7 Ноември, 2024 17:23 1 643 17

Stellantis уволнява над 1100 човека в началото на 2025-та

  • stellantis-
  • jeep-
  • gladiator-
  • wrangler-
  • завод

Спирането на производството на Gladiator принуждава компанията на тези мерки

Stellantis уволнява над 1100 човека в началото на 2025-та - 1

Stellantis обяви значително намаляване на работната сила в своя комплекс в Толедо, което ще засегне 1139 работници, които ще бъдат съкратени за неопределено време, считано от 5 януари 2025 г. Това решение е част от по-широката стратегия на автомобилния производител за преструктуриране на дейността му в САЩ и справяне с намаляващите продажби и излишните запаси.

Заводът в Толедо, в който се произвеждат моделите Jeep Gladiator и Wrangler, ще премине от двусменен към едносменен режим на работа. Тази промяна ще засегне основно производството на Gladiator, което ще доведе до съкращения.

Stellantis предоставя на засегнатите служители цялостен пакет от обезщетения, включващ допълнителни обезщетения за безработица, помощ при прехода и здравно осигуряване. Компанията подчертава необходимостта от това преструктуриране, за да се подобри оперативната ефективност и да се възстанови конкурентното предимство на пазара в САЩ.

Спадът в продажбите на джипове, особено 34% спад от пиковите нива през миналата година, е допринесъл за решението за намаляване на производството. Освен това временното спиране на производството на Grand Cherokee и Wrangler през септември допълнително подчерта необходимостта от корекции в дейността на компанията.


Поставете оценка:
Оценка 1.3 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Яяяяяя

    24 0 Отговор
    Санкции

    Коментиран от #2

  • 2 Тва е

    21 0 Отговор

    До коментар #1 от "Яяяяяя":

    Началото
  • 3 Тръмпи

    15 0 Отговор
    Защо "Джип" се произвежда в ЕС? Я обратно в Америка.

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Хохо Бохо

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "Тръмпи":

    Америка континента нали? Щото Мексико и Канада... мексиканските се славят с уникално качество, само 70% се връщат за гаранционно сменяне на двигател след 10к км....ми добре е
  • 5 Ситрошен

    15 9 Отговор
    Нормално, кой нормален иска да кара френски таралясници, правени от любителите на еднополовата любов

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Вальо

    16 6 Отговор

    До коментар #5 от "Ситрошен":

    Плащат ли ти или по рождение са ощетен с мисловната дейност? Качеството е паднало главоломно при всички производители. А благодарение на французите имаш екстри в голф 4ката като радио, ел стъкла, хидравлика и пр. дори и в базовите версии.
  • 7 СЗО

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Тръмпи":

    Стелантис е европейски концерн, но джип не се произвеждат в Европа. Заводът Толедо е в Щатите.

    Коментиран от #11

  • 8 Копейка

    1 6 Отговор
    Как няма да затварят, пуся прави лади и москвичи които всеки иска да кара. Тьотя събира вноска и записва всички желаещи. Е , за нас е без вноска и ни обещават да сме с предимство като за наши другари.
  • 9 Дфен

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Ситрошен":

    Наказан завинаги от някой Ситроен

    Коментиран от #10

  • 10 Вальо

    4 6 Отговор

    До коментар #9 от "Дфен":

    Малко му е. Дано завинаги е наказан от съдбата да кара счупени автомобили, независимо от коя марка.

    Коментиран от #12

  • 11 Ужас безкрай

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "СЗО":

    Два модела - Компас и Ренегат се правят в Италия. На една база са с ФИАТ 500Х и Алфа Тонале. Затова са с еднакви 4 цилиндрови двигатели - бензин 1.3 и 1.5, дизел 1.6.
  • 12 Ситрошен

    4 9 Отговор

    До коментар #10 от "Вальо":

    Собственик съм на 3 автосервиза. Вече над 12г съм в бизнеса и от 8 години не обслужваме и ремонтираме никакви френски кошници. Това да правиш каквото и да е по френски кашкавал е абсолютно наказание за служителите ми и не го пожелавам и на най-големия си враг.

    Коментиран от #13, #17

  • 13 Вальоо

    8 4 Отговор

    До коментар #12 от "Ситрошен":

    Ала бала никой не го интересува. Не правите щото не е като голфчето и ладичката с чука и длетото всичко. Има си процедури точно и ясни описани които се следват. Ако не си обслужваш колата ще те "накаже". Някой са по-идиотоустойчиви, други не. Впрочем сервизите май са пълни предимно с немски автомобили, Тва е щото са много здрави и безпроблемни предполагам.

    Коментиран от #14

  • 14 Ситрошен

    9 5 Отговор

    До коментар #13 от "Вальоо":

    Може ли да ми обясниш къде са тия процедури? В умрелия DiagBox нищо няма, писан на Windows 98.. И работи само с 32-битови системи. За BMW например имаш ISTA, тръгваш да сменяш верига и четеш 20 страници ферман с картинки, процедури и парт номера. Програмата работи с всичко от Windows 7 до 11, независимо 32 или 64. И е 250 гб. За Ситрошен и Пеша - 12 GB. Аа дс спомена ли, че зарежда и 10 пъти по-бавно.. А даа спомена ли че на френските кенефи всичко що се касае за болтета и рапидки навярно в гЪса сякаш нарочно. Това дори и италианците не го правят. А за гаранцията? В момента BMW по GS стандарти изискват 15 години или 300к км. Stellantis по техните B21 стандарти още са на 5г...

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Факт

    9 7 Отговор

    До коментар #14 от "Ситрошен":

    Проблема е че си технически не грамотен ти и персоналът ти.
  • 16 Вальо

    5 4 Отговор

    До коментар #14 от "Ситрошен":

    Банда гайкаджии и си мислите че сте сервиз. Тотално некомпетентни в това което правите но иначе се пишете за голямата работа.
    И в двете диагностики - Lexia DiagBOX има детайлно описани процедури и дори при започването на една такава следват стъпки които са с картинки направени за да може жигуладжийчета като вас да могат да свършат една елементарна работа ама уви. Аз като си вкарам колата при гайкаджии като вас и почвате да гледате и да се чешете където не ви сърби. Просто сте некомпетнтни и затова френските коли са "лоши" , "скапани" и т.н. От години наливам само гориво и периодично смяна на масла и филтри правя. Не съм имал проблеми. Виж обаче мойте приятели и познати с бенвенца и други курничета не могат да се похвалят с същото. С здраве.
  • 17 Вальо

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Ситрошен":

    А и да добавя, ако бехте толкова добри колкото сте на думи, нямаше да кесите у новинарски сайт и да ми се хвалите а щяхте да сте бъкани от работа и да нямате време да си отворите телефонО.