4 Април, 2024 15:16 4 003 13

Renault показа обновения Captur

  • renault-
  • captur-
  • clio

Кросоувърът дебютира с нова визия

Renault показа обновения Captur - 1

Renault представи фейслифт на своя кросоувър Captur, като го приведе в съответствие с най-новия дизайнерски език, използван при Clio. Предната част е претърпяла значителна промяна, като се отличава с ярки LED дневни светлини и актуализирано лого на марката. Въпреки че задните светлини запазват характерната си "C" форма, сега те се отличават с обновена графика, придружена от обновена емблема Renault на задната врата.

Новата най-висока степен на оборудване, Esprit Alpine, заменя предишния вариант RS Line, като предлага на клиентите избор от 14 двуцветни комбинации и различни цветови варианти. Размерите на колелата варират от 17-цолови стоманени джани за базовия модел до 19-цолови за Esprit Alpine.

Renault показа обновения Captur

Вътре в Captur 2024 г. се наблюдават подобрения на информационно-развлекателната система с по-голям 10,4-инчов сензорен екран и 10,25-инчов цифров инструментален панел. Забележително е, че Renault е заложило на устойчиви материали в интериора, като е заменило кожата с тапицерия, изработена от рециклирани материали като коноп, и е премахнало хромираните акценти.

Под капака опциите за двигатели включват трицилиндров 1,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ 90 к.с., четирицилиндров 1,3-литров турбо агрегат със 140 или 160 к.с., както и хибридно задвижване, комбиниращо 1,6-литров бензинов двигател с 36-киловатов електромотор и 1,2-кВтч батерия за комбинирана мощност от 145 к.с. Renault твърди, че хибридният вариант може да работи в чисто електрически режим за 80% от градското шофиране.

Renault показа обновения Captur

Забележително е, че липсва вариант с дизелов двигател, което отразява тенденцията в индустрията за оттегляне на малките автомобили с дизелови двигатели в Европа. Въпреки това се предлага версия на LPG с трицилиндров 1,0-литров турбодвигател, който предлага 100 к.с. и пробег от 684 км с пълни резервоари за бензин и LPG.

Обновеният Captur, който ще се продава в Европа по-късно тази година, ще се произвежда в завода на Renault във Валядолид, Испания.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Васо Високоволтовия

    7 8 Отговор
    Слабо. Само предницата е променена с новия модерен дизайн на Рено. Интериорът и таблото са същите. Двигателите са от Дачия Дъстър, но няма опцията за 4х4.

    Дъстър е по-евтин, здрав и е джипка. Капчур е за кифли.

    Коментиран от #2

  • 2 "джипка"?

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "Васо Високоволтовия":

    Щом е само за "кифли" и мислиш ДъстърО за Джип купи си го ! Или ти не си кифла а геврек? Всеки си има глава и вкус! Аз не бих си го купил по ред причини! НО не ги налагам на никой.
  • 3 Тойота

    10 6 Отговор
    Ако искам 1 литър двигателче,ще отида до Бриколаж за косачка и ще и закача един таблетки отпред за екстри
  • 4 Ввв

    10 5 Отговор
    Рено отдавна умря,от доста години копаят дъното,а новите модели с 1.0 литрови косачки единствено предизвикват усмивки от жал!!!
  • 5 Факт

    4 5 Отговор
    Дизела умре

    Коментиран от #10

  • 6 Асххх

    2 3 Отговор
    Мотора 1.0 не може да изкара до гаранция голям боклук.
  • 7 Гост

    9 3 Отговор
    Не знам какви спецове се изказват, ама да обясняват че 3 цилиндъра 100 коня не стават, е пълна смешка! Отваряте немското мобилен и е пълно с три цилиндрови коли до 10 години на по 150 000, че дори и по 250 000. Спомням си един от моите автомобили преди 20 години, 2.0 литра, карбуратор, 101 коня. В сравнение с тогавашните, звер, сравнено с едно съвременно Поло, охлюв. Нещата се развиват, а това че пишещите нямат пари нито да си купят нов 3 цилиндров миксер, или поне 4 цилиндров с турбина, е проблем на пишещите, обясняван от тях доста нескопосано!

    Коментиран от #9

  • 8 Гост

    6 2 Отговор
    Имам вече 1 Каптюрче на газ от 2021г., 85 000 км. навъртях, проблем нямам. Много съм доволен. Нямам търпение да започнат поръчките, за да купя още 1 на газ :)
  • 9 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Пример: Поло, 110 коня, 200 Нютон метра, DSG , и зад него Акорд, 2.0 бензин, 155 коня, истинска кола според 90% от форумните спецове. И какво мислите? Нищо, един зад друг, като драйвера на Акорда не може да разбере, как аджеба тази немска каруца не може да я прескочи, и защо толкова бързо и рязко тя набира... Как на разбере, като е бягал от часовете по физика, и не може да проумее че двете коли ги делят 10 години технологично развитие. Та така...

    Коментиран от #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Баща ти

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Абе джендърче,карай си 3 цилиндровата косачка и не обяснявай колко са “хубави”