15 Май, 2023 09:31 3 238 10

Нови, ултрабързи зарядни станции за Европа

  • xcharge-
  • зарядна станция-
  • електромобил-
  • европа

Иновативните устройства са дело на китайците от XCharge

Нови, ултрабързи зарядни станции за Европа - 1

Китайският производител на инфраструктура за зареждане XCharge за първи път представи своята нова ултрабърза зарядна станция C7, която е с капацитет на зареждане до 420 kW. Премиерата се състоя в Осло на "EV Nordic Summit". Благодарение на гъвкавото разпределение на заряда, два автомобила могат да получават електричество едновременно. В уведомлението не се посочват етапите, на които може да се раздели мощността между двете точки за зареждане на колоната.

Но друга характеристика на C7 се откроява: докато процесът на зареждане се контролира чрез по-малък сензорен дисплей, 21.5-инчовият LCD екран може да бъде персонализиран, например за допълнителна реклама или информация. По този начин операторите ще имат възможност да печелят допълнителни приходи от реклама. Дизайнерските LED светлини, интегрирани в корпуса, могат да бъдат анимирани и цветът може да се регулира, с цел например за да се улесни намирането на станция за зареждане на голям паркинг.

Въпреки капацитета си за зареждане, високата близо два метра зарядна станция изисква само площ от 80 на 90 сантиметра и би трябвало лесно да се интегрира в съществуващи места за паркиране. XCharge не посочва в съобщението си дали е необходим допълнителен външен контролен шкаф за колоната. Станцията C7 обаче трябва да отговаря на всички изисквания на DIN 18040-3 за изграждане на такива станции на обществени места и открити пространства.

Според XCharge, C7 отговаря и на всички други технически и дизайнерски изисквания за използване в Германия и другите европейски страни. В допълнение към C7, гамата също така ще запази зарядните устройства C6EU и серията Net-Zero.

„Супербързата зарядна станция C7 е друго важно допълнение към нарастващото портфолио на XCharge“, казва Кристоф Еберсдорфер, регионален мениджър продажби на DACH, XCharge Европа. „Бързото предоставяне на високопроизводителни зарядни станции е от съществено значение за прехода към електрическа мобилност и бързото постигане на целите на Европа за Net Zero. С този нов продукт ние активно допринасяме за бързото разширяване на инфраструктурата за зареждане на електрически превозни средства."


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хм.....

    19 7 Отговор
    Ултрабързо скапване на батериите , но , радост за малоумниците !

    Коментиран от #10

  • 2 Факт

    10 9 Отговор
    BMW 320d G20, при 120 км/ч пробег 1120 км. Електричките при такава скорост дават 200, максимум 300 км. пробег.
  • 3 честен ционист

    6 4 Отговор
    Тези бързи зарядни ще са за буржоата. За Ганчо ще има сменяеми батерии с пробег 500км веднъж годишно (ако е послушен).
  • 4 Мдааа

    11 5 Отговор
    Ултрабързи и ултрабързо запалими електрички
  • 5 Сталин

    13 4 Отговор
    Ултрабързи зарядни ,скапват ултрабързо батериите
  • 6 Шегобиец

    9 7 Отговор
    Бедните китайчета. Те не знаят, че в Европа затворихме централите и си нямаме ток. Та като пуснат тия ултрабързи зареждачки и ще почнат токови удари по цялата мрежа. Да не говорим, че едно зареждане ще ти струва по-скъпо отколкото да напълниш резервоара на старата бръкма. Та електромобилите може да са бъдещето, ама още сме в настоящето :)
  • 7 2+2=?

    3 9 Отговор
    При 20 кВтч за 100 км, с 420 кВ се зареждат по 2000 км за час зареждане. 10 минути зареждане за да стигнеш до морето.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Последния Софиянец

    3 2 Отговор
    Коня и каруцата никога няма да бъдат изместени , рекла кобилата , а първите 7 коментара са на нейния акъл !
  • 10 Горд собственик

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Хм.....":

    Имам Дачия Спринг и реалното положение е :
    - да се зарежда само в гаража през ноща с оригиналното зарядно 3,5 kW
    - да се кара само градско и до 50 км извън града със скорост до 80 км/ч
    всичко нагоре от тези км е нереално, непрактично и доста по-скъпо от ДВГ, като се има в предвид че евреите кават "времето не е пари, а диаманти".
    За другите електрични не мога да кажа как се држат.