6 Септември, 2024 12:00 4 258 26

Шеф във VW предупреди, че се очакват много тежки времена

  • vw-
  • volkswagen-
  • id

Компанията има по-малко от 2 години, за да се справи с проблемите си

Шеф във VW предупреди, че се очакват много тежки времена - 1

Volkswagen е изправен пред сериозна финансова криза, като главният финансов директор Арно Анлиц предупреждава, че компанията разполага само с една или две години, за да промени състоянието на основната марка Volkswagen. Проблемите на компанията се изострят от свиването на европейския автомобилен пазар и по-бавното от очакваното внедряване на електромобили.

За да се справи с тези предизвикателства, Volkswagen обяви плановете си да затвори два завода, което е исторически първият случай за автомобилния производител. Очаква се закриването да засегне както заводите за производство на автомобили, така и тези за производство на части.

Новината за закриването на заводите предизвика възмущение сред служителите на Volkswagen в Германия, като профсъюзът IG Metall заплаши със стачни действия. Компанията е изправена пред предизвикателства и на китайския пазар, където се бори да се конкурира с все по-конкурентните и достъпни електрически автомобили.

Главният изпълнителен директор на VW Оливер Блуме подчерта необходимостта от спешни действия за подобряване на рентабилността и осигуряване на дългосрочна устойчивост на марката. Той подчерта, че компанията трябва да се адаптира към променящия се автомобилен пейзаж и да приложи подходящи мерки, за да остане конкурентоспособна.

Финансовата криза, с която се сблъсква Volkswagen, подчертава предизвикателствата, пред които е изправена автомобилната индустрия в резултат на пандемията и очакваното преминаване към електрически превозни средства. Решението на компанията да затвори заводи и да приложи мерки за намаляване на разходите отразява спешността на ситуацията и необходимостта от значителни промени, за да гарантира оцеляването си.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да де

    72 7 Отговор
    Демек санкциите работят локомотива на ЕС свърши въглищата.
  • 2 Гоуемиу Голф

    65 3 Отговор
    Галинчо, как ви заглавието беше..... "Бай-бай Газпром"!
    Нали така!?!

    Коментиран от #7

  • 3 Оливер Блуме

    47 2 Отговор
    Е,...няма как, ше дърпам шалтера! Бай китаец ши мъ изяде...Ко да прая?! Ама УрсуЗла-та и тя е виновна...режи, махай, икономии, норми, батерии, кастрене и накрая нема да ми останат и пари за ФаФли!
  • 4 Гост

    49 3 Отговор
    Арно Анлиц да направи един бърз финансов анализ: каква част от приходите са отивали за заплати на ръководството, преди 30 г, и каква отиват сега? Ще му светне много бързо, какво трябва да направи, за да изплува фирмата.

    Коментиран от #10, #14

  • 5 Пича с Москвича

    41 5 Отговор
    Сбогом ваг К.е.н.е.ф.и
  • 6 Хохо Бохо

    38 6 Отговор
    Все повече познати и приятели купуват Донгфен. Нов голф не съм чул някой да си е купил.
  • 7 Бай бай фау ве😂😂😂😂

    46 3 Отговор

    До коментар #2 от "Гоуемиу Голф":

    Много поздрави на работниците от WV , изпращат от братските САЩ и обещават да ги защитават от Путин! 😂😂😂😂
  • 8 Оги

    36 1 Отговор
    Мдааа, заплатите на шефовете във произвеждащия само трошляци фауве ще трябва да се намалят от по 20-30 милиона на година на само някакви си 5-10 милиона. Мизерияяяяя. Ще има самоубийства.
  • 9 Чавдар войвода

    34 4 Отговор
    Светът ще бъде по-добро място, когато Фолксваген престане да съществува
  • 10 Гост

    35 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Как бе като тука при съкращаване на разходите първо махаме чистачката …
  • 11 Ами така е...

    34 5 Отговор
    Както е писал друг колега по-горе - какво стана с горделивите заглавия от типа "Сбогом, Газпром!"... :)

    И още нещо - ВАГ отдавна загубиха пътя си, забравиха и какво значи името им. Единственият начин да се спасят е именно този - да се върнат към корените си - Народния автомобил!

    Коментиран от #15, #17

  • 12 Сурсула като един

    28 2 Отговор
    истински Щирлиц - боец на тихия фронт. Направо взриви Германия от вътре. Очаквам следващия американски президент да й връчи най-високо държавно отличие, за защита на америкаските интереси на европейска територия.
  • 13 ГУМЕНА ГЛАВА

    21 4 Отговор
    Санкциите работят.
  • 14 тгъхуйико

    22 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Дори и да оставят ръководството без заплата за 10г. напред това няма да промени нищо... Швабите изпуснаха влака, хората вече не искат техните модели... Не и на тези цени... Когато виждаш, че един Опел (който си е 95% Пежо) струва €25 000, а съответният Фолксваген струва €32 000 рязко изниква въпроса "И що да ги давам тея 7 бона повече- за един дизайн, 2-3 дребни разлики в оборудването и една емблема ли? Да не съм луд..."
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Санкции

    13 2 Отговор
    Не е лесно да те санкционират. Издишаш.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Ники

    23 2 Отговор
    Спомням си заглавия и статии като "Сбогом Газпром" , "Шах и мат" , "Санкциите работят" . Колко нелепо звучи всичко това.
  • 19 Хасковски каунь

    14 1 Отговор
    Сбогом Газпром! Ама наистина сбогом
  • 20 стоян георгиев

    16 2 Отговор
    Да благодарят на краварите и техните подлоги!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 знаещия

    4 3 Отговор
    направо да си затварят......
  • 23 Кгцуш хлйьхч

    13 1 Отговор
    Фв искат да продават вечно скъпи и прескъпи автомобили и електромобили направени с китайски части. А китайците им подбиват цените. На китайците батериите вече са по-добри доказано. В бранша на електромобилите няма значение дали си марка на 100+ години. Тъй като сега автомобилите са софтуер и елетромотор. И не е необходимо да си на 100+ г. фирма
  • 24 Време беше

    11 0 Отговор
    Ниско качество, гаден дизайн
  • 25 Мексо

    13 0 Отговор
    Закривай с 200. Вече нито сте народни нито здрави автомобили. За интересни и вълнуващи да не говорим.
  • 26 2121212121

    3 1 Отговор
    Означава че е грешно да налагаш насила хората да купуват електрички, вместо нормални автомобили е малоумно решение, щот да има чист въздух, същевременно мултимилионерите се движат собствени самолети и яхти на гориво. Аз не искам да купувам кола която да ми казва с колко да карам за да стигна до X място да за стигна, или постоянно да следа къде има станции и да внимавам дали ще ми стигне тока.