Съдбата на двата флагмана на Mercedes-Benz вече решена и изпълнителният директор Ола Калениус наскоро разкри плановете на марката пред Autocar, като обясни, че EQS и S-Klasse ще се слеят в един модел, а това ще се случи до 2030 година.
Базирана на платформата MB.EA Large, новото поколение S-класата, която ще се появи на бял свят в края на десетилетието задължително ще донесе със себе си и възможно най-много технологични иновации.
Сега, в интернет пространството се появи рендер, показващ ни как ще изглежда бъдещата S0Klasse= О изображението, публикувано от изданието motor1 се вижда, че бъдещата S-класа ще има напълно различен дизайн в сравнение с настоящия EQS.
Mercedes-Benz планира да се откаже от меките линии, характерни за настоящите модели от серията EQ. Компанията все още не е разкрила стилистичната философия на бъдещите си автомобили, но е вероятно дизайнерите на Mercedes-Benz да се ръководят от примера на BMW и Audi, чиито електрически модели съчетават футуристичен външен вид с консервативни елементи, недалеч от моделите с двигатели с вътрешно горене.
Така новият Mercedes-Benz S-Klasse може да има по-ъгловати форми. Голямата решетка ще остане и може да бъде осветена, а логото на марката традиционно ще бъде поставено на капака. Мускулести странични панели и камери вместо огледала също могат да се използват за подобряване на аеродинамиката.
Трудно е да се предвиди какви ще бъдат технологичните иновации в новия флагман на Mercedes-Benz, тъй като S-класата винаги е била пионер в иновациите не само за марката, но и за целия автомобилен свят. Следващото поколение вероятно ще покаже усъвършенствани решения с акцент върху автономното шофиране.
Що се отнася до силовия тракт, то можем да очакваме дебюта на ново поколение батерии (може би твърдотелни) с повишена енергийна плътност и ефективни електродвигатели. Ще са налични и върховите двигатели с вътрешно горене на марката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ЕС ЕС
13:32 08.09.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Пилот на Ферари
13:51 08.09.2024
4 Момче
14:06 08.09.2024
5 Харесва ми
С пробег 800км с едно зареждане и време за заряд до 10 мин.
Коментиран от #6, #7
14:18 08.09.2024
6 хаха
До коментар #5 от "Харесва ми":
Къде ще я зареждаш тази батерия за 800км за 10 минути? Сещаш ли се, че това иска ток като за малък цех или цял жилищен блок? Най-бързите зарядни в момента са на 1000 волта с до 500 ампера или 360KW. Вкъщи забрави да стане, обществени ще искат някой да направи нов трафопост за 1-2 да се поставят и при 100ина в средно голям град да се пуска нов далекопровод. Иначе за батерията да е ССБ си улучил. EQS вече се самозапали в Сеул и изгоряха 140 ли беше автомобила в подземен паркинг, корейците изтеглиха стотици заради батериите след това- били евтини китайски и опасни. Покрай този и още един пожар(преди няколко седмици са и двата) вече въвеждат регулация в подземен паркинг ЕВ да влиза само зарадено на под 90%. Самсунг говорят за ССБ от сребро с нещо като 800км и 19 минути заряд, но това чудо, както писах в началото, няма и по-скоро никога няма да има къде да се зарежда при тези параметри.15:05 08.09.2024
7 хаха
До коментар #5 от "Харесва ми":
Само да уточня. Батериите дават около 0.35КВч на км. За 800км ще са нужни 280КВч. Зарядно с 360КВ мощност ще трябва да зарежда такава кола 0.78 часа или 47 минути. Средното зарядно- 90часа при 3КВ. Проблемът е в това колко ток е нужен, а не колко е голяма батерията и дали може да издържи много ампери ток за зареждане.Коментиран от #12
15:12 08.09.2024
8 Новини
15:36 08.09.2024
9 Зърнар
15:37 08.09.2024
10 Али с баба
Вече крадат от китайците.
Коментиран от #11
15:39 08.09.2024
11 сдфртгъхуйя
До коментар #10 от "Али с баба":
Нищо не крадат от китайците- това е модел правен ЗА КИТАЙЦИТЕ... Какво се харесва от убитаците у фалиралата ивропъ или фащ НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ. Новият господар на света е Китай и се произвежда това което китаеца харесва...Записвай си:
Вие СТЕ ЖАЛКИ РОБИ.
17:33 08.09.2024
12 Факт
До коментар #7 от "хаха":
глупости Един Люсид прави 800км със 120квтч батерия18:56 08.09.2024