29 Май, 2024 11:06 2 258 7

Фенове на Toyota настояват за връщане на V6 двигателя

  • toyota-
  • camry-
  • v6-
  • двг
Фенове на Toyota настояват за връщане на V6 двигателя - 1

Новата Toyota Camry 2024 вече навлезе на пазара в редица страни, но сега се предлага изключително в четирицилиндрови версии. Това, както става ясно, не устройва привържениците на модела от САЩ - те настояват за връщане на 3.5-литровия V6 двигател. Това съобщава сайтът CarBuzz .

Не само това, американците регистрираха петиция, изискваща пускането на Toyota Camry 3.5 от деветото поколение. След събиране на гласовете се планира да бъде изпратена в завода на Toyota в Кентъки, където се произвежда Camry. Авторите на петицията се надяват, че поне след актуализацията V6 мотор ще се появи в гамата.

Ще припомним, че на ключовите пазари (Северна Америка, ЕС) новата Toyota Camry ще се предлага само в хибридна версия с 2.5-литров бензинов двигател и електрически мотор. Мощността на този хибриден силов тракт е 228 конски сили с предно задвижване и 235 коня - с 4х4.

В някои други страни, като Китай, 2024 Toyota Camry се предлага и с 2.0-литров четирицилиндров бензинов двигател със 177 к.с. Но японският автомобилен производител реши постепенно да се откаже от 3.5-литровия V6 с 300 конски сили, който се монтираше на редица модели - той вече не се предлага и за Toyota Highlander. Възможна е обаче появата на по-мощен хибрид с 340 конски сили със силов тракт от Toyota Crown.

Фенове на Toyota настояват за връщане на V6 двигателя


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еми нормално

    12 1 Отговор
    съвсем нормално, с новите пародии на джипки - 3 цилиндъра + турбо да се счупи по-бързо
  • 2 тъй шъй

    6 6 Отговор
    Да, ама ако им дадат да покарат хибрид на тези фанове и се окаже, че разликата във вървенето и междинното ускорение не е значителна (както казва такива, които са сравнявали), а разликата в харча е двоен. Та дали няма да размислят, не е ли по-добре да караш с 5л. в града вместо с 12-13 при малка разлика във вървенето. Щото един, с друга марка V6 и 260кс се оплаква от 14-15 градско, а върви по-малко от хибридно Камри. Само знае, че има V6 под капака.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 Този

    6 4 Отговор
    Като са се хванали за V6,все едно светът свършва. Ами V6 също е компромис- модифициран редови 6 цилиндров с нови недостатъци, но уж по-еко. Скоро карах един редови 6, БМВ 3- валвтроник 2.2170кс. Много спънат мотор, много малко километри,запазен, от старото поколение-20годишен. Тромава работа. Традициите отдавна не са това, което бяха.
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "тъй шъй":

    Когато започнеш да измерваш с ГАЛОНИ горивото друга сметка ще правиш😉😉😉
  • 5 Пожелание

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "тъй шъй":

    Ако се направи хибридно задвижване от електромотор и V6, пак ще е достатъчно икономично, обаче ще има поне нещичко за ентусиастите. Мазда все още предлага редови 6 в хибрид, значи може. 4-цилидров двигател с работен обем 2.5 л. прави не особено приятни вибрации и има безинтересен звук. Къде отива удоволствието от шофирането ?

    Коментиран от #6

  • 6 тъй шъй

    4 4 Отговор

    До коментар #5 от "Пожелание":

    А имал ли сте такъв мотор, карал ли сте го поне малко, защото аз съм минал 50х. И не само, че няма вибрации, а и звукът му е много приятен. А дали е защото има балансиращи валове, това е едно обяснение. Има ги в магазините на въпросната марка. Дават пробно шофиране, ако желаещият има книжка. Та сравнен с въпросния V6 на Нисан е по-спокоен и тих. Клишетата отдавна не са верни. Има много по-култивирани 3цил от 4цил. Иска се практика. В случая е и безплатна. Едно приятно прекарано време.
  • 7 Пилот

    0 0 Отговор
    "тъй шъй", ама не съвсем! Хибрида е един голям компромис измислен за покриване на още "по-измислените" Еко-норми. Два двигателя в една кола е безумие. Тежи 250-300 кг повече от нормална кола, подобно на електричките заради изключително тежките им батерии. Вземете за пример новата Тойота Рав 4 - хибрида само с предно задвижване 2350 кг "сухо тегло". Който иска икономия и екология в града да си вземе евтината Дачия Спринг - зареждаш я на три дни веднъж ако караш само градско. За извънградско, над 100 км пробег, чистия 6-так си е идеален и от към звук, вървене и разход!