Тази седмица Nissan прекратява производството на емблематичния електрически автомобил Leaf в завода си в Съндърланд, Великобритания. Всичко това, защото Nissan се готви да пусне следващото поколение електрически автомобили, включително електрически заместник на Leaf.
От 650 000 такива коли, продадени по целия свят, повече от 280 000 са произведени в завода на Nissan в Съндърланд. Лансирането на модела бе през 2010 г., но производството на модела във Великобритания започва три години по-късно. В момента заводът се модернизира, за да произвежда три нови електрически модела, включително заместник на Leaf.
Nissan инвестира до 3.8 милиарда долара, за да подготви завода за производство на следващото поколение електрически Qashqai, Juke и Leaf-EV. Автомобилният производител потвърди, че всички нови автомобили в Европа ще бъдат изцяло електрически, а анализатори силно критикуваха това решение и предрекоха провал на марката на Стария континент.
Междувременно източници казаха пред Automotive News, че Nissan не планира да произвежда новия Leaf в Съединените щати. Това може да означава загуба на данъчен кредит за EV и евентуално изоставане от конкуренцията по отношение на цената, като по този начин компанията ще отстъпи позиции и Зад Океана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Пилот на Ферари
Коментиран от #4
19:03 01.03.2024
3 тъй шъй
Коментиран от #8
19:07 01.03.2024
4 Иван
До коментар #2 от "Пилот на Ферари":
Не сравнително добро, а отлично!Коментиран от #6
20:11 01.03.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Авто фен
До коментар #4 от "Иван":
Когато си дадеш собственит пари за китайска кока, зсшоти е с отлично качество, тогава говори. Докато си даваш личните пари за японска, френска или германска кола, с това показваш дали вярваш на думите си ики не. Иначе на приказки и като не даваш пари е много лесно да се хвали.00:11 02.03.2024
7 истина ти казвам
07:52 02.03.2024
8 110
До коментар #3 от "тъй шъй":
Да не слагаме коня пред каруцата, преди 20 години Нисан вече бяха глътнали вода, а от Рено им помогнаха, не обратното. Не съм голям фен на Рено, но е факт, че е една от по бизнес ите за сега европейски производители. За разлика от други, разбират, че с орязването на модели само се приближаваше към фалита.14:35 02.03.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Най най
Коментиран от #12
00:02 03.03.2024
12 КонТрол
До коментар #11 от "Най най":
Само да те попитам. Какво са Mercedes-Benz Citan и Mercedes-Benz X-Class?09:03 03.03.2024