Volkswagen е изправен пред сериозна финансова криза, като главният финансов директор Арно Анлиц предупреждава, че компанията разполага само с една или две години, за да промени състоянието на основната марка Volkswagen. Проблемите на компанията се изострят от свиването на европейския автомобилен пазар и по-бавното от очакваното внедряване на електромобили.
За да се справи с тези предизвикателства, Volkswagen обяви плановете си да затвори два завода, което е исторически първият случай за автомобилния производител. Очаква се закриването да засегне както заводите за производство на автомобили, така и тези за производство на части.
Новината за закриването на заводите предизвика възмущение сред служителите на Volkswagen в Германия, като профсъюзът IG Metall заплаши със стачни действия. Компанията е изправена пред предизвикателства и на китайския пазар, където се бори да се конкурира с все по-конкурентните и достъпни електрически автомобили.
Главният изпълнителен директор на VW Оливер Блуме подчерта необходимостта от спешни действия за подобряване на рентабилността и осигуряване на дългосрочна устойчивост на марката. Той подчерта, че компанията трябва да се адаптира към променящия се автомобилен пейзаж и да приложи подходящи мерки, за да остане конкурентоспособна.
Финансовата криза, с която се сблъсква Volkswagen, подчертава предизвикателствата, пред които е изправена автомобилната индустрия в резултат на пандемията и очакваното преминаване към електрически превозни средства. Решението на компанията да затвори заводи и да приложи мерки за намаляване на разходите отразява спешността на ситуацията и необходимостта от значителни промени, за да гарантира оцеляването си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да де
12:04 06.09.2024
2 Гоуемиу Голф
Нали така!?!
Коментиран от #7
12:07 06.09.2024
3 Оливер Блуме
12:09 06.09.2024
4 Гост
Коментиран от #10, #14
12:10 06.09.2024
5 Пича с Москвича
12:13 06.09.2024
6 Хохо Бохо
12:16 06.09.2024
7 Бай бай фау ве😂😂😂😂
До коментар #2 от "Гоуемиу Голф":
Много поздрави на работниците от WV , изпращат от братските САЩ и обещават да ги защитават от Путин! 😂😂😂😂12:24 06.09.2024
8 Оги
12:25 06.09.2024
9 Чавдар войвода
12:31 06.09.2024
10 Гост
До коментар #4 от "Гост":
Как бе като тука при съкращаване на разходите първо махаме чистачката …12:33 06.09.2024
11 Ами така е...
И още нещо - ВАГ отдавна загубиха пътя си, забравиха и какво значи името им. Единственият начин да се спасят е именно този - да се върнат към корените си - Народния автомобил!
Коментиран от #15, #17
12:46 06.09.2024
12 Сурсула като един
12:47 06.09.2024
13 ГУМЕНА ГЛАВА
12:48 06.09.2024
14 тгъхуйико
До коментар #4 от "Гост":
Дори и да оставят ръководството без заплата за 10г. напред това няма да промени нищо... Швабите изпуснаха влака, хората вече не искат техните модели... Не и на тези цени... Когато виждаш, че един Опел (който си е 95% Пежо) струва €25 000, а съответният Фолксваген струва €32 000 рязко изниква въпроса "И що да ги давам тея 7 бона повече- за един дизайн, 2-3 дребни разлики в оборудването и една емблема ли? Да не съм луд..."13:03 06.09.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Санкции
13:15 06.09.2024
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Ники
13:37 06.09.2024
19 Хасковски каунь
14:05 06.09.2024
20 стоян георгиев
14:07 06.09.2024
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 знаещия
14:56 06.09.2024
23 Кгцуш хлйьхч
15:48 06.09.2024
24 Време беше
17:05 06.09.2024
25 Мексо
17:54 06.09.2024
26 2121212121
13:22 07.09.2024