17 Януари, 2024 14:16 2 130 2

Чешката хиперкола Bohema влиза в производство

  • praga-
  • bohema-
  • хиперавтомобил

Под капака стои задвижване от Nissan GT-R

Чешката хиперкола Bohema влиза в производство - 1

Навлизайки в сферата на производството на хиперавтомобили, Praga се придвижи от концептуалния етап до реалното производство на своя хиперкар Bohema. Представен през 2022 г., Bohema разполага с 3,8-литров V6 двигател, взет от Nissan GT-R, който осигурява впечатляващите 700 к.с.. Това, което отличава Bohema, е нейната лека конструкция с тегло от 1000 кг, постигнато благодарение на използване на въглеродни влакна в конструкцията.

Чешката хиперкола Bohema влиза в производство

Този акцент върху намаляването на теглото позиционира Bohema като мощна машина, ориентирана към пистата, създадена да покорява известни състезателни трасета като Спа-Франкоршамп, Ред Бул Ринг и Нюрбургринг. Известни състезателни фигури, сред които пилотът от F1 и IndyCar Ромен Грожан, бившият Стиг, Бен Колинс и специалният тестови пилот на Praga Йозеф Крал, предоставиха обратна връзка по време на изчерпателната програма за тестване.

Чешката хиперкола Bohema влиза в производство

С производствен график, обхващащ четири години, Praga е готова да започне доставките на Bohema на нетърпеливи клиенти през първата половина на годината. Цената на хиперавтомобила е 1,36 млн. евро, а ексклузивността му е подчертана от ограничената му производствена бройка, което съответства на ангажимента на Praga да доставя изключителни автомобили, които надминават очакванията на клиентите. Томас Каспарек, собственик на Praga, подчертава значението на този важен производствен етап, като изразява гордост от постигането на това постижение само година след представянето на прототипа Bohema. Марката следи отблизо всеки етап от процеса на изграждане, за да гарантира, че серийната Bohema ще надмине очакванията на взискателните любители на хиперавтомобили.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 от Вратен

    3 4 Отговор
    Все едно годината е 1996-та
  • 2 Съдията Дред

    1 0 Отговор
    В казармата имаше Праги, с тях са ни возили по стрелби и занятия. Пък и до не чак толкова отдавна лайнарките бяха на камиони Прага, издържливи машини бяха, и с уникално двойно предаване, пък и с предаване към колелата, което не съм виждал на други машини