Hyundai работи активно върху нова хибридна система, предназначена за компактни автомобили, за да отговори на повишеното пазарно търсене. Тези планове са въведени, за да подсилят гамата HEV (хибридни електрически превозни средства), която става все по-популярна в светлината на зелените тенденции, но и на тези, свързани с наляващия интерес към електромобилите.
Новата технология има за цел да запълни празнината, създадена от все по-разрастващото се забавяне в продажбите на изцяло електрически превозни средства. Според Лий Сеунг, ръководител на планирането и финансите на Hyundai, компанията разработва HEV система, която може да се монтира на малки автомобили.
„Преди HEV бяха само в средни и големи модели, но сега разработваме хибридна система за малки автомобили. Планираме да разработим система, която ще позволи оборудването на цялата ни гама с HEV хибриди“, каза Лий.
Hyundai също така разработва нова HEV система за големи превозни средства, базирана на 2.5-литров турбо двигател. Този нов агрегат ще бъде представен за първи път в следващото поколение Hyundai Palisade.
В момента хибридната система на Hyundai се базира на 1.6-литров двигател с турбокомпресор. В зависимост от модела размерът на електромотора или батерията може да варира, така че общата мощност или въртящ момент са различни.
Например, компактното SUV Tucson HEV и миниванът Staria HEV са базирани на един и същ 1.6-литров агрегат, въпреки че системната мощност на силовия тракт е различна. Подобна идея е залегнала и в разработката на новия HEV агрегат.
С това ново задвижване Hyundai ще може да пусне повече модели, способни да използват хибридни задвижвания, като актуализираните версии на Kona и Elantra HEV, и да го добави към нови модели като KIA K4 и Seltos. Очаква се новият силов тракт да бъде по-ефективен, мощен, компактен и по-лек.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
Коментиран от #3, #9, #10, #18
13:41 06.05.2024
2 Да бе да
Да не се правят на разсеяни ами да разработват водородни двигатели с ел генератор и електрически мотори за задвижване. Там е истината.
13:43 06.05.2024
3 Хихихи
До коментар #1 от "Факт":
Продължавайте да пишете глупости, за което благодаря. В резултат на глупостите, които пишете, дизеловите коли поевтиняха, дизела вече е по-евтин, макар и в световен мащаб, някога и у нас. А има още едно предимство... всеки ТИР ние подвижна бензиностанция.... кой бяга от някой друг лев.Давайте с глупостите колко са хубави електричките, става все по-хубаво.
Коментиран от #4
13:48 06.05.2024
4 Факт
До коментар #3 от "Хихихи":
50% новочродадени дизели 2015 12% 2023-та скоро дизели и втора ръка няма да има.13:58 06.05.2024
5 тъй шъй
Коментиран от #7
14:04 06.05.2024
6 Цикльо
Обяснението ще е например (подчертавам "например"!), че това е решението, което гарантира максимална дълговечност и икономия на ресурси, щото такъв двигател може да живее вечно ако му се сменят бутала и "ризи" да речем.
А към 2050г, ще сме се върнали на парни двигатели, защото те изполват "възобновяеми" източници на енергия. С две думи - "Очаквай неочакваното!".
14:31 06.05.2024
7 Айго крос
До коментар #5 от "тъй шъй":
Има хибрид.Само като се замислим, първият хибрид на Тойота беше, когато Опел Астра Ф се считаше за лимузина. Има няма едни 30г. 30!!!!
14:34 06.05.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Къпан пор
До коментар #1 от "Факт":
Хибридът уби електричката.14:55 06.05.2024
10 Ама разбира се
До коментар #1 от "Факт":
особено със 140-160 с “меките” си хибриди сте плачевни по магистралите….Коментиран от #12
20:11 06.05.2024
11 Ония с Хюндая
Коментиран от #14
21:09 06.05.2024
12 Смех
До коментар #10 от "Ама разбира се":
Е то дизела е най спортната машина нещо средно между варел и дъска за гладене.21:34 06.05.2024
13 Доста
22:22 06.05.2024
14 Да не си
До коментар #11 от "Ония с Хюндая":
случайно от Варна?22:26 06.05.2024
15 Секарио
Коментиран от #16, #17
21:29 07.05.2024
16 Сецко
До коментар #15 от "Секарио":
Кой дизел с кой бензин сравни!?? И двете си имат своите предназначения и предимства…карам и двете….масовите бензинови атмосферки са трагедия….За 4-5 дизелови които от 2005-та съм карал от нови до 200-250 хил.км предимно в БГ-на на нито 1 не съм пипал дюзи, помпа, турбина….нищо по мотор освен обслужвания и на 2 от тях подгревни свеши на към 200 хил. км…. и още се карат тези коли без проблем в моторите….07:43 08.05.2024
17 Мъка ганьовска
До коментар #15 от "Секарио":
Карал си на дедо ти дизела от 82-ра…16:54 09.05.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.