2 Май, 2024 12:49 11 365 20

Запознайте се с най-новото Renault

  • renault-
  • symbioz

Моделът Symbioz е SUV с хибриден двигател и плъзгащи се седалки

Запознайте се с най-новото Renault - 1

Renault Symbioz ще се конкурира с Nissan Qashqai, но иновацията е с акцент върху практичността, красивия дизайн и ниския разход на гориво.

SUV гамата на френската марка бе допълнително обогатена с новото Renault Symbioz. Залагайки на хибридната технология и елегантна кройка, той запълва празнината, която съществува между Captur и Austral.

Запознайте се с най-новото Renault

Renault Symbioz се присъединява към дългия списък от кросоувъри и SUV-та на френския производител. Припомняме ви, че освен Captur и Austral, Режията има Arkana и Espace. Към тях ще се присъединят и Scénic, трансформиран в електрически SUV, и Rafale, купе вариант на Espace.

Renault Symbioz е базиран на платформата CMF-B, използвана в Clio и Arkana. С дължина 4 413 мм, широчина 1 797 мм и височина 1 575 мм, той е значително по-дълъг от Captur (4227 мм.) и малко по-къс от Austral (4510 мм). Иновацията е най-близо по размери към електрическия Scenic (4 470 мм).

Запознайте се с най-новото Renault

"По същество ние внесохме в C-SUV-овете ценностите и удивителния дизайн на Captur, който доминира в B-SUV сегмента", каза Паула Фабрегат, ръководител на дизайна на Renault в малките категории. Symbioz залага много на естетическото привличане и поради тази причина няма да можете да го поръчате с джанти, по-малки от 18 цола.

Но елегантността не струва нищо без практичност, поради това задните седалки се плъзгат 160 мм напред и назад, така че можете да променяте капацитета на багажника от 492 до впечатляващите 624 литра.

Запознайте се с най-новото Renault

Така ще изберете дали искате да осигурите щедро пространство за коленете на пътниците отзад или за вашите куфари. Ако сгънете делящите се в съотношение 60:40 задни седалки, общият капацитет се увеличава до 1582 литра.

При пускането на пазара единствената опция за задвижване ще бъде E-Tech Full Hybrid 145 на Renault, който съчетава 1.6-литров 4-цилиндров бензинов двигател, два електрически мотора и 1.2kWh батерия.

Този силов тракт предлага мощност от 145 к.с. и официален разход на гориво от само 3.8 литра на 100 км. Renault твърди, че до 80% от градските пътувания могат да се извършват само на електричество.

Запознайте се с най-новото Renault

Renault подчертава и сравнително лекото тегло на Symbioz - малко под 1 500 кг, като ключов елемент за неговата ефективност. Френският модел ще се предлага с общо 29 системи за подпомагане на водача, включително автоматично аварийно спиране на заден ход.

Той дори ще има панорамен покрив, който ще включва електрохромни сенници. Нещо, което в момента съществува само в новия Scénic и в Rafale.

Запознайте се с най-новото Renault


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    32 4 Отговор
    Изглежда красиво! И практично!

    Коментиран от #3

  • 2 бричка

    29 4 Отговор
    Допадна ми , добре изглежда , практично , малко харчи .Браво !
  • 3 Гнвхзстазяьдь

    14 15 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Все едно пък се различава по нещо от безбройните други такива СУВ-ове.
  • 4 Алфа Сектант🤠

    27 8 Отговор
    Щом е Рено все е добро ❗

    Коментиран от #7, #8, #9, #15

  • 5 Офф...

    11 11 Отговор
    Поредната ЕСгЪзица...И като е SUV колко е проходим? По-добре Джип-а да си е джип, а нормална кола с просвет под 140-150мм (натоварена) да не се произвежда. Толкова ли е сложно...особено за нашите пътища това е задължително.
  • 6 Гост

    7 1 Отговор
    А цената?

    Коментиран от #18, #19

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Зеления

    11 20 Отговор
    Хубаво, Хубаво, ама Renault.

    Коментиран от #13

  • 12 Рено сервиз

    6 20 Отговор
    Автомобили за хора тип "консуматори", които не стават за нищо(и колите и хората). Тъжно, но факт!
  • 13 стоян

    18 3 Отговор

    До коментар #11 от "Зеления":

    До 11 ком - емблемата ли кара колата или двигателя - новите мерцедеси от А и Б клас са със Рено двигател

    Коментиран от #17

  • 14 коки

    8 8 Отговор
    особено, ако е с хипергъзарския двигател 1,3 турбо три цилиндъра и 200 000 км гаранция за нечупливост, чок шукаритет
  • 15 Без неудачия

    6 8 Отговор

    До коментар #4 от "Алфа Сектант🤠":

    Тя много дървена бе, къде я броиш и нея,там.
  • 16 Николай

    3 8 Отговор
    Тези капачки които ги събираме, да не ги дават на Рено да правят автомбили?
  • 17 без коментар

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "стоян":

    Компактните модели на Mercedes-Benz A-, B- и CLA-Klasse повече няма да се оборудват с 1.5-литровия турбодизел Renault dCi, обявиха от немската марка. След 20 октомври френският двигател ще отстъпи място на дефорсиран вариант на 2.0-литровия мотор Daimler OM 654, съобщава LArgus.
    Досега агрегатът на Renault се монтираше на модификациите 200d (150 к.с.) и 220d (190 к.с.). След замяната с Daimler OM 654 мощността на дизеловите A-, B- и CLA-Klasse ще спадне на безалтернативните 116 коня и 280 Нм, а нафтовите версии най-вероятно ще получат индекс 180d.
  • 18 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Не питай ха ха
  • 19 Порно

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Няма проблеми с цената, от 100 000 нагоре.
  • 20 Дедовладика

    4 4 Отговор
    Скука