Renault представи фейслифт на своя кросоувър Captur, като го приведе в съответствие с най-новия дизайнерски език, използван при Clio. Предната част е претърпяла значителна промяна, като се отличава с ярки LED дневни светлини и актуализирано лого на марката. Въпреки че задните светлини запазват характерната си "C" форма, сега те се отличават с обновена графика, придружена от обновена емблема Renault на задната врата.
Новата най-висока степен на оборудване, Esprit Alpine, заменя предишния вариант RS Line, като предлага на клиентите избор от 14 двуцветни комбинации и различни цветови варианти. Размерите на колелата варират от 17-цолови стоманени джани за базовия модел до 19-цолови за Esprit Alpine.
Вътре в Captur 2024 г. се наблюдават подобрения на информационно-развлекателната система с по-голям 10,4-инчов сензорен екран и 10,25-инчов цифров инструментален панел. Забележително е, че Renault е заложило на устойчиви материали в интериора, като е заменило кожата с тапицерия, изработена от рециклирани материали като коноп, и е премахнало хромираните акценти.
Под капака опциите за двигатели включват трицилиндров 1,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ 90 к.с., четирицилиндров 1,3-литров турбо агрегат със 140 или 160 к.с., както и хибридно задвижване, комбиниращо 1,6-литров бензинов двигател с 36-киловатов електромотор и 1,2-кВтч батерия за комбинирана мощност от 145 к.с. Renault твърди, че хибридният вариант може да работи в чисто електрически режим за 80% от градското шофиране.
Забележително е, че липсва вариант с дизелов двигател, което отразява тенденцията в индустрията за оттегляне на малките автомобили с дизелови двигатели в Европа. Въпреки това се предлага версия на LPG с трицилиндров 1,0-литров турбодвигател, който предлага 100 к.с. и пробег от 684 км с пълни резервоари за бензин и LPG.
Обновеният Captur, който ще се продава в Европа по-късно тази година, ще се произвежда в завода на Renault във Валядолид, Испания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Васо Високоволтовия
Дъстър е по-евтин, здрав и е джипка. Капчур е за кифли.
Коментиран от #2
15:25 04.04.2024
2 "джипка"?
До коментар #1 от "Васо Високоволтовия":
Щом е само за "кифли" и мислиш ДъстърО за Джип купи си го ! Или ти не си кифла а геврек? Всеки си има глава и вкус! Аз не бих си го купил по ред причини! НО не ги налагам на никой.15:42 04.04.2024
3 Тойота
16:01 04.04.2024
4 Ввв
16:23 04.04.2024
5 Факт
Коментиран от #10
17:15 04.04.2024
6 Асххх
06:54 05.04.2024
7 Гост
Коментиран от #9
07:49 05.04.2024
8 Гост
08:39 05.04.2024
9 Гост
До коментар #7 от "Гост":
Пример: Поло, 110 коня, 200 Нютон метра, DSG , и зад него Акорд, 2.0 бензин, 155 коня, истинска кола според 90% от форумните спецове. И какво мислите? Нищо, един зад друг, като драйвера на Акорда не може да разбере, как аджеба тази немска каруца не може да я прескочи, и защо толкова бързо и рязко тя набира... Как на разбере, като е бягал от часовете по физика, и не може да проумее че двете коли ги делят 10 години технологично развитие. Та така...Коментиран от #13
11:42 05.04.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Баща ти
До коментар #9 от "Гост":
Абе джендърче,карай си 3 цилиндровата косачка и не обяснявай колко са “хубави”10:41 07.05.2024