Volkswagen има мисия да демократизира електрическата мобилност, а ID. Every1 е техният последен опит. Позициониран като бюджетен градски електромобил с целева цена от около 20 000 евро, той е проектиран да запълни празнината, оставена от e-up!, и да се вмъкне под предстоящия ID.2.
ID. Every1 ни дава солидна представа за това какво да очакваме от серийния модел. С дължина 3880 мм той е значително по-голям от e-up!, но по-малък от ID.2., като черпи вдъхновение за дизайна от емблематичния Golf Mk1.

Концепцията се движи върху 19-цолови джанти, но очаквайте по-практични и по-малки варианти за серийната версия. Остава въпросът за двойните портове за зареждане - потенциална жертва на мерките за намаляване на разходите.
Отвътре ID. Every1 обещава пространство като в Polo, побирайки четирима възрастни и предлагайки приличните 305 литра товарно пространство. Въпреки това новата софтуерна архитектура, която захранва системата за инфотейнмънт, повдига червен флаг, като се имат предвид неотдавнашните софтуерни проблеми на VW. Обещанието за „доживотни функции“ чрез абонаменти също подсказва за потенциални платени „стени“.

От друга страна, VW се придържа към отделно арматурно табло и физически контролни уреди, което е добре дошло за отклонение от тенденцията всичко да бъде заровено в сензорни екрани. Подвижен Bluetooth високоговорител, плъзгаща се централна конзола и монтирана на таблото релса за таблети или други предмети добавят нотка практичност и новост.
По същество VW има за цел да предостави достъпен и практичен електрически автомобил, но дяволът ще се крие в детайлите, особено когато става въпрос за софтуерното преживяване и потенциалните абонаментни модели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Графинята
09:34 06.03.2025
2 Данко Харсъзина
09:47 06.03.2025
3 хмм
10:12 06.03.2025
4 Селянин
10:15 06.03.2025
5 Стилизиран
10:27 06.03.2025
6 Хахохи
10:44 06.03.2025
7 Сектанта
11:55 06.03.2025
8 истина ти казвам
13:26 06.03.2025