Австралийският студент по дизайн Александър Бъртън спечели национална награда "Джеймс Дайсън" за разработването на прототип на комплект REVR, предназначен за евтино преобразуване на бензинови или дизелови автомобили в хибридни електрически превозни средства. Този комплект е достъпна алтернатива на скъпите услуги за преобразуване.
По правило традиционното преобразуване на електрически превозни средства включва демонтиране на двигателя с вътрешно горене, скоростната кутия и друго свързано оборудване и замяната им с електрически компоненти. Комплектът REVR обаче не изисква модификация на тези компоненти. Вместо това, компактен високоенергиен аксиален електрически мотор се монтира между задните колела на автомобила и дисковите спирачки, а батерията и контролерът са разположени в багажника или на мястото на резервното колело.
Под капака са монтирани допълнителни готови системи, включително сервоусилватели на спирачките и сервоуправление на волана, както и системи за отопление и климатизация. Този подход ви позволява да бъде предложен комплект на цена от около 5000 австралийски долара (3000 евро). Комплектът REVR превръща колата в хибрид, осигуряващ около 100 км електрически пробег преди преминаване към двигателя с вътрешно горене.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ФЕН
11:42 20.10.2023
2 Това го имаше още преди 15г
Коментиран от #8
11:59 20.10.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Скъпо
12:20 20.10.2023
5 Механик
12:26 20.10.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Гост
До коментар #2 от "Това го имаше още преди 15г":
Отделно се увеличава масата на колелото и се променя работата на окачването. И какво правим с чарколяците в багажника?Коментиран от #16
13:29 20.10.2023
9 Така така
Коментиран от #10, #24
15:49 20.10.2023
10 Тойота
До коментар #9 от "Така така":
Колега не се изказвай неподготвен. Прочети малко за Тойота Приус втора генерация.Коментиран от #12
16:08 20.10.2023
11 азкошп
17:10 20.10.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Ироничен
18:21 20.10.2023
14 Турботротинетка
Все пак за 100км пробег в градските задръствания - става.
19:30 20.10.2023
15 Алекс
19:49 20.10.2023
16 Знайко
До коментар #8 от "Гост":
Е кво да се прави- по - дебели стабилизиращи щанги, по- дебели лагери, други пружини и амортисьори с шок-абсорбери, по-големи джанти със спици като перка, за да има по-добро охлаждане и може би по-широки гуми отзад за повече сцепление, след като има повече въртяш момент.Не е болка за умиране, а самия комплект ми се струва евтин на фона на икономията и това , че ще можеш да влизаш в центъра, който скоро ще бъде забранен за кюмбета от всякакъв тип.
Коментиран от #19
20:32 20.10.2023
17 Глупости
22:26 20.10.2023
18 Кварталният пункт за ГТП
22:39 20.10.2023
19 Коментатор
До коментар #16 от "Знайко":
И кат се събуди, пръстите в контакта :DТоя ел двигател бил с неодимови магнити, които се прецакват над 85 градуса!
Демек трябва и водно охлаждане, обаче не може да се ползва това на двг-то поради горните причини, та в багажника трябва бая нещица да се поберат?!
22:50 20.10.2023
20 Уса
05:13 21.10.2023
21 БгТопИдиот🇧🇬
като в комплекта има реостат педал за ускорение ,табло и електрониката която се връзва към акумулаторите.
07:12 21.10.2023
22 Автоборса Дупница
07:22 21.10.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Буха ха
До коментар #9 от "Така така":
Какъв хибрид имаш, или си имал, за да стигнеш до тези заключения? За икономиите мога да кажа, че луксозен СУВ тежък над два тона и с над 300 к.с. ми харчи 7,5 на градско в задръстванията. Ако не е хибрид ще харчи почти двойно повече.09:22 21.10.2023
25 Гошо газаджията
10:08 21.10.2023
26 Факт
09:46 23.10.2023