Подобрен двигател и без течове на масло в най-новите УАЗ-ки

29 Март, 2025 13:00 5 423 103

  • уаз-
  • уаз-ки-
  • бензин-
  • бензинов двигател-
  • мотор

Модернизиран 2.7-литров мотор ще започне да се монтира съвсем скоро

Подобрен двигател и без течове на масло в най-новите УАЗ-ки - 1

Уляновският автомобилен завод (УАЗ) обновява гамата си от двигатели, като оборудва популярните си модели с нови усъвършенствани агрегати. Според съобщения на в. „Известия“ руският автомобилен производител ще въведе подобрени двигатели от серията ZMZ 409 в моделите Патриот, Пикап, Профи и Буханка. Инженерните екипи в момента завършват тестовете, като интегрирането на обновените двигатели в производствената линия е планирано за второто тримесечие на тази година.

Подобрен двигател и без течове на масло в най-новите УАЗ-ки

Модернизираният 2.7-литров бензинов двигател ЗМЗ 409 се отличава с преработен капак на клапаните с увеличен брой точки на закрепване към цилиндровата глава, включително и такива, разположени между отворите на запалителните свещи. Тази модификация значително повишава надеждността на свързването на компонента.

Инженерите на УАЗ подчертават, че новото оформление на двигателя е проектирано така, че да елиминира възможността за течове на масло в местата на свързване на компонентите.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 56 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Жоро Мазния

    105 68 Отговор
    Върхът на Безаналоговите .

    Освен Таралясници
    Друго не могат да направят
    Руските Мизерници.

    Коментиран от #8, #22, #32

  • 3 смях в залата

    111 57 Отговор
    Няма по некадърна нация със световно самочувствие

    Коментиран от #78

  • 4 Българин

    47 25 Отговор

    До коментар #1 от "МОСФИЛМЬ 📽️🎬":

    Ще ги посрещнеш единствено като украса на някой стълб!
  • 5 Наблюдател

    102 29 Отговор
    Руски автомобил е нещо като Бойко Борисов евроатлантик, Радев натовски генерал, Костя Копейкин български патриот и чалгата на Слави Трифонов във Виенската опера!
  • 6 с. Говнягово

    98 38 Отговор
    Кво ми се прехласвате тука по Русия? Всичко извън москва е все едно, че си минал през портал във времето и си попаднал в 1700г.

    Коментиран от #13

  • 7 Голямата работа

    66 29 Отговор
    Прилича на куфар от началото на 19 век
  • 8 А ВОДКА

    22 17 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро Мазния":

    И хубави моми малко ли е бре пробит$
  • 9 Данко Харсъзина

    42 26 Отговор
    Буханка. Най великия автомобил от този тип на всички времена. Предчолагам, че само са я развалили.
  • 10 Данко Харсъзина

    45 39 Отговор
    Буханка. Няма равна на себе си. Уникална.
  • 11 Там където УАЗ минава

    58 50 Отговор
    нищо друго не може да мине.

    Коментиран от #49

  • 12 Миличка

    29 14 Отговор

    До коментар #1 от "МОСФИЛМЬ 📽️🎬":

    Не ти трябва да им купуваш цветя, те ще ти вземат твоето цвете бъди сигурна. И няма значение какъв пол си, рускопитека не подпира и не пропуска
  • 13 Булпсихопатъ

    37 27 Отговор

    До коментар #6 от "с. Говнягово":

    То щото извън София е по различно.
  • 14 Драгой

    44 22 Отговор
    Каква иновация, ще тече по-малко масло, а двигателя е като стария, само че е нов. Буханката не е лоша, но е модел на 60 години и става само за вътрешна консумация, евентуално могат да я продават на Беларус, друг няма кой да я купи, защото не отговаря на никакви стандарти за емисии и безопасност.

    Коментиран от #19, #98

  • 15 Свободен

    53 15 Отговор
    Гумите са хубави!
    Ама надписа върху тях е от разваления запад.
    Трябва да се свалят.
    Руските мъже нямат нужда от гуми, те са за еврогеьовете.
    Руснака пердаши по джанти, поне до магазина с водка!
  • 16 Васо

    58 26 Отговор
    В кой век живеете бе, примати... Мухахаха... Хората скоро ще се придвижват с летящи коли, уро дите още УАЗ ки правят... Хахахаха....
  • 17 ГОСТ

    36 18 Отговор
    Комплектът към изделието, освен пожарогасителя включва и една отварачка за консерви, с помощта на която водачът и пътниците могат да пробият авариен изход, през който безопасно да напуснат автомобила.

    Коментиран от #34

  • 18 хаха

    7 7 Отговор
    ХАХАХА!

    Сигурно сигурно...
  • 19 Ами

    29 26 Отговор

    До коментар #14 от "Драгой":

    Тези стандарти за емисии и безопасност ,никой не го вълнува за тях.Щом не ти е безопасно не се качвай.А се произвежда защото от това имат нужда по,,бездарожие,,,просто и надеждно
  • 20 инженер

    26 19 Отговор
    Всико да прави това което може най-добре .Рисия - оръжие ,а западняците -бараки с много екстри !!!
  • 21 Провокатори от факти...

    22 23 Отговор
    Сега пуснете да видим българския чушкопек с три колела!
  • 22 56788

    18 7 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро Мазния":

    Пълна глупост като автора
  • 23 Данко Харсъзина

    62 27 Отговор
    Буханката е конструирана и предмазначена да работи в тайгата, където пътища няма, най близкото село е на 500км и при минус 50 градуса студ. Какви емисии, какви 5 лева? Баба меца ли ще ти мери емисиите? Ремонтира се с два ключа и една отверка без да излизаш от кабината. Защото ако излезеш при минус 50 градуса или ще замръзнеш, или ще послужиш за закуска на някой див звяр. Друга такава кола няма. И никога не е имало.

    Коментиран от #76

  • 24 демократ

    38 35 Отговор
    Колко трябвя да си тъ п за да проектираш и произведеш такъв бо клук

    Коментиран от #38

  • 25 Данко Харсъзина

    47 28 Отговор
    Буханката не е за да се фукаш снея в центъра на София. За това си има паркетници. Буханката е за да отидеш там, където никоя друга кола от този тип не може. И да се върнеш цял.

    Коментиран от #28, #44

  • 26 Данко Харсъзина

    15 27 Отговор
    За съжаление автентични буханки останаха много малко. И цената им е от 100 бона нагоре.
  • 27 Васил

    30 27 Отговор
    Даже се чудя как може да пълнят интернет пространството с този варел на колела.
  • 28 Развийш ли

    23 25 Отговор

    До коментар #25 от "Данко Харсъзина":

    Само диваците ходят на места където другите нямат работа там

    Коментиран от #31

  • 29 Данко Харсъзина

    4 24 Отговор
    За съжаление автентични буханки останаха много малко. И цената им е от 100 бона нагоре.

    Коментиран от #67

  • 30 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    24 24 Отговор
    Там ако отидеш на село извън Москва на 50 км със мотофреза с прикачено ремарке,местните ще ти падат на колене и ще ти се кръстят пред теб щото ти за тях си все едно си бог Виракоча който слиза от небесата и се движиш с ,,вълшебна колесница,,с оглушителен рев......

    Коментиран от #37

  • 31 Данко Харсъзина

    19 19 Отговор

    До коментар #28 от "Развийш ли":

    Това е кола за тайгата и за Балкана. Конструирана е за тайгата, където най близкото село е на 500км и пътища няма. Не е за центъра на София.
  • 32 Аз съм

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Жоро Мазния":

    А ти какво правиш ?
  • 33 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    5 11 Отговор
    И там с ,,вълшебната колесница,, ще си предпочитан пред женските и ще има битка да те докопат. Кой от селата се е возил на вълшебното нещо? Хем можеш да натовариш хем си навсякъде.
  • 34 Коментар

    18 4 Отговор

    До коментар #17 от "ГОСТ":

    По скоро ще трябва газов резач . Ламарината е много дебела и с вътрешно оребряване , все едно не е автомобил а кораб.
  • 35 Ужас

    25 17 Отговор
    През соца ги ползвахме за катафалки защото умрял човек претенции няма
  • 36 антипутя

    8 5 Отговор
    Очен смешнО!
  • 37 Данко Харсъзина

    28 22 Отговор

    До коментар #30 от "Правилно индоктриниран при Мутрофанова":

    Село на 50 км. от Москва няма. Това е Москва. Подмосковието е на 350км от Москва и за московчани това е ей там наблизо и се води предградия на Москва. Много често можеш да чуеш от московчани това е съвсем наблизо, на около 500км. Могъща Русия е огромна и разстоянията големи. За руснака "далеч" е 7-8 часа път със самолет. За руснаците България е едва ли не в задния им двор.

    Коментиран от #39, #89

  • 38 Рускиня

    11 19 Отговор

    До коментар #24 от "демократ":

    УАЗ със сигурнодт са по-лоши от произведените в България автомобили и леки коли.
    Булгар Рено е на световно равнище, ако някаде го откриете.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Антон

    37 18 Отговор
    Тази машина няма визия, комфорт, екстри като масаж на седалките! Грозна е, недодялана е! Но тази машина ше си върши отлично работата на местата, за които е предназначена! И ако си що годе технически грамотен, ще си я ремонтираш с чук, клещи и няколко ключа!
    Дайте западен аналог,, серийно производство, което е подобно на това?! И не само подобно но глупакоустойчиво на места където най-близкия магазин е на 50 км минимум! И западното като светне диагностичната лампа и ти каже посетете най-близкия дилър какво правим?!
    Представяте си София и си казватв аууу каква грозотия! Да, сега се представете дивата природа и новия хибриден сув на тойота или емката на бмв или брабуса с нископрофилнитв гуми как изглежда на такова място!
    Важно е да хейтим без да влагаме мисъл!

    Коментиран от #41

  • 41 Данко Харсъзина

    31 10 Отговор

    До коментар #40 от "Антон":

    Самият факт че се произвежда над 60 години, без да е променено и едно болтчен по нея, говори сам по себе си.

    Коментиран от #42, #59

  • 42 Реално

    19 7 Отговор

    До коментар #41 от "Данко Харсъзина":

    Какво точно трябва да се промени в този работен кон? Консумацията и цената на горивото едва ли е проблем. Да се максимизира печалбата с което да намалят живота на колата както правят на запад ли??

    Коментиран от #46

  • 43 Данко Харсъзина

    31 11 Отговор
    В България тези буханки бяха и линейки. Ако знаете колко човешки животи са спасили по чукарите на Балкана и Родопите... Откакто е починал Живков, по тези чукари не са виждали нито линейка, нито доктор. Който се разболее, умира и го копат.

    Коментиран от #81

  • 44 смех

    8 22 Отговор

    До коментар #25 от "Данко Харсъзина":

    И къде ще отидеш с с тая малолитражна фуражомелка

    Коментиран от #45, #48

  • 45 Аха

    17 7 Отговор

    До коментар #44 от "смех":

    2,7 литров мотор е малолитражен!?!

    Коментиран от #47, #53, #62

  • 46 Данко Харсъзина

    21 4 Отговор

    До коментар #42 от "Реално":

    Именно. Не е нужно. И за това няма друга като нея която да е произвеждана толкова време.
    Между другото виждал съм буханка с печка. Много рядко но им монтираха печка от ЗАЗ.
  • 47 Данко Харсъзина

    4 18 Отговор

    До коментар #45 от "Аха":

    2.7 литровия мотор е пълен боклук. С този двигател с буханката е свършено. Никой няма да я купува.

    Коментиран от #50

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Жега

    12 12 Отговор

    До коментар #11 от "Там където УАЗ минава":

    Чудно ми е ми е , като е толкова можеща и надежна защо я няма в “ Париж - Дакар “ ?
  • 50 Ако

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "Данко Харсъзина":

    Представиш анализ на другите и конкуренти като производителност, цена,поддръжка може да говорим....иначе са си празни приказки

    Коментиран от #55

  • 51 Никой

    19 13 Отговор
    Виждате ли къде българските русофили искат да ни закарат отново ? Тези не са мръднали от 19 век . Трябва да си мазохист - както всеки русофил, да си купиш такова съветско чучело .
  • 52 Буханката

    10 11 Отговор
    Това е Идеялен к е н е ф за дървената мафия да краде дърва с него
  • 53 4.2

    5 7 Отговор

    До коментар #45 от "Аха":

    Ами да малолитраж е
  • 54 Анонимен

    20 6 Отговор
    Светът е широк и просторен.Не е само София.Това чудо на техниката е единственото средство за придвижване в Сибир,където няма пътища и магистрали.Филиалите за Спешна медицинска помощ са снабдени с тях и са спасили безброй човешки животи.
  • 55 Данко Харсъзина

    7 7 Отговор

    До коментар #50 от "Ако":

    Старата буханка няма конкуренти, защото в световен мащаб няма друга като нея, която да я конкурира.
    Ако говориш за новата модификация с 2.7 литровия мотор мога да ти кажа какво имам предвид.

    Коментиран от #58

  • 56 Руснята е тежко

    9 12 Отговор
    А у т и з и р а н а
  • 57 Сндй

    4 9 Отговор
    С две или с три турбини беше този мотор?
  • 58 Ами айде

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "Данко Харсъзина":

    Чакам анализа ти
  • 59 Да, говори за некадърност,

    7 5 Отговор

    До коментар #41 от "Данко Харсъзина":

    липса на всякакви технически и развойни умения, и G класата е на 50 години и има някой разлики...

    Коментиран от #61

  • 60 Данко Харсъзина

    16 9 Отговор
    Буханката е на конвейера 67 години. Шестдесет и седем години без да е променено едно болтче по нея. И без да има конкуренция в световен мащаб. За съжаление на някой му хрумна да я модифицира и легендарната Буханка отива в историята.
    НА 25 ФЕВРУАРИ ТАЗИ ГОДИНА, СИРЕЧ ПРЕДИ МЕСЕЦ ОТ КОНВЕЙЕРА СЛЕЗЕ ПОСЛЕДНАТА БУХАНКА.
    След 67 години в производство, една легенда престава да съществува.
    ПОКЛОН ДО ЗЕМИ.
  • 61 Данко Харсъзина

    26 4 Отговор

    До коментар #59 от "Да, говори за некадърност,":

    G класата е джип и няма нищо общо с Буханката. Буханката не е джип и е единствена по рода си в този сегмент. Сравняваш ябълка с краставица.
    При това в условията за които е конструирана буханката не е желателно да ходиш с G класа.

    Коментиран от #71

  • 62 Данко Харсъзина

    14 4 Отговор

    До коментар #45 от "Аха":

    За руснака 2.7 литра е малолитражка.
    За американеца всичко под Vосмак 5.7 HEMI е малолитражка.
    За Ганю малолитражка е под 50 кубика, а 1 литър е връхта на сладоледа.
  • 63 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    10 11 Отговор
    Русофилажа се активира за да защити своето недоразумение.Тьота ще да е алармирала спешно
  • 64 УдоМача

    15 5 Отговор
    За всички, които плюете автомобила - това не е автомобил за жълтите павета и крайбрежната алея а автомобил, с който се върши работа в студ, пек, дъжд и сняг!
  • 65 Винаги съм казвал,

    10 2 Отговор
    че тия нямат стигане!
  • 66 айде, айде,

    10 9 Отговор
    руска /съветска/ кола без течове - такова животно няма.

    Коментиран от #70

  • 67 Тъй де

    9 3 Отговор

    До коментар #29 от "Данко Харсъзина":

    Цената им е от 100 бона,ама в рубли.
  • 68 Планинар

    22 3 Отговор
    Идеална е за извънградски пътища. С такава навремето катерих чукарите за изумление на туристите.Самият и дизайн е правен за армията за това е недодялана външно и има спартански интериор. Никога не ме предаде.

    Коментиран от #69, #73

  • 69 Госあ

    6 2 Отговор

    До коментар #68 от "Планинар":

    Абе прав си, ама предпочитам Мицубиши Делика 😉 И руснаците ги карат, гледам клипчета
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Госあ

    6 2 Отговор

    До коментар #61 от "Данко Харсъзина":

    Грешка. Мицубиши Делика се нарича аналога 😅
  • 72 5556

    6 5 Отговор
    Това за лов е перфектната техника.
  • 73 демократ

    7 9 Отговор

    До коментар #68 от "Планинар":

    Кое му е идеалката че двг ти е в купето ли. Както казах това е творение на де били.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Не конструирана, а крадена

    14 8 Отговор

    До коментар #23 от "Данко Харсъзина":

    Рамата е от американска джипка, загубила конкурса за джипки прес ВСВ от Willis. Дизайнът на ламарината е от италиански микробус. Ходовата част нямало как да откраднат, защото не могли да изработят constant velocity joint. Затова са били с кардани на полуоските.
  • 77 дедо..

    10 8 Отговор

    До коментар #75 от "50 години с един двигател":

    Твою джеп,само ще зяпа къде буханката ще мине..една дузина берачи на диви плодове,ги возих през падинки и поляни в чипровскио балкан до смъркачо със боровинки..

    Коментиран от #85

  • 78 гост

    10 9 Отговор

    До коментар #3 от "смях в залата":

    Те ако си признаят какви са наистина трябва да се самообесят по дърветата , още се хвалят с подарена "победа" от преди 80 години , така и не можаха нищо повече да "сделают" !

    Коментиран от #99

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 демократ

    6 9 Отговор

    До коментар #43 от "Данко Харсъзина":

    Баш по чукарите това ще те спади първо докато фойде второ докато те стовари долу трето ако не умреш от друсането по пътя.
    Нормалните държави имат халакоптери за целтъ
  • 82 ЯнкоК

    8 5 Отговор
    Путин ще пусне ей такива УАЗ - ки, когато ни превземе
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 нови усъвършенствани агрегати

    13 5 Отговор
    След 65 години усъвършенстваха гарнитурата на картера да не тече...Евалла!!!
  • 85 Ади нема нужда

    10 4 Отговор

    До коментар #77 от "дедо..":

    И ние сме карали тоя кофчег и го знаем.
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 Цирк Масква

    6 4 Отговор
    Докога ще ни занимавате с руските кокошарници и "великите" им открития да вържат двигателя с четири болта вместо с три?
  • 89 Иванко

    8 3 Отговор

    До коментар #37 от "Данко Харсъзина":

    Тя Русия е от Смоленск до Урал и от Санкт Петербург до Воронеж. Това е руска територия.Останалото е заграбено и поробено от руснаците.
  • 90 преди 41 години карах такова чудо в каза

    8 2 Отговор
    Ако запали през зимата е много проходимо. Гори много около 20-25л бензин на 100 км. Има два резервоара по 40 литра които стигат за около 300-350 км. Много загряват и се налага да им махат термостата. През лятото е пещ а през зимата хладилник. Двигателя беше надежден, но диференциала не издържаше на офроуд. Като развие 80 км/ч. по асфалт правеше опити да полети във въздуха. Ако натиснеш спирачки с висока скорост ще се обърнеш в някоя канавка. Изненадвам се че такива съществуват някъде все още.

    Коментиран от #91

  • 91 Карал си некой Дъргел

    3 1 Отговор

    До коментар #90 от "преди 41 години карах такова чудо в каза":

    16-та употреба , тоя преди тебе я е карал на уволнение и въобще не я е подържал както трябва , аз имах честа на карам чисто нова седалките бяха в найлон още и беше точно обратното на това дето си описал по колата с Волговия мотор газ-24 с двата ремъка и кръглия карбуратор и беше с бързите дифренциали , но все пак си минал през тези автомобили и за съжаление си препатил доста , обаче младите не познават такъв автомобил и за това плюят и храчат постоянно , но все пак трябва да ни радва тезата че сме от старата школа който са ни минали доста железа през ръцете , в казармата имахме доста такива буханки и командирските уазове , ротния ни камьон отначало беше Зил-157 Джуган той също беше 16 употреба и нашия шофьор патемного често по него , докато не получихме в ротата чисто нов Зил-131 , тогава бяха съвсем други нещата , може би от симпатии Комбата на първи танков батальон Серьожа Керелски връчи ключовете на нашия Ротен Командир ст.л-т Шуманов или видя че със стария зил се патеше много , това че няма ше хидравлика е едно но някога е бил прегряван и харчеше всичко ;бензин , масло ,вода и един вид беше им не като разход а направо преразход , въпреки че тогава държавата ни беше яка !!!.
  • 92 виц

    5 0 Отговор
    Джипове от всички марки участват в световно състезание по офроуд .Виждат се немски , японски , американски , китайски , и всякакви други , но никъде руски . Питат организаторите дали рунаците участват . Ааа не , не участват в състезанието , само докараха рдна Уазка , да дърпа закъсалите .

    Коментиран от #96

  • 93 Двигател

    2 1 Отговор
    От Победа, Волга, Уаз... Нищо ново...
  • 94 Иво

    2 1 Отговор
    Това някакъв виц ли е
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Пояснение

    2 0 Отговор

    До коментар #92 от "виц":

    В Русия има едно състезание "Ладога" там се преодоляват речни корита и блата "на кестерме" там пък няма много западни джипки. Щото много екипажи се връщат без своите автомобили , обратно с рейса. Возилата остават на дъното на някоя река .
  • 97 Изкуствен интелект

    2 1 Отговор
    Тия как се развиват, не е истина.
  • 98 стария мотор

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Драгой":

    е 2.5 а не 2.7 и това с теча на масло е писано за да се радват джендърите… имам такава от 17 години модел 1986-та и никога не е имала теч на масло !!! единствения недостаътък беше карбуратора но го смених с ладов и машината стана перфектна върви повече и гори по-малко невероятна бойна машина няма закъсване носи много минава от всякъде никоя западна бангия неможе да и се опре в това отношение !!! е верно няма ел.стъкла и климатик но само джендърите ревът за такива вкстти когато говорим за подобна машина това не е автомобил за всеки ден да ходиш на работа или пазаруваш с него…

    Коментиран от #102

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Драгой

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "стария мотор":

    Само да те светна, че 1986-та е била преди 40 години, а коли с карбуратори няма от поне 30. Аз не казвам, че не е проходима, но си е допотопна. Става само за техните ширини.

    Коментиран от #103

  • 103 сега вече са с инжекционов двигател

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "Драгой":

    2.7 и се слага на Уаз Патриот също .