15 Април, 2024 19:25, обновена 16 Април, 2024 12:53 38 300 36

"Смях в залата": Новопредставената Alfa Romeo Milano вече не съществува

  • alfa romeo-
  • milano-
  • junior

Името ѝ скоропостижно бе променено на „Junior“

"Смях в залата": Новопредставената Alfa Romeo Milano вече не съществува - 1

След грандиозен политически скандал, за който ви информирахме, се стигна до забраната от страна на италианското правителство за използване на името Milano. Поради тази причина Alfa трябваше много бързо да преименува своята нова кола.

Така, само за по-малко от седмица след като беше представена за първи път, ще трябва да се сбогуваме с Milano и да кажем добре дошла на Alfa Romeo… Junior. Да, положението прилича на треторазрядна комедия от средата на 90-те.

Но преименуването е факт и сега (според Top Gear) вече имаме компактен SUV, който не се произвежда в Италия, а в Полша и който споделя платформа с коли, като Opel Corsa. Но носи името на легендарната марка.

Ето и официалното изявление на Alfa Romeo:

„По време на една от най-важните седмици за бъдещето на Alfa Romeo, италиански правителствен служител обяви, че използването на името Milano е забранено от закона“, казват от Alfa.

„Въпреки че Alfa Romeo вярва, че името отговаря на всички законови изисквания и че има въпроси, много по-важни от името на нов автомобил, Alfa Romeo реши да го промени от Milano на Junior в духа на насърчаване на взаимното разбирателство.“

Името Milano, фаворит на феновете, беше избрано, за да отдаде почит на града, където цялата история на Alfa Romeo започва през 1910 г. Това не е първият път, когато Alfa Romeo се допитва до феновете си при избора на име на автомобил. Преди това е било направено през 1966 г. със Spider 1600, когато името, избрано от алфистите е Duetto.

Въпреки че Alfa Romeo вярва, че името отговаря на всички законови изисквания и че има проблеми, много по-важни от името на един нов автомобил, марката реши да го промени от Milano на Junior в духа на насърчаване на взаимното разбирателство.

Екипът на Alfa Romeo би искал да благодари на обществеността за положителната обратна връзка, на италианската дилърска мрежа за тяхната подкрепа, на журналистите за огромното медийно внимание, отделено на новия автомобил, и на правителството за безплатната реклама, предизвикана от този дебат.

С уникална история и безкраен списък от имена, от които може да се избира, промяната на името не беше проблем за ръководството на марката. Мениджърите на Alfa Romeo споделят, че за тях е било удоволствие да прегледат списъка с имена, избрани като любими от предложенията на феновете, едно от които е било именно Junior.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кръстете я тримонциум

    91 6 Отговор
    щото нали с 3 цилиндъра и мой да си я сглобявате около Пловдив
  • 2 Васо Високоволтовия

    83 7 Отговор
    Никаква Алфа не е това! 130кс мек хибрид 🤢
    150кс ел версия 🤢

    Стелантис купиха легендарни марки и ги унищожиха, като слагат един единствен мотор 1.2 3 цилиндъра от пежо 208 до 7 местния 5008

    Опел, Алфа, Ситроен все са пежо със различни брони и леко променен вътрешен дизайн на таблото. Фиат все още съществуват.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Име

    42 5 Отговор
    Закривай
  • 4 то алфа е умряла марка

    16 44 Отговор

    До коментар #2 от "Васо Високоволтовия":

    значи благодарение на стелантиса възкръсва
  • 5 Васо Високоволтовия

    68 15 Отговор

    До коментар #2 от "Васо Високоволтовия":

    И Милано, оп Жуниор ще струва 60к лв стартиртова цена! 😄

    За 58к взимаш Хюндай Туксон средно ниво на оборудване с 1.6 4 цилиндъра мек хибрид + автомат.

    За 62к взимаш Киа Спортаж, което е същата кола, но с новия за марката спейс дизайн, вдъхновен от космически кораби и сайберпънк културата.

    Това са 4.5м джипки, има и опция 4х4, а Пежо Жуниор е 4.1м 3 цилиндъра градско кашонче за кифли.
  • 6 Излагация

    59 5 Отговор
    То каквито колите, такива и имената, а и вносителити им у нас. Това си е едно и също с пежо, опел, ситроен и каквото там се сетите от стелантис. Затриха я тази хубава марка, а тия от СФА ми я рекламират, като премиум. Премиум, ама друг път.

    Коментиран от #18

  • 7 това си е една обикновена

    59 7 Отговор
    алфа корса
  • 8 Да идват

    53 7 Отговор
    Китайците и да закриват този концерн СТЕЛАНТИС.
  • 9 Читател

    53 1 Отговор
    С малки изключения вече не се произвеждат и нормани коли.

    Коментиран от #17

  • 10 тъй шъй

    54 7 Отговор
    Като ви казвам, че тази емоция е само в главите на алфистите , не вярвате. Как една Корса с емблема на Алфа, ще носи емоция и тн чувства. Тия Стелантис и те са за закриване.

    Коментиран от #16

  • 11 Порно

    34 5 Отговор
    По църковния канон "новопредставената" означава непогребана починала.

    Коментиран от #23

  • 12 Диамантената ръка

    49 2 Отговор
    Проблемът не е в "Милано", можеше да е "Mediolanum". Проблемът в името е "Алфа Ромео", щото това е некъв Опел-Пежо...
  • 13 не че пежо не се чупи ноо спрямо алфа…

    15 33 Отговор
    мисля че това пежо ще е единствената НЕ чуплива алфа не за друго а защото е пежо …
  • 14 Запознат

    58 2 Отговор
    Алчните европейци ще произвеждат коли само на рисунки след 10 години. Скъпи коли, скъпи части....произведени в Азия със съмнително качество и незнайни суровини. Консуматорското мислене на производителите ще ги докара до фалити. BMW с мотор 1.5 ..........смях до припадък.

    Коментиран от #24, #26

  • 15 А50

    36 1 Отговор
    В тоя дух на разбирателство и либерална толерастия съсипват една легендарна марка. Историята се заличава, всичко е еднодневка. А това не искара и един ден, сменете му името то не е Алфа
  • 16 Карал ли си Алфа?

    34 8 Отговор

    До коментар #10 от "тъй шъй":

    Или си говориш ей така, да върви нещо? Имам предвид от старите модели на Алфа - 155, 156, 159? Джулиета или Джулия? Да, тази новата е едно Пежо с нова опаковка, но старите модели на Алфа винаги са били машини за хора обичащи шофирането... За останалите има Тойота, Хюндай и т. н... Относително надеждни, но и в същото време опасни - да не заспиш зад волана....

    Коментиран от #19, #20

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Затова

    9 15 Отговор

    До коментар #6 от "Излагация":

    Купувам само Japan brands
  • 19 Бай Брадър

    18 25 Отговор

    До коментар #16 от "Карал ли си Алфа?":

    Колега, не е зле да си свериш часовника за хюндай. Корейците правят чудеса, имат спортни модели които слагат алфа в задния си джоб.

    Коментиран от #21, #27

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Приятелю

    24 7 Отговор

    До коментар #19 от "Бай Брадър":

    Какво да сверявам по-точно? Аз притежавам (за мое нещастие) Хюндай в момента. Вече един път ме остави на пътя. За качествата му на автомобил, като за мъртвите - нищо няма да кажа.
  • 22 гост

    9 4 Отговор
    Хюндай/Кия одавна вече не са евтини коли, i20 с 1.2 80кс атмосферка, произведен в Турция вече струва 40 бона, като ще даваме тези пари за азиатка, поне да е за Тойота... Иначе ФиатКрайслер ако не ги бяха взели Пежо, вече да са история и в Европа и в САЩ, техните брандове са синоним на скъпи и трошливи машини, от Алфа до Додж... Аниели на времето си взеха Iveco и Ferrari и пратиха плявата във FCA

    Коментиран от #29

  • 23 Трифонов

    14 1 Отговор

    До коментар #11 от "Порно":

    АААААААААА - ха, ха, ха... Ей, братле, разрева ме от смях, честно. Добре ти се получи... АААААА, ха-ха-ха... Винаги съм казвал, че България е точно като Алфа Ромео. По всички принципи на житейската логика, отдавна трябваше да я няма. Но... по някаква странна, ирационална и напълно необяснима причина, продължава да съществува... Хах...

    Коментиран от #31

  • 24 Трифонов

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Запознат":

    Бе не е баш така. Тоя 1.5 литров, трицилиндров мотор, може да е с мощност до 250 к.с. Просто за различни модели и нива, го предлагат с различна мощност - от 109, както казах, може да отиде до 250... В i8 например, беше 240 к.с.
  • 25 Васи атанасова

    7 1 Отговор
    Все едно гледам пежо 3008
  • 26 Инж. Стоянов

    4 3 Отговор

    До коментар #14 от "Запознат":

    Некои държави от 30+ години произвеждат коли само на рисунка, пък тук половината стадо им се кланя.
  • 27 Габдулла

    7 3 Отговор

    До коментар #19 от "Бай Брадър":

    Да, корейците правят добри коли, но не са Алфа. Те са първите, които сложиха керамични мотори и по тоя начин извратиха и останалите. За това карат по 180-200 000 км и умират. Всяка една марка олицетворява нацията, която я произвежда. Едно е да яздиш италиански жребец, друго е корейски бивол с въже през носа

    Коментиран от #28

  • 28 Пилотът Гошу

    6 4 Отговор

    До коментар #27 от "Габдулла":

    Дрън, дрън .... Алфа няма нищо особено в палитрата. Стари лаври, туй то ... В компактния клас какво ще сложи срещу i30? Юлията единствено става, но там М3 винаги ще е изборът преди нея, а разликата в парите е нищожна... Въобще кой си купува Алфа днес? Никой ...
  • 29 Его

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Как Пежо са купили Фиат, като Фиат имат най голям процент акции в групата Стелантис!!!!!!!!!!!!!!? Аман от разбирачи. По тоя процент акции излиза че Фиат са купили Пежо.
  • 30 До кога ще държите тази статия за тази

    2 0 Отговор
    Алфа Милано!!???
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Арахнофоб с цигара

    0 0 Отговор
    Абе какво пък са им се захласнали на тия жабари толкова? Как си беха гнилочи и трагедия едно време така си кютат и до днес. Никаква култура на производството, никакъв съпорт, нищо. Страшни палячовци. Имат там 1-2 бангии, дето са понавървявали повече и това е. Дизайна, ах, ух, немските коли вода можело да им носят. Ти да видиш.