14 Март, 2024 15:14 5 360 22

Nissan представи „новия“ GT-R – може би за последно

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo

Очаква се моделът скоро да остане в историята

Nissan представи „новия“ GT-R – може би за последно - 1

Nissan представи серия от актуализации за GT-R на японския пазар, предлагайки на ентусиастите поглед към това, което може да се окаже последната моделна година на поколението R35 - модел, който украсява автомобилната сцена от 2007 г. насам.

Въпреки че Nissan GT-R 2025 не е с никакви външни промени, той продължава преработените елементи, въведени с фейслифта от 2024 г. Отвътре GT-R Premium Edition получава нова опция за тапицерия Blue Heaven, която добавя нотка елегантност към обстановката в салона.

Nissan представи „новия“ GT-R – може би за последно

Под капака на GT-R 2025 се наблюдават забележителни подобрения, особено във вариантите Premium Edition T-Spec и Track Edition. Тези модели вече могат да се похвалят с елементи по двигателя, които преди това бяха запазени за специалното издание Nismo. Това подобрение води до подобрена реакция на двигателя, характеризираща се с "по-пъргави обороти и по-бързо развъртане на турбото". Освен това включването на подобрените вътрешни компоненти е отбелязано с алуминиева плоча с името на инженера на Takumi, отговорен за изработката на двигателя, както и със златна плоча в двигателния отсек.

Задвижването на GT-R се осъществява от прочутия 3,8-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който развива 565 к.с. в стандартния модел и 600 к.с. във флагманския вариант Nismo, който също така се възползва от настройките на шасито, съобразени специално с неговите характеристики.

Nissan представи „новия“ GT-R – може би за последно

В Япония Nissan GT-R 2025 вече е наличен за поръчка, като първите доставки се очакват през юни. Въпреки това, ентусиастите трябва да се подготвят за повишаване на цените в сравнение с предишните версии, като разходите варират от 14 443 000 йени (97 703 долара) за базовото ниво GT-R Pure Edition до 30 613 000 йени (207 088 долара) за върховото GT-R Nismo Special Edition. Съобщенията сочат, че производството на GT-R 2025 ще бъде ограничено до 1500 бройки, въпреки че Nissan все още не е потвърдил това официално.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 19 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хххх

    3 17 Отговор
    Кола за румаля.
  • 2 някойситам

    11 38 Отговор
    А след това се чудим, защо ниссан вече отдавна не е това, което беше... от 20 години да продаваш един и същ автомобил, двигател, кутия, интериор ... и всеки път по цена на нов автомобил... кой нормален ще си купи това остаряло л@йно?! В щатите за същите пари купуваш си чисто нов корвет, а ако добавиш още малко пари, взимаш си Cayman GT4 RS, който е връх на инженерна мисъл, в сравнение с стар, тежък и без емоционален GTR.

    Коментиран от #8, #14, #22

  • 3 Антон

    17 29 Отговор
    Това не е новия гт-р. Това е същото дърво, като от преди 2-3-4-5-6 -17 и т.н. години. Просто някакъв фейслифт с външна оптика и друг цвят на салона. Мисля r35 започва да се продва от 2007 год. Това са 17 год. претоплена манджа с леки визуални изменения. Като цяло колата е изключително дърво и единствения й плюс е цената. Поради това и в колата мирише на мизерия! При пряко сравнение с 911, Поршето доказва не само класа но и и размазва нисана по всички показатели. Говоря от личен опит, като собственик на р 35 от 2017 год. Каквото и да ми говорите, всичките японски производители останаха назад, просто нямат актуални спортни модели.
    А на всички пожелавам да имат възможност да притежават и гтр и премиум спортни европейски марки, за да направят сравнение от първо лице.
    И много моля хора шофиращи нов внос , като незнайни подред собственици, да не се изказват компетентно по темата!

    Коментиран от #5, #9, #15

  • 4 бай Даньо

    5 12 Отговор
    Много ръбат бе!?
  • 5 Иван

    12 0 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Антоне продаваш ли твоя GTR?

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Антон

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Засега не.
    между другото е напълно стоков.
  • 7 Не той

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    само да се снима до него е достатъчно….
  • 8 Доктора

    22 1 Отговор

    До коментар #2 от "някойситам":

    Lamborghini Aventador също се продава от почти толкова време, колкото и Нисана.
    И Авентадора ли е лоша и остаряла кола?
    Audi R8 пък се прави от преди GT-R, а му прекратиха производството едва в края на миналата година.
    Същият автомобил продавали, казваш?
    Всичко по сегашният GT-R няма абсолютно нищо общо с този от 2008г. , освен емблемата - GT-R.
    С всеки феислифт, те подобряват автомобила значително.
    Значи като Порше прави почти една и съща кола от 70 години това било традиция, а като го правят тези от Нисан, бил остарял и дървен? Добра логика...
    Цена от 100 000 долара е много евтино за автомобил от такъв клас, което го прави по-евтин от 911 Carrera.
    Корветът е евтин, но е по-бавен от базов GT-R, и на права отсечка, и на 99.9% от пистите извън Америка.
    Нещо си се объркал за GT4 RS, защото струва 50 000 долара повече от базов GT-R.
    Най-добрите авто журналисти казват, че за шофиране GT-R се усеща учудващо механичен.
  • 9 Доктора

    23 1 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Или не си собственик на GT-R или просто не си авто ентусиаст и не си падаш по автомобили.
    Разликите между GT-R от 2007 и такъв от 2017 са в почти всичко.
    Само погледни мощността и времената на двата модела - Ако бяха само с визуални разлики щеше ли да има почти 100к.с. разлика между тях?
    GT-R когато излезе на пазара, беше по-евтин от 911 Turbo S и беше най-бързата кола на ринга!
    Сега GT-R струва колкото базовите 911 (Carrera, Carrera S и т.н.) и като динамика е равностоен с тях.
    Като предимствата на GT-R са, е по-практичен (ако можем да го наречем така) и има по-голям афтърмаркет за него.
    Всеки автомобил си има характер, но да наречеш GT-R дърво, си е чиста форма на автомобилна инвалидност...
    А последното ти изречение категорично доказва това, че не си авто ентусиаст, следователно не можеш да възприемаш и оценяваш автомобилите, както ние го правим.

    Примерно : Аз не съм архитект и не мога да оценя колко добра може да е дадена сграда ако я видя или прочета за нея.

    Коментиран от #12

  • 10 Трошки

    2 15 Отговор
    Нисан и коли, две противоположности!
  • 11 Така е

    2 23 Отговор
    В света има един автомобил и той е Мерцедес, другото е пълнеж!
  • 12 Антон

    1 4 Отговор

    До коментар #9 от "Доктора":

    Би ли казал колко км. пробег имаш с р 35 ?

    Коментиран от #13

  • 13 Доктора

    11 2 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Какво значение има?
    Като имам опита на стотици, карали го на върха на пръстите си.
    Не знам някой истински авто журналист да е нарекъл GT-R нещо близко до дърво...
    Точно на R35 имам опит единствено като пасажер, но нещата, които съм писал са си факти.
    Не съм фен на GT-R, но за цената си (нов) е прекрасен автомобил и е напълно равностоен, а в някои неща дори по-добър, от базово 911.
  • 14 Опорка

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "някойситам":

    Совершенство не требует изменений. R35 даже е твърде луксозен, аз на тяхно място бих продължил с R34. С механична кутия.
  • 15 123

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Нямат !?!? Хонда NSX няма такова чудо....

    Коментиран от #16

  • 16 321

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    Към настояшия момент NSX не фигурира в гамата на предлагани модели както на Хонда така и на Акура!
    Това означава че към днешна дата не можеш да идеш в дилърство и да си поръчаш тозо модел!
    Това означава че към днешна дата NSX не се произвежда!
    Това означава, че за да не се проивежда, няма достатъчно шарани да платят 200 евро за Хонда, като могат за тези пари да купят Порше!
    И да , колегата Антон е прав, към днешна дата , а и в далечно бъдеше, японските производители не само не произвеждат спортни автомобили, но и няма да имат нищо конкурентно на доказали се европейски и американски марки. Да, консерви, за разнос на пица правят много, но високопроизводителен перформанс автомобил нямат!
    Просто самия пазар им показа къде им е мястото!

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Доктора

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "321":

    Японците в момента нямат спортни автомобили от калибъра на 911, но пък имат по-бавни спортни автомобили, които се радват на голям успех.
    Toyota Supra, GR Corolla, GR Yaris, Nissan Z, Subaru BRZ/Toyota GR86, Mazda MX-5 и Lexus LC500.
    Японците винаги са предоставяли едни от най-добрите автомобили при съотношение цена/удоволствие от шофиране.
    Иначе има слухове (включително от Нисан), че е замислен GT-R R36, който ще е с мощност около 1300к.с.
    Това би било много интересно.
  • 18 Здрасти

    4 3 Отговор

    До коментар #16 от "321":

    Какво викаш, нямат японците. Това Хонда Сивик с 320кс е нямане? Друго си е да отидеш на кафето с порше, а. Като последен цървули, но порше да е.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 321

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Здрасти":

    Сивик до порше, ламбо, кончета, аристокрация представена от астон мартин или защо пък не тежка артилерия като пагани, кьонинг , бугати.
    Такова съвършенство в дизайн и механика е недостижима мечта за японците.

    Коментиран от #21

  • 21 Антон

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "321":

    Не си давай зор да обясняваш на семкаджиите очевидни неща. Това са хора виждали автомобил по-мощен от 150 коня само на картинка.
  • 22 Да сравняваш

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "някойситам":

    Корвет с ГТР е леко казано смешно и некоректно не са в един клас,а по сглобка и прецизност,Корвета е в каменния век.С Порше ГТ4 РС на Кайман е същото изключение прави изработката,като при Порше тя е на високо ниво като при Нисан.Конкурентите на ГТР са Порше 911 турбо С,Ферарри 488 и от този клас спорт кари.