Nissan представи серия от актуализации за GT-R на японския пазар, предлагайки на ентусиастите поглед към това, което може да се окаже последната моделна година на поколението R35 - модел, който украсява автомобилната сцена от 2007 г. насам.
Въпреки че Nissan GT-R 2025 не е с никакви външни промени, той продължава преработените елементи, въведени с фейслифта от 2024 г. Отвътре GT-R Premium Edition получава нова опция за тапицерия Blue Heaven, която добавя нотка елегантност към обстановката в салона.
Под капака на GT-R 2025 се наблюдават забележителни подобрения, особено във вариантите Premium Edition T-Spec и Track Edition. Тези модели вече могат да се похвалят с елементи по двигателя, които преди това бяха запазени за специалното издание Nismo. Това подобрение води до подобрена реакция на двигателя, характеризираща се с "по-пъргави обороти и по-бързо развъртане на турбото". Освен това включването на подобрените вътрешни компоненти е отбелязано с алуминиева плоча с името на инженера на Takumi, отговорен за изработката на двигателя, както и със златна плоча в двигателния отсек.
Задвижването на GT-R се осъществява от прочутия 3,8-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който развива 565 к.с. в стандартния модел и 600 к.с. във флагманския вариант Nismo, който също така се възползва от настройките на шасито, съобразени специално с неговите характеристики.
В Япония Nissan GT-R 2025 вече е наличен за поръчка, като първите доставки се очакват през юни. Въпреки това, ентусиастите трябва да се подготвят за повишаване на цените в сравнение с предишните версии, като разходите варират от 14 443 000 йени (97 703 долара) за базовото ниво GT-R Pure Edition до 30 613 000 йени (207 088 долара) за върховото GT-R Nismo Special Edition. Съобщенията сочат, че производството на GT-R 2025 ще бъде ограничено до 1500 бройки, въпреки че Nissan все още не е потвърдил това официално.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хххх
15:50 14.03.2024
2 някойситам
Коментиран от #8, #14, #22
16:48 14.03.2024
3 Антон
А на всички пожелавам да имат възможност да притежават и гтр и премиум спортни европейски марки, за да направят сравнение от първо лице.
И много моля хора шофиращи нов внос , като незнайни подред собственици, да не се изказват компетентно по темата!
Коментиран от #5, #9, #15
16:54 14.03.2024
4 бай Даньо
17:38 14.03.2024
5 Иван
До коментар #3 от "Антон":
Антоне продаваш ли твоя GTR?Коментиран от #6, #7
19:57 14.03.2024
6 Антон
До коментар #5 от "Иван":
Засега не.между другото е напълно стоков.
20:27 14.03.2024
7 Не той
До коментар #5 от "Иван":
само да се снима до него е достатъчно….20:29 14.03.2024
8 Доктора
До коментар #2 от "някойситам":
Lamborghini Aventador също се продава от почти толкова време, колкото и Нисана.И Авентадора ли е лоша и остаряла кола?
Audi R8 пък се прави от преди GT-R, а му прекратиха производството едва в края на миналата година.
Същият автомобил продавали, казваш?
Всичко по сегашният GT-R няма абсолютно нищо общо с този от 2008г. , освен емблемата - GT-R.
С всеки феислифт, те подобряват автомобила значително.
Значи като Порше прави почти една и съща кола от 70 години това било традиция, а като го правят тези от Нисан, бил остарял и дървен? Добра логика...
Цена от 100 000 долара е много евтино за автомобил от такъв клас, което го прави по-евтин от 911 Carrera.
Корветът е евтин, но е по-бавен от базов GT-R, и на права отсечка, и на 99.9% от пистите извън Америка.
Нещо си се объркал за GT4 RS, защото струва 50 000 долара повече от базов GT-R.
Най-добрите авто журналисти казват, че за шофиране GT-R се усеща учудващо механичен.
21:54 14.03.2024
9 Доктора
До коментар #3 от "Антон":
Или не си собственик на GT-R или просто не си авто ентусиаст и не си падаш по автомобили.Разликите между GT-R от 2007 и такъв от 2017 са в почти всичко.
Само погледни мощността и времената на двата модела - Ако бяха само с визуални разлики щеше ли да има почти 100к.с. разлика между тях?
GT-R когато излезе на пазара, беше по-евтин от 911 Turbo S и беше най-бързата кола на ринга!
Сега GT-R струва колкото базовите 911 (Carrera, Carrera S и т.н.) и като динамика е равностоен с тях.
Като предимствата на GT-R са, е по-практичен (ако можем да го наречем така) и има по-голям афтърмаркет за него.
Всеки автомобил си има характер, но да наречеш GT-R дърво, си е чиста форма на автомобилна инвалидност...
А последното ти изречение категорично доказва това, че не си авто ентусиаст, следователно не можеш да възприемаш и оценяваш автомобилите, както ние го правим.
Примерно : Аз не съм архитект и не мога да оценя колко добра може да е дадена сграда ако я видя или прочета за нея.
Коментиран от #12
22:13 14.03.2024
10 Трошки
06:52 15.03.2024
11 Така е
06:54 15.03.2024
12 Антон
До коментар #9 от "Доктора":
Би ли казал колко км. пробег имаш с р 35 ?Коментиран от #13
08:44 15.03.2024
13 Доктора
До коментар #12 от "Антон":
Какво значение има?Като имам опита на стотици, карали го на върха на пръстите си.
Не знам някой истински авто журналист да е нарекъл GT-R нещо близко до дърво...
Точно на R35 имам опит единствено като пасажер, но нещата, които съм писал са си факти.
Не съм фен на GT-R, но за цената си (нов) е прекрасен автомобил и е напълно равностоен, а в някои неща дори по-добър, от базово 911.
09:35 15.03.2024
14 Опорка
До коментар #2 от "някойситам":
Совершенство не требует изменений. R35 даже е твърде луксозен, аз на тяхно място бих продължил с R34. С механична кутия.10:30 15.03.2024
15 123
До коментар #3 от "Антон":
Нямат !?!? Хонда NSX няма такова чудо....Коментиран от #16
08:33 16.03.2024
16 321
До коментар #15 от "123":
Към настояшия момент NSX не фигурира в гамата на предлагани модели както на Хонда така и на Акура!Това означава че към днешна дата не можеш да идеш в дилърство и да си поръчаш тозо модел!
Това означава че към днешна дата NSX не се произвежда!
Това означава, че за да не се проивежда, няма достатъчно шарани да платят 200 евро за Хонда, като могат за тези пари да купят Порше!
И да , колегата Антон е прав, към днешна дата , а и в далечно бъдеше, японските производители не само не произвеждат спортни автомобили, но и няма да имат нищо конкурентно на доказали се европейски и американски марки. Да, консерви, за разнос на пица правят много, но високопроизводителен перформанс автомобил нямат!
Просто самия пазар им показа къде им е мястото!
Коментиран от #17, #18
13:44 16.03.2024
17 Доктора
До коментар #16 от "321":
Японците в момента нямат спортни автомобили от калибъра на 911, но пък имат по-бавни спортни автомобили, които се радват на голям успех.Toyota Supra, GR Corolla, GR Yaris, Nissan Z, Subaru BRZ/Toyota GR86, Mazda MX-5 и Lexus LC500.
Японците винаги са предоставяли едни от най-добрите автомобили при съотношение цена/удоволствие от шофиране.
Иначе има слухове (включително от Нисан), че е замислен GT-R R36, който ще е с мощност около 1300к.с.
Това би било много интересно.
15:54 16.03.2024
18 Здрасти
До коментар #16 от "321":
Какво викаш, нямат японците. Това Хонда Сивик с 320кс е нямане? Друго си е да отидеш на кафето с порше, а. Като последен цървули, но порше да е.Коментиран от #19, #20
12:08 17.03.2024
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 321
До коментар #18 от "Здрасти":
Сивик до порше, ламбо, кончета, аристокрация представена от астон мартин или защо пък не тежка артилерия като пагани, кьонинг , бугати.Такова съвършенство в дизайн и механика е недостижима мечта за японците.
Коментиран от #21
20:40 17.03.2024
21 Антон
До коментар #20 от "321":
Не си давай зор да обясняваш на семкаджиите очевидни неща. Това са хора виждали автомобил по-мощен от 150 коня само на картинка.08:03 18.03.2024
22 Да сравняваш
До коментар #2 от "някойситам":
Корвет с ГТР е леко казано смешно и некоректно не са в един клас,а по сглобка и прецизност,Корвета е в каменния век.С Порше ГТ4 РС на Кайман е същото изключение прави изработката,като при Порше тя е на високо ниво като при Нисан.Конкурентите на ГТР са Порше 911 турбо С,Ферарри 488 и от този клас спорт кари.18:39 21.03.2024