15 Септември, 2024 12:15 4 102 36

Volkswagen търпи сериозни загуби

  • volkswagen-
  • загуби
Volkswagen търпи сериозни загуби - 1

Финансовият директор на Volkswagen Group Арно Антлиц каза, че компанията има само "една, може би две години", за да коригира трудната ситуация, свързана с ниската рентабилност на основната марка Volkswagen.

По информация на Motor1, по време на среща с работници в централата на Volkswagen във Волфсбург Антлиц потвърждава слуховете отпреди това, че от известно време компанията харчи повече пари, отколкото изкарва.

Според топ мениджърът ова се дължи на факта, че европейският пазар, който беше засегнат от пандемията от COVID-19 и недостига на полупроводници, не се възстановява до предишното ниво на продажби.

Преди пандемията в Европа се продаваха около 16 милиона автомобила годишно, но тази цифра падна до 12 милиона в резултат на кризата. Въпреки че пазарът вече леко се е възстановил, очакванията остават скромни.

Към момента прогнозираните годишни продажби оса за около 14 милиона автомобила, което е с 2 милиона по-малко от предишните данни. За VW това означава недостиг от 500 000 автомобила, еквивалентен на производството на два завода.

Антлиц подчерта, че за да се преодолее кризата с Volkswagen, е необходимо да се увеличи производителността, да се намалят разходите и да се използват синергии в рамките на групата. Така според него компанията ще се схправи с кризата.

Експертите обаче са на друго мнение. Според мнозина специалисти компанията е изправена пред предизвикателства на пазара на електрически автомобили, като продажбите са спаднали с 15.2% в Европа, което показва предстоящи трудности за VW.

Ще припомним, че от VW са се фокусирали основно върху производството на електромобили, а продажбите им в световен мащаб и в частност в Европа продължават да намаляват. Ако VW не преразгледа стратегията си, не ги чака нищо добро.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    35 10 Отговор
    Огромният и гладен руски автомобилен пазар е заобиколен от каменни стени и ров с крокодили. Само източната порта е отворена. Европа трябва да изчезне от китайския пазар. Блокада и изолация на европейската автомобилна индустрия.Не сте добре дошли в Индия. Ню Делхи има свои собствени планове за производство на автомобили.

    Коментиран от #7, #10, #21, #35

  • 2 БгТопИдиот🇧🇬

    60 8 Отговор
    Volkswagen търпи сериозни загуби.

    Браво.Санкциите работят на обратно.

    Но пък китайските автпроизводители печелят от евтините суровини на Мецана.

    Така е като се уринира срещу вятъра....

    Коментиран от #5, #9

  • 3 Абе друго

    29 6 Отговор
    си е да си купиш дизелче... С тия електрички е нормално да не продават и да търпят големи финансови загуби..
  • 4 Гориил

    50 1 Отговор
    Китай подготвя тридесет процента мита върху европейските автомобили. Това е смърт за европейската автомобилна индустрия.
  • 5 Ахаха

    8 26 Отговор

    До коментар #2 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    Да руските се ля нки искат Мерцедес, а не Гиили

    Коментиран от #8, #12

  • 6 ВАГ KENEFF

    42 2 Отговор
    Санкциите работят....
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Гориил

    31 4 Отговор

    До коментар #5 от "Ахаха":

    Руските милионери търпеливо чакат своя ред за Aurus. Дръж мерцедеса с теб. Те са метални отпадъци.
  • 9 Хахахаха

    32 5 Отговор

    До коментар #2 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    Загубите на ФВ не идват от санкциите! Те започнаха от преди войната.

    Коментиран от #19

  • 10 Механик

    8 29 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Аман от vатнишки фатазии.
  • 11 Хората не са балами

    55 1 Отговор
    Volkswagen я закъса защото започна да призвежда еднодневки на завишени цени.
  • 12 БгТопИдиот🇧🇬

    23 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ахаха":

    Ти такава си ли?!?!

    Знаеш ли колко чисто нови Хавали вечесе карат от с е лянки и селяни те в Раша.

    Да не съм голословен гледай някой новини с ПТП (ДТП) в тубата и ще видиш на фона колко Хавали минават (не бъркай с ка валите дето си правила за покупка на джиб-а си ауди модел 2009.


    Ти като си знаеща караш ли някаква нова прозведена след 2022 ?!?!
  • 13 Гориил

    23 4 Отговор
    Китайските автомобилни компании бързо строят заводи в Русия. След пет години те ще произвеждат повече от милион коли годишно.Преди два дни в родния ми град отвори врати китайски завод за гуми.

    Коментиран от #15

  • 14 Хохо Бохо

    30 5 Отговор
    Тоя ръси глупости за пред масите. Без евтините суровини и енергия от Русия, оскъдна работна ръка(да се разбира също така и скъпа) максимум след 2 години селската кола ще е собственост на китайците. Питайте Волво как станаха китайска марка. Ругите пътници са Стелантис в пакет с всичките им марки, и те са пътници по същите причини. Животът в колективните демократични е толкова охолен, че никой не иска нито да учи нито да работи леяр, стругар, фрезист. ..скоро ни патрони ни пушки няма да могат да си произведат

    Коментиран от #17

  • 15 май не панимаеш

    10 12 Отговор

    До коментар #13 от "Гориил":

    Скоро ще станите роби на китайците.
  • 16 гражданин

    10 19 Отговор
    те и немците бързо построиха заводи за Мерцедес в Русия, и така бързо ги замразиха и затвориха, Русия не е надежден партньор, и сигурна дестинация за инвестиции, освен това, мисля че спомените за конфликта от 1969 година, още не са избледнели, труден ще е съюза между Китай и Русия, също толкова труден, колкото би бил съюза между Китай и Япония например, Бразилия и Индия, винаги едного им око, гледа към Запада, така че тези БРИКС мечти, засега са си само мечти

    Коментиран от #20

  • 17 Гориил

    22 8 Отговор

    До коментар #14 от "Хохо Бохо":

    Китайските автомобили са стилни, модерни, висококачествени и икономични. На същата цена като европейските автомобили, китайските автомобили са оборудвани с двадесет процента по-модерна, футуристична и невероятна електроника.Руснаците с удоволствие купуват китайски електрически автомобили, луксозни автобуси и големи SUV.Стана престижно.

    Коментиран от #30

  • 18 Буха ха

    36 0 Отговор
    Не смее да каже истинските причини, а те са:
    Качеството им се влоши
    Цените им се вдигнаха
    Скучни продукти
    Инфлация и обедняване на населението
    Високи цени на материали и енергия
    Санкции
  • 19 аре бе

    22 1 Отговор

    До коментар #9 от "Хахахаха":

    колко коли продаваше фирмата преди санкциите в русия годишно....мисля че е повече от 500 000 колкото липсват сега
  • 20 БгТопИдиот🇧🇬

    24 2 Отговор

    До коментар #16 от "гражданин":

    Краварите най надеждният партнер!

    Плащаш и чакаш 10-20 год артиени коли ,самальоти и др краварски измишльотини като цялата им "Економика".
  • 21 Ъхъ

    21 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Остава пазарът в Перник!!!🙄 Ще поеме всичките количества голф!😂
  • 22 само да кажа

    17 1 Отговор
    Ми нали бяха с рекордни печалби миналата година, повече от Тойота при по-малко продадени бройки. Нещо сметките не са ясни. Иначе е чудо как с един свясен, старомоден мотор /2.0турбо бензин/да не стигнат до проблеми. А и харчи двойно повече от рекетите плъгин хибриди от конкуренцията.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Електрическо Порше потопи кораб

    11 1 Отговор
    Една кола не могат да направят като хората.
  • 26 Бла бла бла

    20 0 Отговор
    Истината е, че немските марки са с най-лошо съотношение цена-качество!
  • 27 САНКЦИИТЕ

    13 2 Отговор
    Проработиха
  • 28 Гориил

    12 2 Отговор
    Губиш си времето. По-бързо се опомнете и сложете край на икономическото самоубийство. Нито една европейска банка няма да върне откраднатите руски пари, защото това би означавало колапс и капитулация на вашата финансова система.

    Коментиран от #32

  • 29 Факт

    17 0 Отговор
    Нормално произвеждат нискотехнологични боклутси какво очакват
  • 30 верно ли

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Гориил":

    Значи китайските автомобили били висококачествени и икономични.В тубата има достатъчно клипове на твой съграждани дето ги "хвалят".
  • 31 Миризлив пор

    16 0 Отговор
    Ей колко глупости от финансовия директор! В прав текст, произвеждат нещо което не се търси на пазара! Не се търси, няма продажби нама и печалби! Или се коригират или отпадат, това е!

    Коментиран от #34

  • 32 Путин

    10 1 Отговор

    До коментар #28 от "Гориил":

    Ще ги върне, ща ги върне с лихвите.
  • 33 Гост

    14 0 Отговор
    Спада е от срива в продажбите на електрокари.Като не слушат Акио Тойода.
  • 34 Факт

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Миризлив пор":

    ел колите им не се търсят дизелите им не се търсят не знам какво предлагат което да се търси.
  • 35 Българин

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Ъъъъ, ко каза, ко!? Колко е голям и гладен руския пазар като заплатите са по-ниски от при нас бе луд?
  • 36 Дошо

    2 0 Отговор
    Пожелавам скорошен тежък фалит на СОЦваген!