24 Юли, 2024 10:17 1 472 4

Audi залага на хибриди с ДВГ

  • audi-
  • хибриди-
  • двг

Според германците преходът към пълноценни електрически превозни средства ще отнеме повече време от първоначално планираното

Audi залага на хибриди с ДВГ - 1

Audi ще увеличи броя на хибридните автомобили в гамата си. Ръководството на немската марка взе това решение поради факта, че преходът към пълноценни електрически превозни средства ще отнеме повече време от първоначално планираното. В същото време ръководителят на марката Гернот Дьолнер каза, че освен хибридите, през следващите десет години от поточните линии ще излизат и модели с класически двигатели с вътрешно горене, и електрически автомобили.

Според ръководството на Audi, разширяването на гамата от хибридни модели ще улесни клиентите на марката да преминат към пълноценни електрически превозни средства, като постепенно ще изоставят двигателите с вътрешно горене. Бензин-електрическите силови трактове в комбинация с новата PPC платформа ще позволят на хибридните модели на Audi да изминават на електричество до сто километра.

Най-новият модел с ДВГ в гамата на Audi през 2026 година ще бъде новият кросоувър Q7. До 2033 година компанията планира напълно да се откаже от класическите горивни системи. Според експерти, въпреки лекия спад в популярността на превозните средства, задвижвани от батерии, през следващото десетилетие автомобилните производители ще бъдат принудени да преминат към електрическа тяга.

През февруари миналата година Toyota заяви, че пълният преход към електрически превозни средства е вреден за планетата. Тогава експерти казаха, че производителите трябва да разработят различни видове агрегати, но по всичко личи, че към момента двигателите с вътрешно горене все още са най-добрата опция.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тъй шъй

    6 0 Отговор
    Всички марки, освен Тойота, Мазда и Сузуки трябва да се срамуват от това което сътвориха напоследък. Срам, срам, срам. Да поискат прошка от клиентите. А колко работни места закриха, колко милиарди профукаха. Голям срам. Не се сещам за по-голям провал в историята при въвеждане на някаква технология.
  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 1 Отговор
    Гроздето е кисело ❗
    Когато Ситроен първи въведоха седящите фарове и хидравликата в окачването всички скочиха колко е опасно това❗
    Сега , когато всички го могат - вече е ЕКСТРА ‼️
    Когато Тойота пуснаха Приус- хибрида , всички им се присмиваха❗
    Сега, когато всички го могат -
    ами това е бъдещето‼️

    Коментиран от #3

  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    СЛЕДЯЩИ ( пътя при завой)
    /ред./

    Коментиран от #4

  • 4 Вальо

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    С ужасяващата разлика че Ситроен се отрекоха от своите технологии които им изградиха името и репутацията на иновативен и нестандатен производител. Като фен.. ми е най-тъжно за хидропневматичното окачване. Няма по-комфортно окачване от това. Е явно ще караме коли които друсат и скърцат по пътищата.