Volkswagen представи евтиния ID. Every1

6 Март, 2025 09:20 1 306 8

  • vw-
  • volkswagen-
  • id.1-
  • id.1 every1-
  • id. every1

Очаква се серийният модел да се появи по-късно това десетилетие

Volkswagen представи евтиния ID. Every1 - 1

Volkswagen има мисия да демократизира електрическата мобилност, а ID. Every1 е техният последен опит. Позициониран като бюджетен градски електромобил с целева цена от около 20 000 евро, той е проектиран да запълни празнината, оставена от e-up!, и да се вмъкне под предстоящия ID.2.

ID. Every1 ни дава солидна представа за това какво да очакваме от серийния модел. С дължина 3880 мм той е значително по-голям от e-up!, но по-малък от ID.2., като черпи вдъхновение за дизайна от емблематичния Golf Mk1.

Volkswagen представи евтиния ID. Every1

Концепцията се движи върху 19-цолови джанти, но очаквайте по-практични и по-малки варианти за серийната версия. Остава въпросът за двойните портове за зареждане - потенциална жертва на мерките за намаляване на разходите.

Отвътре ID. Every1 обещава пространство като в Polo, побирайки четирима възрастни и предлагайки приличните 305 литра товарно пространство. Въпреки това новата софтуерна архитектура, която захранва системата за инфотейнмънт, повдига червен флаг, като се имат предвид неотдавнашните софтуерни проблеми на VW. Обещанието за „доживотни функции“ чрез абонаменти също подсказва за потенциални платени „стени“.

Volkswagen представи евтиния ID. Every1

От друга страна, VW се придържа към отделно арматурно табло и физически контролни уреди, което е добре дошло за отклонение от тенденцията всичко да бъде заровено в сензорни екрани. Подвижен Bluetooth високоговорител, плъзгаща се централна конзола и монтирана на таблото релса за таблети или други предмети добавят нотка практичност и новост.

По същество VW има за цел да предостави достъпен и практичен електрически автомобил, но дяволът ще се крие в детайлите, особено когато става въпрос за софтуерното преживяване и потенциалните абонаментни модели.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Графинята

    3 4 Отговор
    Иначе изглежда готино.
  • 2 Данко Харсъзина

    7 3 Отговор
    Ако трябва ще карам колело, но електрокар няма да карам.
  • 3 хмм

    4 1 Отговор
    да дадеш сума пари за кола и накрая да ти искат абонамент. Не стига, че си абониран за официален сервиз ами сега и за софтуера. Само се чудят от къде да измъкнат повече пари.
  • 4 Селянин

    4 1 Отговор
    Да си го карат тоя кенеф.
  • 5 Стилизиран

    3 1 Отговор
    ЪП. Трудно биха се побрали вътре 4-ма възрастни, освен ако не са хобити. Същото важи и за Поло.
  • 6 Хахохи

    0 2 Отговор
    Има мисъл във фв, мислех, че ще фалират, но ако направят добри ел. коли, на достъпна цена имат шанс. Като твърдо 2 производител в света, ще паднат още много, но да видим. Хюндай изкараха под 50к ел. Джипче, строен ц3 е 48-49к, това ми харесва. Така или иначе ще си купя електричка, въпроса е кога и коя. Твърдо N°1 е Тесла У, после Шкода елоря, и може би някоя евтина под 50к друга...
  • 7 Сектанта

    3 2 Отговор
    Дачия вече пуснаха такъв, Spring, и то преди 4 години. Тези от VW се сетиха :-D
  • 8 истина ти казвам

    0 1 Отговор
    Аааааре нема нужда! По късно през тва десетилетие ютиите ше ръждястваща скррап!