 НАПЪЛНО ОТКАЧИХТЕ С ТАЯ ДАЧИЯ

    18 31 Отговор
    ТОВА НЕ Е КОЛА БЕ , ООООУУУУУУУУУУУУУУУ ! ТОВА Е ТРОТОНЕТКА !
  • 24 Мечока

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "АБВ":

    Естествено, няма нищо общо с на дядоти каруцата и магарешката му сила
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Курци

    13 0 Отговор

    До коментар #5 от "Избор":

    Разбирача на кошници се изказа.Има си коли за работа има си коли и за гъзария, кофата почнеш с твоята истинска кола да искарваш пари ела и ми се обади
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 ааа

    32 4 Отговор
    Карам си служебна, докер,210 хил. км. Никакви проблеми до тук, дано продължава така.

    Коментиран от #49

  • 30 Джоган 157

    35 4 Отговор
    Важното е да се "търкаля" и да ви закара от точка А до точка Б,"барабар" с багажа!А пък за "коНфорта" какво да кажа-" Трабанта" по-добре ли возеше-"табуретка",ама още ги има,и фенове има!
  • 31 Буха ха

    17 3 Отговор
    Сиромах човек, жив дявол, кара Дачия на 300 хиляди км.
  • 32 ...

    18 25 Отговор
    колко трябва да си психично болен че да си купиш неудачия втора ръка...

    Коментиран от #33

  • 33 хххх

    20 22 Отговор

    До коментар #32 от "...":

    Става за 70-годишни дядки, доскоро карали Москвич. Аз бих си взел даже Голф 3-ка пред тази неуДачия.
  • 34 ха ха ха ха ха ха ха

    9 16 Отговор
    Дачуя става за служебен курник.
  • 35 Абе

    10 10 Отговор
    Я бегайте да се надбегвате некъде, дачия ше си купувам...
  • 36 Гошката

    28 4 Отговор
    1.6 - 90 коня бензин с климатик след 2008 г. е чудесна кола за възрастни семейства и дори за първи автомобил на не-първенюта.
    Има динамика да изпревариш,ако и сложиш газ ще минаваш 100 км с 10 лв. и ще те закара до т.Б за да си свършиш работата.
    Двигателя изкарва 500 000 км поне,ако се обслужва нормално,скоростните кутии са малко по-слаби,дори и ръчките,но ремонтите им са макс.500 лв.

    Коментиран от #50

  • 37 007 лиценз ту кил

    9 22 Отговор
    Дачия Логан е чудесен служебен автомобил за мишоци. Моят е Астон Мартин.

    Коментиран от #47

  • 38 Никола

    9 4 Отговор
    ПРОБВАЙТЕ И ЩЕ ВИДИТЕ,дали е бюджетна
  • 39 От точка А до точка Б

    7 11 Отговор

    До коментар #15 от "сервиз":

    Може и с велосипед да стигнеш.

    Коментиран от #40, #41

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Кло Зет

    7 6 Отговор
    Това не е кола, а мобилен клузет

    Коментиран от #44

  • 43 мале мале каква реклама само

    4 4 Отговор
    този кенеф на снимката и за 50лв на 0 км не бих си го купил…!
  • 44 ДФ1

    7 0 Отговор

    До коментар #42 от "Кло Зет":

    Това е Дачия не Ауди.
  • 45 що не пита бакшиша

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Сектант🤠":

    колко му е струвал ремонта на окачването?тези вицове са за будали и хора возещи се в градския транспорт! возил съм се в подобно недоразумение еми не няма нищо общо с обикновен автомобил и комфорт ! даже японците са по-комфортни от това чудо на техниката както се казва дървена пластмаса правена в час по трудово… на който му харесва халал да му е аз не се мразя толкова
  • 46 Бай Данчо

    0 1 Отговор
    Както се казва в една песен, БЛИЖИ СИ СЛАДОЛЕДА ...и карай Дачия Логан и мечтай....
  • 47 Българин

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "007 лиценз ту кил":

    Предполагам приятелю че с твоя Астон Мартин ходиш да пиеш кафе, така де, ползваш го за служба.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 хари

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Гошката":

    В момента карам такава 1.6 . 90 кс, комби, на 430 000 е , всеки ден пътувам с нея до Пловдив на работа и минавам общо около 70км, на ден, има още много ресурс в нея,