8 Септември, 2024 13:15 6 511 12

Ето как ще изглежда новата S-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • eqs
Ето как ще изглежда новата S-Klasse на Mercedes - 1

Съдбата на двата флагмана на Mercedes-Benz вече решена и изпълнителният директор Ола Калениус наскоро разкри плановете на марката пред Autocar, като обясни, че EQS и S-Klasse ще се слеят в един модел, а това ще се случи до 2030 година.

Базирана на платформата MB.EA Large, новото поколение S-класата, която ще се появи на бял свят в края на десетилетието задължително ще донесе със себе си и възможно най-много технологични иновации.

Сега, в интернет пространството се появи рендер, показващ ни как ще изглежда бъдещата S0Klasse= О изображението, публикувано от изданието motor1 се вижда, че бъдещата S-класа ще има напълно различен дизайн в сравнение с настоящия EQS.

Mercedes-Benz планира да се откаже от меките линии, характерни за настоящите модели от серията EQ. Компанията все още не е разкрила стилистичната философия на бъдещите си автомобили, но е вероятно дизайнерите на Mercedes-Benz да се ръководят от примера на BMW и Audi, чиито електрически модели съчетават футуристичен външен вид с консервативни елементи, недалеч от моделите с двигатели с вътрешно горене.

Така новият Mercedes-Benz S-Klasse може да има по-ъгловати форми. Голямата решетка ще остане и може да бъде осветена, а логото на марката традиционно ще бъде поставено на капака. Мускулести странични панели и камери вместо огледала също могат да се използват за подобряване на аеродинамиката.

Трудно е да се предвиди какви ще бъдат технологичните иновации в новия флагман на Mercedes-Benz, тъй като S-класата винаги е била пионер в иновациите не само за марката, но и за целия автомобилен свят. Следващото поколение вероятно ще покаже усъвършенствани решения с акцент върху автономното шофиране.

Що се отнася до силовия тракт, то можем да очакваме дебюта на ново поколение батерии (може би твърдотелни) с повишена енергийна плътност и ефективни електродвигатели. Ще са налични и върховите двигатели с вътрешно горене на марката.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕС ЕС

    6 3 Отговор
    Още ла на от джендърите
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Пилот на Ферари

    14 4 Отговор
    Ако напишат Опел Омега и сложат емблемата на Опел , никой няма да разбере .
  • 4 Момче

    11 5 Отговор
    Опел Инсигния
  • 5 Харесва ми

    12 4 Отговор
    Но искам да вида в него следното. Класически уреди на арматурното табло и твърдотелна батерия SSB.
    С пробег 800км с едно зареждане и време за заряд до 10 мин.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 хаха

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "Харесва ми":

    Къде ще я зареждаш тази батерия за 800км за 10 минути? Сещаш ли се, че това иска ток като за малък цех или цял жилищен блок? Най-бързите зарядни в момента са на 1000 волта с до 500 ампера или 360KW. Вкъщи забрави да стане, обществени ще искат някой да направи нов трафопост за 1-2 да се поставят и при 100ина в средно голям град да се пуска нов далекопровод. Иначе за батерията да е ССБ си улучил. EQS вече се самозапали в Сеул и изгоряха 140 ли беше автомобила в подземен паркинг, корейците изтеглиха стотици заради батериите след това- били евтини китайски и опасни. Покрай този и още един пожар(преди няколко седмици са и двата) вече въвеждат регулация в подземен паркинг ЕВ да влиза само зарадено на под 90%. Самсунг говорят за ССБ от сребро с нещо като 800км и 19 минути заряд, но това чудо, както писах в началото, няма и по-скоро никога няма да има къде да се зарежда при тези параметри.
  • 7 хаха

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Харесва ми":

    Само да уточня. Батериите дават около 0.35КВч на км. За 800км ще са нужни 280КВч. Зарядно с 360КВ мощност ще трябва да зарежда такава кола 0.78 часа или 47 минути. Средното зарядно- 90часа при 3КВ. Проблемът е в това колко ток е нужен, а не колко е голяма батерията и дали може да издържи много ампери ток за зареждане.

    Коментиран от #12

  • 8 Новини

    14 2 Отговор
    Всичко съсипахте Всичко. Не самото че са грозни а и не качество 0 са новите автомобили.
  • 9 Зърнар

    8 2 Отговор
    Аз си заръчах новата. Къде Коледа ще ми кацне. Тази година слаба реколта. Ниски цени. Мъка някаква
  • 10 Али с баба

    12 2 Отговор
    Безидейна работа.
    Вече крадат от китайците.

    Коментиран от #11

  • 11 сдфртгъхуйя

    9 4 Отговор

    До коментар #10 от "Али с баба":

    Нищо не крадат от китайците- това е модел правен ЗА КИТАЙЦИТЕ... Какво се харесва от убитаците у фалиралата ивропъ или фащ НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ. Новият господар на света е Китай и се произвежда това което китаеца харесва...

    Записвай си:

    Вие СТЕ ЖАЛКИ РОБИ.
  • 12 Факт

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "хаха":

    глупости Един Люсид прави 800км със 120квтч батерия