Земята е на път да навлезе в 30-годишна „мини ледена епоха“ защото тази година Слънцето ще изпадне в "хебернация".
Учените предупреждават, че в някои части на планетата температурите ще достигнат до -50 ° С, заради предстоящия период на слънчев минимум, който може да продължи до 2050-та година.
Активността на Слънцето има 11-годишен цикъл и промените в активността причиняват явление като слънчев минимум и слънчев максимум. По време на слънчевия максимум Слънцето ще бъде силно осеяно с петна, което води до повече топлина и енергия, достигащи до Земята. Но по време на слънчевия минимум енергията на нашата звезда ще бъде много ниска и това може да причини различни ефекти върху планетата ни, която ще се изправи пред „мини-ледников период“. Буквално.
Валентина Жаркова , професор по физика в Университета Нортумбрия, смята, че тази година слънцето може да има голям слънчев минимум (GSM - grand solar minimum). Тя също така смята, че глобалната температура ще спадне с един градус по Целзий през 2020 г.

Макар това застудяване изглежда малко, специалистите смятат, че може да окаже отрицателно въздействие, особено върху селскостопанските култури.
Жаркова предупреждава, че този период на слънчев минимум може да продължи през следващите три десетилетия, което означава, че Земята ще премине през мини ледников период до 2050-те години.
"На слънчевата повърхност ще се образуват по-малко слънчеви петна и по този начин ще се излъчва по-малко енергия и радиация към планетите и Земята. Намаляването на температурата ще доведе до студено време на Земята, влажно и прохладно лято, мразовита и с обилни валежи зима. Евентуално ще има големи студове, както се случва сега в Канада, където се наблюдават температури от -50С “, коментира Жаркова пред британския вестник Express.
По думите ѝ, последният голям слънчев минимум се е случил преди около 400 години, през 17 век.
Въпреки това скептиците смятат, че този спад от един градус по Целзий няма да причини забележими ефекти върху глобалния климат или времето.
Причината за слънчевия минимум и максимум

Преди няколко месеца доклад от проучване, публикуван в списанието Solar Physics, представи доказателства, че причината за 11-годишния слънчев цикъл се намира не в Слънцето, а в неговите планети. Приливните сили на Венера, Земята и Юпитер въздействат на нашата звезда, те привличат горещата плазма на нейната повърхност, подобно на Луната, чиято гравитация влияе на приливите и отливите на Земята. Екипът смята, че редовното подреждане на планетите на всеки 11.07 години поддържа темпото на слънчевия цикъл.
Съвпадението в периодите на изравняване на планетите и слънчевия цикъл е известно отдавна, но приливните сили, упражнявани от планетите на повърхността, се смятаха за нищожни в сравнение с огромните сили във вътрешността на Слънцето. Но изследователите откриват, че магнитното поле в плазмата може да бъде дестабилизирано от малки колебания при определени условия.
Физическият ефект, известен като нестабилност на Тейлър, може да се види в симулацията на екипа. Малка сила може внезапно да промени спиралата на слънчевата плазма, течаща или по посока на часовниковата стрелка, или обратно на часовниковата стрелка.
Слънцето представлява над 99 процента от масата на Слънчевата система, но въпреки размерите си все пак може да бъде повлияно от планетите. Например Юпитер е достатъчно голям (2,5 пъти по-голям от масата на всички останали планети заедно) и достатъчно далеч, така че центърът на масите на системата Юпитер-Слънце всъщност е извън Слънцето, което означава, че Юпитер не обикаля около Слънцето, а около точка на около 50 000 километра от повърхността на Слънцето.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айдеее
19:46 10.02.2020
2 Ловец
19:48 10.02.2020
3 Христо
19:49 10.02.2020
4 Екофашистката
Коментиран от #54
19:49 10.02.2020
5 Грета Тунберг като я удари пубертета
19:52 10.02.2020
6 Сух
19:54 10.02.2020
7 Шпек Салам Народен
Аз така лекувам кръвното-пия две ракии да го смъкнат,после кило домашно червено да го вдигнат ...от природата се уча.
19:57 10.02.2020
8 Рошко
20:00 10.02.2020
9 Грета Тункверт
20:00 10.02.2020
10 vasik atanasova
СЕГА ПЪК ЛЕДЕНА ЕПОХА
НА КОЕ ДА СЕ ВЯРВА
А И КРАЯ НА СВЕТА ИДВАШЕ ТАЗИ ГОДИНА
ОЩЕ ДА ВИДИМ КАКВИ ГЛУПОСТИ ЩЕ СЕ ПИШАТ
Коментиран от #31
20:07 10.02.2020
11 Електрошок
Коментиран от #59
20:13 10.02.2020
12 Гост
20:20 10.02.2020
13 Йозеф
20:23 10.02.2020
14 Питам само
Коментиран от #20
20:25 10.02.2020
15 Бачо Киро
20:27 10.02.2020
16 Гаргамел
20:28 10.02.2020
17 Дай Боже ледена епоха
20:34 10.02.2020
18 Eleonora
Коментиран от #21
20:38 10.02.2020
19 Игра на тронове
20:40 10.02.2020
20 Другия с коня
До коментар #14 от "Питам само":
Глобалното затопляне е свързано с икономически интереси,да ограничат използването на определени енергоизточници и да ползваш други,като ги закупиш от тях.А Истината е,че зависи от черните петна по слънцето,които даже УЧЕНИТЕ не знаят нито защо,нито от какво са породени.Когато няма петна има ледников период,когато има много има затопляне и така си вървят нещата от хилядолетия.Печките пречели,дизела пречел..........Въглеродни емисии....Аелево,бе....Ние ядеме доматите с колците....20:43 10.02.2020
21 Госあ
До коментар #18 от "Eleonora":
Ами да вземем ударно да издумкаме всичкия останал нефт. ПревантивноКоментиран от #22
20:44 10.02.2020
22 Eleonora
До коментар #21 от "Госあ":
А по- правилно ли е да се истеризират хората!? Превантивно.Коментиран от #25, #27
20:48 10.02.2020
23 Грета ще промени репертоара
Коментиран от #36
20:49 10.02.2020
24 Педросо
20:59 10.02.2020
25 Госあ
До коментар #22 от "Eleonora":
Да. По добре е,разбира се.Коментиран от #35
21:03 10.02.2020
26 Госあ
Коментиран от #29
21:09 10.02.2020
27 Българин
До коментар #22 от "Eleonora":
Освен иистериите по хората ТЕ наказват ТЕЦ Марица Изток ,че произвежда ТОК от Въглища с 500 милиона евро и направо ни режат Главите до кръста.....Правете ядрени централи и заразявайте с облъчване всички......Много Хуманно ще Мутираме.....21:10 10.02.2020
28 Госあ
21:17 10.02.2020
29 Госあ
До коментар #26 от "Госあ":
За съжаление, предположението ми е далеч от истината, защото се оказва, че по време на регистрираните слънчеви затишия, температурите на земята са се понижавали с 0.3 градуса, в последният век от човешката дейност температурата се покачва с 0.2 градуса на десетилетие.21:25 10.02.2020
30 ГРАД КОЗЛОДУЙ
02:23 11.02.2020
31 Дедо Вангьо
До коментар #10 от "vasik atanasova":
Виж сега, Васик! Тя, тая работа със затоплянето и застудяването не е толкова проста, но писанията на някакви каки не трябва да те притесняват. Дедо ти Вангьо ще ти го обясни простичко. Наздраве! Всъщност идеята не е моя - тя е на един гениален руснак ЧИЖЕВСКИ (май Александър), който през 20-те години на миналия век си задал въпроса дали има връзка м/у слънчевите петна и епидемиите от холера и чума, както и броя на смъртните случаи от инсулти и инфаркти. Монографията на този гений се казваше " Земното ехо на слънчевите бури" или нещо подобно. Наздраве! Та идеята е, че през определени периоди в дълбините на слънцето стават изменения, които обръщат полюсите, в резултат на което на места стават изригвания, които променят плътността на слънчевата корона. Ти си грамотна и знаеш, че тези изригвания водят до известните магнитни бури. Та този гений прави директна връзка между петната и епидемиите. Не забравяй, че петната имат по-различен енергиен спектър от короната и затова Земята получава повече енергия. Когато обръщането свърши, петната изчезват, слънцето се "успокоява" и настъпва мини ледников период. Последният такъв е бил когато турците са обсаждали Виена ( около1650год). Нарекли го Мауеров ледников период, половин Европа замръзнала. А сега аз отивам да спя, нещо съм уморен ! Лека нощ!Коментиран от #32
04:47 11.02.2020
32 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #31 от "Дедо Вангьо":
уважаеми ДЕДО ВАНЬО имам инсулт и тремор от време на време получавам тремор на лявата ръка как да се справя БЛАГОДАРЯ ТИ ако отговоришКоментиран от #41
05:25 11.02.2020
33 Дедо Вангьо
Коментиран от #52
07:14 11.02.2020
34 Дедо Вангьо
Коментиран от #37
07:34 11.02.2020
35 Eleonora
До коментар #25 от "Госあ":
Не, не е по-добре, разбира се, тъй като всички знаем какво се крие зад създаването на една масова истерия и какви възможности отваря тя за "дърпащите конците"! Много съмнително и "гнило" е, когато се провеждат кампании с толкова много емоционалност(стигаща до лудост, истерия и абсурдност и придобиваща формата на диктатура) и с толкова много пари и пропагандни средства, каквато е тази за глобалното затопляне. И не на последно място е по- добре да си зададем въпроса "Какво ВСЪЩНОСТ цели тази налудничава исто(е)рия?"..... въвеждането на куп нови данъци, които уж да спасяват климата и планетата, а в същото време политиците да въртят данъчния лост всъщност според нуждите на политиката!?!?08:21 11.02.2020
36 Eleonora
До коментар #23 от "Грета ще промени репертоара":
Репертоара на Грета Тунберг не зависи от промени в нечии личен живот, а от интересите на нейните суфльори.....Но виждам, отново се опитваш да ме впечатлиш с "гадателските" си способности, но и този път интерпретациите ти са повече от грешни.....и смешни! Опитах се да ти загатна преди известно време(пак в отговор на коментар подобен на #23), че ме състаряваш много,но явно нямаш капацитетa да "разгадаваш загадки". Бъди така мил/а и занапред не пренатоварвай останалото ти скромно количество сиво вещество с неща, които не те засягат!Коментиран от #57
08:41 11.02.2020
37 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #34 от "Дедо Вангьо":
ДЕДО КАЖИ НЕЩО ЗА ИНСУЛТА И ЗА ГЪРЧОВЕТЕКоментиран от #42
08:53 11.02.2020
38 Ивайло
09:08 11.02.2020
39 Димитър Манчев
По принцип би било добре ако имаме застудяване, което ще парира ефектите от глобалното затопляне. Но едва ли! Твърде хубаво би било. Така или иначе ефектът ще бъде краткотраен, докато е соларният минимум, но после при следващия соларен максимум, нещата ще станат кофти.
09:17 11.02.2020
40 Госあ
Коментиран от #43, #44
10:16 11.02.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Димитър Манчев
До коментар #40 от "Госあ":
Много добър коментар! За тези които могат да мислят.13:16 11.02.2020
44 Eleonora
До коментар #40 от "Госあ":
Разбира се, че не е нужно да следва диктатура въз основа на ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ, КОМПЮТЪРНИ СИМУЛАЦИИ И ПРОГНОЗИ за развитието на климата(които не са 100% сигурни, а и липсва консенс сред учените за царящата климат-теория). Самият ти пишеш "моите предположения" и "би се случило"...! А дебатите са на базата на 11,944 участници, 66,4% от които не са дали мнение по темата за глобалното затопляне и антропогенното въздействие в/у него, 33,6% са дали мнение, та така пропагандираното 97% единодушие се образува всъщност от малцинството, изказало се по темата, а именно тези 33,6%, но не и от всички взели участие в дебата. Ясно манипулиране на хората! Какъвто се и оказа "климатгейт", в който бе доказано за манипулиране на данни, фалшифициране на източници, публикуване на недостатъчни климатични модели, както и премълчаването на отклоняващи се резултати от изследванията(т.е, такива, които не се вместват в техните очаквания и теории за климата) от страна на водещи авторитетни изследователски институции на тема климат, като IPCC и изследователския център за климата(CRU) на East Anglia Uni(който е и научния бастион на IPCC- световния съвет за климата). Защо не се тематизира широко този скандал!? Защо беше "сметен под килима"!? Защото ще затвори "златната мина" на еко- лобито, може би.....Коментиран от #46
14:58 11.02.2020
45 Госあ
16:15 11.02.2020
46 Димитър Манчев
До коментар #44 от "Eleonora":
Климатгейт беше абсолютна манипулация на нефтеното лоби въз основа на изваждане на данни от контекста им. Реално погледнато НЯМА такова нещо като климатгейт. Направете си проучването.И въобще на всеки разумен човек, който си показва носа от вкъщи му е ясно, че има затопляне на климата. Когато бях на десет, в града, в който съм роден, на около 160 м надморска височина имаше продължителни, снежни зими, както и 4 ясно разграничими сезона. Това нещо започна да се променя след 1990 г. и малко, по-малко стигнахме до днес, почти безснежни зими, хаотичен климат, температурата през лятото стига до 34-35, вместо до 29-30, както беше преди 35 години.
Та, трябва да си абсолютен ненормалник, за да отричаш, че има глобално затопляне. И, да, 97% от учените потвърждават това, което виждаме с очите ни.
Коментиран от #48, #60, #61
16:33 11.02.2020
47 За сведение
16:57 11.02.2020
48 Госあ
До коментар #46 от "Димитър Манчев":
А най интересното е, че този климатгейт постигна точно обратното 😂 Резултатите са проверени от комисии, всички публикации са систематизирани и е обобщено ,че 97% от тях се валидират от различни методи,източници и международни екипи. Разбира се, че са извадени от контекста,освен това при положение че мейлите са официални документи ,кой човек със степен доктор ще тръгне да прави конспирации по мейла. Това е нелепо. Те най обикновени схемаджии дори избягват да говорят по телефона за такива неща.Самият климатгейт е конспирация. Затова и толкова бързо отшумя.17:07 11.02.2020
49 незнайко
17:32 11.02.2020
50 Бай Ганя Балкански
17:37 11.02.2020
51 Изстрадал
17:51 11.02.2020
52 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #33 от "Дедо Вангьо":
дядо защо ми се присмиваш17:57 11.02.2020
53 Гост
18:12 11.02.2020
54 Тя Грета е болна от
До коментар #4 от "Екофашистката":
аутизъм. Вид вродено мозъчно разстройство.18:12 11.02.2020
55 Morgoth
18:35 11.02.2020
56 За Грета
18:58 11.02.2020
57 А ти се правиш прекалено умна
До коментар #36 от "Eleonora":
Мен никога не съм се интересувала от ничий живот, докато някои не си натресоха ,, гнусотиите,, в моя живот,...! Твоето сиво вещество, доколко е в повече, че да се подиграваш с някого, колко някой е умен или не..! Едва ли на такъв тип като тебе, ще ти е приятно да му се бърка в очите, без да има защо...! Кво си се опитвал, изобщо не не интересува и повече не ми се обяснява...! Казахте някои от вас, ние сме много и ще воюваме с тебе, не съм те коментирал, пиши си,, умните,, приказки...!!!Коментиран от #58
19:02 11.02.2020
58 Като се ядосвам и греша
До коментар #57 от "А ти се правиш прекалено умна":
Много добре знаят, какви ги,, изядоха,, сега се правят на невинни офчици...!19:05 11.02.2020
59 Антиелектрика
До коментар #11 от "Електрошок":
Ти си гледай там електричките и не мисли за науката, защото не ти отдава.20:44 11.02.2020
60 Антиелектрика
До коментар #46 от "Димитър Манчев":
Ти да не мислиш, че светът започва и свършва с теб, че даваш за пример някакъв 35 годишен период? 97% от учените не са вярвали на Айнщайн и неговата Теория на относителността, така че си спести измислиците за Глобалното затопляне и човешката вина.Ако имаше малко интелект, нямаше да пишеш глупости за нефтено лоби, защото то има ресурса да купи всички учени на света. Дори това нефтено лоби има интерес да се лъже за Глобално затопляне, защото по този начин ще ни товарят с високи цени на горивата, докато не изкупят акциите във всички фабрики за батерии и после пак ще си зависим от изкопаеми като лития и кобалта.
А ако навлезем в дебрите на конкретиката и науката, то там нещата изобщо не са толкова категорични, колкото се опитваш да ги изкараш. Няма газ на света, който с повишаване на съдържание си от 0,039% до 0,04% да повиши температурата с 2 градуса, както се опитват да ни пробутат измамата с СО2. Да не говорим, че през периода Карбон съдържанието на СО2 е било 3 пъти по-високо от сегашното, а температурите са били същите. А през периода Ордовик пък съдържанието на СО2 е било 15 ПЪТИ над сегашните нива, а температурата е била само с 2 градуса по-висока.
Та за липсата на сняг вини тези, които изсякоха горите, което е далеч по-голям проблем за планетата ни, заедно със свръх популацията на неграмотни негри, изсичащи и горящи всичко пред очите им.
Коментиран от #68
20:55 11.02.2020
61 Eleonora
До коментар #46 от "Димитър Манчев":
Всички над 1000 мейла и 72 база-данни, породили климатгейт са свободни за прочитане(ако имаш интерес, ще ти дам линк), нищо не е извадено от контекста. В климатгейт не става дума за "да или не" глобално затопляне, а за съзнателното и нарочно манипулиране на данни, така, че да пасват към официалната теория за климата,за подхода към критичните им колеги, за бойкота към критичните журналисти и пр. А и прочитайки мейли на директора на CRU Phil Jones(който е и потвърдил автентичността на мейлите), трябва човек да е абсолютен ненормалник, за да не схване, че става дума за заповеди за ясна манипулация и унищожаване на истинските данни.Ще повторя още веднъж, това което съм писала и в др.дискусии на тази тема- не отричам, че има глобално затопляне, а методите и мерките, които се предприемат, както и истерията, която се създава покрай него, за да бъде глобалното затопляне инструментализирно всъщност за съвсем други цели! И това го вижда и усеща всеки поне малко замислящ се и критичен човек!
Коментиран от #63, #66
22:07 11.02.2020
62 Кой толкова, се заинтересувал
Коментиран от #70
22:14 11.02.2020
63 Антиелектрика
До коментар #61 от "Eleonora":
То това е проблемът, че излязоха очевидни престъпления и лъжи, но твърде късно за промитите мозъци, които вече са готови да отричат самата истина.Още от Средновековието, повечето хора са били склонни да им промиват мозъците с апокалиптични сценарии и за това им се вменява чувство за вина.
Както и по медиите постоянно се лансират само новини за горещини и рекорди, но в положителните температури. Сега се тръби как е измерена най-високата температура на Антарктида - цели 19 градуса, без да се казва, че там е лято, а на 28 юни 2018 г. е измерена най-ниската температура -98 градуса по Целзий (с цели 10 градуса по ниска- от предишния рекорд).
Така, че тиражирането на манипулации е инструмент за печелене на пари.
22:45 11.02.2020
64 Госあ
Коментиран от #65, #71, #75
23:02 11.02.2020
65 Госあ
До коментар #64 от "Госあ":
*данните от толкова независими източника да се припокриват и да са грешни23:05 11.02.2020
66 Госあ
До коментар #61 от "Eleonora":
И мисля беше пето..или шесто може, трябва да си пълен ненормалник, да пращаш заповеди за манипулиране на данни по мейл 😂Коментиран от #72
23:08 11.02.2020
67 Госあ
Коментиран от #69, #76
23:29 11.02.2020
68 Госあ
До коментар #60 от "Антиелектрика":
И ако не са вярвали, теорията му нямаше да бъде публикувана. Но това не е религия за да вярваш или не. Друг е въпросът, че тя е била в голяма степен плагиатство и поправяна два пъти досега - константата му за статична вселена и черните дупки-веднъж ,че съществуват (той не е вярмал) и втори път,че не са толкова черни (радиация на Хокинг). С интерес очаквам и третото по бързо неутрино от фотона, което няма да бъде грешка...Коментиран от #77
23:34 11.02.2020
69 Госあ
До коментар #67 от "Госあ":
А да, тази растителност фиксирала въглерода от вулканите приблизително 60 млн години е била несравнима с днешната. Та затова големите количества въглероден диоксид от вулканите през Карбон са били абсорбирани от океана и почвата и фиксирани от растенията, че да падне толкова да промени климата до континентален. Днес, и океана и почвата са наситени, а растенията невъзможно да фиксират количествата от антропогенната дейностИ последно, защо на Венера е по топло от Меркурий ?
Коментиран от #78
23:41 11.02.2020
70 Госあ
До коментар #62 от "Кой толкова, се заинтересувал":
++++ за съжаление е така...23:43 11.02.2020
71 Eleonora
До коментар #64 от "Госあ":
Да, около климатгейт утихна бързо, благодарение на силния картел от климат-алармисти, полититици и медии, зад които стои мощния климат- establishment! А това, че човек няма докторат в областта и няма реферирани публикации, не означава, че трябва да се доверява сляпо само на едната страна, без да взема под внимание и критичната такава...или една "диктатура" е безгрешна не подлежи на критика!?!? 😂Коментиран от #73
00:08 12.02.2020
72 Eleonora
До коментар #66 от "Госあ":
Именно, явно пълен ненормалник, ето един такъв мейл на Phil Jones: "Mike, Can you delete any emails you may have had with Keith re IPCC AR4? Keith will do likewise. He’s not in at the moment – minor family crisis. Can you also email Gene and get him to do the same? Tank you! Phil“00:11 12.02.2020
73 Госあ
До коментар #71 от "Eleonora":
Диктатура на фактите, скъпа. Само тогава света ще тръгне в правилната посока. На кой да се доверявам, на папата ? Има две ключови неща около тези мейли, които никога не са били гейт - независимите данни от няколко космически и клима агенции и raw data'та. Ако имаш добър апарат за снимане, може да знаеш какво означава raw format. С научните инструменти нещата са още по заключени 😉00:20 12.02.2020
74 Госあ
00:32 12.02.2020
75 Антиелектрика
До коментар #64 от "Госあ":
Повтаряш неща, които никой никъде не е доказал. Давал съм много пъти лист от учени, които не са съгласни за човешката намеса и за Глобалното затопляне. И от колко години има сателити, че да правят генерални заключения?Коментиран от #80, #81
07:53 12.02.2020
76 Антиелектрика
До коментар #67 от "Госあ":
Обяснението за Карбон е нелепо. Още повече, че съм дал пример за Ордовик, когато концентрациите на СО2 са били 15 ПЪТИ по-високи, а температурата е била само с 2 градуса по-висока. И там ли ще го обясниш с резерв???Коментиран от #79, #82, #83
07:56 12.02.2020
77 Антиелектрика
До коментар #68 от "Госあ":
Кой му я е публикувал, че не мога да се сетя? Добре, че е бил Макс Планк от онези невярващи 3%, който му осигурява работа и експедиция на местя със слънчево затъмнение, за да направят измервания и докажат по категоричен начин, че гравитацията изкривява светлината.Както и да е, няма да ми стигне деня да пиша за него и гениалността му. Добре, че ги има онези 3%, че още щяхме да сме по пещерите и да вярваме, че земята е плоска, както сега се опитват да винят само СО2.
07:59 12.02.2020
78 Антиелектрика
До коментар #69 от "Госあ":
Много просто защо на Венера е по-топло от Марс - първо е много по-близо до слънцето и второ и атмосферното и налягане е хиляда пъти по-голямо от това на Марс, заради по-силната и гравитация. Няма по-нелепо нещо от определение за парников газ, защото според спектралния анализ на който се основа всичко това, водните пари са още по-парникови, както и озонът. Т.е. излиза, че трябва да махнем кислородът от планетата ни.Безмозъчността и лъжата са взели връх.
08:03 12.02.2020
79 ГосТ
До коментар #76 от "Антиелектрика":
Нелепо е твоето твърдение. Климата по време на Карбон е бил СУБТРОПИЧЕН. правиш ли разлика С континентален ????Коментиран от #84
08:44 12.02.2020
80 ГосТ
До коментар #75 от "Антиелектрика":
С тоя лист, можеш да си ....нали знаеш какво ? Много е дразнещо, абсолютни лаици да спорят с всепризнат факт и за да не ти отговарям отделно, питах защото Венера е по топло от МЕРКУРИЙ ???? И да,много е просто, заради атмосферата наситена с въглероден двуокисКоментиран от #85
08:47 12.02.2020
81 ГосТ
До коментар #75 от "Антиелектрика":
Я стига 🤣 кое не е доказано? Статиите и списъците ? 🤣 добре че нищо не зависи от българина. А и добре че ме подсети за Планк,който по някакъв начин е подкрепял айнщайн, който всъщност е бил разбит и по въпросите за неопределеността от квантовата механика за която е набеден като основател. Иначе, публикуването не зависи от един човек, а от четирима. И да,преди да публикуваш в такова списание за което ти говоря, трябва да минеш през много въпросиКоментиран от #86
08:55 12.02.2020
82 ГосТ
До коментар #76 от "Антиелектрика":
За ордовик ще кажа само че се е състояло едно от масовите измирания на планетата 😉08:59 12.02.2020
83 ГосТ
До коментар #76 от "Антиелектрика":
Да, буферен капацитет, насищане и дифузия. Топлинен буферен капацитет (водата се стопля бавно), и дифузия на въглероден диоксид от атмосферата към почвата и океана до постигане на равновесие. Плюс масово измиране през Ордовик09:09 12.02.2020
84 Антиелектрика
До коментар #79 от "ГосТ":
Ааа, сега пък ти светна лампичката, че има и други фактори като тектоника на плочите. А защо продължаваш да не виждаш Ордовик?09:20 12.02.2020
85 Антиелектрика
До коментар #80 от "ГосТ":
Оппа, хайде съдържанието на СО2 на Марс да е колкото на Венера, а? Нелепо е да отричаш истината и да свеждаш всичко до СО2. Има толкова много фактори като слънчева активност, прецесия, нутация, магнитно поле на Земята, тектоника на плочите и т. н.Коментиран от #88
09:24 12.02.2020
86 Антиелектрика
До коментар #81 от "ГосТ":
Ко речи? Кои са Макс Планк и Алберт Айнщайн и какво са допринесли, явно няма как проумееш. Неутриното и квантовата механика нито са опровергали нито са разсипали теориите на двамата. Ама дерзай, свеждай всичко до СО2. Защо ли изобщо си губя времето да ти обяснявам за спектрален анализ и кислород, като ти изобщо не четеш и плямпаш глупости за масови измирания. Дерзай, нямам нерви да се занимавам с ентропия.Коментиран от #87
09:30 12.02.2020
87 ГосТ
До коментар #86 от "Антиелектрика":
Факта,че слагаш Планк и айнщайн под общ знаменател ми е достатъчен. А Нилс Бор, Хайзенберг, Борн и Дирак. А за Поанкаре чувал ли си ? На спектрален анализ драги, не ме учи. Широка тема и много видове.Коментиран от #89
09:44 12.02.2020
88 ГосТ
До коментар #85 от "Антиелектрика":
Меркурий, Меркурий....много,много по близо до слънцето от Венера, но с по ниски температури.Коментиран от #90
09:47 12.02.2020
89 Антиелектрика
До коментар #87 от "ГосТ":
Научи се да четеш мненията преди да ги коментираш. Писах, че Планк е дал парите за измервания на Айнщайн и Планк е този, който е изчислил максималната температура във Вселената на база Терията на относителността. Ти толкова ще знаеш и спектралния анализ де. Явно си първия, който ще обясни механизма му и как фотоните си взаимодействат точно с електроните. Самочувствието ти обаче е нелепо.Коментиран от #91
09:53 12.02.2020
90 Антиелектрика
До коментар #88 от "ГосТ":
Какъв Меркурий? Къде е атмосферата на Меркурий, че изобщо го споменаваш? Я си намери друго занимание, след като сравняваш космически тела с огромна разлика в размерите и не всяваш какво ти пее радиото.Коментиран от #92
09:59 12.02.2020
91 ГосТ
До коментар #89 от "Антиелектрика":
Казах ти, спектралния анализ е дълга тема и не мисля да ти обяснявам. Няма и смисъл. Меркурий освен това има атмосфера (макар и тънка) и може да се сравнява и със Земята и с Венера. А ти к'во искаш да кажеш, че заради малко по малката си маса от Венера,гравитацията му не улавя слънчевите лъчи ли 🤣 Хахаха. И нали затова ти давам този пример. Атмосферата драги,атмосферата. А не слънчевите цикли. Айде че имам една камара масспектри да обработвам.Коментиран от #93
10:12 12.02.2020
92 Госあ
До коментар #90 от "Антиелектрика":
Има спектрофотометри и спектрометри,че и ядрени спектроскопи.Коментиран от #94
10:17 12.02.2020
93 Антиелектрика
До коментар #91 от "ГосТ":
Поредната ти глупост и лъжа. Първо пишеше за Марс и след като те хванах, че не знаеш как в атмосферата му СО2 е над 90%, реши да се прехвърлиш на Меркурий. Обаче и тук те хващам колко си босичък, защото освен, че е най-малката планета, тя НЯМА АТМОСФЕРА, а наченки на атмосфера, защото там няма атмосферно налягане. Бягай да се изживяваш като капацитет на друго място, защото е видно, че нямаш абсолютно никакви познания.Коментиран от #95, #96, #97
10:23 12.02.2020
94 Антиелектрика
До коментар #92 от "Госあ":
То има, но ти нямаш и най-малка представа на какъв принцип работят и защо цялата истерия с СО2 се базира на тях. Нямаш си и идея, че газовете се загряват чрез конвенция и слънчевата активност е основен фактор. Нямаш идея и защо винаги е по-студено на големи височини и как това е свързано именно с намашяващото налягане.10:29 12.02.2020
95 Госあ
До коментар #93 от "Антиелектрика":
Къде съм писал за Марс,посочи! 😄 Достатъчно.10:34 12.02.2020
96 Госあ
До коментар #93 от "Антиелектрика":
Можеш единствено да ме хванеш за...😄 загубих интерес. Елементарен си и ми губиш времето. Гледай дискавъри и не се опитвай да ми говориш за спектри. Смешко.10:37 12.02.2020
97 ГосТ
До коментар #93 от "Антиелектрика":
"Наченки" 😂 наченки на сиво вещество имаш ти изглежда. Има дори водни пари 😉10:43 12.02.2020