Skoda се готви за електрическата революция. Постепенно всички модели с бензинови и дизелови двигатели ще бъдат изместени от гамата на чешката марка и ще бъдат заменени от електрически автомобили. Това съобщава сайтът L'Argus .
Според изданието през 2033 година Skoda ще спре напълно производството на леки автомобили с двигатели с вътрешно горене за Европа. И не само това, дотогава чехите няма да представят нови бензинови или дизелови модели, а само ще обновяват съществуващите.
Според L'Argus Skoda Kodiaq и Superb сапоследните изцяло нови европейски модели на марката с двигатели с вътрешно горене. Наскоро представеният електрически кросоувър Skoda Epiq ще излезе на пазара в края на 2025 година.
Интересно е, че преди това ще се появи друг електрически модел - 4.4-метровият кросоувър Elroq, който ще стане алтернатива на Karoq. Тази Skoda ще бъде представена през октомври тази година.
Освен това електрическите автомобили Skoda Enyaq и Enyaq Coupe ще бъдат актуализирани. А за 2026 година е планиран дебютът на седемместен електрически кросоувър - производствената версия на концепцията Vision 7S.
През 2027 г. Skoda Octavia, Kodiaq и Superb ще бъдат актуализирани, за да отговарят на еконормите Euro-7. В същото време Skoda Fabia, Karoq и Kamiq ще бъдат спрени от производство. Година по-късно ще се появи 4.6-метровото комби, което ще стане електрически аналог на Octavia.
Фейслифтовете на Skoda Octavia, Kodiaq и Superb към момента не са планирани. След две години те ще бъдат изтеглени от производство. С течение на времето ще бъдат заменени от нови електрически автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 8769
11:11 31.03.2024
2 И така една читава и достъпна марка
Коментиран от #8
11:19 31.03.2024
3 Механик
Германия мина на въглища, а щяха да се електрифицират напълно до 1-2 години.
Франция за сега е на атомни централи, ама откато ги изгониха от Африка, няма от къде и най-вече кой да им копае уран. Та и те ще я подкарат на твърдо гориво, защото инак следва народен бунт и глобалистите ще останат с пръст в уста.
п.п.
Устата ще е беззъба, ествествено, понеже селяците ще им бъдат избили зъбките преди това.
11:26 31.03.2024
4 Никола
11:46 31.03.2024
5 7949
12:15 31.03.2024
6 Ман Гал
Коментиран от #12, #17
13:12 31.03.2024
7 Просто
14:44 31.03.2024
8 Субар
До коментар #2 от "И така една читава и достъпна марка":
От фолцваген видяха, че чехите са по-успешни, за това са решили да ги сложат на най-рисковата позиция!15:48 31.03.2024
9 Янков
20:41 31.03.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Гошо
Кат няма риба и ракът е риба
Коментиран от #15
21:05 31.03.2024
12 бен Ходжа
До коментар #6 от "Ман Гал":
Супер, супер - колко да е супер? Неслучайно хората я наричат Шкода ОСТАВИ Я.Скучна кола с двигател на VW, предпочитам да си взема Тойота Авенсис.
Коментиран от #14
21:56 31.03.2024
13 М даааа
23:36 31.03.2024
14 Йфйфх
До коментар #12 от "бен Ходжа":
Бро, то авенсис няма от доста време. Тия тойоти поне да вървяха прилично..за толкова много пари, това е значим фактор. Всички останали екстри и плюсове са доста субективни...00:19 01.04.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 СЗО
11:41 01.04.2024
17 Именно
До коментар #6 от "Ман Гал":
затова в момента съм с 4-та нова Октавия... от 2005-та с 1-чка ФЛ, през 2-ка ФЛ, 3-ка и сега 4-ка...Послушни колици, с добра пъргавина и динамика, поносими и редки ремонти, не скъпа поддръжка за това, което предлагат... карам до около 200 000 км или 5 години и след това се продават... повечето са на познати... засега не е имало случай да ме "споменават"... 2-ката и 3-ката се карат с ремап вече повече от 100 000 км всяка...
16:58 01.04.2024