В германското пристанище Бремерхафен (Бремен) беше разтоварен първият морски автовоз BYD Explorer №1, в трюмовете на който пристигнаха 3 000 електрически коли на производителя само за най-големия европейски пазар в Германия.
Преходът от китайското пристанище Янтай в провинция Шандонг започна на 12 януари. Пътуването до Европа отне месец и половина. Разтоварването на такъв голям брой автомобили отне три дни и всички близки паркинги на кея бяха пълни с автомобили.
С този курс бяха доставени общо 7 000 електрически коли. Корабът беше частично разтоварен в холандското пристанище Флисинген, след това друга част от товара беше приет от Бремен, а след това корабът се отправи към пристанище в Белгия, където достави останалия товар.
Този ход на BYD е предназначен да намали разходите на производителя за доставка на автомобили в Европа. Това е своеобразен отговор на автомобилния концерн на поредното увеличение на митото за внос на китайски автомобили.
Според китайците по-евтината доставка ще покрие тази цена, изкуствено създадена от Европа. Силното търсене на достъпни електрически автомобили BYD има ца цел допълнително ще разшири засили конкуренцията на марката с по-скъпите европейски електромобили.
Под флага на Либерия това е първият товарен кораб BYD Explorer №1 от осемте, поръчани за собствения флот на концерна. Плавателното средство се движи средно със скорост от 14.1 възела на час.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Трият ме поголовно
Моце да.са.китайски, комунистически, тоталутарни, шпионски,
обаче......са номер 1 за потребителя!
Коментиран от #10
11:04 07.03.2024
5 българина
11:05 07.03.2024
6 всичко е много
Коментиран от #12, #16
11:09 07.03.2024
7 свидетел
Коментиран от #30
11:09 07.03.2024
8 Много добре
Коментиран от #17, #28
11:09 07.03.2024
9 Научете нещо важно!
Коментиран от #38
11:10 07.03.2024
10 гост
До коментар #4 от "Трият ме поголовно":
Никога не са били и никога няма да бъдат номер 1 , дори номер 2 !! Само погледни капитализацията им на борсата и ще ти се изясни !! Ще вземат 1-2 % от европейския и американския пазар и това ще им е , един от масовката за асортимент и вариант за търсещите най-евтиното !Коментиран от #31
11:11 07.03.2024
11 Ами да
Коментиран от #27, #29
11:12 07.03.2024
12 Абе ти
До коментар #6 от "всичко е много":
като си купуваш кола, а взимаш с цел да се возиш или да се блъскаш?11:13 07.03.2024
13 Абе
11:14 07.03.2024
14 ГРАД КОЗЛОДУЙ
11:14 07.03.2024
15 Тома Неверни
Коментиран от #44, #51
11:14 07.03.2024
16 Те щото
До коментар #6 от "всичко е много":
от Мерцедес ти дават писмена гаранция че при тежко ПТП ще оцелееш! Аман от умници!!!Коментиран от #19
11:16 07.03.2024
17 гост
До коментар #8 от "Много добре":
В Европа се продават годишно между 14 и 15 милиона автомобила и то без тези за които не се изисква книжка , така наречените четириколки , които в Китай се водят "автомобили" !!! Можеш ли да сметнеш колко процента от това са 100-120 000 , щото дори това са продажби мечта за любимите ти китайци ?? Ще ти го сметна , че гаранция ще го объркаш !! 0,5 до 1 % !!!! НУЛА ЦЯЛО И ПЕТ ДО ЕДИН ПРОЦЕНТ !!! Максимум !!11:16 07.03.2024
18 Реалист
Коментиран от #45
11:17 07.03.2024
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 поглед
Като станат 10 х. евра може да помислим.
Коментиран от #25
11:39 07.03.2024
21 Иван
11:47 07.03.2024
22 Мдаа
Коментиран от #26
11:49 07.03.2024
23 Опорка
11:56 07.03.2024
24 Ахаааа!!!
Много поздрави от другаря Си!
12:05 07.03.2024
25 гост
До коментар #20 от "поглед":
И това при положение , че берем 5-6 модела на европейски производители са готвят за ПОД 20 000 евро догодина !!12:07 07.03.2024
26 Къпан пор
До коментар #22 от "Мдаа":
Те Тесла не я дотираха в САЩ и не продаваха въглеродни квоти.Коментиран от #43
12:18 07.03.2024
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 факти
До коментар #8 от "Много добре":
Викаш Европа оставя high class автомобилите Мерцедес,Майбах,БМВ,Ауди,Ролс Ройс,Бентли и.т.н.. и започва да кара някакви тенекии наречени BYD така ли ? С тая пропаганда още малко и Лади ще ни накараш да купуваме хахах12:36 07.03.2024
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Мечока
До коментар #7 от "свидетел":
Знае го, затова търси война С Русия, и ще си я получи15:15 07.03.2024
31 Така Така
До коментар #10 от "гост":
Борсите са като банките. Борсите фалшиви пазари под us доминация, а банките фалшиви защитници на парите и те такаКоментиран от #41
16:05 07.03.2024
32 Вал
Има някои с доживотна гаранция за първия собственик.Има и 2 хиляди конски сили.
20:07 07.03.2024
33 Вал
Въставки авто в Китае.
Гледайте и ще се изумите.
20:13 07.03.2024
34 Лъчезар
21:29 07.03.2024
35 Лъчезар
21:30 07.03.2024
36 Лъчезар
21:30 07.03.2024
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 БМДТ
До коментар #9 от "Научете нещо важно!":
Също е добре да научиш и ти "нещо важно".Знаеш ли през коя година са въведени лични документи в любимият ти СССР? Вземи и провери и после пиши за Намибия и Занзибар.
А относно BYD, за всеки влак си има пътници.
Коментиран от #40
04:55 08.03.2024
39 Харон
Коментиран от #42
07:37 08.03.2024
40 А знаеш
До коментар #38 от "БМДТ":
Ли че , последният човешки зоопарк е закритВ Брюксел 1960 г .
И ако шорош бе на власт , ти щеше да си експонат.
09:00 08.03.2024
41 От ЮАР
До коментар #31 от "Така Така":
Без US доминация, няма да има въобще банки в истинския смисъл, нито световен пазар, нито стоки навсякъде от пиле мляко, нито свобода на придвижване, нито права на човека (индивида), ще си седиш в текезесе-то и ще гледаш празните рафтове на Хоремаг-а.09:30 08.03.2024
42 От ЮАР
До коментар #39 от "Харон":
Цялото световно корабоплаване с всичките гигантски танкери, газовози, автовози, круизни кораби и какво ли не още, генерира под 4% от всички изгорели газове в света. Това, което Европа прави за чистотата на околната среда е видимо вече за всеки човек. Днес в София има около 1 милион автомобила и въпреки това, София никога не е била по-чиста. Преди 40-50 години, зимно време не се дишаше на Орлов Мост. Сега е чисто. Ако хванеш аутобана към Виена и обърнеш внимание на смога над градовете в котловини в Сърбия, където Евро-регулациите не се прилагат стриктно, ще видиш разликата. В Щатите съм бил и дори в Ню Йорк или Л.А. нито веднъж не усетих мирис на изгорели газове - чисто е, въпреки огромния трафик, понеже и те имат даже още по-стриктни регулации. Технологичният напредък дава съвсем видими резултати.09:38 08.03.2024
43 От ЮАР
До коментар #26 от "Къпан пор":
Дотирането и субсидиите за новите енергии, електричките, ВЕИ и пр. са към своя край. Това беше необходимо за да се ускори енергийния преход, който тепърва започва и ще трае едни 20 години. От тук насетне нещата ще се регулират предимно от Невидимата Ръка на Пазара и от сега се вижда, че победата ще бъде на страната на соларите, вятърните турбини, отоплението и климатизацията с термопомпи и електрическите превозни средства. Само за пример - инсталираните в световен мащаб солари днес са над 300 Гигавата! Това е еквивалента на 300 атомни реактора от най-големите. Соларите са поне 4 пъти по евтини от АЕЦ за единица мощност, заедно с акумулиращите средства. Вятърните централи са над 2 пъти по-евтини от атомните и всичко това е без пушек, без отработени горива, чисто и много дълготрайно.Коментиран от #48
09:45 08.03.2024
44 От ЮАР
До коментар #15 от "Тома Неверни":
Скоростта в навигацията на кораби и самолети се мери във възли. Един възел е една навигационна миля (1852 метра) в час. Навигационната миля е една дъгова секунда по Големия Кръг на Земята, ще рече, един градус е 60 мили. От точка А до точка Б разтваряш пергела, после го слагаш върху координатната мрежа и виждаш колко градуса имаш да изминеш, умножаваш по 60 и получаваш разстоянието в мили без никакви изчисления. Всички самолети в нормалния свят работят с възли, мили и навигираш без никакви изчисления. Височината се мери във Футове, понеже метърът е твърде груба единица за авиацията. Вариометърът показва Футове в минута и това е фино и точно, а не метри в секунда. Днес, само Руски и Китайски самолети работят с километри и метри, както и Германските до края на ВСВ. Удобната навигация работи с възли, мили и футове. Авиацията ми е хоби и съм карал курс PPL (малък самолет) имам и малко часове плюс всички изпите, та ги знам тия неща от първа ръка.Коментиран от #47
09:55 08.03.2024
45 Рептил
До коментар #18 от "Реалист":
Сорос умре! Но , делото му продължава!10:40 08.03.2024
46 САЙБЪР
10:44 08.03.2024
47 Журналистка
До коментар #44 от "От ЮАР":
Сигурен съм че си прав , ама има и не толкова образовани хора!:) Такива са журналистите!:) Хубаво е че ни образоваш!:010:46 08.03.2024
48 Смех
До коментар #43 от "От ЮАР":
Глу пак си.Отработеното горуво от Аец отива в ядрените бойни глави а от ветъра си отива у устенцата ти безполезно кат самият теб12:08 08.03.2024
49 Внв
17:45 08.03.2024
50 Ауу,
18:27 08.03.2024
51 Краско
До коментар #15 от "Тома Неверни":
Да- драскачите тук не са от най- умните и начетени.Все едно каза " движи се с 14 мили в час мили в час" , ама как да го разберат?..
Коментиран от #55
07:14 09.03.2024
52 Все още
10:43 09.03.2024
53 Кирил
14:35 09.03.2024
54 Кирил
14:36 09.03.2024
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.