Dacia достигна важен крайъгълен камък в продажбите на своите автомобили, като продаде своя милионен автомобил, работещ с втечнен нефтен газ, познат ни с името прупан-бутан или с абревиатурата LPG.
Откакто през 2010 година се появиха първите модели с тази технология, Dacia се превърна в една от първите марки в съвременното автомобилостроене, предлагащи автомобили с двойна горивна система — LPG и бензин, при това - фабрично.
Днес, Dacia, заедно с Renault, е един от малкото автомобилни производители, които предлагат автомобили с пропан-бутан без необходимост от допълнително монтиране на АГУ.
Популярни модели с двигател Eco-G100 са Sandero, Logan, Duster и Jogger. Всички тези автомобили разполагат с пръстеновиден газов резервоар, който не заема място в багажника, което ги прави изключително удобни за използване.
Така Dacia успя да завладее 67% от европейския пазар на LPG през първите седем месеца на тази година, а повече от 40% от купувачите избират двигателя Eco-G, потвърждавайки нарастващото търсене на екологични и икономични превозни средства, но без електрификация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
14:51 25.09.2024
2 редник
Ми браво на Румъния - те произвеждат милиони автомобили, ние - 0...
Защо така?...
Коментиран от #5, #9, #14
14:54 25.09.2024
3 чисто нова кола от магазина в българия
Коментиран от #20
15:02 25.09.2024
4 там милионна дачия
15:13 25.09.2024
5 Лост
До коментар #2 от "редник":
Ами , защото когато правехме Булгаррено решихме да подбиваме пазара на французите в Африка.Коментиран от #6
15:14 25.09.2024
6 редник
До коментар #5 от "Лост":
И така да е било - било е преди 50 години, а последните 30 сме верни атлантици и франкофони, но - уви, допуснаха ни да правим само кабели, но и това май приключва...Коментиран от #8
15:23 25.09.2024
7 редник
По време на лошия соц произвеждаме автомобилни стартери и генератори, че и всякакви крушки...
Коментиран от #10
15:25 25.09.2024
8 Лост
До коментар #6 от "редник":
Ами по едно и също време сме започнали с румънците.Ама пуста лакомия и гяволък и дотам.15:25 25.09.2024
9 Защото има мижав интерес
До коментар #2 от "редник":
А ти защо не произвеждаш?? Автомобилопроизводството е частен бизнес. Може да произвеждаш каквото желаеш. Никой не те е спрял.16:08 25.09.2024
10 Хайде
До коментар #7 от "редник":
А ти защо чакаш на другите да произвеждаш, а ти нища не правиш??!??. Направи си завод - произвеждай16:09 25.09.2024
11 Тити
Коментиран от #15, #16
16:17 25.09.2024
12 ПХСЗхдхд
16:56 25.09.2024
13 Луганск
Цената е от 2,99 милиона рубли, включително субсидията.
"АвтоВАЗ" започна серийно производство на електромобили "0-0". Според президента на компанията Максим Соколов, производителят планира да пусне" няколко десетки " такива автомобили до края на 2024 година.
По-нататъшните обеми ще зависят от търсенето, развитието на инфраструктурата за зареждане в регионите и "фокусирането на мерките за стимулиране на държавата върху подкрепата на купувачите на наистина локализирани електрически превозни средства".
Електромобилът се произвежда в пълен цикъл, нивото на локализация надвишава 50%. "АвтоВАЗ" казва, че това е първият руски електромобил с "вътрешна батерия с дълбока локализация".
Според плана комбито 0-0 ще получи пътническа версия с пробег от 420 км и пътническа версия с пробег от 320 км, в зависимост от модификацията. Максимална скорост - 145 км/ч, ускорение до 100 км/ч за 9,5 секунди.
Без заглавие (4).jpeg
Цена 0-0-от 2,99 мл
19:09 25.09.2024
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Гост
До коментар #11 от "Тити":
Бягал си по Физика, а явно и на шофьорските, аматьор...Коментиран от #18
21:00 25.09.2024
16 2254
До коментар #11 от "Тити":
Ще го пробутват, докато пуснат новия дву-цилиндров 600 кубиков. Даунсаизинг, какво да правиш ...06:48 26.09.2024
17 Този
10:05 26.09.2024
18 Кико
До коментар #15 от "Гост":
Трицилиндров,турбо,без доработка на леглата на клапаните не става за газ.Многознаещ!?
10:57 26.09.2024
19 БгТопИдиот🇧🇬
15:19 26.09.2024
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Само да попитам ,
19:18 16.10.2024