Срината система и рекорден брой поръчки след старта на продажбите на най-евтината електрическа Toyota

8 Март, 2025 13:30 7 086 16

  • toyota-
  • bz4x-
  • bz3x-
  • китай

bZ3X събра 10 хиляди поръчки в рамките на час

Срината система и рекорден брой поръчки след старта на продажбите на най-евтината електрическа Toyota - 1

Toyota bZ3X навлезе на китайския пазар на електрически автомобили, като събра невероятните 10 000 поръчки в рамките на първия час от пускането му на пазара. Изглежда, че китайските потребители са били подготвени и готови, с пръсти над бутона „refresh“, нетърпеливи да си осигурят най-новото електрическо предложение на Toyota.

Моделът bZ3X, кросоувър с пет врати и пет места, е третият електрически автомобил на Toyota в Китай, произвеждан чрез съвместното предприятие GAC Toyota. С начална цена от 109 800 юана (около 15 хиляди евро), bZ3X предлага убедително предложение за стойността си. С дължина 4600 мм, широчина 1850 мм и височина 1600 мм , с междуосие 2765 мм, bZ3X се разполага точно в сегмента на компактните кросоувъри.

Срината система и рекорден брой поръчки след старта на продажбите на най-евтината електрическа Toyota

Задвижването се осигурява от един предно монтиран двигател, който се предлага в две конфигурации на мощността: 201 конски сили и 221 конски сили. Моделът bZ3X, базиран на платформата GAC Aion V, се отличава с три варианта на батерията: 50,0 kWh (430 км/267 мили CLTC), 58,4 kWh (520 км/323 мили CLTC) и 67,9 kWh (610 км/379 мили CLTC).

Срината система и рекорден брой поръчки след старта на продажбите на най-евтината електрическа Toyota

Оборудван с усъвършенствани системи за подпомагане на водача (ADAS) и LiDAR от китайския стартъп Momenta, bZ3X може да се похвали с висока степен на местно снабдяване, като 65% от компонентите му са доставени от китайски доставчици. Интериорът разполага с 8,8-инчов цифров инструментален панел и 14,6-инчов инфоразвлекателен екран, задвижван от чип Qualcomm Snapdragon 8155, допълнен от аудиосистема Yamaha с 11 високоговорителя.

Понастоящем ексклузивен за китайския пазар, заедно с bZ4X и седана bZ3, огромното първоначално търсене на bZ3X доведе до срив на сървъра. Ранните поръчки се ползват с отстъпка от 5 000 юана (около 6 хиляди евро).


Поставете оценка:
Оценка 4 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 нормално

    23 1 Отговор
    там ще е три пъти по евтина
  • 2 Оги

    2 46 Отговор
    Това е електрическата версия на Мултипла. Грозно до смърт.

    Коментиран от #3

  • 3 Да уточня

    32 3 Отговор

    До коментар #2 от "Оги":

    Когато гроздето е високо, обикновено казват, че е кисело😊
  • 4 Журналя

    29 1 Отговор
    5 000 юана (около 6 хиляди евро).?

    Коментиран от #5

  • 5 Фгйлш

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Журналя":

    Това е отстъпка за ранно записване.

    Коментиран от #6

  • 6 Да, но

    30 1 Отговор

    До коментар #5 от "Фгйлш":

    Да, но 5000 юана не са 6000евро, а около 600 :)
  • 7 Не са глупави

    15 10 Отговор
    Китайците знаят какво да купуват.А техните електрички заминават износ за ватите.

    Коментиран от #14, #15

  • 8 Възхитен

    10 1 Отговор
    Дойде ли в България ще съм от първите, които ще си я купят. Тойота е съвършенство!
    От личен опит.

    Коментиран от #9, #13

  • 9 Последния Шоп

    12 0 Отговор

    До коментар #8 от "Възхитен":

    Тойота не е автомобил ,а Институция при автомобилите !!!
  • 10 бай Даньо

    8 0 Отговор
    Ганчо не може на едно място 108 000 юана да са 15 000 евро а на друго 5 000 юана да са 6 000 евро... изтървал си една нула някъде познай къде.
  • 11 Боко Праните Гащи

    2 6 Отговор
    Карам само секвоя, мишки. Е... съм ви с 200
  • 12 ......

    1 0 Отговор
    .....
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Не са глупави":

    техните са най добри, ама хора които робуват на определени марки откъде да го знаят това
  • 15 Ирония

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Не са глупави":

    Иронията е, че Китай субсидира цените на електромобилите си за ватите, а Япония субсидира цените на електромобилите си за Китай. Хайде китайците ги разбирам, защото субсидират и цените за вътрешния си пазар. Но японците защо го правят? Колко струва същият автомобил в Япония?
  • 16 12345

    0 0 Отговор
    Електричка на предно не е работа. Пък и батерията е малка.