Новото Volvo P1800 беше представено в Швеция. Елегантният ретро спортен автомобил ще се сглобява ръчно и ще се продава за около 650 000 евро. Това се съобщава на сайта на компанията Cyan Racing .
Тази шведска фирма създава състезателни и наточени модели на Volvo. Спортната кола е модерна версия на известното купе Volvo P1800 от 1963 година, което стана известно като най-надеждната кола в историята, защото една от тези коли влезе в Книгата на рекордите на Гинес с пробег от над 5 милиона километра.
Volvo P1800 Cyan GT (така се казва новата кола) изглежда като своя известен предшественик с елегантния си дизайн, но всъщност е модерен автомобил и всичките му панели на каросерията са направени от карбон. Теглото на купето е само 1 100 кг.
Можете да различите модерното Volvo P1800 по раззутите калници, диодна оптика и 18-цоловите джанти. Салонът е декориран с естествена кожа и скъп плат и е монтирана титаниева предпазна рамка.
Под предния капак има двулитров турбо двигател от състезателното Volvo S60 TC1. Предлага се във версии с 350 и с 420 к.с. Този мотор се съчетава с петстепенна механична скоростна кутия.
Новото Volvo P1800 Cyan GT също получава самоблокиращ се диференциал, регулируеми амортисьори и големи спирачни дискове с диаметър 362 мм отпред и 350 мм отзад. Автомобилите ще се сглобяват ръчно, а клиентите ще трябва да ги чакат 12-15 месеца.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ловеца на акули
12:34 18.02.2024
2 Краси Марков
Коментиран от #24
12:40 18.02.2024
3 За шарани
12:43 18.02.2024
4 така
Коментиран от #11, #19, #21, #37
12:49 18.02.2024
5 Аз бре
Коментиран от #28
12:51 18.02.2024
6 Е да де,ама...
Коментиран от #12
12:53 18.02.2024
7 Тъй ли?
Коментиран от #17
12:55 18.02.2024
8 В.В.П.
12:56 18.02.2024
9 В.В.П.
13:00 18.02.2024
10 Даааа....
13:09 18.02.2024
11 Жител
До коментар #4 от "така":
Карай Лада и не коментирай Волво смешно е13:09 18.02.2024
12 Ветеран от Протеста
До коментар #6 от "Е да де,ама...":
Имах Волво В40....Изкара 200 хиляди с основен ремонт на двигател,три турбини и смяна на почти всичко.Проблема дойде когато навърши 20 години- всичко пластмасово се скапа...Чупи се..Ръжда по орагове...Прехввлена марка.Сега въртя Тойота Корола d4d...320 хиляди двигател 20 годишна - като Нова....Грам масло не харчи,никаква ръжда,пластмасите като нови. С хубаво масло ще изкара и 500 хиляди...ТОЙОТА Е КОЛАТА!!Коментиран от #13, #14, #20, #26, #29
13:28 18.02.2024
13 Ловеца на акули
До коментар #12 от "Ветеран от Протеста":
И като се събудиш си бръкнал с пръст в контакта.Коментиран от #23
13:54 18.02.2024
14 Порно
До коментар #12 от "Ветеран от Протеста":
Купи си нова кола, макар и от масов клас, карай я 300 000 км, продай я, и като направиш финалната сметка, ще си на печалбаКоментиран от #31
14:12 18.02.2024
15 До "Факти"
14:36 18.02.2024
16 Тираджия
14:52 18.02.2024
17 БАРС
До коментар #7 от "Тъй ли?":
ДА КИТАЙЦИТЕ ГО КУПИХА БЕЗ КАМИОНИТЕ ИМАТ СЪЩО 50 % акции в МЕРЦЕДЕС и 10% СА НА РЕНО 40% ОСТАВАТ НА МЕРЦЕДЕС.16:57 18.02.2024
18 незнайко
17:45 18.02.2024
19 незнайко
До коментар #4 от "така":
Този мотор 2.0 литра турбо 350 коня излезе наскоро на бял свят ! Кога се вози в такава кола и кога успя да минеш 100 000 км.? Кой в БЪЛГАРИЯ има състезателното Volvo S60 TC1. ?Коментиран от #27
17:55 18.02.2024
20 Бай Тотьо
До коментар #12 от "Ветеран от Протеста":
С корола Е12 1.4 d4d имам 500000.... Само турбина рециклирана на 300 и веднъж дюзи.18:13 18.02.2024
21 ВОДНИЯ ДУХ
До коментар #4 от "така":
Не си купувай Волво защото ще те надживее.Коментиран от #35
18:24 18.02.2024
22 Не сте у ред....
18:27 18.02.2024
23 Иван
До коментар #13 от "Ловеца на акули":
И какво всъщност искаш да кажеш ?!!19:00 18.02.2024
24 Иван
До коментар #2 от "Краси Марков":
А бе момче ...всичко е за хората с пари останалите да духат супата !19:02 18.02.2024
25 Пилотът Гошу
Рекордът не е за надеждност, а за пробег с оригинален собственик (1-ви). Както е логично, човекът живее в САЩ, демек има разстояния за изминаване, кара една и съща кола от 1966 до днес и я поддържа фанатично. Естествено, двигателят ѝ е обновяван няколко пъти, както и подвижните части. Трудността е да намериш някой, който ще кара една и съща кола 48 години и ще я поддържа както трябва, не самата кола, или поне не колите от едно време, които са опростени, непретенциозни и двигателите не са напомпени колкото може …
19:34 18.02.2024
26 УдоМача
До коментар #12 от "Ветеран от Протеста":
Това е колата за тези до 2010-2012. След това става "бегай баце"...19:35 18.02.2024
27 Пилотът Гошу
До коментар #19 от "незнайко":
Чукча писател, а?19:36 18.02.2024
28 Ха ха
До коментар #5 от "Аз бре":
Колко му е . 50 години по 100 000 на година.Ако 20 дни в мес.работиш, на ден 400-500 км.да въртиш.Коментиран от #38
20:38 18.02.2024
29 Желев
До коментар #12 от "Ветеран от Протеста":
Няма лоша кола направена в Япония!!!21:01 18.02.2024
30 Бате Иво
Истината е една 4.6.8.10 или 12 цилиндъра ятмосферно
ГНП със съответния брой дюзи
И никакво предкамерно запалване
Това са джендърски работи
21:04 18.02.2024
31 Желев
До коментар #14 от "Порно":
Купих Пежо 605 за 6000 лв. На 10 год. За климатик 1200 и още 500 за консумативи и го подарих за 900лв. След 109000 км. Сега имам Ауди А4 1.8 150 кон.от 1998 год. Купих го за 3500 на 172000 ама истински сложих газова за 1000 и още 700 за консумативи, изглежда и върви като нова сега е на 205000 км. Мога да си позволя нова но няма да го направя защото не си струва да я мисля, ще я ударят, откраднат или ще я потроши градушка.21:27 18.02.2024
32 Теодор
08:08 19.02.2024
33 Aлфа Bълкът
09:25 19.02.2024
34 Коко Н
"ВОЛВО е автомобил за отговорни хора!":-Мото на фирмата.
Моля да не се упражнявате по темата.Не е за Вас.
10:07 19.02.2024
35 тоз
До коментар #21 от "ВОДНИЯ ДУХ":
Волво бяха здрави когато използваха двигатели на Ауди.Коментиран от #39
10:09 19.02.2024
36 Никой
10:32 19.02.2024
37 Никой
До коментар #4 от "така":
Какво Волво си имал не знам. , а и да говориш за окачване... Карам тази марка от далечната 1984 година. Имах и Амазон. Двигатели от 2,3 литра на Волво са най издръжливите във света. Ако си слагаш навреме ново масло, и от добра марка , никакъв проблем един милион километра. А за ръжда можем много да поспорим. Автобояджия съм , от двайсет години и повече съм във Холандия и деветдесет процента поправям тази марка. Нямам впечатление за много ръжди
10:38 19.02.2024
38 Бай Хуан
До коментар #28 от "Ха ха":
Гледал съм интервю със собственика на колата. Това което каза, че общо взето нищо конкретно не правил по колата освен редовно да сменя маслото и консумативите, т.е. поддържал я доста добре.Колкото до километрите каза , че много е пътувал обиколки , ексурзии и т.н. един вид дълги преходи е правил.
Преди година или 2 се качвах в такси шевролет лацети, бакшиша ми заяви , че е навъртял над 1 милион с колата. Общо взето колата вървеше добре без особени забележки.
11:11 19.02.2024
39 Бай Хуан
До коментар #35 от "тоз":
Кога пък волво са слагали двигатели на аЛди ?! Виж на рено слагат.Не съм видял по-трошлива кола от аЛди !
Коментиран от #42
11:20 19.02.2024
40 БАЙО
15:39 19.02.2024
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Шматка
До коментар #39 от "Бай Хуан":
...не само на Ауди, а просто ВАджайнаГруп и става въпрос за легендарните дизели на групата и най-вече 2,4 дизел-мотора. Относно бензиновите ДВГ-та до преди смешната 4та серия всички са производство на Волво. На Волво първият лекоавтомобилен дизелов двигател е D5, преди него дизели правят само за камиони,генератори, лодки и кораби00:08 20.02.2024
43 Същият
14:23 20.02.2024
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Първия ми автомобил в УС
А забравих да кажа. По двигателя не съм барал нищо. Не се е налагало.
08:30 15.07.2024